შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ოცნებას ადრეც შევხვედრილვარ (თავი 5)


24-08-2015, 09:02
ავტორი loveblee
ნანახია 2 707

დილის ათი საათისთვის ნინი მობილურის ხმამ გააღვიძა. მან თვალები ნელა გაახილა. ცოტა რომ გამოფიზდა, და მიხვდა რომ უცხო ადგილიას იყო წამოხტა და დაიყვრა.
-რა ხდება, რა იყო, კარგად ხარ?_ ნიკა გიჟივით მივარდა ნინის.
-რა ხდბა?? რა იყო??_ წარბშეკრული უყვიროდა ნიკას. -მე მეკითხები ამას??? მე უნდა აგიხსნა თუ შენ ???? სად მომი...
-ნინი დამშვიდდი, დაწყნარდი, აგიხსნი._ამშვიდებდა ნიკა ნინის მაგრამ ამაოდ.
-რგორ დავმშვიდდე??_აგრძელებდა გოგო ნიკასთან ჩხუბს. -ეს, ეს, ეს სად ვარ ამიხსენი სად ???
-ნინი შეგიძლია მათქმევინო?! თუ გააგრძელებ უაზროდ ლაპარაკს?!_ნიკამ გოგოს დაუყვირა და ნინიც გაჩუმდა. -გუშინ ბარში დავლიეთ და არ მიდოდა სახლში ნასვამი მიმეყვანე და გადავწყვიტე ჩეთან წამომეყვანე. დამიჯერე არაფერი მომხდარა. ნუ ნერვიულობ._ნიკა ნინის მიუახლოვდა, თმა გადაუწია, ბაგეები გოგოს ლოყასთან მიიტანა და ნაზად აკოცა. ნინის ტანში გააჟრიალა. ესიამოვნა ნიკას ნაკოცნი, ახედა, თვალები დახუჭა და ჩაეხუტა. ამ დროს ნინის მობილურზე ზარია. ის მობილურთან მკვიდა და დხედა. [ლუკა]
-ესღა მაკლდა რაა..._ნინიმ თავისთვის ჩაიჩურჩულა. მობილურს ხმა გამოურთო და ჯიბეში ჩაიდო.
-ნიკა, მაპატიე მაგრამ სახლში უნდა წავიდე, დედა გუინ გაფრინდა იტალიაში და მამა არ მინდა მარტო იყოს... წავედი._ნინი სწრაფი ნაბიჯით გავიდა სახლიდან, ტაქსი გააჩერა და მისამართი უთხრა. როცა ნინი სახლთან მვიდა მძღოლს ფული გადაუხადა და მანქანიდან გადმოვიდა. ღრმად ჩაისუნთქა და ნელი ნაბიეით სახლში შევდა. მიიხედ მოიხედა და სიცარიელე რომ შეამჩნია მაშინვე მამის კაბინეტისკენ წავიდა. კარებს რომ მიუახლოვდა, კაბინეტიდან ხმა მოესმა და გაჩერდა.
-საყვარელო._ნინიმ ქალს ხმა ამოიცნო. -ეს შენი ცოლი უკვე ნერვებს მიშლის, ნეტა ჯერ არ ჩამოვიდეს რომ დიდხანს ვიყოთ ერთად._ამის გაგონებაზე ნინის გასცრა. თვალები აუცრემლიანდა მაგრამ შეიკავა და მოსმენა განაგრძო.
-ხო სიხარულო მეც ეგ მინდა...ეხლა სადაცაა ჩემი შვილი მოვა და წადი სიხარულო...
-აუ ეხლა მაგან უნდა შეგვიშალოს ხელი??_ნინის ამ სიტყვებზე ტვინში აასხა და კაბინეტში შევარდა.
-ბოდიშით რომ ხელი შეგიშალეთ._ნინ დინჯად მიდიდა მაგიდისკენ და თან ქალს უყურედა.
-ნინი??? _ლაშა სწრაფად წამოდგა.
-ბრავო ლაშა... აი როგორი ემოვნება ჰქონა ჩემს მამიკოს და არ ვიცოდი... მამიკოს? თუ არაკაცს. რმელიც ამ ხნის განმავლობაში ვერ აღმოვაჩინე...
-ნინი მამა, მისმინე?...
-ლაარაკს ნუ მააწყვეტინებ ლაშა._ნინიმ მამას დაუყვირა. -შენ ხარ ნამდვილი არაკაცი. სახლიდამ გვისტმრებდი რომ ეს მოგეთრია.
-ბიზი ვინ არ გოონი?_ქალი ნინის წამოუხტა სკამიდან.
-შენ რა ქქვია ქალბაონო?
- ლელა.
-ხო და ლელა იცი რომ დიდხანს ვერ იბლატავებ?
-შენ სიტყვას დაუკვირდი პატარა გოგო!_ლელა გაღიზიადა.
-მისმინე ეხლა შენთვის არ მაქვს დრო... აი შენ კი ლაშა 50 წლის კაცს სიყვარულობანა რომ მოგინდა და 20 წლის გოგოსთან სექსით კავდები... შენნაირებს ოჯახი და ბედნიერება არ სჭირდებათ._ნინი სწრაფად გავიდა კაბინეტიდან. უკან ლაშა დაედევნა. გოგო ოთახი შევიდა აცრემლიანებული თვალებით მაგრამ მალავდა რადგან ძლიერი იყო და გადაიტანდა ყველაფეს მტკივეუს.
-ნიი, მამი მსმინე...მაპატიე მაგრამ...
-მაგრამ რა! მაგრამ რა! _ნინიმ ლაპარაკი შეაწყვეტინა.-მივდივარ აქედან და იცოდე რომ მე დედას არაფერს ვეტყვი... თუ კაცი ხარ ეტყვი რა ხდება შენს თავს.შენ არაფრის ღირსი არ ხარ! არფრის!_ნინიმ თავის ნივთები ჩააწყო ჩანთაში, მანქანის გასახები აიღო და სწრაფი ნაბიჯებით გარეთ გავიდა. მამამისი უკან მიჰყვებოდა. გოგო მანქანაში ჩაჯდა და ისე წავიდა არც მოუხედავს.



№1  offline წევრი nini :)

დაიძაბა ოპააა ძააან საინტეერსოა და მალე გააგრძელე

 


№2  offline წევრი ErTi MeOcnEbe Gogo

ვაიმე აუ რა მაგარია ეხლა წავიკიტხეყველა და ძაან მომეწონა ეს ისტორია.მალე დადერა? მართალია არ გიცნობ მაგრამ ძაან მიყვარხარ love
--------------------
ლიკა.ხარებოვი

 


№3  offline წევრი loveblee

მადლობა ყველას, აუცილებლად დავდებ :) <3
--------------------
X.o.X.o Loveblee

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent