შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

7 რიცხვში 7 საათზე 7 ვარდი (თავი მე-8)


12-08-2015, 20:56
ავტორი KaTE:))
ნანახია 3 308

თავი მერვე-"წამება"
აივნიდან გასვლას ვაპირებდი როდესაც ნაცნობი სიტყვა მიწვდა ჩემს სმენით ორგანოს.
-მე მართლა მიყვარხარ-ჩუმად, მაგრამ გასაგონად ჩაილაპარაკა. ალბათ ამ დროის მანძილზე მიხვდით თუ როგორი გულჩვილი პიროვნება ვარ. ამ სიტყვების გაგონებისას კი ჩემში ყველაფერმა ერთად იფეთქა და თვალებიდან ცხელმა და მარილიანმა სითხემ გზის გაკვლევა დაიწყო. ცრემლემლების მიზეზი კი იმედგაცრუება იყო.
-ალბათ შენს ლექსიკონში "მართალს" სხვა მნიშვნელობა უკავია.-ადგილიდან არ განვძრეულვარ ისე განვაცხადე სათქმელი.
-უბრალოდ მომისმინე-თბილი და ამავდროულად მომთხოვნი ტემბრით მომმართა.
-მოსასმენი არაფერია, ყველაფერი ვნახე, რაც საჭირო იყო-ჰაერის უკმარისობის გამო ღრმად ამოვისუნთქე-ჩავისუნთქე.-ორმხრივად დამჭერი, ორმხრივი ტყუილით გამასულელე და დამიპყარი, მაწამე და მიმატოვე- ავქვითინდი, ძალა აღარ მეყო და მუხლებზე დავემხვე. ეს გრძნობა მთლიანად მოდებული იყო სხეულზე, შინაგანად მჭამდა და ძალას მაცლიდა. ეცადა ჩემს დახმარებას, მაგრამ ჩემი მტკიცე უარის გამო მოახლოვება ვერ გაბედა. ფრთხილად წამოვდექი. ჩანთიდან სალფეთქი ამოვიღე და ცრემლების შეშრობას შევუდექი, როდესაც დავწყნარდი და ჩემი საქმე დავამთავრე ტერიტორია დავტოვე და აკრული ღიმილით მივუსხედი მაგიდას. ნახევარი საათის შემდეგ ინვენტორები გავაცილე და მარტომ დავიწყე უაზროდ დანა-ჩანგლის ხმარება. რამდენიმე ჭიკა წითელი ღვინოც გადავკარი. მომდევნო ჭიქის ავსებას ვაპირებდი, როდესაც ძლიერმა ხელმა ჩემი სხეული ტანსაცმელივით გადაიკიდა მხარზე და რესტორანი დატოვა, თავიდან ვერ გავიზრე თუ რა ხდებოდა ჩემ გარშემო, მაგრამ აზრზე მოსვლისთანავე გამოვძვერი ძლიერი ხელებიდან. წიკვინა ქალივით არ დამიწყია ჩხუბი თუ როგორ გაბედა ეს. ზურგი ვაქციე და კარებთან მდგომ კაცს ვთხოვე ტაქსი უახლოეს 5 წუთში აქ მოსულიყო.
-ლიკა სიჯიუტე არ გიხდება! უნდა მომისმინო, თორემ ასე ერთმანეთს დავშორდებით-გაბრაზებულმა მისკენ შემატრიალა.
-დავშორდებითო? და როდის ვიყავით ერთად? რაღაც გამომრჩა?-ირონიულ ტონს არ ვიშორებდი-ეს ყველაფერიც, რომ არა, შენ გგონია რასაც დღეს შევესწარი იმის შემდეგაც ერთად დავრჩებოდით? დიმიტრი ნუ მაგიჟებ, ჯერ ყველაფერი შენ გაანალიზე და მერე მომადექი შენი ვითომ ვაჟკაცური ოინებით!-ბოლოსკენ ხმა გავიმკაცრე და იქვე მდგომ მანქანაში ადგილი დავიკავე.
-ლიკა გულს მტკენ-მომესმა ხმაჩახლეჩილი ბარიტონი, მაგრამ მსახიობური ნიჭის გამო რეაქცია არ შევიმჩნიე. არად გულზე ნაიარევი გამიღრმავა მისმა სიტყვებმა... რატომ ვარ ამ ადამიანზე მიჯაჭული? რატომ?.. უცებ დავბრუნდი რეალობაში და ტაქს ერთი წინადადებით მივანიშნე წასულიყო.
-ძალიან გთხოვ ჩქრა გამაცალეთ ამ ტერიტორიას და გზაში მისამართსაც გეტყვით-სიტყვები ერთმანეთს ჩქარა მივაყარე და მძღოლის რეაგირებას დაველოდე.
-კარგით.-მანქანა აამუშავა და ჩემი "ბრძანება" შეასრულა.

მე, ვიკა და მარი ჩემ ოთახში ვისხედით და რამდენიმე საათის წინ მომხდარ თემას განვიხილავდით.
-ლიკა, არ მიწყინო, მაგრამ მე შენ ადგილას მოვუსმენდი- ვიკულიმ თავდახრილმა ჩაილაპარაკა.
-სრულებით გეთანხმები ვიკა-მარიმაც ვიკას დაუჭირა მხარი.
-მომისმინეთ გოგონებო, ალბათ არ იცით კაცები, როგორები არიან. ყველაფერში გამონახავენ გასამართლებელ საბუთს, სწორედ ამიტომ არაფრად ჩავაგდე მისი "გამოხტომები" და უეცრად წამოროშილი "მე შენ მიყვარხარ". ახლა კი გთხოვთ მარტო დამტოვოთ, ძალიან რთული დღე მქონდა.-თავის დაკვრით მანიშნეს "კარგიო" და ოთახი დატოვეს. არადა სურვილი თუ რატომ მომატყა, როგორ მკლავდა...
სააბაზანოში წყლის გადასავლებლად შევედი. დატვირთული და ამავდროულად ჭუჭყიანი დღე წყლას გავატანე და იქაურობა დავტოვე. ატლასის საღამურით და ხალათით შევიმოსე. აივნის კარი გამოვაღე, სკამზე ჩამოვჯექი და ფიქრებში წავედი.
უსინდისო ტყუილის გამო ჩემი გრძნობები გამოვიყვანე სააშკარაოზე, ამ გათამამებამ კი მძაფრი და სასტიკი სასჯელი მარგუნა. მეგონა მნიშვნელო... არა ეს ყველაფერი მეგონა... და ისე რა არის სიმართლე? რის გამო გამომტეხა და "მიმაგდო"? უეცრად ინტერესმა ჩემში გაიღვიძა და მასთნ დარეკვა გამაბედინა. რამდენჯერმე დავურეკე და არ აუღია, ბოლოს გადავიფიქრე კიდევაც, მაგრამ ბოლოჯერ გავბედე... რამდენიმე ზარის შემდეგ ყურმილი აიღო.
-დიმიტრი...
-დიმიტრი აბაზანაშია და თქვენ ვინ ბრძანდებით?-ქალის წკრიალა ხმამ გამყინა, გამაქვავა... ცრემლები, არა რაც მე თვალებიდან მდიოდა ცრემლი არ იყო! ის ცხელი სითხე იყო, რომელიც კანს და სხეულს წვავდა, მანადგურებდა.
-უკაცრავად?!-ქალის ხმამ ფიქრებიდან გამომაგდო და რეალურ ტანჯვაში დამაბრუნა.
-მე... მე... გადაეცით და უთხარით, რომ ლიკა... მისთვის "მოკვდა"-ყურმილი დავკიდე და აბაზანაში გავვარდი. წყლით სახე მოვიბანე და დაწყნარება ვთხოვე ჩემ თავს, მაგრამ უეცრად გადამეკეტა და იქ არსებულ მჭრელ სხეულს ვეცი. ვენებზე რამდენიმეჯერ გადავისვი. მაშინ არაფერზე არ ვფიქრობდი. არაფერზე და არავისზე, უბრალოდ გადაკეტილმა გონებამ იმ წამს ეს გამაკეთებინა.
თავიდან მესიამოვნა, მაგრამ შემდეგ წვა ვიგრძენი. ხელი დამიბუჟდა და წითელ თბილი ნივთიერებით დაიფარა. გულში ღმერთს ბოდიშს და შეწყალებას ვთხოვდი, ვეხვეწებოდი ჩემი გადაწყვეტილება მოეტევებინა ჩემთვის. მამაო ჩვენოც წავიკითხე გულში, მაგრამ ნელ-ნელა ტკივილი გამძაფრდა, ტკივილმა მლაშე სითხის დინება გამოიწვია ჩემს სხეულზე და დავვარდი თავი კი ძლიერ სხეულს ჩამოვარტყი. ჩემს წამებას თავის ტკივილიც დაემატა. ახლა უკვე თავის ზედა ნაწილი იფარებოდა თბილი და ამავდროულად წითელი სითხით. თვალებიც მეხუჭებოდა, შველაზე არც მიფირია ჯსე დავხუჭე თვალები და როგორც მე ვფიქრობ ბოლო ცრემლი გადმოვაგდე და ბოლოს სიტყვა ღმერთს ვუთხარი "ბოდიში".
უეცრად შვიდი ვარდი გამომესახა და ისიც სისხლივით წითელი, შემდეგ ყველა მოგონებამ გამირბინა თვალ წინ და მთავარმა ტკივილმა აქაც იჩინა თავი. სახელად-დიმიტრიმ.
გავითიშე და შავ სიბმელეში გადავიკარგე...
---------------
ჯერ-ჯერობით ჩემთვის საუკეთესო თავია რაც დავწერე, მთელი სულით და გულით ვწერდი და ფაც მთავარია მონდომებიყ ^_^
რაც შეეხება მოცულობას წინად 2 ვორდის ფურცელს ვაქვეყნებდი ახლა კი ის 4-მდე გაიზარდა, თუ თქვენ იაქტიურებთ ხვალ 5 ვორდის ფურცელს შემოგთავაზებთ...

ძალიან გთხოვთ გამოხატეთ თქვენი აზრი კომენტარებში...

მიყვარხართ



№1  offline წევრი KaTE:))

nini5852
Auu dzaaan dzaan kargia :*

მადლობა საყვარელო, რატომღაც მესიამოვნა შენი კომენტარი.. love დადებისთანავე, რომ ვნახე გამიხრდა...
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№2  offline წევრი ooo :)

ძალიან მომწონს და რავიცი მეტი რა გითXრა ველი ახალ თავს <3 <3 <3
love

 


№3  offline წევრი KaTE:))

ooo :)
ძალიან მომწონს და რავიცი მეტი რა გითXრა ველი ახალ თავს <3 <3 <3
love


ვაიმეე, შენ რა გითხარი მე, არაფერი, რომ არ მითხრა მაინც მეყვარები თუ უბრალოდ ერთ სიტყვას დაწერ კომენტარში ^_^ ან უბრალოდ წაიკითხავ ^^
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№4  offline წევრი მთვარეული

intrigac amas kvia :D
saocrad momwons es istoria da saocrad monwonkhar shen!
koveltvis roca am istorias vkitkhulob survili michndeba ar damtavrdes da kidev da kidev wavikitkho.
albat swored amitom mepatara es tavi:D

da kidev minda gitkhra rom dzalian magrad wer!

 


№5  offline წევრი KaTE:))

[quote=მთვარეული]intrigac amas kvia :D
saocrad momwons es istoria da saocrad monwonkhar shen!
koveltvis roca am istorias vkitkhulob survili michndeba ar damtavrdes da kidev da kidev wavikitkho.
albat swored amitom mepatara es tavi:D

ვაიმე საყვარელო როგორ მესიამოვნა შენი მსუყე კომენტარი... love უკვე შემიყვარდი ^_^ და ჩემი თხოვნა იქნება ყოველ თავზე ვნახო შენი კომენტარი ^_^ love მე უკვე შემიყვარდი ^_^
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№6  offline მოდერი sopiko

ეს არის კარგი თავი? ნუ გამაგიჟებ შენ... მაგრამ ვიცი რომ ლიკუნას არ მოკლავ :-D (ჩემი რისხვის შეგეშინდება ) ისე ამ თავში იყო რაღაც ხარვეზები და გირჩევ ორჯერ გადაიკითხო ხოლმე. თუ გინდა მიგანიშნებ კიდეც შეცდომებზე. ისტორიას რაც შეეხება მომწონს და ველოდებუ ახალს. ♡

 


№7  offline წევრი KaTE:))

sopiko
ეს არის კარგი თავი? ნუ გამაგიჟებ შენ... მაგრამ ვიცი რომ ლიკუნას არ მოკლავ :-D (ჩემი რისხვის შეგეშინდება ) ისე ამ თავში იყო რაღაც ხარვეზები და გირჩევ ორჯერ გადაიკითხო ხოლმე. თუ გინდა მიგანიშნებ კიდეც შეცდომებზე. ისტორიას რაც შეეხება მომწონს და ველოდებუ ახალს. ♡


კარგ თავში მე არ მიგულისხმია, იმაში, რომ იქნებოდა ჰეფი, უბრალოდ მე ვფიქრობ, რომ ასე ლაღად, ლამაზად და მთელი სულით არც ერთი თავი არ დამიწერია, რატომღაც ეს თავი მართლა ჩემი მგონია. რაც შეეხება ლიკას სიკვდილს ვნახოთ, გამორიცხული არაფერია wink შეცდომები პმ-ში მომწერე კარგი? და გავითვალისწინებ ^^
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№8  offline წევრი gvichiani

ამას რას მიკეთებ გოგოოოო :დ:დ
ჩემი გოგო,როგორ გამახარე ამ თავით შენ არ იციიი love ნუ ინტრიგნობ გეყოფა უჰ ცოდო ვარ ამდენი ინტრიგისთვის...
ძალიან კარგი თავი იყო,ერთი ამოსუნთქვით წავიკითხე,ვერ მეყო კიდე :დ
ასე გააგრძელე...მართლა ამ ისტორიის მონაწილე მეგონა თავი...ძალიან მაგარია...
ჩასაყლაპი მყავხარ


შვიდუნა

 


№9  offline წევრი KaTE:))

gvichiani
ამას რას მიკეთებ გოგოოოო :დ:დ
ჩემი გოგო,როგორ გამახარე ამ თავით შენ არ იციიი love ნუ ინტრიგნობ გეყოფა უჰ ცოდო ვარ ამდენი ინტრიგისთვის...
ძალიან კარგი თავი იყო,ერთი ამოსუნთქვით წავიკითხე,ვერ მეყო კიდე :დ
ასე გააგრძელე...მართლა ამ ისტორიის მონაწილე მეგონა თავი...ძალიან მაგარია...
ჩასაყლაპი მყავხარ


შვიდუნა


ჩემო საყვარელო როგორ მიყვარხარ ^_^ რა მყავხარ მე შენ love "რაფერ" მახარებ ამ ლამაზი კომენტარებით love
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№10  offline მოდერი D-roni

me dges wavikitxe da momewona ❤❤❤

 


№11  offline წევრი KaTE:))

D-roni
me dges wavikitxe da momewona ❤❤❤

უღრმესი მადლობა ^_^ love
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№12  offline მოდერი ^paradise^

ისე მაგრად წერ,რომ მეც იქ ვიყავიიიი wink ძალიან მომწონს შენი სტილიიიი <3 უმაგრესიი ხაააარ <3 მალე დადე შემდეგი თავი love

 


№13  offline წევრი KaTE:))

^paradise^
ისე მაგრად წერ,რომ მეც იქ ვიყავიიიი wink ძალიან მომწონს შენი სტილიიიი <3 უმაგრესიი ხაააარ <3 მალე დადე შემდეგი თავი love


დღეს დავდებ შემდეგ თავს ^^ ძალიან დიდი მადლობა კომენტარისთვის love




ყველასუღრმესი მადლობა საყვარლებო ^_^ ემოციებს ვერ ვმალავ ისეთი გახარებული ვარ თქვენი ამგვარი აქტიურობით love
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№14  offline წევრი gvichiani

ახალი თავი როდის იქნებაა? :(

 


№15  offline წევრი KaTE:))

gvichiani
ახალი თავი როდის იქნებაა? :(


დღეშ დავდებ საყვარელო, 12 საათამდე აუცილებლად ^^
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№16  offline წევრი KaTE:))

სულ, სულ ყველას მოგესალმებით!!
იმედია ნახავთ ჩემს კომენტარს უმრავლესობა, რადგან მე უკვე ვეღარ ვდებ საიტზე სიახლეს გადავწყვიტე გამეკეთებინა ჩემი ბლოგი :)) ფეისბუქ კომენტარში შეგიძლიათ ნახოთ ლინკი, ამ საიტზე დაიდება მეცხრე თავი <3
მადლობთ, რომ კითხულობთ :*
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№17  offline წევრი gvichiani

რატომ ვეღარ დებ აქ?
ეგ ფეისბუქ კომენტარი სად ვნახოო???
უუუხ რაა:(:(:(

 


№18  offline წევრი KaTE:))

Facebook.com/KatePersonalBlog აი ეს არის ჩემი ბლოგი, გაავრცელეთ 100 ლაიქის შემდეგ ვიაქტიურებ ^_^ დავიჯერო 600 მკითხველიდან გაგრძელება არც ერთს გაინტერესებთ? :((
საიტზე ხარვეზია, რამდენიმე დღეში აღდგება, მაგრამ მე მაინც ვაპირებდი ბლოგის გაკეთებას და აი ^^ იმედია ბევრი შემომიერთდებით
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№19 სტუმარი Bradley

8q4R1V http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com

 


№20 სტუმარი Kasey

Is it convenient to talk at the moment? http://www.theeconomicinsight.com/about base alexis zithromax z pak price without insurance beams unless "The thoughts of what the Fed is going to do seem todominate a lot of the concerns that investors have right now,"said Lynch. "We don't think that (jobs) number was such anoutlier that it will cause a change to what the Fed is going todo."

 


№21 სტუმარი Paris

this is be cool 8) http://www.monaghanpeace.ie/calendar/ laughing waterproof stendra picture compress command Abe will cut short his summit attendance, leaving for Buenos Aires later Thursday, where the International Olympic Committee (IOC) will vote on Saturday to decide whether Istanbul, Madrid or Tokyo will host the 2020 Summer Games.

Lost credit card http://www.monaghanpeace.ie/resources/consortium/ commonplace where to buy priligy in nigeria latch altered In this case however, they may have inserted it into your system so that it can conduct recon and report back to them with all of your passwords or a treasure trove of your information. Get that program running and eliminate any and all viruses, spyware or malware that it discovers. If you don't have a new and sophisticated security software program now is not the time to cheap out. It's a reasonable investment that will ultimately show a serious return by keeping your information yours.

I'm sorry, he's http://www.zelfvliegen.nl/contact sue can you get high on lexapro 10 mg privately reptile In the past, the CFTC has levied heavy fines for tradingrule violations. Yet only once in its 36-year history has itsuccessfully concluded a manipulation prosecution: a 1998 caseconcerning electricity futures prices.

 


№22 სტუმარი Bradly

Where are you calling from? http://www.sectoris.com/sectoris.html order motilium online Environmentalist Bill McKibben, who is leading a call forusing only renewable energy, was one of the first to behandcuffed. He had earlier joined Richmond Mayor GayleMcLaughlin in a rally, one in a series across the nation overthe environmental consequences of continuing to burn oil and toprotest TransCanada Corp's proposed Keystone XLpipeline.

I really like swimming http://www.cottages-with-a-view.co.uk/croft-cottage/ dosage of cefixime The county's plan filed on June 30 still must be confirmedby a federal judge but contains agreements with the biggest WallStreet creditors, such as JPMorgan Chase, that includelosses of as much as 70 cents on the dollar.

 


№23 სტუმარი Sylvester

We're at university together http://www.english-school.com.pl/index.php/lektorzy domperidone motilium The son of a Bucharest lathe operator, Gheorge believes his first big break came from far outside Silicon Valley. While working as a limousine driver in New York in 1991, he told a client, Andrew Saxe, that he liked to code.

 


№24 სტუმარი Cecil

I'd like to pay this in, please http://www.robertmweir.com/roots-and-wings.html ovulate day 25 clomid Madine was ordered to pay £1,500 in compensation to Mr Beresford and £4,200 in court costs. Ms Dorrell said she believed this would be difficult for the defendant as he had not been paid by the club since he was convicted last month.

 


№25 სტუმარი Brice

How much will it cost to send this letter to ? http://michigansportscenter.com/about is there a generic drug for hydrochlorothiazide The Manhattan District Attorney's office bristled at the discharge, pointing out in a recent letter to the board that Marshall was healthy enough to attend a black tie gala at Manhattan's Intrepid Sea, Air and Space Museum just six months ago.

 


№26 სტუმარი Anibal

In a meeting http://philadelphiaexplorers.org/about-the-explorers-club/ paxil 40 mg for anxiety Not that buyers who can’t snag cabanas won’t have a chance to get some sun without leaving the comfort of their building. There are plans for sprawling common spaces spread over three floors, including a pool, hot tub, giant outdoor screening area with a waterproof flat-screen TV, several BBQ areas, an al fresco fire pit and views across the Hudson to Manhattan.

 


№27 სტუმარი Alejandro

Children with disabilities http://www.euniceproductions.com/pixelmaniacs/ priligy price "Not needing SMS means even users with tablets or those without phones can use two-factor, [people with an] iPod Touch, for example," said Storms. "I have to give Twitter the tip of the hat by taking this beyond SMS."

A First Class stamp http://www.cherihelms.com/online-portfolio/ dapoxetine canada Rivers helped take Luck out of the game by expertly guiding a balanced offense on three scoring drives of at least 74 yards in the Chargers’ 19-9 victory on Monday night. He threw a 22-yard touchdown pass to rookie Keenan Allen and Nick Novak kicked four field goals for the Chargers (3-3), who bounced back from a dismal loss at Oakland.

 


№28 სტუმარი Nicolas

I like watching TV http://knowledge.offordcentre.com/childrens-needs do you need prescription topamax Film director Paul Haggis, who along with actress andCruise's ex-wife Katie Holmes are among the church's mosthigh-profile defections, has spoken publicly about hisexperiences and disagreements with church policies.

Would you like to leave a message? http://www.milutin-milankovic.com/biografija/ methotrexate for ra A collection of over 100 letters, photos, plasters, drawings and personal items that once belonged to Pierre-Auguste Renoir were sold at auction yesterday in New York, despite protests from the Impressionist master's great-grandson.

 


№29 სტუმარი Sammy

I'll put her on http://www.longdoggers.com/about.html tinidazole tablets Across the street, jam-packed gift emporium Ben & Tournesol makes a great source for cliché-free homegrown souvenirs, like cruelty-free “leather” products from cult Montreal brand Matt & Nat and porcelain animal-head jewelry holders ($39.95) from Toronto’s IMM Living.

 


№30 სტუმარი Trevor

I work for myself http://www.wisconsinplanners.org/requestsforproposals.html propranolol hydrochloride 10mg The standoff is over House Republicans’ demand that Obamacare be defunded or part of Obamacare by delayed. Senate Democrats refuse to allow Obamacare, which goes into effect today, be part of the budget negotiations.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent