შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პატარა გოგო!რამდენს ბედავ?! (5)


6-07-2015, 21:46
ავტორი Queen Dreamer :)
ნანახია 2 961

-მეგი,გადავწყვიტე სანდრო დავივიწყო.მივუბრუნდი ლოგინზე მწოლარე დაქალს და მკაცრი ტონით ვუთხარი.
-რა? გაოცებული მიყურებდა.
-ხოო,აბა როდემდე უნდა ვიყო ეგრე .იმას სხვა მოსწონს და უკვე აღAრ შემიძლია იმის მოსმენა როგორ მესაუბრება სხვა გოგოებზე თვალებგაბრწყინებული.მოკლედ მორჩა ყველაფერი.
-უთხარი და ვსო,იქნებ მოწონხარ.
-არა!მხოლოდ მეგობრად მთვლის და დღეიდან ჩემთვისაც ეგრე იქნება, ვსო მორჩა აღარც მახსოვს.
-ხო მაგრამ...
-არავითარი მაგრამ .გავაწყვეტინე საუბარი.-ხო გახსოვს ნიკაზე რო გიტხარი.
-მერე?
-რა მერე? კარგი ბიჭია და ძალიან მოვწონვარ.
-შენ მოგწონს?
-რავიცი ცუდი ბიჭი არაა მაგრამ სანდრო მაინც...
-აჰაა უკვე აღარც გახსოვს ხოო .სიცილით გამომხედა და თავს აქნევდა დებილივით.
-ხოო ! მკვლელი მზერა ვესროლე და ლოგინზე დავჯექი.-ეხა ვაცეზე მივწერ რო მეც მომწონს.
-ხოარ გადაირიე გოგო ?!აფეტქდა კინაღამ მეგიტო.
-რატო?
-არ მიწერო აქეთ მოგწეროს.
-მომწერა უკვე და პასუხს ელოდება ჩემგან .

&&&&
მოკლედ ფაცეზე შევცუნცულდი დაა... და მივწერე რომ მომწონს .ძალიან გაუხარდა ბიჭს.დღეს ზღვაზე უნდა ვნახოო.მოკლედ ეს ზღვა რო არ გვქონდეს რა გვეშველებოდ არა.


$$$$
- ნატ წავედით.მომაძახა უკვე კარებში მდგარმა მეგიმ.
-მოვდივარ.ყავის ბოლო ყლუპი მოვსვი ,ჭიქა ნიჟარაში ჩავდე და სახლიდან გამოვვარდი.

-აუ რამაგარო წყალია მეგ ჩამოო.
-არმინდაა.
-კარგიი.ვუღრიალე წყლიდან და ცურვას ამას ვერდავარქმევთ მაგრამ ფართხალი კი გავაგრძელე. პლაჟისკენ გავიხედე და ნიკა დავინახე.რაღაცნაირად გამოხარდა მისი ნახვა . ხელი დავუქნიე.მანაც ,და წყლიდან ამოვედი.
-პრივეტ ნატ.
-პრივეტ ნიკ.გავინაზე და თბილად გავუღიმე.
-წამო წყალში შევიდეთ.ღიმილით მითხრა და მაისური გაიძრო.ვაიმეე კინაგამ იქვე დავდნი მისი კუნთების შემყურე,და მზერა ზღვისკენ გავაპარე რამე რომ არ შეენიშნა.
უი სანდროც მოსულა .ჩავილაპარაკე ჩემთვის როცა მისი მზერა შევნიშნე.ცოტა არიყოს შემეშინდა ისე მიყურებდა.მე და ნიკა დიდხანს ვჭყუმპალაობდით,ათას რამეზე ვისაუბრეთ მერე მოგვბეზრდა წყალში და ნაპირზე ამოვოვედით.
-ნატ.სიჩუმე ნიკამ დაარღვია.
-ხოო.
-იცი ძალიან გამიხარდა რო მომწერე.საყვარლად მითხრა და სახეზე ჩამოყრილი თმები ყურს უკა გადამიწია.
არვიცი რატომ მაგრამ უცებ სანდროსკენ გავაპარე თვალი მაგრამ იმწამსვე გამოვაპარე როცა მისი გაბრაზებული სახე დავინახე.ისე ძალიან მსიამოვნებდა რო ბრაზობდა.ხოარ ეჭვიანობს ? ვაიმე ნატა რეებს ფიქრობ ! გავუბრაზდი ჩემს თავს .ისე გამომდის თითქოს ნიკას ვიყენებ .ეს ძალიან ცუდი საქციელია ნატა ! კიდევ ერთხელ შევუბღვირე საკუთარ თავს და ნიკასთან საუბარი განვაგრძე.მაგრამ ვინ მაცადა როო...
-ნატა შეიძლება ცალკე დაგელაპარაკო? თავზე დამადგა სანდრო.
- რახდება? მისი საქციელი ძალიან გამიკვირდა,თუმცა არა არგამკვირებია, მას ხომ ახასიათებს ეგეთები.
-მოდი ერთწამს.ხმა გაუმკაცრდა ბიჭს.
მეც გავყევი.
-ნატა რასაკეთებ? თვალები ლამის გადმოუცვივდა.
-რასგულისხმობ? გავიკვირვე.
-ნიკას! ძარღვებდაჭიმულმა წარმოთქვა მისი სახელი.
-რა ნიკა? კიდევ უფრო გავიკვირვე .
-გოგო ნუგადამრიე! უკვე ყვირილზე გადავიდა.
-სანდრო რაგინდა?! მეც არდავაკელი.
-ხო გითხარი მაგასთან არდაგინახოთქო!
-მერე რაა რო მითხარი?
-ჩემს სიტყვას არაფრად აგდებ? მშვიდი ტონით მკითხა ,როგორც ჩანს ძალიან გაუკვირდა ჩემი პასუხი.
-სანდრო ეგ რაშუაშია?
-მიპასუხე! ბრძანებასავით გაისმა მისი ხმა.
-კი!
-ხოდა დღეიდან არდაგინახავ მასთან! ხო გაიგე?!
-და რატო? ძალიან მაინტერესებდა მიზეზი.ყველა ბიჭს იწუნებდა ჩემთვის მაგრამ მიზეზი არასოდეს ვიცოდი და ალბათ თვითონაც არიცოდა.
-იმიტომ რომ ასე მინდა!
მისმა პასუხმა ძალიან გამაღიზიანა ,ეს უკვე ზედმეტია ,მართლა მისი საკუთრება კიარავარ.ასე უნდა თურმე ბიჭს. ხოდა ეხლა მაგის ჯინაზე ვიქნები ნიკასთან.
-ეგ პასუხი არ არის სანდრო! ძალიან გავბრაზდი.
-ხოდა...სიტყვა არდაამთავრა ისე დაეწაფა ჩემს ტუჩებს.მართალი გითხრათ ძალიან მესიამოვნა მაგრამ ეხლა მართლა ვიყავი გაბრაზებული და მოვიშორე
-სანდრო რას აკეთებ?გაკივრვებული ვიყავი სერიოზულად.მეგონა მეგობარი ვიყავი...
-არვიცი... იცი მეე... მაპატიე ,არვიცი ეს რატო გავაკეთე .
აი ყველაზე დებილი პასუხი."არვიცი რატო გაკოცეო" რა დავაშავე ამიხსენით ვინმემ.
-არიცი რატო გააკეთე?
-ნატა შენ ჩემი მეგობარი ხარ,დასავით მყავხარ და ეს არუნდა გამეკეთებინა მაპატიე ძალიან გთხოვ.
თავი ვეღარ შევიკავე და ავტირდი.
-ნატა ძალიან გთხოვ.მას ეგონა მისი საქციელის გამო ვტიროდი ,სინამდვილეში კი მისმა სიტყვებმა მატკინეს გული.ძალიან მატკინეს.
-ნატა მაპატიეე ძალიან გთხოვ.დამნაშავის სახით მიყურებდა.
-გაპატიე .მხოლოდ ამის თქმა მოვახერხე. ჩრემლები შევიშრე დანიკასთან წავედი. ის გაოცებული მიყურებდა ,ალბათ დაგვინახა რომ...
-შენ მე გამომიყენე ნატა.პირდაპირ სახეში მომახალა ეს სიტყვები.მის ხმაში იმედგაცრუება იგრძნობოდა.და ის წავიდა.
-ნიკა მოიცადე, შენ ვერგაიგე ნიკაა!



№1  offline წევრი დადუ♥♥

Au Kai ra shen ra dag cini au dzaan Kaia Mara atashi ertxel deb DA egec ra patara taveb uff ar myovnis sastikad ra :D -_- gaadide tavebi an xshirad dade

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent