შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსახელო გრძნობა (10 დასასრული)


30-06-2015, 23:45
ავტორი სპენსერი
ნანახია 2 313

აი ასე უბრალოდ ადგა და წავიდა,არ უფიქრია არაფერზე.არც იმაზე რა მოხდებოდა მერე,მისი სიტყვები უტრიალებდა ,სწავლას ვერ მვატოვებ'' და სწავის გამო დატოვა.კიარადა ნიკამ დატოვა ან ორივემ. იცოდნენ თავიანთი დანაშაული..მაგრამ ორივე ისეთი ჯიუტი იყოო..
არც ნინასთან იყო კარგი ამბები..გაშეშდა,გაშრა ადგა და წავიდა. თვალებიდან ცრემლები სდიოდა. ვერ ცერდებოდა..რატომ??! უჩნდებოდაკითხვები..რა დავუშავე..სწავლა უნდოდა სწავლა,რომ ცხოვრებში რაიმესთვის მიეღწია.
ნიკამ კი უბრალოდ დაიკიდა მისი სწავლა ადგა და წავიდა.
უცბად გონს მოვიდა წამოდგა და ასხილსენ წავიდა.ისეთი გათიშული სახით იყო. არაფერი არ აინტერესდებდა. მკვდრის ფერი ედო. სახლში ისე შევიდა ვერავინ ვერ გავიგო. მხოლოდ მაშინ როცა ოთახის კარი მოჯახუნდა.
-ნინა მოხვედი??-დაუძახა მეგიმ.
-..........-ოთახში შეიკეტა ლოგინზე დახტა და ბალიშს ჩაეხუტა და ხმამაღლა ატირდა. მის ოთახთან მეგი მივარდა.
-ნინა,,კარგად ხარ?გამიღე კარი.
-მეგი წადიი..გთხოვ წადი!!-ეს ტირილი გაუსაძლისი იყო.
-არა ნინა გამიღე რა მოხდა!!-მკაცრად დადო სიტყვა.
-არა წადი!! გთხოვ წადი-ამ დროს ლუკა გამოვიდა.
-რა მოხდა??
-არაფერი ლუკ მიდი და მოვალ-ლუკა წავიდა და მეგიმ ისევ სცადა დასთან "დაკავშირება"
-ნინა გამიღეე!!!
-წადიი!!!-მაინც დანებდა და წავიდა გაეცალა ოთახს.
დილას ნამტირალევმა გაივიძა. არაფერი არ ახსოვდა უკვე 1ხდებოდა. ოდნავ წამოიწია და საზურგეს მიეყრდნო. ყვლეაფრის გახსენება სცადა. მხოლოდ ნიკას სიტყვები გაახსენდა
-"არ გაძალებ"- არ აძალებდა მის ცოლობას ასე უბრლაოდ დაიკიდა მისი სიტყვები ადგა და წავიდა!! ასე უბრალოდ მიატოვა ნინა!! ნინამაც კი უარი უთხრა ასე რომ ორვემ მიატოვეს ერთმანეთი...!! თავის ცხოვრებიდან ის გაუშვა რაც ყვლრაზე მეტად უყვარდა!! მისი ცხოვრობდა!! ეს ნინასთვის პირველი იყო ასე ცუდათ მხოლოდ მაში იყო როცა მშობლები დაეღუპნენ..ნიკიასთვის შეიძლება ეს აეც პირველი და არც მეორე ყოფილიყო!!
ისევ საბანში ჩაძვრა არ უნდოდა რომ ეტირა არა!!! არაა! არა ნინა!! თითქოს თავის თავს ამხნევებდა მაგრამ ამ გამხნევებამ ცუდი შედეგი გამოიღო. მისი სახე სხველმა მარილიანმა წყალმა მოიცვა,მაინც ატირდა!! ატირდა! ეს ნიკასთვის ჩვეულებრივი ამბავი არისო გაიფიქრა და ადგომა სცადა.. წამოდგა იქვე დაგდებულ დი მაისურს ხელი დაავლო. პირსახოცებიც და აბაზანაში შევიდა. მეგის არც არაფერი უთხრა ან გუშინ რაჭირდა ან რამე?!
აბაზანაში შევდიდა და ცხელი წყლის ქვეშ დადგა.. ყველაფრის გაანალიზება სცადა.. ანუ დაშორდნენ დაშორდნენ!! ნინასთვის რთული იყონიკასთვის?? ალბა უკვე ვიღაც იშოვა და ნინაკ ი უბრალოდ დაიკიდა!!

მაგრამ მთალ ასეც არ იყო საქმე!! ნიკაც განიცდიდა ნინას უარეს დღეშიც კი იყო.. სახლში არ წასულა დათოსთან ავიდა.
-რა იყო რას გავხარ-კარის გაღების თანავე დატუქსა.
-დაურეკე ბიჭებს ამოვიდნენ - სახელე წაშლლილი იყო.
-კაი მაგრამ რა ხდება?-დაიბნა დათო.
-დაურეკე რა!! -გასცა საბოლოოო ბრძლანება. დათომ ყვლეას თან დარეკა... მალე შემოლაგდნენ ოთახში 3 აყლაყი და დივანზე დაჯდნენ კომფორტულად.
-ჰაა ეხლა რა ხდდება ბიჭოო-დაუღრინა რატიმ.
-.....-ეს კი უბრალოდ დუმდა.
-აუ ჩემი ნიკა გცემ ეხლა რა ხდება თქვიი (გიო)
-ნიკაა!!!-დაუყვირაა ლაშამ.
-ნინაა...ცოლობა ვთხოვე..ასე როდმედე ვიყოო და..
-და?!
-დაა-სიმწრით ჩაიცინა- დაა მე ჯერ სწავლას უნდა მივხედოო არაო!! გესმითთ1! დამიკიდა დაიკიდა !! დამიკიდა!! ოჯახს მივხედო თუ სწავლასო!! მე კიდე ვუთახი ჩვეულებრივ ისწავლი თქო!!! რთულიააოო!!! რთულიი!!! -მონოლოგი დაასრულა.
-და მერე??
-მერეე!!! ჰჰმმმ -ირონიულად გადახედა ბიჭებს- ავედი და წამოვედი!! არრ მიმიღოო!! ყველანაირად ვუწყობდი ხელსს მაგრამ არაოო!! ასე არასდროს ვყოფილვარ!! მაგ გოგომ!!! უბრალოდ... ასეე არასდროს ვყოფილვარ!! შემიყვარდა მიყვარს!! სულ მეყვარება!! სულლ სულლ!!! მაგრამ გადამაგდო !!
-აუუ რა სი*** ხარრ შეე დებილო!! კიდე ვიზე რას ამბობ ბიჭო!! ნინა რომ წამოსულიყო კიდეე ხოო მაგრამ შენ დაკარგე!! შენ მიატოვე და არა ნინამ!!-უცბად გამოლანძღა რეზიმ.
-აუ რა ყ*** ხარ!! სუფთა ყ**** რატო წამოხვედი??!!! ან რაზე დასორდი??? სულ არ უთქვია ხოო უარი!! ეხლლაა გიტხრა დაა მაგან კი არა შენ დაიკიდე ადექი და ს***ვით წამოვხვცვედი!! შენი დედაცც!!(გიო)
-კაი დაწყნარდით ელხა!!-გააჩერა დათომ.
-ეხლა რას აპირებ(გიო)
-არ ვიცი!! არ ვიცი!
-არ ეცდები რომ დაიბრუნო ნინაა??
-ეგეც არ ვიცი-დებილივით იკრიჭებოდა.
-აუ გცემ იცოდე!! მოგკლავ ბ********
-აუუ გ***** რაა
-შენნ ბიჭოოო შ***** გაქ?? გოგო მიატოვე და იცინი მოგკლავ იოცდე!! არაოო არაოო!! ვერ გამოგყვებიო! სულ არ უთქვამს არა! მართალია ის გოგო 18 წლის ასაკში რა ოჯახზეა ლაპრაკაი?! გამოცდებისთვის მოემზადოს თუ ქორწილისთვის?! აუ კაროცე მიეთრევი და ბოდიშ მოუხდი!!
-კიდე მე მოვუხადო??- უკვე მართლაც ზედმეტი მოდოდია ნიკას.
-გ**** თუ გ**** ?
-კაი მოვუხდი!!

იქიდან ეგრევე ნინას სახლისკენ წავიდა. კიბეზე აირბინა ზარი დარეკა და მეგიმ კარი გაუღო.
-მეგი შეგიძლია რომ მე და ნინა მართო დაგვტოვო?
-კი რათქმაუნდა, ლუკა მოდი აქქ- ლუკას ცააცვა და ეზოში ჩაიყვანა. ნიკამ ნინას ოტახის კარზე ფრთხილად დააკაკუნა. არავინ არააფერი უთხრა და პირდაპირ ოთახში შევიდა. ლოგინზე ნინა იწვა. იქვე მივიდა და ლოგინის კიდეზე ჩამოჯდა. უყურებდა თუ როგრი ლამაზი და ნაზი იყო სუფთა ნამდვილად არ იყო ასეთი მოქცევის ღირსი. ისე იწვა თითქოს მოკვდაო!! კი არ იწვა ესვენაოო!!! აღარ არისო!! ეს კი უბრაალოდ ნიკას წარმოსახვის უნარი იყო .
-მაპატიეე!! მაპაპიე ასეთი მოქცევისთვის!! მიყვარხარ!! -უცევ თვალიდან ცრემლი წამოუვიდა - მართლა მიყვარხარ!! მენატრება ის დრო ერთად რომ ვიყავით!! არ მაპატიებ ვიცი!! მიყვარხარ!! მიყვარხარ!! ამის ღირსი არ ვარ ვიცი მაგრამ ამინც!! ბოდიშიი მაპატიე- ნიკას ცრემლი ნინას სცეულს დაეცა გოგონა კი ნაძად შეიშმუშნა. და თვალები გაახილა. წამოხტა.
-შენ...შენნ..აქ....რა გინდა!!-სწრაფად მიაყსრა ყვეაფერი.
-მიყვარხარ!! და მაპატიე ნინა!! ვიცი რომ....საშინელი ვარ მაგრამ მაინც !! მიყვარხარ!! ბოდიშიი!! მაპატიე!!-გაცუმდა და ნინას თვალებში ჩახედა.
-გაეთრიე!!!!!!!! სამუდამოდ!! წადი ცემი ცხოვრებიდან!! წადი!! შენნ!! უბრადლო!! დამიკიდე!! არაობად ცამაგდე წავი!! გაქრი !! აორთქლდი ჩემი ცვორებიდან!!-უყვე კიოდა ნინა ისეთ დღეში იყო, ნიკას მისი ასეთი სქციელი გაუკვირდა. არ ელოდა ნინასგან ასეთ სიმკაცრეს.
-რა?-დაიბნა.
-რა!! რაც გაგიგე!! მე ის არ ვარ!! ყოველ კვირა გოგოებტან რომ ხარ!! არ ვარ ბავშვი რომელსაც გმაოიყენებ დამ იაგდებ!! არ ვარ!! გაეთრიეე!! წადი !! გაქრი აორთქლდი!!! წადი ჩემი ცხოვრებიდან!!
-წავალლ!! მაგრამ იცოდე!! იცოდე რომ მე ძლაინ ..მ..იყვარხარ!! და მეყვარებიი!! სულლ- მასთან ახლოს მიიწია აკოცა!! სამუდამო კოცნა დაუტოვა.
-მიყვარხარ! მაპატიე- ნინა ტიორდაა აღარ შეეძლო.
-გთხოვ წადი- ჩასჩურცულა და კაირსკენ უბიძგა.

ამ ამბის შემდეგ დიდი დრო გავიდა ორივე თავის გზაზე წავიდა..! უბრალდო დაივიწყეს ერთმანეთი..და ისიც რაც მოხდა წარსულში. 5 წელიწადში ძლივს დაივიწყა ნინამ. ახლა ყველაზე ბედნიერი იყო რადგან 7 თვის ორსული დაბაჯბაჯებდა. გათხოვდა, მართლა ძალიან კარ ადამაინზე.წარსული მოუყვა..რათქმაუნდა გაუგო..ახლა ბედნიერებით აღსავსე ცხოვრება იწყებოდა. პატარას მოლოდინი დარჩენილი კიდევ 2თვე უკვე შეიძინეს რაღაცეები. დღესაც ნინა მიდის რომ კიდევ შეიძინოს რაღაცეები, წვრილმანები.
-ნინა მანქანით არ წახვიდე- გააფრთხილა მეუღლემ კაპანაძეც დაეთანხმა და კინეებს ნელა ჩაუყვა. მალე მივიდა სავაჭროცენრთან ბავშვის მაღაზიაში შევიდა და არჩევა დაიწყო.

ეს 5 წელი არც ნიკასთვის იყო ადვილი!! ასე ვქვათ ხელიდან წავიდა..სმას მიეჩვია..თითქოს გაგიჟდაო..რამდენიმე წლი ფსიქიატრიულშიც კი იყო..გამკეთების შემდეგ კი გამოუშვეს.. მაგრამ უკვე ყვლეაფერი შეიცვალა, საცოლე ყავს..მისი წარსული დაუმალა..ეგონა ვერ გაუგებდა ან მიატოვებდა..მიაყოვებდა?! შიძლება მოწონდა მაგრამ ნინა ყოველთვის ახოვდა წარსულს ვერ ივიწყებდა..უკვე საცოლე ყავს!! ხვალ ნიშნობა აქვს დრეს კი ბეჭდები უნდა აარჩიოს.
-დედა წავედი მე-გასძახა სამზარეულოში დედას. ლივტით ჩავიდა. მანქანა დაქოქა და წამშო მოწყდა ადგილს.. მაღაზიაშიც მალევე მივიდა. ბეჭდების მაღაზიამდე ბავშვის პატარა მარაზია გაიარა და ნაცნობ და მონატრებულ სილუეტს მოკრა თვალი..ეს ნინა იყო!! ამდენი ხნის მერე დაინახა..ჯანელიძე რისი ჯანელიძე იყო რომ არ გამოლაპარაკებოდა. ხოდა მაღაზიში შეაბიჯა.
-გამარჯობა-ნაცნობი და მონატრებული ხმა მოესმა ნინას. მაშინვე მისკენ შეტირალდა და დაიბნა. ხმას ვერ იღებდა ან რა უნდა ეთქვა. ცალი ხელი მუცელზე მოიკიდა. ცოტა გაკრა ტკივილმა. მაგრამ ჯერ ადრე იყო.
-როგრ ხარ?!-ისევ არ ჩერდებოდა ჯენელიძე.
-მე..კარგად..შენ?-ძლივს ამოილუღლუღა და თავი დაბლა ჩახარა.
-კარგად..რა შვები სხვა?!-კაი ნაცნობივით კარგად დაიწყო ლაპარაკი,,ნინას კი უკვირდა.
-აქ რა გინდა- ირონიულად უთხრა კაპანაძემ და მისი კითხვა დააიგნორა.
-მეე..ბეჭდის საყიდლად მოვედი.
-მერედა აქ ბეჭდებს რა უნდა-ირონიულად გაუღიმა.
-ხოო რავიცი, გათხოვდი?
-კი -მორცხვად მაგრამ ამაყად მიუგო.
-ჰომმ ბავშვსაც ელოდები-მუთითა მუცელზე.
-ხო კარგი კარგად - ბავშვის რაღაცეები აიღო გადაიხადა და წამოვიდა. ასე ვთქვათ გაეცალა იქაურობას. სახლში ავიდა. უცბად შოკოლადი მოუნდა და კარაგას მიაშურა.

ჯანელიძე ეგრევე დათოსთან წავიდა. ახლა რომ არ მოეყოლა ეს ვინმესთვის გაგიჟდებოდა.
-მოდი -შიგნით შეუშვა.
-გამარჯობა -მიესალმა საძმოს.
-რა ხდება რა იყო (გიო)
-ნინა..ვნახეე
-ვაა მართლა ტოო -გაუხარდათ -რაოო მერე?!
-რაო -სიმწრით ჩაიცინა.
-სად ნახე??- თქმა არ დააცადა ვაკომ.
-ბავშვის მაღაზიაში..რაღაცეებს არჩევდა.. გათხოვილა დიდი მუცლით დადის!! ესე 6 7 თვის ორსული იქნება-დივანს მიყრდნო და ის მომენტი გაიხსენა როცა ის კივევ ნახა - იცით..როგი სხვანაირიაა..თითქოს მოუხდა მუცელი...ისევისეთია..შეცვლილი უფრო გალამაზებული..-ემოციები დაცალა და გაჩერდა.
-კიდე გიყვარს ხო??
-კი!! მაგრამ...ის ვერ მიტანს! ნეტავ დაბრუნება შემეძლოს -ბიჭები კი უსმენდნენ.
-დროს ვერ დავაბრუნებთ ძმაო!!
-გვიანია!!! ძმებო!! გვიანი!! ჩემი სიყვარული ვერ გადავარჩნინე!! ჩვენ გრძნობას "უსახელო გრძნობა" ერქვა!! მაგრამ მაინც მიყვარს!! მიყვარ!!.

ხანდახან ასეთი ამბებიც ხდება.. შეიძლება შეგიყვარდეს მაგრამ ერთი ხელის მოსმით დაგენგრეს ყვლეაფერი!! ასეთი იყო ნიკას და ნინას ისტორიაც!! ნინას აღარ უყვარდა მიხვდა რომ ბავშური გატაცება იყო!! რაღაც ხომ იყო რაც არასდროს დაგავიწყდება!! ასე იყო მათზე! სიყვარული ვერ შეინარჩუნეს!! და გააფრინეს როგრც ერთი ციდა ბუმბული...
დასასრული..
--------------
გამარჯობაა ესეც დასასრული ძალიან დიდი ბოდიში დაგვიანებისთვის, იმედია ცოტა დიდი გამომივიდა. რაც შეეხება წინა თავს მართლა ძლიან დაღლილმა და დაქანცულმა დავწერე არც ვიცი რა გამოვიდა..და მააზე ძალიან დიდი შენიშვნა მივიღე კრიტიკოსების უბრალოდ მართლა ცუდათ ვიყავი და რაც მოვახერხე ის დავწერე.. მადლობთ რომ კითულობთ <3 ველი შეფასებას მთლიანი ისტორიის <3 ახალ ისტორიას რაც შეეხება <3 უკვე მოფიქრებული მაქ და მალე დავდებ <3 შემიფასეთ მთლიანი ისტორიაა <3 მიიიყვარხართ!!
პ.ს ესენი იმიტო დავაშორე რომ ბავშური გატაცება იყო ;დდდდ <3



№1  offline მოდერი ჯია

ესე მგონია უგულოდ წერ, და კიდევ სახელებს დააკვირდი. ხან ნინა იყო ხან ნინო, ხან თამთა იყო ხან თათია. ასაკებიც აგერია რამოდენიმეჯერ მგონი. დაუკვირდი და ცოტა ლამაზი წერის სტილი შეარჩიე. საწყენად არ გეუბნები, მომავალი მოთხრობის დროს თუ გაითვალისწინებ კარგი გოგო იქნები.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent