შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი მაშველი (12)


10-07-2015, 15:43
ავტორი -tiko))
ნანახია 3 065

გამარჯობა... ძაააააააააააალიან დიდ ბოდიშს გიხდით ასეთი დაგვიანებისთვის უბრალოთ სკოლაში გამოცდები გამიგრძელდა და ვეღარ ვდებდი.. ახლა კი მოვახერხე დადება.. იმედია ისიამოვნებთ და დააფიქსირებთ თქვენს აზრს.

თავი 12

ნიკა:

საავადმყოფოდან გამოვედი და ჩემს ბინტ შემოხვეულ ხელს დავხედე და გამახსენდა თუ როგორ უყურებდა ის სი**ი ირაკლი თუკოს. ჩემ თIკოს. როგორ გადაეხვია და როგორ აკოცა. არა ამას ვერ ავიტან . ჩემია მარტო თიკო. მარტო ჩემნთან უნდა იყოს. ეს ლიზაც არ მეშვება. არადა ვიცი რომ სხვასთან დადის მაგრამ მეც არ მანებებს თავს. როგორც კი თიკო მაპატიებს მერე ამასაც მივხედავ მაგრამ ჯერ თიკო უნდა დავიბრუნო.

თიკო:

ლიკა ჩამოვიდა და მთელი დღეა არტო ვეხუტები. როგორ მომენატრა ეს გადარეული. მაგრამ როგორ ვუთხრა რო მისი ძმა გამოჩნდა? რა ვქნა? არ ვიცი მარა ის ვიცი რომ აუცილებლათ უნდა ვუთხრა. ნეტა როგორ შეხვდებიან?
-ლიკა რაღაც უნდა გითხრა.- თავი წამოვყავი მისი კალთიდან და მას შევხედე.
-რა იყო არ მოგეწონა ჩემი ჩამოტანილი საჩუქრები?- ისეთი თვალებით შემომხედა სიცილი ვეღარ შევიკავე და ბოლო ხმაზე დავიწყე ხარხარი. ბოლოს სიცილი რომ შევწყვიტე ლიკას შევხედე მაგრამ შეხედვა არა ის იყო იმხელა ვედრით გადამასხა წყალი როგორ არ დავიხრჩე მიკვირს. მეც წამოვფრინდი და გავეკიდე მაგრამ ვინ დაგვაცადა კარზე ზარი იყო. მე გალიმპული ავედი და კარი რომ გავაღე ხელში მომტირალი ლიზა შემრჩა. ძალიან შემეშინდა და სახლში შევიყვანე. დივანზე დავსვი და კითხვისნიშნიანი თვლებით შევხედე.
- ორსულად ვარ.- ამოიტირა მან. მე რა მომივიდა? კინაღამ გული წამივიდა. როგორ მინდოდა იქვე მოვმკვდარიყავი. ჩემი პატარა გამახსენდა და უნებურათ მუცელზე მივიდე ხელი. ახლა ჩემი ბიჭი ან გოგო უკვე 3 წლის იქნებოდა. მაგრამ ახლა ის აქ არ არის. ნიკა კი... ჩემი საყვარელი კაცი კი სრულიად სხვისგან ელოდება აბვშვს. ლიკას გაუხარდა მისი კივილი მისწვდა ჩემს სმენას მაგრამ მე როგორც შემომხედა მაშინვე გაჩუმდა. მოვიდა და გადამეხვია. ლიზამ ეს ვერც კი შეამჩნია ისევ ტიროდა. ბოლოს ძალა მოვიკრიბე და ვკითხე.
- ნიკამ იცის ეს?- ლიკამ გაფართოვებული თვალებით შემომზედა მეც მივანიშნე რომ მერე ავუხსნიდი.
- ა...აა...არრა- არმოიტირა მან.
- კი მაგრამ რატომ?
- იმიტომ რომ მისგან არ ვარ ორსულად. ჩვენ ერთადაც კი არ ვწოლილვართ. რამოდენიმეჯერ ვცადე რომ როგორმე მასთან მქონოდა სექსი მარა ყოველთვის უარს მეუბნებოდა.- ამ დროს თითქოს გამიხარდა კიდეც მარა აზრი არ ქონდა.- დამშორდება... დამშორდება გესმის? მე ხო მას ვუღალატე... -ისევ დაიწყო ტირილი მან.- არადა არ მინდოდა ცოტნესთან დაწოლა მაგრამ როცა მახსენდებოდა როოგრ მეუბენოდა უარს ნიკა სურვილი მიჩნდებოდა რომ დამესაჯა. ახლა კი ორსულად ვარ. რა ვქნა თიკო? ბავშვს ვერ მოვიშორებ რადგან დიდია უკვე.

აბა დააკომენტარეთ როგორ მოგეწონათ?



№1  offline წევრი Tako Gogelia

დიდ თავს ველოდებოდიიი belay

 


№2  offline წევრი nigita

Rogorc iqna dade Da aseti patara kargi Ra :D male dade Da didi Ravi torem gagputav :D

 


№3  offline წევრი -ფიფქია)))

რაააა პატარა იყოოოო sad

 


№4 სტუმარი reiki gogo

me is ar momewona marto sxva gogoebtan tu ikmayofilebda survilebs ratom lizistan ara da saertod imis mere egre agar unda moqceeuliyo da ufro kai iqneboda

 


№5 სტუმარი Ucnobi

Auuuu ratomsinav ar asrulebt xolme

 


№6 სტუმარი ქეთაა

აუუუ გააგრძელეე ძანნ კარგიაა ❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent