შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სურვილი აგისრულეთ მე შევიცვალე (9)


17-06-2015, 22:50
ავტორი scarlet
ნანახია 2 983

აფთიაქი მალევე მოიტანა . მეთვითონ დავიმუშავე მუცელი და ბინტით გადავიხვიე. ...ტკივილგამაყუჩებელი დავლიე და ცოტა დავწყნარდი,... უფრო ფრთხილად უნდა ვყოფილიყავი... სასტუმრო ოთახში ვიჯექი და ტელევიზორს ვუყურებდი საჭმელს სასტუმროში ვუკვეთავდით .. ორ დღეში გამოვკეთდი და ჩემით გადაადგილება შემეძლო,... გარეთ რამდენიმეჯერ გავიყვანე შეხვედრებზე გიო .. სულ სახში ვიყავით მე ძირითადად ოთახში ვიყავი და წიგნს ვკითხულობდი... გიო კი სხვადასხვა ქალით კავდებოდა ყოველ დღე ... ერთი თვე ისე გავიდა საინტერესო არაფერი მომხდარა.. საჭმელს მეთვოთონ ვაკეთებდი , საყიდლებზე მეთვითონ დავდიოდი... სხვადასხვა დროს ვჭამდით , ჩემი დაბადებისდღის შემდეგ გიოსთვის არაფერი მითქვია მარტო საქმეზე თუ დავილაპარაკებდით ...ცივი გახდა არადა იმ დღეს როგორ მეგონა რომ შეიცვალა ... ხელფასით ლეპტოპი ვიყიდე ჩემებთან რო მეკონტაქტა.. პირველი ეკას მივწერე მოვიკიტხე და რაღაცეები მოვუყევი . თვოთონ ეკამ იცოდა გიო ბავშვობაში რო მომწონდა მაგრამ ეხლა არაფერი მჲთქვამს ... ბექას მივწერე და ყველა მოვიკითხე საქართველოში ... მერე მარის ( ჩემ საუკეთესო მეგობარს ) მივწერე.
- როგორ ხარმარი?( მე)
- კარგად გოგო შენ სად დაიკარგე ?
- რავი გოგო სამსახური შემომთავაზეს და ვმუშაობ ოცნება ავისრულე პირადი დაცვა ვარ...
- ვა მერე კაია ეგ . გოგოა თუ ბიჭი..
- ბიჭი ..
- ვა მაგარია სიმპატიურია ??
- კი არი . და შენ როდის აქეთია ბიჭებზე სიმპათიურობით ლაპარაკობ ჰა .
- აჰაჰ რავი გოგო ერთი მომწონს და .
- ვა ვინარი მერე ვიცნობ მე ???
- კი მგონი იცნობ .. მერეგაგაცნობ რა.
- ვა უკვე ერთად ხართ ??
- ხოო .. იცი რა სხვანაირია ?
- ვიცი მესმის შენთუ შეგიყვარდაა...
- შენ რას შვრები არ მოგწონს ვინმე გოგო ? შენნაირი მეკაცთანე არსად არ დადიოდა თბილისში და რას შვრები მანდ ?
- გოგო ნერვები არ მომიშალო ეხლა . მეკაცთანე არა ისა კიდე..
- კაი ხო მართლა არ მოგწონს არავინ ?
- მოწონებით რა გითხრა მაგრამ მიყვარს...
- ვინ გოგო მაგას მიმალავდი?
- გიო
- ვინნ,?,გიოო? შენ გოგო გაგიჟდი ?
- არა მარი იცი როგორი შეცვლილია ?
- ხო ეგ ვიცი ფბ ზე ისეთი ფოტოები ედო რო ვნახე მეთქი ეს ისაათქო,? ჰაჰჰ და რატომ მაინცდამაინც ისევ ის მარი ? 11 წელი გავიდა ... მეც მინდა შენნაირი სიყვარული შემეძლოს
- შეგილია ყველას თავისებურად შეულია... ვნახე მარი გესმის მე ის ვნახე და ... თვალებს არ ვუჯერებდი ისე მინდოდა მივსულიყავი და ჩავხუტებოდი უბრალოდ მინდოდა მეთქვა რომ მიყვარს ..
- სად ნახე შვედეთში ???
- ჰო მარი მე მე ... მე მისი პირადი დაცვა ვარ ...
- რა გოგო ამას მიმალავდი მერე ? შენ ის გამცირებდა მთელი ბავშვობა და ახლა მას იცავ ?? რაო რო გაიგო რო შენ იყავი რა თქვა...
- მარი რამდენჯერ გითხარი რო ის მარტო მე მექცეოდა ცუდად მარტო მე იმიტორო ვძულდი მაგრამ ისეთი შეცვლილი მეგონა თავიდან ... მარი გიომ არ იცის რო მე მე ვარ გესმის ? და არ ვაპირებ ამის თქმას...
- ვოვვ შენ მე გამაგიჟებ მან ვერ გიცნო,და შენ,კიდე გიყვსრს ?
- ჰო მარი მე გიო მიყვარს... მაგრამ უბრალოდ რთულია უთხრა მიყვარხარო როცა ყოველდღე სხვადასხვა გოგო მოჰყავს საცლში ...რთულია ვუთხრა არ შემილია ...(მე)
- მესმის შენი ... როოგორ მომენატრე იცი ?თბილისს აკლიხარ .. უამრავი წწითურია საქართველოში მაგრამ ვაზისუბანს მაგრა დააკლდა შენი ყავისფერი თვალები ... ჩემი ძმის ძმაკაცები იყვნენნ რამოდენიმეჯერ ჩემთან და გავიგე ერთხელ რომელიღაცამ რო თქვა " ნეტა სად წავიდა სად დაიკარგა , სულ ვაბრაზებდით ჩვენნ და გიოო ის კი უბრალოდ ისეთი კეთილი იყო გაბრაზებაც არ შეეძლო გიოც როგორ უყვარდა .. ყველას პატარა ბავშვი გვეგონა .. სუ დავცინოდით .. რამდენჯერ გვითქვია შეიცვალეო მაგრამ მას ეს,სიბავშვე და სიქაჯე უხდებოდა "- ო ... მეთვითონ გამიკვირდა ეს რო თქვეს შევედი გაბრაზებულზე და ვუთხარი " თქვენი ბრალია ის ახლა იქ რო არის , თიჸოეული თქვენთაგანის ხო არაფერს გიშლიდათ . უკვე გარეთაც არ უნდოდა გამოხედვა არასერიოზული ქაჯი გოგო გეგონათ არადა თქვენ თვითონ ისეთებთან მეგობრობდით ახლა 100 დოლარად კი არა 1 თეთრადაც რო არ ღირნნან ... და თქვენ რა ნამუსით უნდა ილაპარაკოთ საერთოდ მასზე როცა მისნაირი მეორე არ დადის ." ეს ვთქვი და მერე ისინიც არ მინახია უკვე 1 კვირა...(მარი)
- აუ მარი რო იცოდე. როგორ მენატრებიიი .. უბრალოდ არ ვიცი რა ვთქვა , შენ ხარ ერთადერთი რომელიც უბრალოდ ყოველთვის მიგებს მადლობ რო არსებობ ... კარგი ახლა გავედი მე თუ შევძელი ხშირად მოგწერ ... ადრე უნდა დავიძინო ხვალ ქალაქში უნდა გავიყვანო გიო ..იცოდე არავისთან არ წამოგცდეს (მე )
- კაი მიდი მაგრა მაგრამ როდის უნდა უთხრა ?( მარი)
- მაგის დროც მოვა ( მე)
მაშინვე დავწექი ... მეორე,დღეს გიო ქალაქში ატრაქციონებზე გავიყვანე ბავშვობა მომენატრაო.. სულ სხვანაირი იყო უფრო ბავშვური თვალებიც კი სხვანაირად უციმციმებდა ... მთხოვა მასთან ერთად მეკატავა რამოდენიმე ატრაქციონზე მეც იძულებული ვიყავი რადგან მარტო ვერ დავტოვებდი შეიძლებოდა თავს დასხმოდნენ ... რამოდენიმე საქანელას მსგავს რაღაცაზე დავჯექით ბოლოს ... წრეზე მბრუნავი რაღაც რომელიც მთელი სიჩქარით ტრიალებდა ...
- ეგრე ნუ მიყურებ მე მანდ არ დავჯდები და არც შენ მოგცემ ამის უფლებას ( მე )
- ოო კაი რა რიჟა არ მითხრა რომ ამხელა გოგოს ამის გეშინია ერთხელ გთხოვ რა და მერე წავიდეთ...( გიო)
- კარგი ოღონდ იცოდე მეორეთ რიჟა არდამიძახო გაიგე ბიჭო ?
- მასაც არ უყვარდა რიჟას რო ეძახდნენ ..
- რიჟა რო იყო მიხვდები რო არაა მოსაწონი ...
ავედით ... გაგვაფრთხილეს ღვედები შეიკარიო მაგრამ რატომღაც არ მეგონა ამ ღვედებს დავეჭირეთ ... ოო დატრიალდა და ვაიჰჰ მეორე წრეზე ჩემი ღვედი გაიხსნა შეკვრას ვერ ვახერხებდი შეშინებულზე არ ვიცოდი რა მექნა და ხელები გიოს მაგრა მოვხვიე ...
- ჰეი ჰეი წითურო ფრთხილად არ გამჭყლიტო ...
- ბოდიში ..- ხელები ოდნავ მოვუშვი შემდეგ კი სულ გავუშვი ...
- გოგო შენ რა სულ გაგიჟდი ? მომეჭიდეე ..
შეძლებისდაგვარად ფრთხილად მოვუჭირე ხელები არ მინდოდა წეღანდელივით გამეჭყლიტა... უცებ სხეულზე ძლიერი ხელები ვიგრძენი გამიხარდა და დავმშვიდდი ... ჩემს ბედნოერებას საზღვარი არ ქონდა როცა ატრაქციონი გაჩერდა მაშინვე გადმოვხტი... თავბრუ საშინლად მეხვეოდა ... გიოც მაშინვე გადმოვიდა ..
- აბა საით ? - ვკითხე მე იმის მოლოდინში რო სახლშიო მეტყოდა ...
- მაგრა მომბეზრდა სასტუმროს და შენი გაკეთებული საჭმელები და წამო სასტუმროში ,..- ეს თქვა და ნერვები მაგრა ამეშალა...
- უკაცრავად მაგრამ არავინ გაძალწბს ჩემი გაკეთებული საჭმელი ჭამო ... შეგიძლია მზარეული დაიქირავო ..
- კაი წითურო დაწყნარდი ...
- პირველი მე შენი წითური არ ვარ და მეოორეც დაჯექი მანქანაში სანამ გადავიფიქრე და ისევ ჩემი გაკეთებული საჭმლის ჭამა მოგიწია ...
მანქანაში უსიტყვოდ დაჯდა ... რესტორანში მალევე მივედით ...საათს დავხედე 11 საათი იყო მხოლოდ ეხლა შევამჩნიე როგორ ბნელოდა ...ერთი დიდი პიცა და ორი საშვალო ზომის კოლა შევუკვეთეთ ... ნახევარ საათში მოგვიტანეს ... 1 ის ნახევარზე უკვე მანქანაში ვიჯექით ...
- მოდი წითურო დღეს ჩემს პორშეზე მე დავჯდებიი...კარგიი? - პასუხს არ დალოდებია გასაღები ისე გამომგლიჯა ხელიდან ... შეწინააღმდეგების თავი არ მქონდა ამიტომ დავთანხმდი თითქმის შუა გზაზე ვიყავით როცა შევამჩნიე მანქანა მოგვდევდა გიოს ვთხოვე ფეხები ჰორიზონტალურად გაეშალა მე კიდევ ცარიიელ ადგილას გადავხტი უცებ .... კიდევ კარგი სპორტულები მეცვა ... გას ბოლომდე მივაჭირე ...
- გაგიჟდიი რას აკეთებ გოგო? ( გიო )
- ერთი მანქანა მთელი გზაა მოგვდევს ამიტომ ჩუმად იყავი და რამეს მოეჭიდე...- მაშინვე გვერძე მყოფ სავარძელს ჩაებღაუჭა ცალი,ხელით ... დავგაზე რაც შემეძლო .. ალბათ რას ვდრიფტაობდიი ... მალე მანქანა გაუჩინარდა და მაშინვე სასტუმროსკენ ავიღე გეზი ... გიო შეშინებული გადავიდა .. ნომერში შევედით და მე დივანზე დავჯექიი ...ის გვერძე მომიჯდა...
- არ გინდა მითხრა რატომ დაგდევენ სინამდვილეში მოსაკლავად ? ... არ მგონია მამაშენის ძველი ვალების ბრალი იყოს ეს ...( მე )
- კარგი ... რამოდენიმე წლის წინ ჩემს უბანში მაგარი ჩხუბი იყო ... ჩემ ძმაკაცს ვიღაც უყვარდა და ნუ მოკლედ რა. ძაან ბევრრი მოვიდნენ იძულებული გავხდი დანა ამომეღო ... ვიღაც ძაან მძიმედ დავჭერი ... თურმე პრეზიდენტის ნათესავი ყოფილა და ხო გესმის არა ?? ( გიო)
- აჰამმ გასაგებია ... (მე )
- ამდენი რამე იცი ჩემზე და მე შენი სახელი და გვარიც კი არ ვიცი ..( გიო)
- ალბათ არ არის საჭირო მეც არ ვიცი შენი სახელი და გვარი ...
- კარგიი .. გინდა ცივი ყავა გავაკეთო ?( გიო)
- აუ კი რა თუ არ შეწუხდები ...
გიო ადგა და ყავის გასაკეთებლად სამზარეეულოში გავიდა ...უკვე ორი საათი იყო ... ძალაინ დაღლილი ვიყავი ... თვალები დავხუჭე და დამეძინა ... თვალწბს ვახელ ვგრძნობ ვიღაც თმებზე მეფერება ... ხელი იარაღისკენ წავიღე რომელიც სპორტული შარვლის შიგნით მაქ დამალულიი..
- ჩჩჩჩ მე ვარ მე ...- თვალები დავხუჭე ის ჩეენს თმაზე თამმაშს არ წყვეტდა..
- იცი როგორ გავხარ მას ?? თვალები ... თმა . ხასიათებიიი ...(გიო)
- ხო შეიძლება....
- კაი წითურო გავალ მე დაიძინე შენ ...
- კაი ..
იმ დღის შემდეგ დაახლოებით 2 თვე გავიდა ... გიოს არ ველაპარაკებოდი ხშირად ... გოგოებს ( ნა*ებს ) ნასკებივით იცვლიდა ....

პ.ს ვფიქრობ რომ ძაან საშინელებაა ... გავაგრძელო ? ძალიან გთხოვთ დაწეროთ თქვენი აზრი რა მნიშვნელოვანია ჩემთვის



№1  offline წევრი Sexy Mädchen

ძალიამ კარგი ნამდვილად არაა,მაგრამ არ შეწყვიტო,პირიქით,დახვეწე...
--------------------
:)

 


№2  offline წევრი S.likuna

gaaaagrdzeleeee magaria

 


№3  offline წევრი scarlet

მადლობთ ... ვეცდები დავხვეწო და უფრო დიდი დავდო ... მაინც პირველია ჯერ და თანაც ნამდვილ ამბავზეა აგებული ❤❤❤❤მადლობთ აქტიურობისთვისს ❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent