შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

- ვატო ვეკუა (ბინო ) 2


7-08-2015, 03:03
ავტორი natela
ნანახია 5 215

- რა ხდება?- დაძაბულმა მოავლო მზერა მაგიდის გარშემო მყოფებს ვეკუამ.
- ჯავახიძე - დაიწყო ლუღლუღით შავგვრემანდა ბიჭმა.
- რა ჯავახიძე?- მოთმინება გამოელია ვატოს.
- დაჭრეს..
- ვინ?- ყბის კუნთები აშკარად აუთამაშდა სახეზე ვაკოს.
- ლოლაძემ.
- ვინ ხართ თქვენ?- იკითხა დაძაბული ტონით ვატომ.
ხმა არავის ამოუღია, მაგიდას თვალი მოავლო და ამჯერად იყვირა:
- ვინ ხართ თქვენ?
- კაი ბიჭები- დაიჩურჩულა ვიღაცამ.
- მერე კაი ბიჭების უბანში, კაი ბიჭს ნაბო^რები და ახ*რები ჭრიან?- არ იყო ჩვენთან ერთად - წამოიწყო ერთ ერთმა.
- რა შუაშია ბიჭო?- ხელი დაარტყა ვეკუამ მაგიდას, შემდეგ ხელებით დაეყრდნი და წინ წაწეულმა განაგრძო- პალაჟენია უნდა იყოს უბანში ისეთი რომ კაი ბიჭზე ხელი ვერავინ აწიოს გაიგე? ყველგან მე სად ვირბინო? ეს ლომა და დანარჩენები ქალაქიდან გავიდნენ და აიშვეს ახ*რებმა? და თვენ რას აკეთებთ ამ დროს ჩემთან მორბიხართ?- ყვირილი დაამთავრა ვაკომ, სკამზე ჩამოჯდა სიგარეტს გაუკიდა და თვაკებ დახუჭულმა ამოილაპარაკა- მომითრიეთ ის ნაბ*ზარი აქ..
სწრაფად აიშალნენ ბიჭები და ოთახიდანაც სწრაფადვე გალაგდნენ, მხოლოდ ჯაბა დარჩა ჩაფიქრებული ერთ ადგილას, ნინას სახე არაფრით ამოსდის თავიდან, ეშინია რომ მართლა შეიძლება ნინას ის ძაღლი უყვარდეს ამას ვერ შეეგუება, მოკლავს და ნინას გვერდით არ მიუშვებს..
- კიდე იმ ძაღლის შვილზე ფიქრობ>?- გახედა ვეკუამ.
- ხო- თავი დაქნია ჯაბამ.- ნინამ ზედმეტად განიცადა..
- ნინამ შენი ყვირილი განიცადა და ეგ ეწყინა..
- მართლა რომ უყვარდეს?
- ნინა 17 წლის ბავშვია ჯაბა..
- რაღა ბავშვიი.
- მაინც ბავშვი, ისევე როგორც სოფო- გაეცინა ვატოს.
- დაგშლი ვეკუა თუ ავდექი- დაიღრინა ჯაბამ.
- კაი კაი- გასწორდა ვატო სერიოზული სახით- იარაღი გააქვს?
- ხო შენი სადაა?
- მანქანაშია.
- უნდა მოვკლათ?
- სხვა გზა არაა, ეგ რო შევარჩინოთ მერე ათასი მაგისნაირი ნაბო*არი ამოიღებს ხმას და ბლატაობას დაიწყებს...
- ბაზარი არაა მარა ცემა არ ეყოფა? დედამისს ეგღა ყავს და ცოდოა ძაან..
- ჯავახასაც დედა ყავს მარტო და შემთხვევით რომ არ აეცდინა მოკლავდა ასე რომ..
- როგორც გინდა- სკამზე გასწორდა ჯაბა და ისევ ნინას გადასწვდა ფიქრით.
ნახევარ საათში მიიყვანეს ბიჭებმა აცახცახებული ლოლაძე დათქმულ ადგილას, ჯაბამ და ვეკუამ დაიგვიანეს მაგრამ პრეტენზია არავის გამოუთქვამს, ვატოს მანქანის შემოსვლაზე უფრო უმატა კანკალს ლოლაძემ და გაფორთხება სცადა მაგრამ წიხლით დაააბრუნა გეგემ თავის ადგილას და ვატოს ამაყი მზერით გახედა შევასრულეო, იარაღ მომარჯვებული გადმოვიდა ვეკუა მანქანიდან და პირდაპირ დაუმიზნა აკანკალებულ ლოლაძეს, ზიზღნარევი მზერით აათვალიერა მოცახცახე სხეული და ძლივს შენარჩუნებული მოთმინებით ამოილაპარაკა.
- კაი ბიჭებზე ხელის აწევა გინდოდა ნაბ^ზარო?
- მე რა შუაში ვარ, ჩხუბი იყო ..
- მერე ვის უნდა დაარტყა დანა არ იცი?
- ზედ არავის აწერია რო კაი ბიჭია- სიმწრის ღიმილით ამოხედა ლოლაძემ.
- და ისე არ იცოდი ხო?- უფრო გაბრაზდა ვეკუა..
ლოლაძე მიხვდა რომ გამოიჭირეს და თავი ჩახარა რაზეც ვეკუას გაეღიმა, ოღონდ იმ ღიმილით არა მაშინ რომ მოეწონა ნინას, სხვა ცივი და უცნაური ღიმილით, მერე სასხლეტი გამოკრა, მერე ლოლაძის აგონია იყო ორ წუთიანი მერე კი გამწარებული დედის ცხოვრება დარჩა დიდი ხნის მანძილზე..
.........................
დღეს სოფოს იტოვებს თავისთან, დედამისი სოფელში წავიდა და ახლა თ ბილისში მარტო გოგოს დარჩენა როგორ შეიძლება, თანაც ადრეც შეუნიშნავს ჯაბას თვალები სოფოზე და იმედი აქვს რამე გამოუვა.. ძალიან უყვარს სოფო ჯაბა ხო საერთოდ, სოფოს მისნაირი წაბლისფერი გრძელი თმა და ღია ყავისფერი თვალები აქვს, საშუალო სიმაღლის გოგონაა ისიც და ნინაზე ოდნავ მოპუტკუნებული, უბრალოდ ნინაა ძალიან გამხდარი, გადაიყოლა სწავლამ მაგრამ ახლა მოეწყო სამედიცინოზე და მორჩა .. აისრულა ოცნება, სოფომაც ჩააბარა ოღონდ იურიდიულზე.. სადარბაზოსთან მობირჟავე ბიჭებში კლასელები ამოიცნეს და მათკენ გაემართნენ.
- ვაა იურისტკაა!- მაშინვე მოეგება ზაზა .- ოჰ ჩვენი ექიმი, ერთი დათუნას გულს ვერ უშველა ვერაფერი- ისევ ახორხოცდა ზაზა.
- ცერცვაძე ამოგწიწკნი ენას- დაიღრინა ნინამ.
- ჩემი ენა თუ დათას დააბრუნებს კი ბატონო ინებე!- დემონსტრაციულად გაშალა ხელები ზაზამ.
- რას ნიშნავს დააბრუნებს?>- შიში გაერია ნინას ხმას.
- დავით ბატონო ამ დილით რუსეთში გამეგზავრა - გამოაცხადა ზაზამ.
- აა- გაუხარდა ნინას, თუ დათა წავიდა ესეიგი პრობლემაც მოგვარდა, და თანაც ისე რომ არავის არაფერი დაშავებია.
- წამო გავისეირნოთ- წამოაყენა იდეა ნიკუშამ ერთერთმა კლასელმა, ნიკუშას სოფო უყვარს, თუ მოწონს რაღაც ეგეთი.
ეზოში შემოსულმა მერსედესმა გოგონებს პასუხი გადააფიქრებინა, დაძაბული სახეებით გადმოვიდნენ ჯაბა და ლუკა და იქ მოგროვილ ახალგაზრდებს მოავლეს თვალი, თავის დაკვრით მიესალმა ჯაბა ბიჭებს და მერე ნინას და სოფოს მიუბრუნდა:
- რა ხდება?
- სასეირნოდ გვინდა წასვლა..- უპასუხა ნინამ.
- გვიანაა..
- ჯერ რვაა ჯაბა- გაიკვირვა ნინამ.
- გვიანაა!- გაამკაცრა ტონი ჯაბამ და თავჩახრილ სოფოს გახედა.
ნინას ისევ აემღვრა ტონი, ვერ ხვდება რა უნდა ჯაბას მისგან ასე უმიზეზოდ არასდროს უყვირია, გაბრაზებულმა ჩაბღუჯა სოფოს ხელი და კიბეები სირბილით აიარა, ჯაბამ მაგრად მომუშტა ხელი და პადიესტს გაუშტერა მზერა, უკვე მერამდენედ აწყენინა ნინას, არადა სიგიჟემდე უყვარს ეს გოგო, ამიტომაც მოსდის ზედმეტი, ყველასგან და ყველაფრისგან იცავს, თვითონ იცის რა სასტიკია სამყარო, ნინასგან განსხვავებით და ამიტომ, მას უნახავს ნიანსხელა გაუპატიოურებული გოგონები, მათი გვამებიც უნახავს დაროცა წარმოიდგენს რომ ეს შეიძლება მასაც დაემართოს აკანკალებს, არასდროს არაფრის შესინებია და მითუმეტეს არ უკანკალია მაგრამ ამაზე მართლა ციებიანივით აკანკალებს.
მძიმედ აუყვა სახლის კიბეებს, სოფო და ნინა მისაღებში არ დახვდნენ ანუ ნინას ოტახში არიან, ვეკუას გადახედა და ნინას მიუკაკუნა კარებზე.
- ნინა გამო რა ორი წამი..
ხმა არავინ გასცა.
- ნინა! გამოდითქო ორი წამით!
კარი გაიღო მაგრამ ნინას მაგივრად სოფო შერჩა ხელში, უფრო ანერვიულდა, ყოველთვის მოსწონდა სოფოს თვალები, განსაკუთრებით კი ტუჩები მაგრამ არასდროს უცდია მასთან შეხება, ზემოდან დახედა დაბნეულ გოგონას და უნებურად გაეცინა.
- ნინა ტირის- ამოილუღლუღა ჯაბას ასე ახლოს ყოფნით დაბნეულმა და კარს ჩაეჭიდა.
- სემიშვებ?- გაუცინა ჯაბამ.
უხმოდ დაუქნია თავი და ოთახში შეატარა.
- ნინ!- მხარზე იგრძნო ჯაბას ხელი მაგრამ არ გაინძრა, ძალიანაა ნაწყენი და ასე ადვილად არ აპატიებს.- ნინა!- უფრო მოუჭირა ხელი ჯაბამ.- მოიხედე რაა... ნინა თქო..
- რა?- წამოყო გთავი ნინამ და ნამტირალევი თვალებით შეხედდა.
- მაპატიე კაი?- სიცილით ჩაილაპარაკა ჯაბამ.
ნინას თმა აებურდა და საზე გაუწილდა ასე რომ წარმოიდგინეთ რა სანახავი იქნებოდა..
- დამპალო- ბალიში ჩაარტყა ნინამ და ისევ გაებუტა.
ამაზე ჯაბას უფრო აუტყდა სიცილი, მის ხმას კი სოფოს და ვეკუას ხმა შეუერთდა.
- კაი რა ნინ ადექი ახლა, სოფოც აქაა და რამე გავაკეთოთ..
- კაი- წამოდგა ნინა და ვეკუას შეუბღვირა..
ვატომ ჩემით გავალ სახე მიიღო და ტერიტორიას მოშორდა.. სწრაფად გაამზადეს გოგონებმა და ნანიმ არაცეები და უფრაც გააწყვეს ნანი დასაძინებლად წავიდა და ბავშვები მარტო დატოვა, მიუხედავად იმისა რომ ცოტახანს განიტვირთა ვატო მაინც ვერ მოინელა ლოლაძე, უცნაურად გაეჩხირა თვალში მისი გამიხედვა, თითქოს ვირაცის ან რარაცის იმედი დაინახა მასში, თუ ლოლაძეს ვინმე მფარველობდა ეს უნდა გაარკვიოს და ტანაც ეხლავე, ფიქრებიდან ნინას სიცილმა გამოიყვანა უცნაორად მოხვდა ყურში ასეთი ლაღი კისკისი.
- ესეიგი სენ იურისტკა ხარ?- გახედა ჯაბამ.
- კონკრეტულად ადვოკატი.
- ანუ რომ დამიჭერენ დამიცავ?
- რატომ უნდა დაგიჭირონ?- მოიღრუბლა სოფო.
- რავი ხო შეიძლება დამიEირონ..
- არ დაგიჭერენ - ჩალაპარაკა დარწმუნებულმა- რა უნდა დააშავო?
- არაფერი- სიმწრით გაეღიმა ჯაბას, მეტი რარა უნდა დააშავოს, სულ ცოტა სამი კაცის სისხლია ჯაბას კისერზე, მოეთხე დღეს დაემატა, 20 მანქანა ყავს მოპარული და 10 მდე სახლი გატანილი.
- მგონი ძილის დროა- ფეხზე ადგა ვატო.
- ხო- დაამთქნარა ნინამ.
- კაი დაიძინეთ მიდით- გაუღიმა ჯაბამ.
- ავალაგებთ დაა- ფეხზე წამოდგა ნინაც.
- ხვალ აალაგე,..
- ნანი მომკლავს, უცბად ვიზავ- სწრაფად დატრიალდა ნინა.
სოფოს ძალიან ძინებოდა და ძალით გააგდო დასაძინებლად, ჭირჭელი დარეცხა და ისევ შემოემა ხმაური აივნიდან, ამჯერად მიხვდა ვინც იყო, ნელი ნაბიჯებით გაემართა აივნისკენ კარიც ფრთხილად გააღო და ისევ პირდაპირ შეეჩეხა პერანგ გახსნილ ვეკუას, ტატუს თვალი აარიდა და მასზე ორი ტავით მაღალ ვატოს ახედა.
- შეიძლება გელაპარაკო?- დაიჩურჩულა ნინამ.
- ხო- თავი დაუქნია ვატომ და უცნაურად ჩააშტერდა თვალებში.
- დატაზე გავიგე რომ წავიდა - თვალები დახარა და ისე განაგრძო- ჯაბა ხომ აღარ ეჩხუბება?- იმდენად ბავშურად ჟღერდა ეს ფრაზა ვეკუამ ხმამაღლა ჩაიცინა.
-აღარ ეჩხუბება..- ძლივს შეკავებული სიცილით უპასუხა ვატომ.
- მპირდები?- გამომცდელად ახედა ნინამ.
- შენ გიყვარს დათა?- ნინამ უარის ნიშნად თავი გააქნია- მაშინ გპირდები..
- დათა ამის გამო წავიდა?
- ხო..
- კარგი, მადლობა- ჩაიბურტყუნა და და აივნიდან გამოვიდა..
თვალწინ უტრიალებდა ვეკუას სახე, ლაპარაკი და სიცილი, ზედმეტად ჩაებეჭდა გონებაში და ეს არ მოსწონს, ის ქურდია, ადამიანი რომლსაც ვერასდროს ექნება დრო ნინასთვის და რომც ქონდეს ნინას არ შეხედავს, სად ნინა და სად ის..
...........................................................
მეორე დღეს ვეკუამ და ჯაბამ ნინას სახლი დატოვეს, ჯაბამ დაიბარა ახალ წელს ჩამოვალო, ეს პირველი შემთხვევა არაა მაგრამ მაინც დასწყდა ნინას გული, ჯერ ახალწლამდე ერთი თვეა, სოფომ, ნანიმ და დანარჩენებმა გადაატანინეს ნინას ეს ერთი თვე, საშინელი ხმები გავრცელდა ქალაქში, ლოლაძე მოკვდაო, ყიფიანმა და ვეკუამ მოკლესო, არ დაუჯერებია ნინას და არც მიუშვია გულამდე, იცის რომ ეს რეალობაც შეიძლება იყოს, ის ხომ ქურდია, ჯაბა კი კაი ბიჭი, რატომაც არა მაგრამ არ უნდა ამის დაჯერება არადა მორჩა.. მხოლოდ ორჯერ დარეკა ჯაბამ ნინას ელაპარაკა და მალევე გათიშა..
31 ში რამის ათ საათზე მოადგა ჯაბა ნინას სახლს ტავისი ბიჭებით, ყველა დაათალიერა ნინამ, არ იყო ვეკუა და გული დასწყდა მაგარამ ჯაბას ცამოსვლამ მაინც გაიტანა თავისი და ნინა გამხიარულდა, ნინსთან მოიყარა ტავი მისმა სადაქალომაც, სოფომ, ლიკამ და ალიონამ, ლიკა და ალიონა უნივერსიტეტში გაიცნო და დაუახლოვდა, ჯაბამ ახალი წელი სახლში აღნიშნა პირველის ნახევარზე კი ამალასთან ერტად ქალაქისკენ დაიძრა, ვეკუას სახლშიც დიდი ორომტრიალი დახვდათ, ნინა და გოგოებიც თან ყავდა ჯაბას და იქ გაგრძელდა სუფრა, პოლიციის სირენებმა გადაფაარეს ნინას და პიანინოს ხმა, შეშინებულმა შეხედა იარაღ მომარჯვებულ ვეკუას, ვატომ ფრთხილად გაიხედა ფანჯრიდან.
- ვინ არიან?- დაიძაბა ჯაბა.
- მაღლაკელიძის ხალხი- უპასუხა ვატომ.
- მაგათი დედაშ!- შეიგინა გეგემ და იარაღი მოიმარჯვა.
- არა!- მკაცრად გამოაცხადა ვატომ- არავინ გაისვრის, ესენი დაბლა ცაიტანე- ვიღაც ბიჭს მისცა ტავისი იარაღი და დანარჩენებს ანიშნა იგივე გააკეთეო, მერე ნელა დაიძრა და კარი გააღო.
- რამე ხდება?- ცივად აჯახა კართან დარჭობილ პოლიციელს.
- საქმე გვაქსვ შენთან..
- მეტი დრო ვერ ნახეთ?
- ვერა ..- უხესად გასცა პასუხი მაღალმა 40-45 წლის ტიპმა და სახლში შემოვიდა რამდენიმე კაცთან ერთად.
მშვიდად მოათვალიერა დამსწრე საზოგადოება და ნინას გაუშტერა თვალი, ჩაიღიმა და ვატოს მიუბრუნდა..
- სად შეიძლება გელაპარაკო?
- ხვალ მელაპარაკე..
- დღეს უნდა გელაპარაკო..
- ახალი წელია- გამოსცრა ვაკომ.
- ვიცი..
- მერე ოჯახი არ გაქვს შენი !- ვეღარ მოითმინა ჯაბამ.
- წყნარად ბიჭო!- შეჰყვირა პოლიციელმა- აქ სხადნიაკი არ გეგონოს, უკან შეგთხრი მაგ ხელებს გაიგე?
- შენი დედა შ!!!! -სწრაფად დაიძრა ჯაბა, ამას ვატოს სწრაფი რეაქციაც მოყვა რამოდენიმეწუთიანი ჩხუბის მერე სროლამ დაშალა ბრბო, პოლიციას უცბად გამოუჩნდა დამხმარე ძალა, ნინამ შეშინებულმა მოავლო თვალი იარაღიან ხალხს და მერე ძირს დაგდებულ ჯაბას, ვეკუას, გეგეს, ვოლინას და ჯემოს დახედა პოლიციელები რომ ბორკილებს ადებდნენ უკვე..
- ესენი გაათღიე და იქ მოგივლით- ჩაისისინა პოლიციელმა.- ახლა გავესაუბროთ გოგონებს..
- დედას მოგი^^^^ შე ახ^^ - გამოსცრა ვეკუამ და ტირილის პირას მყოფ, აკანკალებულ ნინას გახედა.
დამმცინავი ღიმილი მიუგდო პასუხად პოლიციელმა და გოგოებისკენ დაიძრა.
- სახელი და გავრი?-კითხა ვისითაც დაინტერესდა პირველად.
- ნინა ყიფიანი..
- მამის სახელი?
- გიორგი ყიფიანი- ნიკაპი აუკანკალდა ნინას.
-რა გესაქმება ვატო ვეკუასთან?
- ის ..ის მეგობარია..
- მარტო?- ირონია გაერია ხმაში და ვატოს გახედა რომელიც ცოტაც და ეცემოდა.
- კი- სწრაფად დაუქნია თავი ნინამ.
- გემოვნება დედაშენივით ცუდი გაქვს, სახლში წადი შვილო და ნანის, გურამ მაღლაკელიძესგან მოკითხვა გადაეცი, ეს გოგოებიც გაყოლე..
ნინამ ჯაბას გახედა რომ პასუხი გაეგო, ჯაბამ თავი დაუქნია და ანიშნა წადიო, სახლი დატოვა მაგრამ ნერვიულობამ ლამის მოკლა, ვერაფერი გაიგო ერთი კვირის განმავლობაში ვერც ჯაბაზე და ვერც სხვებზე, პიკი ჰქონდა ნერვიულობის ეზოში ხმაური რომ ატყდა.

----------------------------
სურათზე ჯაბაა. მადლობა რომ კითხულობთ.



№1  offline მოდერი ელი

კაი გოგო ხარ <3 ძალიან მომწნს თან უნდა ავღნიშნო რომ კარგი ზომის თავებს დებ. გელოდები. იმეიდა არ დააგვიანებ. წარმატებები <3

 


№2  offline წევრი cancara

კაია კაი მალე დადე

 


№3  offline წევრი darjania

კარგიააა !!! მალე დადე ♡♡♡

 


№4  offline წევრი ebe

Dzaan kargia <3

 


№5  offline წევრი scarlet

კაია ძაან მალე დადეე

 


№6  offline აქტიური მკითხველი უცნობი ქ

ძაან მაგარია... ასე გააგრძელე დაძაბული სიტუაციებით და ძალიან მაგარი იქნება .... დარწმუნებული წინ საინტერესო და დაძაბული მომენტები გველოდება.....

 


№7  offline წევრი Turner

მომწონს მომწონს ^_^ ასე გააგრძელე love

 


№8  offline წევრი ebe

Gelodebi dade gtxov

 


№9  offline წევრი Queen ♛

ძალიან კარგია სიტყვები არ მყოფნის ისტორია შეუდარებელია როგორც ავტორია)) ასევე კარგი ზომის თავებს დებ და კარგია მალე დადე სულმოუთქმელად ველოდები შემდეგ თავს... love

 


№10  offline წევრი ebe

Au rato agvianeeb ar gawyvito ra shuashi esec

 


№11  offline წევრი Queen ♛

აუ რამდენი ხანია ველოდები ყოველ წუთს შემოვდივარ იმის იმედით რო ეს ისტორია დამხვდეს მაგრამ არა(( რატომ აგვიანებ ასე? მალე დადე რა ეს ისტორიაც არ გაწყვიტო ველოდები შემდეგ თავს recourse

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent