შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მრბოლელი (3თავი)


16-07-2015, 15:14
ავტორი mario
ნანახია 1 493

დილით არც ისე ადრე გამეღვიძა.ალექსს ისევ ეძინა.აღარ გავაღვიძე.ჩავედი დაბლა,საჭმელი გავაკეთე და დაველოდე როდის გამოიღვიძებდა,რომ ერთად გვეჭამა.ალექსიმაც მალე გამოიღვიძა.
-გაიღვიძე ჩემო ძილისგუდა ძამიკო?(მე)გავუცინე
-ხო გავიღვიძე(ალექსი)მანაც გამიცინა
-მიდი ბიჭებსაც დაურეკე და ამოვიდნენ ერთად ვჭამოთ(მე)
-კაი ახლავე დავურეკავ(ალექსი)
-კაი მიდი და მე მანამდე სალათას და კიდე რამეს გავაკეთებ(მე)
-კაი(ალექსი)ალექსიმ ბიჭებსდაურეკა და ყველამ კაიო ჩვენც არ გვიჭამიაო.ერთად შეკრება,ჭამა,გართობა და ა.შ ჩვევად გვაქვს ქცეული.მე სალათები და რაღაცეები გავაკეთე,სუფრა გავშალე და ბიჭებიც მოვიდნენ.მივუჯექით სუფრას,მივირთვით და დესერტად ნაყინი მივაყოლეთ.
-დღეს ვგრიალებთ ხო?(ნოე)
-კი ესე 9-10სთვის გავიდეთ(გიგი)
-აბა თქვენ იცით არ შემარცხვინოთ იქ(მე)გავიცინე.
-ბებიაჩემიც მაგას მეუბნება ხოლმე ოღონდ კლუბში წასვლის დროს არა(ალეკო)გაგვეცინა.
-და რა ჩავიცვა?და როგორ?გამომწვევად თუ...(მე)ბიჭების სახეებს დავაკვირდი.კინაღამ მიმგუდეს ისე შემომხედეს.
-კაით ხო რა იყო ვიხუმრე ვახ.წამოდით და თქვენ ამარჩევინეთ რა ჩავიცვა(მე)
-ჯობია.წამოდი გამოადგი ფეხი(ანდრეა)შევედით ჩემს ოთახში და მიადგნენ კარადას.იქიდან ამირჩიეს მუხლებამდე შავი გაშლილი კაბა,თეთრი უკლავებო ზედა და შავი ბალეტკები.
-მიდი ეხლა ჩაიცვი და დაგვენახე(ანდრეა)
-კაი(მე)ბიჭები გავიდნენ ოთახიდან.მეც გამოვიცვალე,თმები ავიწიე და ბიჭებთან გავედი.
-აბა როგორია?(მე)ბიჭებმა პირები დააღეს.
-ვაუ მაგარია(გიგი)
-ულამაზესი ხარ(გიო)
-მადლობა(მე)
-აპა რავარია?ვარ არჩევაში მხეცი?ჰა?(ანდრეა)ანდრეას სიტყვებზე ყველას გაგვეცინა.
-კაი წავალ გამოვიცვლი(მე)
-აუ ცოტახანიც იდექი რა(ალეკო)
-რაიყო ხომ არ დატკბი?(გიო)
-ხო(ალეკო)
-ფრთხილად იყავი არ შემოგეჭამოს და არ მოიწამლო რავი(ალექსი)
-უჟმურო(მე)ვუთხარი და ჩემს ოთახში შევედი.გამოვიცვალე და ბიჭებთან გავედი.
-მისმინეთ.ეხლა მე უნდა გავიდე და მალე მოვალ სლბათ რა(მე)ყველამ მე გამომხედა
-სად მიდიხარ?(ალექსი)
-ეგ შენი საქმე არაა(მე)ვუთხარი და ენა გამოვუყავი.
-გვითხარი სად მიდიხარ?(ანდრეა)
-კუკიაზე.წამოხვალთ?(მე)
-ეეე მართლა ეხლა სად მიდიხარ?(გიგი)
-მამას საფლავზე(მე)
-გაგიყვან გინდა?(გიო)
-არა არ მინდა მოტოთი წავალ.არავინ არ იქნება სასაფლაოზე და ალე 6-7-კენმოვალ რაა(მე)
-კაი,მაგრამ ცოტა ადრე,რომ მოხვიდე არ გინდა?(ნოე)
-არა.კაი წავე და დროებით რა თუ რამეა დამირეკეთ კაი?(მე)
-კაი დაგირეკავთ(ალეკო)
-კაი მოდი ერთი გემრიელად გაკოცოთ და წავედი(მე)ყველა ჩავკოცნე გემრიელად და გამოვედი.გარაჟთან მივედი,გავიხედ-გამოვიხედე ვინმე ხომ არ არისთქო,არავინ არ იყო.გამოვაყენე მოტო,ჩაფხუტი დავიხურე და ადგილიდან მოვწყდი.საფლავზე 15 წუთში მივედი.ჩაფხუტი მოვიხსენი,საფლავის ქვაზე დავდე,სანთლები ავანთე და იქვე ჩამოვჯექი.ყველაფერი მოვუყევი რაც არ მომიყოლია.ბოლოს ცრემლები ვეღარ შევიკავე და ავქვითინდი.ტირილი შვწყვიტე.უცბათ ფეხის ხმა გავიგე,ცრემლები მოვიწმინდე და ჩაფხუტი დავიხურე,რომ არ დავენახე ვინ ვიყავი.გავიხედე და მაღალი,2 მეტრიანი,შავგვრემანი,შავთვალება სიმპატიური ბიჭი გამოჩნდა.5 წამი დამჭირდა მის შესასწვლად.ისევ საფლავს მივაშტერდი.ბიჭმა მამაჩემის საფლავის ოდნავ მოშორებით,ლამაზი გოგოს საფლავთან მივიდა,ყვავილები მიიტანა და ლარნაკში ჩააწყო.15 წუთი ჩუმად იჯდა და საფლავის ქვას მიშტერებოდა.შემდეგ მომიბრუნდა და მკითხა.
-მამათქვენია?(ის)
-კი(მე)
-შეიძლება რაღაც გკითხოთ?(ის)ცოტა მორცხვად მკითკა.
-კი(მე)
-ჩაფხუტს არ მოიხსნი?(ის)
-ვერა(მე)
-რატო?(ის)
-იმიტო(მე)
-კარგით მაშინ სახელი თუ შეიძლება,რომ გამანდოთ?(ის)გამიღიმა.რა საყვარელი ღიმილი ქონია თან.
-არა(მე)
-კარგით მაშინ ჩემს სახელს გაგანდობთ მე ლაშა მქვია(ლაშა)მითხრა და კიდევ ერთხელ გამიღიმა.
-სასიამოვნოა.კარგით უნდა წავიდე ნახვამდის(მე)
-კარგად ისევ შევხვდებით(ლაშა)ბოლო სიტყვები ჩუმად მაგრამ მაინც გასაგებად წარმოთქვა.გამეცინა და მეც ვუპასუხე.
-შევხვდებით,შევხვდებით(მე)ცოტათი გაწითლდა.წამოვედი,მოტო დავქოქე და ადგილიდან მოვწყდი.ვიბოდიალე ცოტახანი და 7-ის ნახევარზე სახლში მივედი.უჩუმრად შევაყენე მოტო გარაჟში და სახლში ავედი.ბიჭები ისევ სახლში დამხვდნენ.
-ბაროო ბრატცი,მოვედი(მე)
-აჰამ(ალექსი)
-აუუუ ძმებო იქ იცით რა საყვარელი ბიჭი გავიცანიი?იმენა შოკი რააა.დის სასაფლაოზე იყო მოსული.მაღალი,შავგვრემანი,შავთვალება.ძაან მაგარი რააა.(მე)ვთქვი და დივანზე დავებერტყე.ბიჭებმა ერთმანეთს გადახედეს და ხარხარი დაიწყეს.
-რა გაცინებთ ეეეეე?(მე)
-მარიო შეყვარებულიააა?(ნოე)
-არა უბრალოდ მომეწონა რააა.ნუ დამცინით რა და ნუ თამაშობთ ჩემს გრძნობებზე რააა(მე)
-კაი ხო.დღეს ჩვენთან ერთად კიდე ერთი ბიჭი მოდის.მოვა ეხლა მალე(ალექსი)
-კაია(მე)
-ისიც ჩვენი ძმაკაცია რუსეთიდან დღეს ჩამოვიდა და ჩვენთან იცხოვრებს(ალექსი)
-ოკ(მე)კარზე ზარის ხმა გაისმა.ალექსი წავიდა კარის გასაღებად.
-ვააა ლაშა მოდი მოდი(ალექსი)
-როგორ ხარ ეეეე მაგრად მომენატრეთ(ლაშა)ხმა მეცნო და კარისკენ გავიხედე.კინაღამ პირი დავაღე.ის ლაშა იყო რომ მომეწონა.
-მარიამ გაიცანი ეს ლაშაა.ლაშა ეს მარიოა ჩემი და(ალექსი)
-სასიამოვნოა(ლაშა)
-ჩე..ჩე..ჩემთვისაც(მე)დავიბენი.ვუთხარი და გავუღიმე.
-არ წავედით?(გიგი)
-კი წავედით მიდი გამოიცვალე მარიო და გავედით(გიო)
-აჰა ახლავე(მე)ვითხარი და ოთახში შევედი.გამოვიცვალე,ბალეტკების მაგივრად ნაიკის ნაცრისფერი კედები ჩავიცვი.რაღაცაზე დაიწყეს ლაპარაკი.ვიღაც სასაფლაოზე მყოფ,ჩაფხუტიან გოგოზე.გამეცინა ეს ხომ მე ვიყავი ცემზე ლაპარაკობდა.გავედი.
-მზად ვარ წავედით?(მე)
-ხო წავედით(ანდრეა)მე ანდრეა და ნოე გიოს მანქანით წავედით.გიგი,ალექსი და სალეკო ლაშას მანქანით წამოვიდნენ.8-ზე უკვე კლუბში ვიყავით.მაგიდასთან დავჯექით და ვისკი შევუკვეთეთ.ბევრი ვიცეკვეთ,დავლიეთ და გავერთეთ.მერე ბართან დავჯექი და კიდე ერთი ჭიქა ვისკი შევუკვეთე.გავიხედე და ლაშა ვიღაც გოგოსთან ერთად ცეკვავდა.ძალიან არ მესიამოვნა კინაღამ ვცემე ის გოგო.გაბრაზებულმა ვისკი წამწბში დავლიე.ცოტახანში ერთი ბიჭი მომიჯდა გვერდით.
-გამარჯობა ლამაზო(ის)
-ბარო ბრატუხ.რამე დაკარგე?(მე)
-ოოოო ასეთ ლამაზ გოგოს არ უხდება ასე ლაპარაკი(ის)
-მე ვიცი როგორი ლაპარაკიც მიხდება.რა გინდა?(მე)
-შენთან ცეკვა.შეიძლება?(ის)
-არა(მე)
-რატო ასეთი კრიტიკული უარი?(ის)მკითხა და ხელი წელზე მომხვია.
-ხელი გაწიე(მე)გავბრაზდი
-რომ არა?(ის)
-ძაან გინდა გაიგო?(მე)
-კი(ის)
-კაი(მე)ვუთხარი და მაგარი ვხიე სიფათში.ტიპი სკამიდან გადავარდა.ყველა გაკვირვებული იყურებოდა.ბოლოს სიცილი დაიწყეს.
-აი რაც(მე)ვუთხარი და გარეთ გავედი.იქვე მაღაზიაში ვინსტონი და სანთებელა ვიყიდე და კლუბის წინ სკამზე დავჯექი.არასდროს არ მომიწევია.მეთვითონ გამიკვირდა ჩემი თავის საქციელის.კოლოფი გავხსენი,სიგარეტი ამოვიღე,მოვუკიდე და ერთი ნაპასი დავარტყი.სკამის საზუგეზე გადავწექი და ცას მივასტერდი.მერე თვალები დავხუჭე.თვალბი დახუჭული მქონდა რომ ვიღაცა მომიჯდა გვერდით.კიდე ერთი ნაპასი დავარტყი.ავწიე თავი და გვერდით მჯდომს გავხედე.
-ააა ლაშა შენ ხარ(მე)სიგარეტი პირისკენ წავიღე თუ არა ხელიდან გამომგლიჯა და გადააგდო.
-რას აკეთებ?(მე)
-არ გაგიგია ჯამრთელობისთვის საზიანო რომაა?(ლაშა)
-ჩემ ჯამრთელობაზე ნუ ზრუნავ და ისე ის გოგო სასაფლაოზე,ჩაფხუტიანი მე ვიყავი.(მე)ვუთხარი და კლუბში შევედი.ბიჭებთან მივედი.
-არ წავიდეთ?(მე)
-ასე მალე?(ალეკო)
-ხო რავი თუ გინდათ ვიყოთ ცოტახანი და მერე წავიდეთ(მე)
-აუუუ ხო რა 15 წუთი და წავიდეთ მერე(ნოე)მე ისევ ბართან მივედი ამჯერად არაფერი არ დამილევია.ლაშა ბიჭებთან იჯდა და ლაპარაკობდნენ.ბარმენსაც ჩავუბრატდი.ბიჭებმა დამიძახეს წავედითო და წამოვედით.სახლში მივედით და გამოვიცვალე.უცბათ ჩემმა ტელეფონმა დარეკა.გამიკვირდა ამ შუაღამისას ვინ უნდა ყოფილიყო.
-გისმენთ(მე)
-მარიო დათო ვარ(დათო)
-ვააა დავით.რა ხდება ბიჭო ამ შუაღამისას,რომ რეკავ.ხომ მშვიდობაა?(მე)
-კი მშვიდობაა მარიო რბოლაა რა და შეგიძლია მოსვლა?ნახევარ საათში რომ მოხვიდე?შენი იმედი მაქ მარტო(დათო)
-რა პრობლემაა.მაგაზე გეტყვი უარს?ისევ იქ ხომ?(მე)
-კი ისევ იქ(დათო)
-კაი მოვდივარ(მე)ვუთხარი და გავუთიშე.
-ბიჭებო აბა დავიძარით.რბოლა იწყება.გამოადგით ფეხები დროზე(მე)ვუთხარი და დაბლა ჩავბანცალდი.ეზოში წყლით სახე მოვიბანე რომ ცოტათი გამოვფხიზლებულიყავი და მოტო გამოვაყენე.
-სად მიდიხარ გოგო ამ შუაღამისას და თან მთვრალი?(ალექსი)
-რბოლაზე მოდიხართ?(მე)ლაშა გაშტერებული მიყურებდა.
-არც ჩვენ არ მოვდივართ და არც შენ არ წახვალ(ალექსი)
-ანუ არა.კაი დროებით(მე)ჩაფხუტი დავიხურე და ადგილიდან მოვწყდი.მალე მივედი.დათო მოვძებნე და მივედი.
-აბა მალე დაიწყება?(მე)
-კი მალე დაიწყება და შენ დალეული გაქ?(დათო)
-ხო რა იყო?(მე)
-ის იყო რომ არ გამოხვალ ნასვამი.არაფერი არ მოგივიდეს.არა არ გამოხვალ.(დათო)ხელებს და თავს იქნევდა
-გამოვალ(მე)თან მეცინებოდა
-ვერ გამოხვალს(დათო)
-გამოვალ(მე)
-არათქო(დათო)
-უკვე ატ...ებ.გამოვალ და მორჩა.არ ვარ ისეთი გაგლეჯილი ნასვამი რომ ვერ გამოვიდე და რამე დავიმართო.ასე რომ გამოვალ(მე)თავი ჩაღუნა და გააქნია
-ჯინიანი ხარ.(დათო)
-მადლობა კომპლიმენტისტვის ხელთათმანები მათხოვე(მე)ხელთათმანებიც გამოვართვი და მოტოსთან მივედი.რბოლა მალე დაიწყებოდა.მეც ბაიკერებში შევერიე.ბოლო ხაზზე დავდექი.გავიხედე და ლაშა და ალექსი დათოსთან ერთად იდგნენე და მე მეძებდნენ.დათომ დამინახა და აჩვენა სადაც ვიდექი.ალექსი წამოიწია უნდა წამოსულიყო ჩემკენ მაგრამ დათომ შეაჩერა და თავი გააქნია.ალბად მიხვდა რომ აზრი არ ქონდა ჩემთან ლაპარაკს.ხელი დავუქნიე და წინ გავიხედე.
-აბა ბაიკერებო დავიწყეთ რბოლა?(წამყვანი)ყველამ მოტო ააბღუილა.
-რბოლაც დაიწყო(მე)ვთქვი და ლაშას გავხედე.
-აბა დაიწო.მოემზადეთ.3 2 1 წავიდა(წამყვანი)ყველა ადგილიდან მოვწყდით.ნახევარი მანძილი გავლილი მქონდა რომ ვიღაცამ უკნიდან მოტოს ცხვირის ხახუნი დამიწყო.
-რას აკეთებ შენი(მე)ვთქვი და გაზს მოვუმატე.კიდე გაიმეორა.გვერდზე გავედი და ცოტა ჩaმოვრჩი.წინ წავიდა .ფინიშამდე ცოტა მანძილი რჩებოდა.მეც გაზს მოვუმატე და ყველა უკან ჩამოვიტოვე და რა თქმა უნდა პირველი გავედი.ფინიშის ხაზს გავცდი და ამოვისუნთქე.იქვე გავაჩერე.ბიჭებთან მივედი.
-ბიჭოოს დაინახეთ იმ დებილმა რა მიქნა?კინაღამ ავილეწე ტო (მე)ვთქვი და შევიცხადე.გამეცინა.
-გაკლია(ალექსი)
-გენაცვალეთ კომპლიმენტებში.ისა და ლაშა დაიჯერე რომ მართლა მე ვიყავი ის გოგო სასაფლაოზე?(მე)ლაშა პირ დაღებული მიყურებდა.
-რაააა.ანუ...ეს....ის.. სასაფლოზე რომ მოგეწონა.ღმერთო შენ მიშველე(ალექსი)თქვა და შუბლზე იტკიცა ხელი.
_ცოტა ძლიერად ეგ არ გეტკინებოდა.კაი წავედით რა სახლში.ისე ლაშა რა დაგიმალო და მეც დამევასე ხომ იცი შენ.(მე)გაწითლდა მე კიდე სიცილი ამიტყდა.რა მაცინებდა არ ვიცი.ცოტა წავბარბაცდი.ლაშამ დამიჭირა.
-კარგად ხარ?(ლაშა)
-მოტოს მართვას შეძლებ?(დათო)
-კი(მე)
-ლაშა მარისთან ერთად წადი რა სახლში და მეც მალე მოვალ(ალექსი)
-იმედია არ გეშინია(მე)ირონიულად გავუცინე
-არა.წავედით?(ლაშა)
-ვაუუუ.რა სულსწრაფი ხარ წავედით.მიდი მომიჯექი და ხელები მაგრად მომხვიე თორე სახლამდე ვერ გაუძლებ და სადმე დარჩები(მე)ეწყინა.
-დაწყნარდი(ლაშა)მითხრა და ხელები მუცელზე შემომხვია.



№1  offline წევრი mario

არ ღირს გაგრძელება ხომ?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent