შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჯარისკაცის love 4


29-08-2015, 18:16
ავტორი cheemiii
ნანახია 1 626

მოგვარდა,მაგრა არა  ყველაფერი როდი ხდება ისე როგორც ჩვენ გვინდა? ...
_დემეტრე მითხარი რა ხდება?
_სამსახურიდან გამანთავისუფლეს!
_რააა,რატო ...
_მომუშავეებს გვითხრეს,რომ კრიზისია და სამსახურში გარკვეული კადრები უნდა მოეხსნათ.მოხსნის სიაში მეც მოვხვდი.
რათქმაუნდა ამ ამბავმა ჩემზე ძალიან იმოქმედა ,ერთ ადგილას გავშეშდი,გავშრი,გავიყინე და ხელიდან ანალიზების ფურცელი გამივარდა.ისევ აზრზე მოსვლაში დემეტრე დამეხნარა,მან თავი კალთაზე დამადო და რაც ძალი და ღონე ჰქონდა მეხუტებოდა.ბოლოს თავი აწია და ასადგომად ხელით იატაკს დაეყრდნო,ხელი ფურცელზე,რომ მოუხვდა ხელში აიღო და სწრაფად წამოდგა ფეხზე წართმევა ვცადე რადგან ახლა ამ ამბის გაგების დრო არ იყო,მას ამან უფრო დააინტერესა და ისე სწრაფად გახსნა,რომ შეჩერება ვერ მოვახერხე.
_ბარბი რაც აქ წერია მართალია?
_კი!
ამის გაგონებაზე მისი პრობლემა სადღაც გაქრა და გაბრაზებული შემომიბრყნდა.
_რატომ არ მითხარ,რატომ დამიმალე ეს ამბავი?
_დემეტრე ახლა ამის დრო არ არი.მე მისი პრობლემა შევახსენე.
_რაა?შენ რა ხუმრობ?
დემეტრე მომიახლოვდა,იქვე მდგარ სკამზე დამსვა და ხელით მუცელში მჯდომ ბავშვს ფერება დაუწყო.    უცებ ამომხედა და მითხრა:
_ბარბი მართალია ახლა სამსახური აღარ მაქვს, მაგრამ ოდესმე ხომ მექნება,ხომ მოვა ის დღე,რომ სამსახური მექნება არა?
_კი რათქმაუნდა ...
_ხოდა ამ ბავშვს და ნინოს არაფერი მოაკლდებათ.
რომ შემომხედა დამინახა ცრემლი რიგორ მოვიწმუნდე.
_ნუ ტირი თორემ ბავშვიც ინერვიულებს.მითხრა და დამშვიდების ნიშნად შულზე მაკოცა .
_კარგი!
_მმმმმმ რაკარგი სუნიაააა, რა მადისამღძვრელადაა მაგიდა გაწყობილი.ბარბი ძალიან მშია.
_კაი დემე გვეყი ლაპარაკი მოდი ივახშმე და დავიძინოდ უკვე გვიანია.
_აჰა ჩემს პატარას ეძინებაა?  გავუღიმე და თანხმობის ნიშნად თავი დავუქნიე.
_კი მამიკო,ერთი სული აქვს მამიკოს გვერდით როდის დაიძინებს.
_მალე,მალე ხო ბარბი მართლა ამაზე ვინმემ იცის?
_კი.მხოლოდ დედაშენმა.
_და როგორ გაიგო?
_დილით სამსახურში წასასვლელად,რომ ემზადებოდა მასთან შევედი მინდოდა მეკითხა რამე ხომარ სჭირდებოდა და უცბად გონება დავკარგე და ექიმთან წამიყვაბა.
_გასაგებია.
ვივახშმეთ,ნინოს დავხედეთ და დავიძინეთ.მეორე დღიდან სამსახურის ძებნა დაიწყო.
 სამსახურის ძებნით დაღლილი დაბრუნდა დემე სახლში, სააბაზანოში შევიდა.ასეთი ჩვევა ქონდა,რომ ბანაობდა ტელეფონიც სააბახანოში ქონდა შეტანილი.და იქიდან თან გახარებული და თან შეწუხებული გამოვიდა
_ რამე გაწუხებს?
_არა არაფერი.
_კაი.
_ბარბარე წეღან ლადომ დარეკა და მითხრა,რომ აქ უნდა მოვიდეს.
_მერე რააა?...
_მითხრა,რომ უნდა ვიკისრო მეორე ბავშვუის მამა რომ ვხდები.
_დემე ბავშვის დაბადებანდე დიდი დროა ჯერ,იქამდე დახარჯულ თანხას ავანაზღაურებთ ახლა ხომ მუშაობ.
_კი მარა,ცოტაა
_მეტი არც დაჭირდება!
რიგორც შემეძლო მეუღლე გავამხნევე და გამოსავალიც ვაპოვნინე.
  #     #    #
მეორე თვეში ვიყავი როცა ექიმთან წასასვლელად ვემზადებიდი.მანქანა კი გვყავდა მაგრამ დემეტრე სამსახურში დადიოდა ამიტომ სამგზავრო ტრანსპორტით მომიხდა წასვლა.
ექიმთან მალევე მივედი და იქიდანაც მალე წამოვედი,რომ ვბრყნდებიდი გამახსენდა,რომ სახლში რაღაც_რაღაცეები თავდებოდა და ყიდვა გადავწყვიყე.ბაზრიდან რომ გამოვედი წვიმა დაიწყო და სანამ სამგზავრო ტრანსპორტამდე მივედი დავსველდი,სანამ სახლში მივედი ტანსაცმელიზედ შემაშრა.საღამოს ლადო მოვიდა,თავისი ნათლული მოისიყვარულა,ისაუბრეს ძმაკაცებმა.
_აბა როგორ ხართ?
_პირადად მე ცუდა.
_რატო,რა გჭირს?
_ლადო,სამსახური მაქ ანაზღაურებაც, მაგრამ ეს არარის საკმარისი ...
_რისთვის არა საკმარისი ,ვერ ვხვდები დემე.?
_ბარბარე კი მამშვიდებს მაგრამ მე ვიცი,რომ ბავშვის გასაზდელად ჩემი ანაზღაურება საკმარისი არა და ძმურად გთხოვ იქნებ მითრიო რამე ნორმალური.
_დემე ასე ვერ შეგპირდები, მაგრამ სამსახურში ვნახავ, იქნებ რამე საშენო ვნახო.
_აუ ჯიგარი ხარ .
         ბიჭები საუბრობდნენ და მე სუფრის ალაგებას,რომ მოვრჩი მივუჯექი და ნათ საუბარში ჩავერთე.ლადომ უცბად გამოგვიცხადა,რომ მიდიოდა.ჩვენი ხვეწნის მიუხედავად არ დარჩა.გარედ გავედით და რომ ვემშვიდობებოდით ლადოს,დემეს ჩავეხუტე.
_ბარბი ცხელი ხარ?
_არა ალბად გეჩვენები..
_ხომ მშვიდობა რძალო?
_არა ლადო არაა,მგონი ბარბარეს სიცხე აქვს.
_წამოდით ექიმთან წაგიყვანთ.
 დემეტრეს აინტერესებდა რა მჭირდა თან ეშინოდა ბავშვს რამე არ დამართოდა და საავადმყოფოში წამიყვანა.გზაში მუცელი საშინლად ამტკივდა იმდენად ძლიერი ტკივული იყო,რომ ვეღარ ვუძლებდი.უახლოვეს საავადმყოფოში მიმიყვანეს და რომ გამსინჯეს სასწრაფოდ ოპერაცია გამიკეთეს.
_პაციენის მეუღლე რომელი ხართ?
_მე,მე ვარ,რა არის ექიქმო?
_რთული მდგონარეობაა




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent