შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფიქტიური (თავი 7)


29-09-2015, 15:45
ავტორი daiana
ნანახია 6 300

საუბარმა გამღვიძა.აშკარად ვიღაც ლაპარაკობდა.ცოტა რომ გამოვფხიზლდი ხმაც გავარჩიე,თორნიკე ლაპარაკობდა.თვალები რამოდენიმეჯერ დავახმახამე რომ უკეთ დამენახა ყველაფერი.ტელეფონზე საუბრობდა როგორც კი შეამჩნია რომ გამეღვიძა სწრაფად გათიშა.
-დილამშვიდობის - გამიღიმა და სახეზე ჩამოშლილი თმა გადამიწია.
-დილამშვიდობის - მეც გავუღიმე და გადასაფარებელი გავისწორე - რომელი საათია?
-ათი სრულდება.
ვერთობოდით.ვმხიარულობდით მაგრამ ერთი კვირის გასვლის მე და თორნიკეს ძალიან გვეშინოდა.არ გვინდოდა ძლივს დალაგებული ურთიერთობა გამქრალიყო.
-ხვალ უნდა გავფრინდე,დღეს საღამოს წავალ თბილისში - ჯოკრის თამაშის დროს ჩაილაპარაკა თორნიკემ და ყველა მომცინარი დაგვადუმა.ოოხ როგორ არ მნდოდა შეეხსენებინა რომ მიდიოდა.ოხხროგორ მივეჩვიე.
-უკვე ? ასე მალე გავიდა ერთი კვირა ? - დადარდიანებულმა ამოიოხრა ანამ და მე გამომხედა.ნინო თვალებში მომშტერებოდა და დარწმუნებული ვიყავი ყველაფერიიცოდა რასაც იმ წამს ვგრძნობდი.
-ჰო.
ყველას განწყობა შეიცვალა.ყველას სხეულებში სევდამ დაისადგურა.
-მოგეხმარო ჩალაგებაში? - ოთახში შესვლისას დავინახე როგორ ალაგებდა ჩანთას და კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი რომ საგრძობლად მივკედლებოდი თორნიკეს.
-არა მოვრჩი უკვე - ჩანთა შეკრა და კართან დადო - ეეე მარიამ ახლა ჩემი წასვლა იქნებოდა? - საწოლზე წამოწვა და გამომხედა - მოდი რაა.
დაუფიქრებლად წავედი მისკენ და მეც გვერდთ მიუწექი.არ შემეძლო ისე გამეშვა რომ ჩემგან არაფერი ეგრძნო.ჰო რაღაც უნდა ეგრძნო ჩემგან.უბრალო შეჩვევა არ იყო ის რასაც მე მის მიმართ ვგრძნობდი.
-რომ წავალ ჩემები არ დაიკიდო კარგი? - ჩამჩურჩულა და თმაზე მოფერება დამიწყო.
-შენები?
-ჰო.აკო,კაკი,ნატა,კესო,ანა ჩემები რა !
-მეღადავები? ჩემებიც არიან უკვე მემგონი - საშინლად გავბრაზდი.საწოლიდან სწრაფად წამოვდექი და ოთახი დავტოვე.ეზოში ჰამაკში მოვთავსდი,საგრძნობლად გრილოდა.
-გაიყინები პატარავ და აქ ვერ მოგივლი - უკნიდან ხელები მომხვია ნინომ და წამებში გამათბო.ვგიჟდებოდი ამ გოგოზე.რაღაც საოცრება იყო.ყოველთვის იცოდა როდის მჭირდებოდა,ყოველთვის.
-ეჰ ნინო - უღონოდ ამოვილაპარაკე და მოსაცმელი გავისწორე - მოვკვდები მე აქ და წავიდეთ რა ჩვენც,ვერ გავძლებ მის გარეშე ვერა.
-აბა არ მიყვარსო? - გაოცებულმა გამომხედა ნინომ.
-არც მიყვარს!უბრალოდ იმდენად შევეჩვიე რომ მგონია რაღაც ნაწილს მგლიჯავენ და მიაქვთ - ატირებული ავლაპარაკდი და ცრემლები გადმოვუშვი.
-კარგი მარიამ მიდის ახლა ხო იცი ....
-ჰოვიცი ვიცი აზრი აღარ აქვს უკვე ...
...
მეგონა დამემშვიდობებოდა
მაგრამ თურმე მხოლოდ
მეგონა.
ისე გაიხურა ეზოს კარი რომ უკან არც კი გამოუხედავს.
სანამ გავიდოდა ბოლო წამამდე მეგონა რომ მობრუნდებოდა
მობრუნდებოდა და დამემშვიდებოდა
მაგრამ
არა .
წავიდა და ჩემი ნაწილიც წაიღო.
...
დეკემბერი იყო.
ხო რამდენი დრო გასულა არა?!
დიდი დრო გავიდა,ყოველშემთხვევაში ჩემთვის დიდი იყო.
აგვისტოდან დეკებრამდე დიდი დროა არა ?
ნუ არც ისე სადღაც 5-4 თვე მაგრამ
ჩემთვის?!
საუკუნე იყო.
ყველა დღე ერთი და იგივე იყო.
ვდგებოდი,ვსუნთქავდი,ველოდებოდი,ვწვებოდი.სულ ერთი და იგივე.
მაგრამ იცით ყველაზე ძალიან რა მტკენდა?
ერთი ზარიც კი ... ერთი ზარიც კი არ იყო მისი ნომრიდან ჩემს ტელეფონზე
მაშინ როცა მის მეგობრებს საათობით ესაუბრებოდა.
ვკვდებოდი.
არ ყოფილა თურმე შეჩვევა და თურმე მართლა შემყვარებია მაგრამ ახლა რაღა აზრი აქვს?
ერთ კვირაში ადვოკატი საბუთებს გაუგზავნი მასაც და მეც და საბოლოოდ მორჩება.
საბოლოოდ მორჩება ჩვენი ფიქტიური ქორწინება.
ჩვენი ფიქტიური ურთიერთობა.
...
-მარიამ ახლა რაღაცას გეტყვი და არ გაგიჟდე - უკვე ჩემს ოთახში ვიყავი.საწოლზე ვიჯეით მე და ნინო და ჩაის ვსვამდით.
-რაარი? არმითხრა ახლა მეორეჯერ გათხოვებენო - ღიმილით დავცინე საკუთარ თავს და ჩაი მოვსვი.
-დღეს კაკის შევხვდი და ...
-რაა? შენ და კაკი? და ამას ამდენიხანია მიმალავ ? - გაბრაზებულმა კითხვები მივაყარე.
-გოგო კაკის ისე შევხვდი სხვასაქმე მქონდადა რომ ვლაპარაკობდით ტელეფონმა დაურეკა.უცხოეთის ნომერი იყო დავინახე და ამანაც გაღიმებულმა უპასუხა,ლაპარაკით მივხვდი რომ თორნიკე იყო.მერე გაუთიშა და დამაფიცა არ უთხრაო მაგრამ მოვკვდები შენ რომ არ იცოდე.... - სათქმელს ძლივს მეუბნებოდა ნინო და მეც უფრო მანერვიულებდა.
-რახდება გოგო ? - საშინლად განერვიულებულმა თითქმის შევუკივლე.
-თორნიკე...თორნიკე ჩამოდის - სწრაფად მითხრა და ჩემს რეაქციას დაელოდა.
რაააა? ჩამოდიოდა? და მე არ უნდა გამეგო? აჰა შენი სიყვარულიც.
-ჩამოვიდეს მერე მე რა? მაგის ცოლი უკვე მაინც აღარვარ - ცივად ვუპასუხე და ფანჯარაში გავიხედე.
-კარგი რა მე მატყუებ ? ხო ვიცი არა როგორ გენატრება ..
-მენატრებო-და ნინო აღარ მენატრება.მორჩა დღეიდან თორნიკე ფილფანი.
......
გამარჯობათ! და უუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუდიდესი ბოდიში დაგვიანებისათვის.ვიცი ესეც პატარა თავია მაგრამ 12 ის შემდგე დავდებ ისევ გაცილებით უფრო დიდ თავს.ბოდიში კიდევ ერთხელ.



№1 სტუმარი darina

Velodebi, imedia tornikes ar mouweria xeli, kargi iyo magram kidev mindaaa.

 


№2 სტუმარი მე-2001

როგორ გელოდებოდიი აღარ დააგვიანო რაა დადე დღესააც.რაც შესხება მათ მარიამი მართალია გაბრაზებული რომ არის მაგრამ თორნიკეს რაღა მოუვიდა ეგ არ ვიცი ან როგორ უნდა შეირიგოს

 


№3  offline წევრი cancara

კარგია კარგი მალე დადე

 


№4  offline წევრი kora

რომ იცოდე როგორ გელოდებოდი, ძალიან გამიხარდა ახალი თავი რომ ვნახე, მაგრამ ცოტა არ იყოს იმედები გამიცრუვდა, მოვლენების ამგვარ განვითარებას არ მოველოდი, ვერ მივხვდი ამ ქორწინების მიზანს, ასე უეცარი განქორწინება, ყოველგვარი ახსნების გარეშე... მოკლედ სულ სხვანაირად წარმოვიდგენდი და სრულიად სხვა სურათი შემრჩა.
მოუთმენლად ვუცდი ახალ თავს, იქნებ გაირკვეს რა ხდება და რატო გაუჩინარდა ეს ბიჭი ასე სიტყვის უთქმელად.
--------------------
kira.G

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent