შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გოგონა საროსკიპოდან _''არც ისე მშვენიერია ცხოვრება'' (3)


2-09-2015, 00:04
ავტორი lisebeth
ნანახია 4 712

მარი გონს ,რომ მოვიდა თავი უხერხულად იგრძნო და უკან დაიხია. უხერხულობა გიორგისაც დაეტყო.
-მაპატიე_ჩუმად თქვა მარიმ_უცებ ავღელდი
-არაუშავს , მესმის. ახლა უნდა წავიდე ,მაგრამ არავისთან წამოგცდეს სიყტვაც კი ,რომ გეხმარები. გპირდები ყველაფერს გავაკეთებ რაც შემეძლება.
-დიდი მადლობა გყველაფრისთვის. შეიძლება მე ვერა ,მაგრამ ღმერთი აუცილებლად გადაგიხდის ამ სიკეთეს.
-მაგაზე არ იფიქრო.
გიორგიმ კიბეები ჩამოირბინა და ბარში ჩავიდა. ნოდარი უკვე ნერვიულობდა და შვებიტ ამოისუნთქა მეგობარი ,რომ დაინახა.
-სად ხარ ბიჭო დავიტანჯე?
-მოვედი და დროა გავიდეთ. სანდრი სადაა?
-უკვე ბევრი დალია. წავალ წამოვათრევ. ეგ ბიჭი ვერაა კარგად რა.
ნოდარმა ხელი წაავლო მეგობარს ,რომელიც სასმლისგან ფეხზე ვეღარ იდგა და მანქანაში ძალით ჩატენა. გიორგი საწიროზე ჩქარა მიარბენინებდა მანქანას.
-გიო სად მიდიხარ აქედან?
-ოცდაშვიდჯერ დარეკა ნიამ. სახლში მინდა გავიდე თორემ გააფრენს ხო ვიცი
-კაი ჩვენ დაგვტოვე ჩემთან და შენ წადი
-ამას შენთან წაიყვან ?
-ჰო წავიყვან. ბიჭო ეკამ დარეკა....
-დედაშენმა?
-აბა სხვა ეკას იცნობ?
-რავიცი ეკაო და ...
-კაი ერთი რა.... ერთ-ორ კვირაში ჩამოვალთო.
-მომენატრა გადარეული დედაშენი
-მართლა გადარეულია. ჩამომსვი ახლა სახლთან და შენ შენს გადარეულთან წადი.
ნოდარმა ზლივს გადმოათრია მანქანიდან სანდრი და სახლისკენ წაიყვანა. გიომ მანქანა მოაბრუნა და ამჯერად თავისი სახლისკენ აიღო გეზი. კარის შეღებისთანავე დაინახა ნია მისაღებში იჯდა და ელოდებოდა. უკვე ღამის პერანგი ჩაეცვა და ალბათ დაძინებასაც აპირებდა.
მაღალი,სუსტი და ქერა გოგო იყო. შესასურად ლამაზი და მოხდენილი. როგორც კი ქმარი დაინახა ,მაშინვე ფეხზე წამოვარდა.
-როგორც იქნა მობრძანდი ხომ ? იცი მაინც რამდენჯერ დაგირეკე?
-ნია არ მაქვს შენი ნერვები.ძალიან დამღალე. შენი ეჭვიანობის და სიგიჟის თავი არ მაქვს გესმის? აღარ შემიძლია ამის ატანა. ყველგან ჩემი საყვარლები რატომ გელანდება?
გგონია ამის მოსმენა ყოველ დღე შემიძლია?
- მაგის გამო არ გირეკავ. სხვა საქმე მქონდა. უკვე მესამე დღეა ვცდილობ დაგიკავშირდე , მაგრამ ამაოდ. საერთოდ არ განაღვლებს რა მჭირს ხომ?
-ნუ ამლაშებ. სახლში არ მოვალ სანამ არ დამშვიდდები და ნორმალურად მოქცევას არ ისწავლი. აღარ შემიძლია გესმის ? აღარ შემიძლია ...
-ორსულად ვარ...
-რა?
-ორსულად ვარ ...სამი დღეა ვცდილობ გაგაგებინო,მაგრამ ტელეფონზეც კი არ მპასუხობ ...
-დარწმუნებული ხარ? _აღმოხდა გიორგის
-ექიმთანაც ვიყავი .ვუთხარი ყველაფერი რაც მემართება. ვუთხარი უმიზეზოდ ვბრაზდები და ყველას ვეჩხუბებითქო. მითხრა ეს შენი მდგომარეობის ბრალია. ჰორმონების მომატებისო თუ მოზღვავებისო წესიერად ვერც გავიგე... _ნიამ ტირილი დაიწყო და დივანზე ჩამოჯდა.
-კარგი დაწყნდარდი და დამშვიდდი. არ გინდა ტირილი. წამოდი დაგაწვენ და დაისვენე.
-შენ ხომ არ წახვალ?
-არ წავალ ნუ ღელავ ..._გიორგიმ ხელში აიყვანა ნია და საძინებელში დააწვინა. გოგონას მალევე ჩაეძინა.
დილით მსახურს მისთვის საჭმელი ამოატანინა. ცოტა უფრო დამშვიდებლი ჩანდა. შეპირდა მეორედ ექიმთან მე წაგყვებიო და ტანზე ჩაცმა დაიწყო.
-მიდიხარ?
-საქმეები მაქვს. მერე ნოდართან უნდა გავიდე.
-დღეს ხომ მოხვალ?
-ვეცდები მოვიდე ისე ნოდართან ვაპირებდი დარჩენას.
-ეკა ჩამოვიდა?
-ჯერ არა ,მაგრამ აპირებს. შენ არ ინერვიულო და ისტერიკები არ მოაწყო არაფერი ხდება ისეთი რაც მაგას გაიძულებს. დამშვიდდი და თავს მიხედე.
-არ მაკოცებ?
-რათქმაუნდა_გიორგი მობრუნდა და ცოლს შუბლზე აკოცა. გაბრაზებული ნია საწოლში ჩაწვა
გიორგიმ გზიდან დედამისს დაურეკა და მოუყვა ,რომ ნია ორსულად იყო და დღეს მოენახულებინა. მერე პირდაპირ ნოდარის სახლისკენ აიღო გეზი. სანდრი უკვე მოფხიზლებულიყო და ახლა მაგარ ყავას სვამდა.
-რა გჭირს ბიჭო შენ რამდენს სვამ? _შეუბღვირა მეგობარს და გადაეხვია
-რავიცი ხო წავაბი და ეგაა...
-მეც მოვედი. მსახურმა გემრიელ ხაჭაპურს გამოგიცხობთო. _შემოვარდა ნოდარი_რა ქენი ნახე ნია?
-ჰო და ახალი ამბავიც დამახვედრა...
-რაო რა გითხრა?
-ორსულადაა
-რაა? დამცინი ?
-რა დაგცინი ბიჭო ჯერ მეც არ მჯერა...ექიმს უთქვამს მასე აღელვებული და გაღიზიანებული მაგიტომ ხარო
სანდრის დუღარე ყავა გადასცდა და თეთრ პერანგზე გადაისხა.
-რა გწირს ბიჭო შენ კიდევ მთვრალი ხარ?_დასცინა ნოდარმა
-მგონი ..._ამოილურლუღა და ფეხზე ადგა
-ორსულადაა? _კითხვა გაიმეორა მან
-ჰო რა მოხდა მერე ჩემი ცოლია და ორსულადაა...ეს დღეებია ვჩხუბობთ თორემ მანამდე ხომ ერთად ვიყავით?
-არაფერი მე უნდა წავიდე ...
-სად მიდიხარ?
-სახლში გამოვიცვლი მეორე დღეა აქ ვაგდივარ...ნახე პერანგიც დავსვარე_პიჯაკს ხელი წამოავლო და წავიდა.
-რა დაემართ?_იკითხა გიორგიმ
-ხომ გეუბნები ვერაა ესთქო?
სანდრი მანქანაში ჩახტა და გიჯივით გავარდა
-შეხედე როგორ გიჯივით დაყავს. რამეს მოიწევს._თქვა გიორგიმ
-შენ რას შვები სახლში ბრუნდები?
-დავბრუნდი უკვე. არ მინდა ზედმეტად ინერვიულოს ამ ბოლო დროს ისე იოლად გიჟდება.
-რა ვქნათ დღეს წავიდეთ ბარში?
-ვერა დღეს სახლში უნდა წავიდე. დედას დავურეკე და მოვა...
-მაშინ არც მე წავალ...ისე ვერც ვიფიქრებდი ქეთინო ასეთ რამეებში თუ იქნებოდა გარეული... გამიგია ,რომ ასეთი რამეები ხდება ,მაგრამ საქართველოშიც თუ ხდებოდა ვერც ვიფიქრებდი.
-ხდება ...ხდება...წავალ ახლა მე მამასთან ვარ მისასვლელი
-დაიწყო რეზო ძიამ ახალი საარჩევნო კამპანია ?
-დაიწყო და ეგაა...არ მინდა ახლა ნიას სკანდალები. დამახრჩობს მამაჩემი.
-შენ არც იმ საროსკიპოს სკანდალები გინდა და იცოდე შეეშვი მაგ საქმეს.
-არც გაიფიქრო მაგაზე იცოდე. ხვალ წავალთ და გავიგებთ რა ხდება.ახლა წავედი
იმ ღამით გიორგი არ მოვიდა და მარისაც მარტო მოუწია ოთახში ჯდომა. მეორე დილით ბარის დასალაგებლად დაუძახეს და იანასთან ერთად მუშაობა მოუწია. ის იყო ამთავრებდნენ დაცვის ბიჭი შემოვიდა თან სასმელით სავსე ყუთები მოჰქონდა.
-იანა ბარი ასწიე ვერ ხედავ რამხელა რამე მომაქვს?_დაუღრიალა კაცმა და გოგონაც დაფაცურდა.
-მარტო რატომ მოათრევ ამხელა ყუთებს დანარჩენები სად არიან?
-ბოსს გაჰყვნენ მარტო ვარ...
-მარტო ხარ? გავალ მე ქეტინოს დავუძახებ სასმელი მიიროს
-მიდი დროზე კართან არავინ დგას ... _ყუთები გახსნა და ამოთვლა დაიწყო . მარიმ იატაკის წმენდა შეწყვიტა და ყუთებთან მიჩოჩდა. ყველაზე დიდი ვისკის ბოთლი ამოიღო და წამოდგა.
-ესეიგი მარტო ხარ?
-ვარ ,მაგრამ დამიჯერე საკმარისია...
-ეჭვიც არ მეპარება _მარიმ ბარის სკამზე ფეხი ააბიჯა და ბოთლი თავში ჩაარტყა. კაცი უგონოდ დაეცა იატაკზე. ხმაურზე იანამ უფრო სწრაფად ჩამოირბინა ძირს და მარის შეხედა.
-რას აკეთებ? გიპოვნიან და მოგკლავენ...ეს არ გააკეთო...ვერ გაიქცევი...
-არ იყვირო გთხოვ...მეტი შანსი აღარ მექნება _შეევედრა გოგონამ და კარისკენ გაიქცა. იანამ ვერ გადაწყვიტა ეყვირა თუ არა ,მაგრამ კარში გასვლა აცადა. მარიმ უმისამართოდ გადაკვეთა გზა და როგორც შეეძლო ისე გაიქცა. იანა დაცვას მივარდა და მოსულიერება სცადა. რამდენიმე წუთსი ქეთინოც გამოჩნდა.
-რა მოხდა?_შეიცხადა ქალმა
-მარი გაიქცა...
-რაა? მერე როგორ არ იყვირე იდიოტო ...ამწუთას გაიცა ყვირილი ვერც კი მოვასწარი შენც გამოჩნდი თან ეს კაცი ...
-ჯანდაბას შენც და ეგ კაციც ..._ქეთინომ რაცია ამოაძრო დაცვას და დანარჩენები გამოიძახა. იანამ ყინული დაადო სახეზე და წაქცეული წამოდგა.
-თავი ... _ამოიკვნესა კაცმა
-ერთმა კაფანდარა გოგომ როგორ მოგატყუა იდიოტო _დაიყვირა ქეთინომ და დაცვას მივარდა.
-თავში ჩამარტყა...
-ახლავე ადექი და გაედევნე იდიოტო.
დაახლოებით ერთ საათში უფროსიც მოვიდა. ისეთი გაცეცხლებული იყო ლამის ქეთინოს ხელით შეეხო . ქალი დადუმებული იყო და ხმას ვერ იღებდა.
-წარმოგიდგენია რა მოხდება პოლიციამდე ,რომ მივიდეს? მთელი ჩვენი ბიზნესი გამოაშკარავდება
-ვიპოვით...ფეხით შორს ვერ წავიდოდა.
-ერთ გოგოს როგორ ვერ მოუარეთ? ყველაფერს ,რომ თავი დავანებოთ მის პატრონს რა ვუთხრათ? დაგავიწყდა რამდენი გადაიხადა მასში?
-ვიპოვით და პასუხს მოვთხოვთ. ნუ ღელავთ...ყველა დაედევნა. შორს ვერ წავა....
-შენთვისვე სჯობს ასე მოხდეს.
ბარში საშინელი სიტუაცია შეიქმნა. ყველა დაძაბული იყო. ქეთინო ყველას ცოცხლად ჭამდა. მიუხედავად ამისა ღამით კლუბის გაღება მაინც მოუწიათ . ნოდარმა გიორგის გამოუარა კლუბში ჩავიდეთო. გიორგიმ რაღაც სისულელე მოიმიზეზა და წამოჰყვა.
-სანდრი სადაა?_იკითხა გიომ
-დავურეკე და არ მიპასუხა...მოვკლავ მაგას ისევ თუ დალია ...
-გალოთდა ბიჭო და ეგაა რა... რომ დავბრუნდებით დაველაპარაკები.
ნოდარმა მანქანა დაქოქა და როგორც სჩვეოდა ელვის სისწრაფით გააქროლა. მათი წასვლიდან სულ რამდენიმე წუთი იყო გასული სანდრი ,რომ მოვიდა. მსახურმა მოახსენა ნიას უკვე სძინავსო ,მაგრამ მის ოთახში მაინც აიჭრა. კარზე არც დაუკაკუნებია ისე შევიდა.
-სანდრი? აქ რას აკეთებ? ეს შემოჭრა რას ნიშნავს?_ბიჭს არც დაუყოვნებია ისე სტაცა ხელი და შეანჯღრია
- რამდენი ხნის ორსული ხარ?
-შენ ვინ გეკითხება? ხელი გამიშვი...
-ეს ბავშვი ჩემია...
-გიჟი ხომ არ ხარ?
-გიჟი არ ვარ ...ნაძირალა ვარ ,რომელსაც საუკეთესო მეგობრის ცოლთან ეძინა
-ეს დიდი ხნის წინ იყო
-არც ისე...მითხარი ეს ბავშვი ჩემი შვილია?
-რათქმაუნდა არა_თვალი აარიდა გოგონამ
-ჩემია...რათქმაუნდა ჩემი შვილია. ჩემთან მაშინ იწექი გიორგი ,რომ შვეიცარიაში იყო.
-არც კი მესმის რას ამბობ. წადი ჩემი სახლიდან.
-იცოდე ამას ვერ დამალავ. ეს ბავშვი ჩემი შვილია და დეენემის ანალიზს მოვითხოვ
-უფლება არ გაქვს_შეუტია ნიამ და ხმას აუწია
-მაქვს. ან ამას გააკეთებ ან არა და გიორგის ყველაფერს ვეტყვი
-ეტყვი და ყველაფერს დაკარგავ. გიორგი და მისი მშობლები შენი ოჯახია. ამას თუ აღიარებ ყველას დაკარგავ. გიორგი არასდროს გაპატიებს.
-ნუ ცდილობ ჩემს გაგიჟებას. ოჯახი არ მყავს და სწორედ ამიტომ არ დავუშვებ შვილი დავკარგო. მე გაგაფრთხილე..._სანდრიმ კარი გამოაბრახუნა და წამოვიდა.


ქეთინოს სახეზე ღიმილი შეეყინა ,როდესაც ბარში შემოსული გიორგი და ნოდარი დაინახა. ნოდარმა ანიშნა მოდიო და ისიც ასე მოიქცა. მიუხედავად იმისა ,რომ არ იცოდა რა ეთქვა მათთვის მაინც დიდი ოვაციებით შეხვდა.გიორგის არაფერი უთქვამს პირდაპირ მიახალა მარის ნახვა მინდაო.
-მარის დღეს ვერ ნახავ
-რატომ ?
-დღეს ცოტა შეუძლოდა და...
-მითუმეტეს უნდა ვნახო_წამოდგა გიორგი
-საქმე ისაა,რომ ...
-მოხდა რამე? მარის რამე დაემართა? _შეშფოთდა იგი
-მარი გაიქცა...
-რაა? იტყუებით... რა უქენით?
-რატომ უნდა გვექნა რამე... ამ დილით დაცვას ვისკის ბოთლი ჩაარტყა და გაიქცა. ჩვენი ბიჭები ეძებენ და გპირდებით იპოვნიან. გპირდებით სათანადოდ დავსჯით ამ თავხედობისთვის. მხოლოდ ერთი დღე მოგვეცი ...
გიორგიმ თავის შეკავება როგორღაც შეძლო და ნოდარს უთხრა წავიდეთო.
-უკვე მიდიხართ? შეგვიძლია სხვა გოგონები შემოგთავაზოთ._გაიცინა ქეთინომ
-მე მხოლოდ მარი მინდა _თქვა გიომ და უკანმოუხედავად წავდა
-გიო რას აკეთებ?_მიაყვირა ნოდარმა მეგობარს ,რომელიც ამჯერად თვითონ დაჯდა საჭესთან და მანქანა ისეთი სისწრაფით მოაბრუნა საბურავებს ლამის ნაპერწკლები დასცვივდა.
-დაჯექი დროზე წავიდეთ
-სად მიდიხარ?
-უნდა ავედევნოთ. თუ დაგვასწრეს მოკავენ

_____
მადობა ყვეას ვინც კითხუობთ და თუნდაც ერთ კომენტარს ტოვებთ
მიყვარხართ <3



№1  offline წევრი მარუშკა

კარგი ხაარ❤️ მომწონს ძალიან❤️

 


№2  offline წევრი maridb

მომწონს ძალიან <3
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 


№3  offline წევრი tatuli)

gtxov dade srulad ra

 


№4  offline წევრი lisebeth

მარუშკა
კარგი ხაარ❤️ მომწონს ძალიან❤️

maridb
მომწონს ძალიან <3
მადლობა

 


№5  offline წევრი Thamo :)

uxxxx.... auuuu kai iyooo zaliannn ❤❤

 


№6 წევრი Firefly

Dzalian magaria sheni istoriebi yoveltvis gansxvavebuli da sainteresoa♥dzalain magari xar
--------------------
M.T

 


№7  offline წევრი pandora

ert istorias gavs dzalian romelic ido aq ukve. zustad ase vitardeboda movlenebi. imedia sxvanairad ganavitareb.

 


№8  offline წევრი lisebeth

pandora
ert istorias gavs dzalian romelic ido aq ukve. zustad ase vitardeboda movlenebi. imedia sxvanairad ganavitareb.
ეს ისტორია იყო ისიც ..ადრე სხვა ნიკი მქონდა
♥მარიამი♥
Dzalian magaria sheni istoriebi yoveltvis gansxvavebuli da sainteresoa♥dzalain magari xar
ძაან დიდი მადლობა

 


№9 წევრი nini :)

მაგარია მალე დადე შემდეგი ველოდები

ადრე რა სათაური ჰქონდა?

 


№10  offline წევრი lisebeth

nini :)
მაგარია მალე დადე შემდეგი ველოდები

ადრე რა სათაური ჰქონდა?

არც ისე მშვენიეერია ცხოვრება
ერქვა

 


№11  offline წევრი pandora

gasagebia <3

 


№12  offline წევრი ana))

dzalian magaria! wakitxvistanave momewona! male dade ra... xo da kide skola bavshvebis wesebit . dges dadeb 17 tavs?
--------------------
უფრთო ანგელოზი,სუსტი დემონი!

 


№13  offline წევრი lisebeth

pandora
gasagebia <3

ana))
dzalian magaria! wakitxvistanave momewona! male dade ra... xo da kide skola bavshvebis wesebit . dges dadeb 17 tavs?

კი დღეს ორივე დაიდება
მადლობა

 


№14  offline წევრი tatuli)

დადე რა ეს ისტორია სრულად ძალიან გთხოვ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent