შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბოლოს მაინც ჩემთან იქნები!!!(3)


13-07-2015, 17:25
ავტორი სპენსერი
ნანახია 3 689

გათენდა დღე როცა სანდრო ჩამოდიოდა..ცოტას ვღელავდი..ცოტას? ვის ატყუებ მარიტა კორსავა..ძალიან ვღელავდი ამდენი წლის შემგედ უნდა შევხვედროდი,იქნებ სულაც არ ვახსოვდი. მე ხო რას ამბობ მახსოვს მაგის სახე. უცბად წამოვდექი და აბაზანაში შევედი. ტრადიცია არ დამირღვევია და ზუსთად 2 საათი ვინებივრე. გამოვედი მოვწესრიგდი და დაბლა ჩავედი.
-ოჰ ადგა მზეთუნახავი-კარის ზღურბლზევე დაიყვირა ლუკამ. როგორც ჩანს თავი ყვეალს აქ მოეყარა.
-აუ გცემ შენ იცოდე-დავუბღვირე და სამზარეულოში შევედი. ვისაუზმე და მეც "მასხრებს" შევუერთდდი.
-აბა რას ლაპარაკობთ-სავარძელში ჩავეშვი.
-ხოოო გოგოებზე ვლაპარაკობთ-ვითომ მართლა მითხრა ზაზამ. მე კიდე ენა გამოვუყავი. უცებ ჩემი ტელეფონის ხმა გაისმა დავხედე და სოფი დაეწწერა. სენსორს ხელი გადავუსვი და ვუპასუხე.
-ხო სოფი..აუ მე მეზარება გამო ჩემთან ყველა აქ ვართ..კაი-სოფის გავუთიშე. ყველა ჩემ პასუხს ელოდა განსაკუთრებით კი ლუკა.
-სოფი მოვა მალე-გავიცინე.
-კაია რო მოვა-ბედნიერად წარმოთქვა ლუკამ. სოფიც ზუსტად 10წუთში მოვიდა.
-პრივეთ სასტავს-მიესალმა ყველას.
-გამარჯობა-ცოტა გაენაზასავით ლუკა.
-გოგო დარეკა სანდრომ?
-კი კაცო გუშინ წინ და ეხლა გზაშია ალბათ-ამოისუნთქ და წვენი მოსვა.
-ოჰოოო ვინე გოგო ხო არ ჩამოყავს-გაიცინა ყველამ.
-ეეე თქვენ ეხლა წესიერად რაა ინგლისელი რძალი მინდა მეე??!-ვითომ გაიბუსხა.
-აბა როგრი გინდა-სიცილით ვუთხარი მე.
-აი იცი როგრიი აი ვაფშე ძაან ლამაზი და რო გამიგოს რაღაცეები.
-გოგო შენ რძალი გინდა თუ შეყვარებული-გავიცინე.
-ოპააა ოპააა რა დროსს შეყვარებულლია კკკააიიი რა ჯერ ჩამოვიდეს ის დარტმული-ეს რო თქვა ყველამ ლუკას გახედა,მეც ვხვდბოდი რაც ხდებობდა.
-რამე ვითამაშოთ გინდათ?-ვცადე სიტვაცია განმემუხტა თორე უკვე ყველა ხან ლუკას უყურებდა ხან სოფოს.
-კიიიი-დამეთანხმნენ და რაღაც ვითამაშეთ. სოფი მალე წავიდა უნდა მოვემზადოო. ბიჭებიც ნელ-ნელა გაიკრიფნენ..


მალე მოვიდა 7 საათი მეც წავედი და მოვემზადე. არა მართლა ვღელავდი შეხვედა ამდენი წლის მერე!! ეს რთული იყო..მივსალმებოდი ადამიანს რომელიც არც კი მიცნობდა. უაზრო ფიქრები მოვიშორე და ჩემი კაბა შავიცვი თმები გავიშალე. მაკიაჟს არასოდეს არ ვიკეთებდი არც ახლა გამიკეთებია. კედები და გარეთ გავედი.
-ვააა კრასავიცაააა-შემაქო ზაზამ.
-ეს არ მოგვტაცონნ შეჩე*ა(თედო)
-ვაიმე დედიკოოო როგრ მოხდაა რააა წავეედით ელხააა-შევძახე და ყვეა გამოვედით.
-მე სოფის მივაკითხავ თქვენ წადით-შემოგვძახა ლუკამ და წავიდა სოფისთან ცვენც ჩავჯექით და აეროპორტის გზას დავადექით. იქ მისულებს სოფი და ლუკა იქ იყვნენ.
-ისე ამას გაუმართლა უფრო გვიან რო არ ჩამოდის.
-ხოოო.
ყვეალნი კართან ვიდექით..აი სადაცააა კარი გაიღო და სანდრო გამოვიდა. აი იცით რა მომენტი იყოო ია ბრაზილიურ სერიალში ძააან მაგარი ტიპი რო იჩითება. პირველი სოფი გავარდა.
-ეეეეეეეეეეეეეეე საააააანნნნდროოოოო-მივიდა და მაგრად მეხვია სანდრომ ხელში აიყვანა და დაატრიალა. მერე ყველა ჩაეხუტა. ბოლოს კი მე შემოვრჩი.
-ეს მარიტააა ხო გახსოვს-შეახსენა სოფიმმ.
-კი მახსოვს-მოვიდა და მეც გადამკოცნა-გაზრდილა-მოციაა მოიცაა ამას მე ვახსოვარ??! არააა შეილებაა სურათებით..
-ვინ ვისთან ჯდება აბა?-დავსვი კითხვა.
-ესე გდავნაწილდეთ მე ზაზა და თედო ერთად სოფი და ლუკა ერთად შენ და სანდრო ერთად-ჩამოაყალიბა ლევანმა. ჩემზე და სანდროზე ყურადღება არც მიმიქცევია.
-ეეე მე ამ დებილტან უნდა ვიჯდე?-პრეტენზია გამოთქვა ფოსიმ მაგრამ ყურადრება არავინ იაქცია.
-და შენ?-მაინტერესებდა სად ჩაჯდებოდა.
-მე ჩემით წამოვალ არ იდარდოთ-ყველა მანქანაში ჩავექით. მე უკან ვაპირებდი მაგრამ..
-ეე რას აკათებ?-მკითხა სანდრომ.
-ვჯდები.
-მად არა წინ დაჯექი-აი იცი როგრ გამიღიმა აი უსაყვარლესად. მანქანის კარი გამიღო. თვითონაც მოუარა მანქანას და ჩაჯდა. გზა ცოტა შორი იყო,ცოტა ვკომპლექსდებოდი კიდეც. ძაან მიანტერესებს სოფი და ლუკა რას შვებიან დაჭამაეს ალბათ ერთმანეთი.
-გაზრდილხარ-მოულოდნელად მითხა სანდრომ.
-აბა ისე ხო არ დავრჩებოდი?!-ცოსა სწერვულად მივუგე.
-გასწერვებულხარ კიდეც-გაიცინა. მე არაფერი მიპასუხია. როგორც იქნა მივედით რესტორანში. ყველა იქ იყო მეგობრები და სოფის და სანდროს მშობლები.
-ჩეემიი ბიჭიი-შესვლისთანავე წინ წამოვიდა ლეილა.
-დეე-დედას ჩაეხუტა. აი ეს რო დავინახე ისე მომინდა ნათიას აქ ყოფნა.
-დედა როგორ იფირინე ხო ყველაფი წამოიღე-აქოთქოთდა ლია.
-კი დედა კია გავიჭყლიტე-გაუცინა.
-მაა როგრ მომენატრეე-ახლა ლექსოს გადაეხვია.
-მეც მომენატრე ჩემო ვაჟკაცო-გაუღიმა. დავჯექით და ქეიფი დავიწყეთ. ეხლა კიდე უფრო დავკომპლექსდი რო სანდრო წინ დამიჯდა. მე ხო ბედი არ მაქ რაა.

უკვე ძალიან გვიანი იყო ლია და ლექსო სახლში წვიდნენ. თქვენ გაერთეთო. ჩვენ კიდე ძალიან ბევრს ვცეკვავდით და ვსვავდით. ცეკვის დროს ვირაცის მწველ მზერას ვგრძნობდი და მისი ვინაობაც ვიცოდი სანდრო ავალიანი. უცებ ცეკვის დროს სოფი ჩემტან მოვიდა .
-დროზე კარისკენ გაიხედე-თან ცეკვავდა თან მელაპრაკებოდა. ამ დროს თორკინე ამეჩეხა მთელ სასტავთან ერთად იყო მოსული. ეხლა რო არ მივსალმებოდი ძაან უხერხული იქნებოდა. ისე მოვიქეცი ვითომ ვერ დავინახე და სჯლამზე დავჯექი.
-ვაა მარიტაააა-მომესმა უკნიდან მისი ხმა.
-თორნიკეე-სწერვულად გავურიმე. გადამკოცნა.
-აქ რა გინდა?-მკითხა.
-მეგობარი ჩამოვიდა და ავღნიშნეთ-ირონიულად ვუთხარი.
-ხოოო კაია-გამიღიმა ამ დროს კი სანდრო მოვიდა.
-გამარჯობა-მიესალმა თორნიკეს.- მარიტა წამო ვიცეკოთ-ხელი დამტაცა და საცეკვაოდ გამიყვანა. შედარებით უფრო ნელი მუსიკა ჩაირთო. ხელები წელზე მომხვია მეც იძულებული გავხდი ხელები მის მხარზე მომეთავსებინა.
-ვინ იყო ის ბიჭი?-მკითხა.
-მეოგბარი-დაბნეულად ვუთხარი. ცეკვა მალე დამთავრდა მერე ისევ მაგიდას მივუსხედით. ესე 2 საათისთვის წამოვედით.
-----------------
შემიფასეთ : დაგვიანებისთვის ბოდიში მინდოდა ყველზეეფი კარგად დამელაგებინა : მოგწონთ? მგონი არაა ღიირს გაგრძლება??



№1  offline წევრი vighaca

Gagrdzele me momwons Mara Tu ginnda mtlianad dadet

 


№2  offline წევრი eelleeniko

ძალიან მაგარია <3 ძალიან მომწონს <3 გააგრძელე რაა არ შეწყვიტო ^_^ ^_^ იმედია შემდეგს მალე დადებ ^_^

 


№3  offline წევრი სპენსერი

eelleeniko
ძალიან მაგარია <3 ძალიან მომწონს <3 გააგრძელე რაა არ შეწყვიტო ^_^ ^_^ იმედია შემდეგს მალე დადებ ^_^

მადლობა ^^

 


№4  offline წევრი maaashka

Dzan kargia me momeons imedia ese gaagrdzeleb cota tavebi gazarde tore ase cota uinteresoa patara tavebi ise dzalian dzalian largrgia<3

 


№5  offline წევრი Prada

ძალიანმაგარია ძაან მომეწონა და გააგრძელე ტუ მალედდადებ კარგიიქნება love love love love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent