შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიმპატიური დირექტორისა და მასწავლებლის სიყვარული*დასასრული*


5-08-2015, 08:15
ავტორი cheemiii
ნანახია 4 274

დაჯილდოვების ამბავი თათბირზე გამოაცხადა.ნინოს ეს აზრი არ მოეწონა რადგან დირექტორმა ის დამლაგებლის ამპულაში ნახა.მაგრამ ნინოს ,ხომ არავინ ეკითხებოდა.ნინომ ინგას ყველაფერი უამბო და სთხოვა ინგას თავის თავზე დაებრალებინა ის კონცერტები რაც ნინიმ ჩაატარა მაგრამ უარი მიიღო.მეორე თათბირი აკამ მალევე ჩაატარა და ნინისდა ინგას მისამართით თქვა რომ ერთი კონცერტი კიდევ უნდა ჩაეტარებინათ,რადგან სამინისტროდან მოდიოდნენ და კარგად უნდა დავხვედროდნენ.ნინო დუნდა და ცდილობდა აკას არ დანახვებოდა ამიტომ თანხმობა ინგამ განაცხადა და თათბირიც დასრულდ.ნინომ თემა, ინგამ კი დეკორაცია მოიფიქრეს და ერთად ძალიან ლამაზი კონცერტი დადგეს,იმდენად ლამაზი რომ ყვრლა ამაზე ,ლაპარაკობდა.კონცერტის ბოლოს აკამ ინგა სცენაზე იხმო და დაჯილდოვების ნიშნად  ოქრის მონეტის ყელსაბამი გადასცა,ამ დროს ნინი გარედ გასვლას აპირებდა როცა ინგამ დაინახა და სიტყვით გამოვუდა.
_ბატონო დირექტორო მე მართალია ამ კონცერტში მივიღე მონაწილეობა მაგრამ ეს ჯილდო ჩემზე მეტად ჩემს მეგობარს და თანა მომუშავე ნინის ეკუთნის,ამიტო თქვენი ნებართვით სცენაზე მას მოვიხმობ.
ნინო დაქალზე გაბრაზდა მაგრამ სხვა გზა არ იყო და სცენუსკენ  ინგას თხოვინით გაემართა,ნინის იმ დღიდით მოკლე,მუხლს ზემოდ შავი კაბა, თეთრი მაიკა,შავი თხელი მოსაცმელი და მაღალი შავი ტუფლი ეცვა.ნინო გაბრაზებული იყო ამიტომ ფეხს მოუმარა  და როცა აკას უნდა გასცდენოდა ფეხი გადაუბრუნდა და აკამ გადაარჩინა წაქცევას,ამ დროს აკამ  ნინის თვალებში ჩახედა და ის დამლაგებელი გოგონა დაუდგა თვალწინ მოხუცს,რომ ეხმარებოდა. არ დავმალავ და ვაღიარებ,რომ ნინოსაც მოეწინა .უცბად გამოფხიზლა ნინო და აკას ხელიდან განთავისუფლება სცადა მაგრამ აკასხელი ისე ჰქონდა შემოხვეული რომ ვერ ინთავისუფლებად,უცებ აკა ნინის ტოკვამ გამოაფხიზლა და ხელი ნაზად გაუშვა.ნინი სცენაზე ავიდა და დაქალს გაბრაზებული უყურებსა,უკან კი აკა მოყვა და ნინის ოქროს მონეტისყელსაბამი გადასცა.

აკა და ნინი რაც ერთ შენობაში მუშაობდნენ სამი წელი გავიდა და დირექტორის არჩევის დრო დადგა ყველა მასწავლებელმა ისევ აკა აირჩიეს რადგან იმ სამი წელის განმაბლობაში რაც მათთან გაატარა ერთხელაც არ უსაყვედუია და არ უწყენინებია არცერთი მასწავლებელი აკას რითიც მასწავლებლებში დიდი სიყვარული და პატივისცემა დაიმსახურა.რაც შეეხებადირექტორის და უბრალო მასწავლებელს შორის დიდი სიყვარული გაჩნდა.

--------------
ბოდიში დაგვიანებისათვის და შეცდომებისთვის.



№1  offline წევრი DiscoGirl

ჰაააა? რა იყო ეს? მე ამათი სიყვარულის ისტორიის განვითარებას ველოდი

 


№2  offline წევრი milangirl

ძაან მიაფუჩეჩე ბოლოს არადა ველოდი ამ ისტორიის განვითარებას

 


№3  offline წევრი Tako Gogelia

აუუუ არ მომეწონააა მართლა მიაფუჩეჩე

 


№4  offline წევრი talaxadze133

Es raiko?? Ar momewona ragacnairad damtavree titkos erti suli gkonda dagemtavrebina

 


№5  offline წევრი Laura

ეს დასასრული რა იყო?! როგორც ჩანს დამწყები ხარ და ისტორიის ასე მიფუჩეჩება არ არის კარგი !! თუ გინდა , რომ რამე გამოგივიდეს ასე გულგრილად აღარ დაწერო ისტორია!! P.S ეს კეთილი რჩევებია :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent