შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გვეგონა ყველაფერი კარგად იქნებოდა(5)


25-09-2015, 14:47
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 410

-ზურა მე თანახმა ვარ სიხარულო.
ზურა სიხარულისგან ცუდად გახდა თითქმის ტირილი დაიწყო. ლიზი კი გულმოთქმით ტიროდა. ლიზის და ზურას ცხოვრება ამ ფაქტმა სრულიად შეცვალა. ისინი უკვე ქორწილის ამბებზეც ფიქრობდნენ. გადაწყვიტეს ნელ-ნელა დაეწყოთ პრობლემების მოგვარება. ქორწილის გადახდას 3 თვეშ აპირებენ. ეს ამბავი ყველას ძალიან უხარიათ, მეგობრებს მშბლებს ნათსავებს.
-ლიზი ჩვენი ქორწილი ყველაზე გამორჩეული იქნება.
-მაგის მეც მჯერა ჩემო ძვირფასო. ყველაფერი ძალიან მაგარი იქნება.
ერთ დღს სეირნობის დროს ლიზი ძალიან მოწყენილი იყ. რაც ზურას არ გამოპარვია. თითქოს რაღაც ცუდი ხდებოდა მის ცხოვრებაშ. ზურამ ეს შეატყო მაგრამ იმ დგეს არაფერი უთქვამს ლიზის თვის. ამ ამბიდან 2 დღიუს განმავლობაშ ლიზის არ მიუწერია ზურასთვის, არც შეხვედრია, არც შეხმიანებია. ზურამ ნერვიულობა დაიწყო. ბოლოს გადაწყვიტა ლიზისთან სახლში ასულიყო. 2 წუთი8ს გაუთავებელი კაკუნის შემდეგ კარი ლიზის დედამ გააღო. ანერვიულებულმა ზურამ ჰკითხა:
-ლიზი სად არის?
-იცი შვილო არც მე ვიცი სად არის. ორი დღეა წასულია სახლიდან და ჯერ არ გამოჩელინლა.
-ხომ არ იცით რა ჭირს ან ეჭვი ხომ არ გაქვთ სად შეიძლება იყოს?
-არვიცი შვილო. 2 დღის წინ ატირებული დაბრუნდა შინ. რომ ვკითხე რა გჭრსთქო არაფერი მიპასუხა. ბარგი ჩაალაგა და წავიდა. მხოლოდ ეს მითხრა: მე ნუღარ მომძებნითო.
ზურა ანერვიულებული წავიდა. ყველგან ეძებდა მაგრამ ვერ იპოვა ყურმილსაც არავინ იღებდა. მას არ გააჩნდა ეჭვიანობის საბააბი, მათ ხიმ უკვე 10 წელია უყვართ ერთმანეთი. ყველგან ეძება მაგრამ ვერსად იპოვა. ბოლოს გაახსენდა ანი და გადაწყვითა მასთან წასულიყო.
ანიც ძალიან ღელავდა ლიზიზე ვერ გაეგო რა ხდებოდა მის ცხოვრებაში. ძლიან ცდილობდა მასთან დაკავშირებას. სწორედ ამ დროს ღამის 10 საათზე კარზე ზარის ხმა ესმის. როცა ზურას დაინახავს გაუხარდება ეს მაინც მეტყვის რა წირს ლიზის ან სადარისო.
-გამარჯობა ანი, როგორ ხარ?
კარგად ზურა შენ როგორ ხარ? ლიზი რ ოგორააა?
-ლიზი?
-ხო ლიზი ორი დღა ვერ ვპოულობ, ხომ კარგადაა.
-იცი ანი? მეც ვერ ვუკავშრდები. ორი დღის წინ ატირებული წასულა სახლიდან და უთქვამს მე ნუ მომძებნითო. მეც ძალიან ვღელავ.
-ზურა ბოლოს რომ დამირეკა ანერვიულებული ხმა ქონდა. მითხრა თავს მიხედეო და გათიშა.
-ანი შეიძლება კიდევ დაგირეკოს და გთხოვ მისამართი ათქმევინე რა. და იმწამსვე შემატყობინე.
-კარგი ზურა თუ დამირეკავს აუცილებლად შეგატყობინებ.
ზურა ერთი კვირა ქალაქშ ეძებდა ყველგან. ვერსად პოულობდა. ანის ზარსაც ელოდა მაგრამ ამოდ არავინ რეკავდა. ანიც ძალიან ნერვიულობდა ყველასთან ეძება, მაგრამ არავინ იცოდა მისი ამბავი. არ სოციალურ ქსელშ ჩანდა.
ერთ საღამოს ანის ყურმილმა დარეკა. უცხო ნომერი ჩანდა. ლიზიმ ანიმ გაკვირვებულმა აიგო.
-გისმენთ.
-უკაცრავად ანი მნდოდა
-დიახ მე ვარ. თქვენ რომელი ბრძანდებით?
-ანი ლიზი ვარ.
-ლიზი? ვაიმე ლიზი სად ხარ? როგორ ხარ? რამე ხომ არ გიჭირს?
-იცი ანი? რაღაც უნდა გითხრა არც ისე კარგი ამბავია.
-რა ხდება ლიზი. ხომ მშვიდობაა?
-ანი ძალიან გთხოვ მომისმინე.
-კარგი გისმენ.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent