შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გენერალი (ნაწილი მესამე )


29-07-2015, 11:51
ავტორი SaLoOme
ნანახია 2 268

****
ლიზას მაგიდამდე კი არ მივიდა მიირბინა , ვიღას ახსოვდა სინაზე და გრაციოზულობა , ერთი სული ჰქონდა სახლში წასულიყო და აღარასდროს ენახა თავხედი მამაკაცი . პირველი კოცნა მოპარა და თან ვინ ... ლიზას გვერდით თავისუფალ სკამზე დაეხეთქა და ბოკალიდან შამპანური უცებ გადაკრა .
-როდიდან სვავ ქალბატონო და თან ასე ? გაოცებული სახე მიანათა და მეგობარს გაუღიმა.
-მწყუროდა და .. იცრუა კეკემ , სწყუროდა მაგრამ არა წყალი ...
ზაზა და სანდრო სად არიან? არ დაღალე ? წავიდეთ უკვე , ბიჭებს ვეტყვი.
-ვერსადაც ვერ წავალთ ბიძაშენს უნდა მივულოცოთ ჯერ , გადაიკისკისა და სცენაზე პირის გახევამდე მომღიმარ სანდროს გახედა.
"მინდა ყველას დიდი მადლობა გადაგიხადოთ ამ არაჩვეულებრივი საღამოსათვის, მინდა ჩემს ერაყში მყოფ მეგობრებს მშვიდობით ჩამოსვლა ვუსურვო და მათ მივუძღვნა დღეს ეს გმირობის მედალი რომელიც ჩემს მკერდზე იდებს ბუდეს,მინდა მადლობა გადავუხადო ჩემს მეგობარ მიშკას რომელმაც არაერთელ გადამარჩინა სიკვდილს და რაც მთავარია მადლობა ვუთხრა ჩემს კესოს , კეკე მხოლოდ შენი ლამაზი თვალების ნახვის სურვილი მაძლებინებდა იქ , სწორედ შენს გამო დავჩი ცოცხალი და დღეს გენერალი გავხდი , ბიძას სიცოცხლე ხარ ." მიკროფონს იქნევდა და მის უკან დამაგრებულ დიდ ეკრანზე ფოტოებს თვალს ავლებდა დრო და დრო .სცენიდან ჩამოსულს ყველა მიეგება ძლივს მიაღწია კეკემდე .
-აქამდე რატო არ მითხარი? მოჩვენებითი სიბრაზით დაუქნია თითი და მაგრად ჩაეხუტა.მიშკა მათკენ მოიწევდა და სანამ შეეძლო სანდროს უჩურჩულა-წავიდეთ რა სახლში ძალიან დავიღალე მეც და ლიზაც ძლივს დგას ფეხზე.არ დალოდებია სანდროს ისე მოკიდა დაქალს ხელი და 9 თვის ორსული სულ სირბილიგ გააქცუნა კარისაკენ.
-იმას რა სჭირს? სად მიარბენინებს ჩემს ცოლს , არ დამღუპოს მეც და ბავშვიც სიცილით გაედევნათ და კარებში პირველი გახტა ზაზა.
- ეს ბიჭი იმ ორსული გოგოს ქმარია? მე მეგონა კესოსთან იყო .გაივირვა მიშკამ და სცადა ბედნიერების სხივი თთვალებში მიემალა.
-ყველას მასე ჰგონია ვინც არ იცნობს ორივეს კარგად , ლიზი და კეკე საუკეთესო მეგობრები არიან , ზაზა უნივერსიტეტშI გაიცნო და ლიზას გააცნო , იმის მერე ერთ ოჯახად შეიკრნენ , კეკე ნათლავს ბავშვსს და ლიზას მეჯვარეც კეკე იყო. შესაშური მეგობრობა აქვთ , ღიმილით უბიძგა მიშკას კარისკენ . ტაქსი გაეჩერებინათ და ცდილობდნენ ლიზა დაესვათ ისე რომ არც კაბა გახეოდა რომელიც მოტკუცული ჰქონდა და მოძრაობაში უშლიდა ხელს და არც ბავშვი აეყირავებინათ, საბოლოოდ იმდენად იყვნენ საქეში ჩართულლები მძღოლიც კი გადმოვიდა მანქანიდან და მითითებებს იძლეოდა როგორ გადაეწიათ სიდენია ან გადაეწიათ თუ არა .
-ზაზა კი მაგრამ აქ როგორ მოიყვანე წეგან მანქანაში არ ჩასვი ? თუ რითი მოხვედით ? აღშფოთებული იქნევდა კესო ხელებს და თან ჩდილობდა არ გასცინებოდა ლიზას გაფშეკილ ფეხზე რომლის მანქანაში აწევასაც უშედეგოდ ცდილობდა ზაზა.
-აუ მერავიცი გოგო წამოსვლისას უცებ ჩახტა მანქანაში და ახლა მოუნდა აქ ნახევარსაათიანი დაჭიმვები.სიცილით გადახედა კესოს და ლიზას მუჯლუგუნი დაააიგნორა.
-არაფერი უცებ არ ჩავმხარვარ გვაგვანდება გვაგვიანდებაო და ზურგზე შესაკრაავი კაბით შემაგდე ტაქსში . ახლა შეკრული მაქ და ჰა გადმომიყვანე გავიხსნა ისევ კაბა.
-მოიცა რისი თქმა გინდა რო მთელი თბილისი ტაქსით შეუკრელი კაბით იარე? ! სიცილს უმატა ზაზამ და ლიზას მუცელს გამეტებით დაუწყო ფერება -ხედავ მამა დედიკოს შენს გამო რეეების ჩადენა უწევს? მალე გამოძვერი მა მაქედან სანამ დედაშენმა საცვლების ამარა დაიწყო სიარული, მაინც ყველაფერი უჭერს და ბოლო ხმაზე ხარხარებდა და თვალებ გაფართოებულ ტაქსის მძღოლს თვალს უკრავდა . საბოლოოს ზაზამ აბა ჩაუხსნა და თავისი კოსტუმი შემოაცვა მეუღლეს , მანქნაში ახლა უკვე ლამაზად გაშოტილი ლიზა და ზაზა ხელს უქნევდნენ კესოს.
-ჩვენ არ წავიდეთ სახლში კესუნიიაა ღიმილით მიუახლოვდა სანდრო ძმიშვილს და მანქანისაკენ გააქცუნა . მალე შავი ტოიოტაც მიყვათ კუდში.
- ეს რა გვაცილებს სიცილიტ გადახედა სანდროს და ქათამაძეს დისკი შეაცურა მანაქანაში.
-არ გვაცილებს დღეს ჩვენთან რჩება იმედია არ გამიბრაზდები ჩვენთან რო წამოვიყვანე ჩემო კურნოსა, ღიმილით გადახედა კეკეს და მის სახეზე ჩაცინა - რა იყო ასე არ დაგეასა ?
სახეზე ღიმილი შეადნა კესოს და მიმიკა სამ წამში შეცვალა ."რესტორანში საწადელი ვერ მიიღო სახლში მომყვება ეს უნამუსო""შენ კიდე დებილი ხარ რა კაცზე ამბობ უარს , ყველას რო იწუნებ იმიტომ ხარ ყოველ დგესასწაულზე სახლში ძაღლს
თან ჩახუტებული" ამოსძახა შიგნიდან ხმამ და თავის თავზე გაეღიმა.
მანქანა ჯერ გაჩერებული არ ჰქონდა რო გადახტა და სადარბაზოშI შეხტა,მერე გაიფიქრა არ ეგონოტ გაჭIრვებული ვარ და ოთახშI გავრბივარო კიბეებზე დაელოდა როდის შემოვიდოდნენ.
-შენს ცოლი მერამდენე თვეშია ? სანდროს ხმა იცნო კეკემ და კარებთან აიტუზა, მამაკაცებმა აუარეს და კიბეებზე დაიწყეს ასვლა.
-4 თვის ვარო მითხრა, მაშჳნ რო ჩამოვედი სამი დღით გენერალის ოპერაციაზე იმ დღეს ამბრალებს .
-რა კაია ბიჭო მამა იჩჳთები პატარა ბავშვის მამა . გოგა თუ ბიჭი ინტერესით ჩაეკითხა სანდრო.
-არ ვიცი , აუ უთქვამს ექიმს ჯერ . ცივად უპასუხა.
თვალთ დაუბნელდა სიბრაზისაგან , ცოლი ჰყოლია და სხვა ქალს კოცნის , თან ორსული , როგორ შეუძლია ასე ცივად ისაუბროს თავის შილზე, საშინელი მმაკაცია ვერ იტანს. სინამდვილეში კი ძალიან ეწყინა როგორ უნდოდა კიდევ ერთხელ შეხებოდა მის ფაფუკ ტუჩებს. პიქრები ხელის აქნევით მოიშორა და კიბეებს აუყვა , კარები დაკეტილი რო დახვდა გაუკვირდა და ერთი ორჯერ დააკაკუნა.
-შენ წინ არ წამოხვედი? კარებში გაოცებული მიშკა იდგა და გაფართოებული თვალებით უყურებდა გოგოს.
-არა უკან მოგყვებოდით თვალი აარიდა და სახლში შევიდა .
-ყველაფერი გაიგე ხო .... ყველაფერს აგიხსნი , მიშკას თალებშჳის ვნება აღარ თამაშობდა რამაც ასე ძალიან გააბრაძ რესტორანში კეკე.

დიდი მადლობა მათ ვინც კითხულობს ჩემს ისტორიას ყველანი ძალიან მიყვარხაართ ბოდიშჳ დაგვიანებისათვის



№1  offline მოდერი Kira

პირველი ვაააარ .. ჩემი კვატუნია ძალიან ძალიან მაგარია love love მალე დადე რა შემდეგი love love
--------------------
ზვიგენი დაფრინავს!!!

 


№2  offline წევრი whovian

კიდე კიდე კიდე გვინდა :3 ძალიან კარგია ^-^

 


№3  offline წევრი Jeje Lava

მალე დადე შემდეგი და უფრო მაგარი გოგო იქნები love love love love love love love ისედაც კარგი ბოუშვი ხარ. მარა რაცხა იგვიანებ და ეგ არააა კაი საქციელი ჩემო დაიაა. wink wink wink wink wink wink

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent