შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დადეშქელიანი და დევდარიანი (3)


17-06-2015, 12:51
ავტორი Light
ნანახია 4 231

დანიელის ნაწილი:
ტასო ისეთი ლამაზია რომ მიჭირს არვუყურო. როგორ მინდა შევეხო და დავუკოცნო ის პატარა ლამაზი ტუჩები. რაპატარაა. ჩემი ძველი ძმაკაცის და ყოფილა ცოტა ადრე რომ გამეცნო აქედან ფეხსაც არგავადგამდი. ახლა ზუსტად მის ძმას უნდა დაველაპარაკო და ვხედავ როგორი გაფართოებული თვალებით მიყურებს ჩემი პატარა დიახ ჩემიპატარა არმოგესმათ მე ის ყველას მირჩევნია.
-ტასო. ჩავედით რაშვებით მანდ? ხომ ხართ კარგად? ვინმე ხოარ გაწუხებთ?-(დემე)
-კაი დემე ესეც არშეიძლება დაიკოს კონტროლი.-(სიცილით ვუთხარი)
-ვინ ხარ?ტასოს ტელეფონთან რაგინდა? ისე მეცნობი.-(დემე)
-დანიელი ვარ დადეშქელიანი. ასე უნდა დაივიწყო ძველი მეგობრები?-(მე)
-ეე ჩემი ძმა? ბიჭო რაგინდა მანდ? ჩამოხვედი საფრანგეთიდან?-(დემე)
-ხოხო. ახლა შენი დები ჩემთან არიან.-(მე)
-რამე მოხდა?-(დემე)
-არა უბრალოდ გზა აებნათ და სახლში შევიყვანეთ ხვალ წავიყვანთ სახლში და სანამ არჩამოხვალთ ყურადღებას მივაქცევთ.-(მე)
-უიმეე, ჩემი ბატები. აუ გაიხარე ძმა შენზე კარგს ვის ვანდობ ჩემს დებს. ვინები ხართ მანდ?-(დემე)
-მე, დუდუ, და დაჩიბა.-(მე)
-ვავაა შეიკრიბა სასტავი რომ ჩამოვალთ ჩვენებურად შევუბეროთ.-(დემე)
-აბა რაა... ბიჭო რომ ჩამოხვალ შენს დაზე უნდა დაგელაპარაკო სერიოზულად.-(მეორე ოთახში გავედი)
-რამოხდა? რამე დააშავა?-(დემე)
-არა არა. პირიქით ძაან კარგი რომ არის მაგ პონტში-(მე)
-ჩემი ძმა ხარ მაგრამ ტასოს გასართობად ვერ განდობ.-(დემე დასერიოზულდა)
-გაგიჟდი ? მაგას არცვაკადრებ. უბრალოდ სერიოზულად მომეწონა თან ჩემთან მინდა დავაწყებინო მუშაობა.-(მე)
-კაი ღადაობ? აუ ბიჭო რომ ჩამოვალ მერე ვილაპარაკოთ თორე ლიკამ ამიკლო დროზე ჩემთან დაწექიო.-(სიცილით უთხრა დემემ)
-კაი მიდი კარგ ღამეს გისურვებთ.-(ჩაბრჟირდა დემე)
-წ*** შენი ნ*****ო.-(იმანაც სიცილით უთხრა)
-გ****ი.-(მე)
-კაიკაი ვსო წავედი.-(დემე)
დემეს გავუთიშე და ოთახში დავბრუნდი. სადაც ჩემი პატარა მელოდებოდა.
-რაო?-(ბარბი)
-არაფერი... ძველი დრო დრო გავიხსენეთ.-(მე)
-რა? იცნობდით ერთმანეთს?-(ტასო)
-ხო. ვიცნობდით კიარა ვიცნობთ-(მე)

ტასოს ნაწილი:
-აბა მე რატო არგიცნობდი?-(გამიკვირდა)
-არვიცი...-(დანიელი)
-რაო კიდე დემემ?-(დაჩი)
-მოგიკითხათ და რომ ჩამოვალთ სადმე წავიდეთო.-(დანიელმა ტელეფონი გადმომიგდო და პუფში ჩაჯდა)
-ეი ამ ტელეფონში 1500 ლარი მივეცი.-(დავუყვირე და ტელეფონი ხელში ავათამაშე)
-ნუ ყვირი! ეგეთს ათს გიყიდი თუგინდა.-(დანიელი)
-კაი ნუ ვარდები.-(მე)
-შენ ძაან გათამამდი.-(დანიელმა თითი დამიქნია)
-ვნახავ ელე რაშვება.-(მე)
-ოქეი-(დაჩი)
ელესთან ავედით მე და ბარბი. ჩემს პატარა გოგოს თავი ხელებში ჰქონდა ჩარგული და ტიროდა.
-ელენიკო რაგჭირს?-(მე და ბარბი საწოლზე ჩამოვჯექით)
-მიყვარს... მიყვარს და ძალიან მტკივა გული ამას ასე რომ უყურებს.-(ამოისლუკუნა)
-როგორ უყურებს?-(ბარბი)
-კიდია რას ვგრძნობ მე... შენ გგონია რომ მე მართლა მომწონს აქ ყოფნა? მასთან ერთად პირველად ვარ და უკვე ძალიან მინდა რომ ჩამეხუტოს და მითხრას რომ ვუყვარვარ.-(ელე)
-როგორ გითხრას რომ უყვარხარ როდესაც დღეს გაგიცნო?-(გაკვირვებულმა ვკითხე)
-ხო მაგრამ მე მინდა რომ მითხრას...-(ისევ ტირილი დაიწყო)
ბარბიმ ‘რავუყოთ?’ თვალებიმ გამომხედა. მე მხრები ავიჩეჩე.
-შენ გგონია ეგრე შეუყვარდები? მასზე შეყვარებულ გოგოს რომ დაინახავს პირიქით ვაფშე ყურადღებასაც არმოგაქცევს.-(ბარბი)
-არააა მე მინდა რომ ახლა ჩემთან იყოს.-(ტიროდა გულის ამოვარდნამდე)
-გოგო შენ სულ გაგიჟდი ასე ნერვებს გაიფუჭებ! მისმინე ახლა და არშემაწყვეტინო! იმ ბიჭს შეეცოდე და შემოგიყვანა სახლში! მიჭირს შენთვის ამის თქმა მაგრამ მას არუყვარხარ დღეს პირველად გნახა! შეიძლება მოეწონე და დაინტერესდა შენით! მაგრამ შენ მის დანახვაზე გული არუნდა მიგდიოდეს! მის ცუდ ხუმრობაზე უნდა იღადავო და არა დებილი ბატივით მოიწყინო! არუნდა დაანახო რომ მასთან გინდა!-(მე)
-არა არმინდა მინდა რომ ჩემთან იყოს -(ელე)
-ღმერთო ახლა ამას დავახრჩობ რაგინდა გოგო რავქნათ? –(ბარბი)
-დიტოს ჩახუტება მინდა, მარტო მასთან მინდა.-(ელე)
-მოიცა რავქნა ახლა ჩავიდე და ვუთხრა წადი ელეს ჩაეხუტეთქო?-(მე)
-არაა... თავი დამანებეთ..-(ელეს სიტყვა გაუწყდა რადგან კარზე ვიღაცამ დააკაკუნა)
-ცრემლები მოიშორე.-(მე)
ელე უცებ შევარდა სააბაზანოში წყალი შეისხა და ისევ დაწვა.
-შეიძლება?-(დიტომ თავი შემოყო)
-კი შემოდი.-(მე)
-როგორ გრძნობ თავს ელე?-(თბილად უთხრა)
-მადლობა კარგად...-(ელეს თავი ჩახრილი ქონდა და თვალებში ვერ უყურებდა)
-მარტო დაგვტოვებთ?-(დიტო)
-ამმ...კი რაპრობლემაა.-(ბარბი)
-თუ რამე ელე...-(დიტომ შემაწყვეტინა)
-თქვენ დაიძინეთ ელე ჩემთან იქნება მშვიდად იყავით.-(დიტო)
-კარგი-(გამოვედით ოთახიდან და ქვევით ჩავედით)

ელეს ნაწილი:
ღმერთო ახლა მიშველე...
ვიცი სულელი გოგო გეგონებით მაგრამ ძალიან მიყვარს სიგიჟემდე.
-ასე ძაან გიყვარვარ?-(უცებ მკითხა დიტომ. უცებ დავიბენი არვიცოდი რა მეთქვა)
-ამმ...რა?... ჰორავი.-(ელე)
-მომცემ უფლებას რომ დღეს შენს გვერდით დავიძინო?-(დიტო)
-რატო?-(ელე)
-რავი მინდა რომ ჩაგეხუტო.-(დიტო)
ღმერთო გაძლება მომეცი. ახლა ცუდად გავხდები
-რატო გინდა რომ... ჩამეხუტო?-(ელე)
-რავი... უბრალოდ მინდა.-(დიტო)
დიტომ უცებ მაიკა გადაიძრო. ღმერთო მიშველე, დამცხა ახლა გავაფრენ. ზედის გახდა რომ დაამთავრა შემდეგ შარვლის გახდა დაიწყო.
-რ-რას აკეთებ?-(ელე)
-შარვლით ძილი ვის გაუგია ფისო? –(დიტო)
-ჩაიწიე-(მითხრა სიცილით რადგან საპირისპირო მხარეს გავიხედე როდესაც შარვალს იხდიდა)
მეც ჩავიწიე და გვერდით მომიწვა. უკნიდან წელზე ხელების მომხვევა ვიგრძენი დიტომ ახლოს მიმწია მასთან და კისერში თავი ჩამიყო.
ვერ ხვდება რომ ასე უფრო ცუდად მხდის? წრიალი დავიწყე იქნებ მომშორდესთქო.
-ნუ წრიალებ!-(დიტო)
-გთხოვ...გ-გამიშვი.-(ამოვისლუკუნე)
-რაგჭირს? ტირი?-(უცებ წამოყო თავი და ზევიდან დამხედა)
-არა...უბრალოდ მომშორდი ვერღავ ვსუნთქავ.-(ვუთხარი და სახე ბალისში ჩავრგე)
-მოდი აქ... რაგემართება მითხარი?-(დიტომ გადმომატრიალა და ჩემს ზემოდან მოქცა)
-ვერ ხვდები? რატომ ისულელებ თავს ან მე რატომ მაწვალებ?-(ელე)
-მინდა რომ შენი პირით მითხრა რაც გჭირს.-(დიტო)
-არა!-(მტკიცედ ვუთხარი)
-რავიცი წეღან კი იგიჟებდი თავს დიტოს ჩახუტება მინდაო.-(დიტომ გამიღიმა)
-შ-შენ რა გვი-ისმენდი?-(ელე)
-ხო.-(კიდევ უფრო დიდზე გაიღიმა)
მე კიდე ისევ ტირილი დავიწყე.
-არა. პატარავ გთხოვ რა არიტირო.-(დიტომ ცრემლები მომწმინა)
-არცკი მოგწონვარ?-(სრულიად უადგილო შეკითხვა დავუსვი)
-მომწონხარ!-(დიტო თვალებში მიყურებდა)
ჩემი სახისკენ იწევდა და ჩემს ტუჩებს აკვირდებოდა. ახლა მაკოცებს? ღმერთო...
დიტომ კოცნა დამიწყო ხელი თმებში შევუცურე და გავაღრმავე კოცნა. ხელი მაიკის ქვეშ შემიცურა და ლიფის შესაკრავს დაეჯაჯგურა. უცებ გადამაძრო ზედა და ლიფიც მალევე მიაყოლა. დამიწყო მთელს სხეულზე კოცნა.
თან ჩურჩულებდა რომ ძალიან მოვწონდი და რომ ძალიან ტკბილი ვიყავი...
ესეც ასე ჩავაბარე ჩემი ქალიშვილობა ჩემთვის საყვარელ ადამიანს.

ბარბის ნაწილი:
ქვევით ჩავედით თუარა გარეთ გავედი. ჩემი ქმარი უნდა მენახა-რეინჯ როვერი. გავედი და დავინახე შიგნით დაჩი იჯდა. რომ დამინახა დამიძახა მოდიო. მეც მეტი რამინდოდა პირდაპირ წინ ჩავსკუპდი.
-აუუ რამაგარიაა.-(აღფრთოვანება ვერ დავმალე)
-მოგეწონა? ამაზე ამბობდი ჩემი ქმარიაო?-(დაჩი სიცილით)
-ხოო. რა არმოგწონს ჩემი საქმრო? ვისია?-(ბარბი)
-დანიელმა ჩამომიყვანა საფრანგეთიდან.-(დაჩი)
-ხოო მაგარია მეც მინდა ეგეთი ძმა.-(ბარბი)
-შენს გიყიდიან მალე.-(თვალი ჩამიკრა)
-ჯერ პრავა არმაქვს და მამა არმიყიდის ისე.-(მოვიწყინე)
-უფ...ვინ გაბედავს ჩემი გოგოს დაჯარიმებას.-(დაჩი)
-ჰაა?რა?-(ბარბი)
-კაი ბარბი ნუ იდებილებ თავს კარგად ხვდები რომ როგორცკი დაგინახე მომეწონე.-(დაჩი)
-მე არ...-(სიტყვა დაჩის ტუჩებმა გამაწყვეტინეს რომლებიც გემრიელად აგემოვნებდნენ ჩემს ტუჩებს)
ტასოსთან და დანიელთანაც შევიხედოთ რახდება:
თინა ბებო გავიცანი ძალიან თბილი ქალია. თურმე ბავშობიდან ზრდის ბიჭებს და როდესაც აქ ჩამოდიან ის უვლის. ახლაც ვზივართ მე და თინა ბებო სამზარეულოში და ყავას მივირთმევთ. დანიელი ისე შემოვიდა ოთახში ვერც შევამჩნიე.
-დანიელ გვისმენდი?-(სიცილით ჰკითხა თინიკომ)
-არაა... ახლა შემოვედი.-(ღიმილით თქვა და ჩემს გვერდით ადგილი დაიკავა)
-ნეტა იცოდეთ როგორ უხდებით ერთმანეთს.-(ყავა გადამცდა როდესაც თინიკომ ესთქვა)
-კარგი შვილო დაიხრჩვი თქო კიარ მითქვამს... რადაგემართა?-(თინიკო მოვიდა და ზურგზე ხელი დამიტყაპუნა)
-მადლობა კარგად ვარ.-(თბილად გავუღიმე. დანიელს გავხედე რომელიც იდიოტივით იღიმოდა)
-თინიკო ბებო უკვე გვიანია წადით დაიძინეთ.-(დანიელმა უთხრა)
-ყავის ჭიქებს მე დავრეცხავ თქვენ წადით დაისვენეთ...-(მე)
-მერიდება შვილო...-(თინიკო)
-კარგით რა ჩემი თხოვნა იქნება რომ ახლა წახვიდეთ და დაისვენოთ.-(თბილად გავუღიმე)
-კარგი შვილო მადლობა.-(თინიკო ბებო წავიდა)
დავრჩით მხოლოდ მე, დანიელი და სამზარეულო. ავდექი და ჭიქების რეცხვა დავიწყე. უკნიდან ვგრძობდი დანიელის მზერას მაგრამ არვიმჩნევდი. როდესაც დავამთავრე უკან უნდა შევტრიალებულიყავი როდესაც კისერზე ცხელი სუნთქვა ვიგრძენი.
-გიხდება სამზარეულო.-(ჩამჩურჩულა დანიელმა და ყურის ბიბილოზე მიკბინა)
-ვიცი... რას აკეთებ დანიელ სულ გაგიჟდი?-(მოშორება მინდოდა მაგრამ წელზე ხელები მომხვია და უფრო ამიკრო სხეულზე)
-კარგი დამშვიდდი წამოდი დავიძინოთ-(ლოყაზე ხმაურით მაკოცა)
-დავიძინოთ?-(მე)
-ხო ერთად დავწვებით.-(დანიელი)
-რამდენს ბედავ?-(მე)
-უბრალოდ გაჩუმდი.-(დანიელმა ყელში დამიწყო კოცნა ახლა გულზე წამივა)
-გაჩერდი.-(გონება არეულმა ამოვიკრუსუნე)
-ჰაჰაჰ ჩემი პატარა ბარტყი.-(კიდევ მაკოცა და ხელში ამაფრიალა)
-რას აკეთებ?-(მე)
-ოთახში მიმყავხარ.-(დანიელი)
ხმა აღარ ამომიღია დანიელმა ოთახში შემიყვანა და დამაწვინა. თვითონ გაიხადა და გვრდით მომიწვა. სპორტულებში თავს არაკომფორტულად ვგრძნობდი. დანიელი მიხვდა და ჩემი ხედის გახდა დაიწყო.
-დანიელ!.-(მე)
-გაჩერდი არაფერს არ ვაპირებ ცუდს.-(დანიელი)
ზედა გამხადა და ჩემს მკერდს დააშტერდა. მე სირცხვილსგან სად წავსულიყავი არვიცოდი. მივხვდი რომ ქვევითაც აღარაფერი მეცვა და უცებ გადავიფარე საბანი. დანიელს გაეცინა და ჩამეხუტა. მომატრიალა ისე რომ ჩემი ზურგი მის მკერდს ეხებოდა და მის ხელზე მედო თავი.

პრივეტ wink მოკლედ მინდა რომ დაწერეთ კომენატრები და რაც არმოგწონთ გამისწოროთ ეს ჩემთვის ბევრს ნიშნავს
პ.ს მითხრეს რომ მოთხრობაში სმაილების მეტი არაფერია ხოდა აჰაა სმაილების გარეშე love
მიყვარხართ love



№1  offline წევრი tatuli)

kargia da dzalian momwons kargi gogo xar shen:*imedia elenikos cuds arapers damarteb da bedniers datoveb :D

 


№2  offline წევრი maxara

ძაან მაგარია

 


№3  offline წევრი ninonino7500

მომწონს კაია დზაან ^_^ მალედ დადე იცოდე :*

 


№4  offline მოდერი anuki_just love

ვაიმე რამდენი ვიცინე ფოტოზე :D :D :D

 


№5  offline წევრი Light

anuki_just love
ვაიმე რამდენი ვიცინე ფოტოზე :D :D :D

rato? Raaris sasacilo?

 


№6  offline წევრი nigita

ელენეს ეს საქციელი არ მომეწონა ძAლიან მაგრამ მთლიანობაში მაინც კარგი იყო.....

 


№7  offline წევრი vene bions

არ მომეწონა ელენეს ეს ნაბიჯიი ნამეტანი მალე განითარა ელენესთან არდაწყებული ურთიერთობა , ხოლო მთლიანობაში მომეწონა

 


№8  offline მოდერი anuki_just love

Light
anuki_just love
ვაიმე რამდენი ვიცინე ფოტოზე :D :D :D

rato? Raaris sasacilo?


გეტყობა,რომ ისტორიას პირველად წერ,რატომ გავიცინე ეგ მემგონი არუნდა გეკითხა,სასაცილოა ფოტო,იმიტომ რომ წარმოსახვაში ყველა თავის გმირს ქმნის,მესმის ერთი გარეგნობის ადამიანი,მაგრამ არა ცნობილი,ისეთი რომელსაც კითხვის დროს ყველა მოქმედებას მიაწერ,ეს კიდევ ცალკე თემაა,წერის მანერაა დასახვეწი და ეს ფრჩხილებში მოთავსება არაა საჭირო პერსონაჟების,ისედაც მიხვდება მკითხველი რომელი გმირი ამბობს თავის სათქმელს თუ გასაგებად დაწერ,ღარიბული და მწირი ენითაა დაწერილი,ცუდად არ მიიღებ იმედი მაქვს და გაითვალისწინებ,თუ გინდა წერა განაგრძო და მკითხველი გყავდეს გადახედე სხვა ისტორიებს და იმის მიხედვით წერე.

 


№9  offline წევრი Niacule

ანუკი ჯასთ ლავს ვეთანხმები, გეტყობა რომ ახალი დაწყებული გაქვს წერა მაგრამ განვითარდები, უნდა იცოდე რო მოთხრობებში ასე მალე არ უნდა განავითარო მოვლენები რადგან მკითხველს ინტრიგას და ინტერრესს არ უტოვებ.
საშინლას არ მომეწინა ელენეს საქციელი, ჩემს თვალში დიდი მინუსი დაიწერა . ფრჩხილებში აღარ დაწერო სახელები და ფიქრები

 


№10  offline წევრი Light

anuki_just love
Light
anuki_just love
ვაიმე რამდენი ვიცინე ფოტოზე :D :D :D

rato? Raaris sasacilo?


გეტყობა,რომ ისტორიას პირველად წერ,რატომ გავიცინე ეგ მემგონი არუნდა გეკითხა,სასაცილოა ფოტო,იმიტომ რომ წარმოსახვაში ყველა თავის გმირს ქმნის,მესმის ერთი გარეგნობის ადამიანი,მაგრამ არა ცნობილი,ისეთი რომელსაც კითხვის დროს ყველა მოქმედებას მიაწერ,ეს კიდევ ცალკე თემაა,წერის მანერაა დასახვეწი და ეს ფრჩხილებში მოთავსება არაა საჭირო პერსონაჟების,ისედაც მიხვდება მკითხველი რომელი გმირი ამბობს თავის სათქმელს თუ გასაგებად დაწერ,ღარიბული და მწირი ენითაა დაწერილი,ცუდად არ მიიღებ იმედი მაქვს და გაითვალისწინებ,თუ გინდა წერა განაგრძო და მკითხველი გყავდეს გადახედე სხვა ისტორიებს და იმის მიხედვით წერე.




გავითვალისწინეებ wink wink

Niacule
ანუკი ჯასთ ლავს ვეთანხმები, გეტყობა რომ ახალი დაწყებული გაქვს წერა მაგრამ განვითარდები, უნდა იცოდე რო მოთხრობებში ასე მალე არ უნდა განავითარო მოვლენები რადგან მკითხველს ინტრიგას და ინტერრესს არ უტოვებ.
საშინლას არ მომეწინა ელენეს საქციელი, ჩემს თვალში დიდი მინუსი დაიწერა . ფრჩხილებში აღარ დაწერო სახელები და ფიქრები



ვახხ winked ახალ დაწყებული მაქვს ამ გვერდზე თორე ისე სხვაგანაც ვდებდი laughing არმიყვარს 23-30 თავამდე, რომ წელავენ თავებს. აბა სად დავწერო რას ფიქრობს? მერე ძაან დიდი გამოვა და იტყვიან უაზრობაა :დდდ

 


№11  offline წევრი barbare_13

მაგარია <3 როდის დადებ კიდე? love request

 


№12  offline წევრი Mari - Mari

კი რაღაცნაირად კარგი იყო მარა ის მომენტები :|

 


№13  offline წევრი mariko123456

როდის აგრძელებ?

აგრძლებ საერთოდ კარგია და გააგრძელე რა მე ძაან მომწონს :)

 


№14  offline წევრი lamazmani

ძაან მაგარია მომწონს მალე დადე

 


№15  offline წევრი mariko123456789

აუ გააგრძელე რააააააააააააააა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent