შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მტერი შემიყვარდა (თავა 2)


11-10-2015, 02:26
ავტორი loveblee
ნანახია 4 121

დილით კარგ ხასიათზე ავდექი. ყავა დავლიე. შემდეგ ლუკას და საბას გავუარე და უნივერსიტეტში წავედით. პირველ კურსზე ვიყავი და უკვე ყველა მიცნობდა, რადგნ ფულიანი მამის შვილი ვიყავი. მასწვლებები ქულას მიწერდნენ და არ მტოვბნენ. გზაში ლუკამ სიჩუმე დაარღვია და კითხვა დასვა.
-აუ გინახათ ის ტიპები როდისმე?!
-არა, ვაბშე არ მინახია ბიჭო. ნიკას რომ ყავს ნანახი ეგ ვიცი. -საბამ ფანჯარა ჩაწია და ხელი გადაყო.
-აუ თქვენ ბიძაშვილებს ერთი გვარი გაქვთ ხო? -სულელური წინადადებთ გამოვედი, რა შუაში იყო.
-არა შე*ემა მე ჩემი მეზობელი ჯუმბერის ამას ტარზანასი! -გაიცნა ლუკამ.
-კარგი რა იყო ისე გკთხე, უიმეეეე. -სარკიდან ლუკას ენა გამვუყე და გაზს მოვუმატე. უნივერიტეტშიც მალე მივედით. ლექციები ისე გაიწელა როგორც არასდროს. ყიველა ლექტორის ნალაპარაკები იავნანად ჩამესმოდა და ვიძინბდი კიდეც. ვინ დმიშლიდა. როგორც იქნა გამოვახწიეთ ამ "ციხიდან". ლუკა და საბა სახლში მივიყვანე, მე კიდევ მამასთან წავედი. ყოველთვის მიხაროდა დათოსთან წასვლა. მერე რა რომ მხოლოდ კვირაში ერთხლ თუ ვნახულობდი? სახლში რომ არიყო მაინც მყიდულობდა ყველაფერს რაც მიდდა და დილის საჩუქრებით მაბედნიერებდა. მალევე მივუახლოვდი მამაჩემის უშველებელ სახლს. ზარი რომ დავრეკე ჩემმა ძიძამ გამღო კარები. მე რომ ძიძა აღარ მინდოდა მამამ გარეთ არ დატოვა ელზა და მოსამსახურედ გააგრძელა მუშაობა ჩვნთან.
-ჩემი ტკბილი გოგო მოვიდა. -შესძახა ელზამ და ძლიერ ჩამეხუტა.
-როგორ მომენატრე ელზა -მეც ვეხუტებდი.
-მოდი შვილო, მამაშენი და ეკა სახლში არიან. -ხელით მიჩვენა ელზამ მისაღებში შედიო.
მამა და ეკა იქ ისხდნენ. ტელევიზორს უყურებდნენ. მე რომ დამინახეს ორივე წამოხტნენ და ჩამეხუტნენ.
-სოფი როგორ ხარ? -მკითხა მამამ.
მეც იქვე დივანზე ჩამოვჯექი და პასუხის გაცემა დავიწყე.
-კარგად, თქვენ როგორ ხართ?
-კარგად... შენთვის ახალი ამბავი გვაქვს. -ეკას შეხედა და ხელზე ხელი დაადო.
-რა ამბავი. -მეც სიხარულისგან ტაში შემოვკარგი და დივნიდან წამვიწიე.
-ერთ თვეში ქორწილი გვაქვს! -მამას და ეკას სიხარულს საზღვარ არ ქონდა.
-მაგარი ძალიან! -მეც სიხარულისგან შევკივლე და ორივეს მაგრად ჩავეხუტე. მამაჩემი 35 წლის კაცია, ეკა კი 30 წლის. ჯერ კიდევ დროა რომ მამამ რომ ოჯახი შექმას და ოცნება აისრულოს. ყოველთვის უნდოდა თბილი და მოსიყვარულე მეუღლე, შვილები. მაგრამ არასდროს ყოლია. მე კიდევ მის ბედნერებას ხელს ვერ და არც შევუშლი.
-ძალიან გაგვიხარდა რომ ეს ამბავი კარგად მიიღე სოფი. -ეტყობოდა რომ ეკაც გახარებული იყო და დათოს თვალებში შესციცინებდა.
ცოტახანს დავრჩი მამასთან და ეკასთან. ვივახშმეთ, ბევრი ვიცინეთ, ქრწილის წვრილმანები გონებაში დავსახეთ და შემდეგ სახლში გავეშურე.

აი გათენდა ეს დღეც. დილის შვიდზე უკვე ლოგინიდან წამომხტარი ვიყავი. წყალი გადავივლე, ჩავცვი და საუზმეს შევექციე. მალე ბიჭებიც მოვიდნენ. მათაც გავუკეთე საჭმელი და ისინიც შემომიერთდნენ.
-იარაღი სად გაქ?! -მკითხა ნიკამ
-კარგად შენ როგორ ხარ? -პირდაპირ იარაღი რომ იკითხა ნახე რაა.
-კაი როგორ ხარ? ეხლა მიდი გამოიტანე. -გაეცინა ჩემს ნათქვამზე.
მეც გავედი ოთახში. მაგიდას ქვმოდან კარდონი მოვხსენი და იარაღი ჩამოვიღე. შემდეგ ბიჭებს გავუტანე სამზარულოში და მაგიდაზე დავდე. ოთხივე იარაღს დავყურებდით. მერე ნიკამ ელვის სისწრაფით დაავლო ხელი და ჯიბეში გააქანა.
-დანარჩენ სამი? -ვიკითხე მე.
-ნიკას აქვს... მანქანაში. -მიპასუხა საბამ და თეფშები ნიჟარაში ჩააწყო.
-წამოდი რამეს ვუყუროთ რა? -ვთქვი და მისაღებისკენ გავემართე.
ბიჭებიც უსიტყვოდ გამომყვნენ. პოპ-კორნი გავაკეთე, ფილმი ჩავრთეთ და ყურება დავიწყეთ. საათმა როგორც იქნა სამს მიაღწია და სახლიდან გავედით.
-ჩემი მანქანით წავიდეთ. -ვთქვი და ხელში გასაღები ავათამაშე.
-ბაზარი არაა. -თქვა საბამ და ჩემი Х6 -სკენ გაემართა. ნიკამ თავის მანქანის საბარგული გააღო. ყველას იარაღები მოგვცა და ჩემს მანქანაში ჩავჯექით. ნიკამ მისამართი მანახა მბილურში, GPS-ი ჩავრთე და მანქანა დავძარი. ქალაქ გარეთ მივდიოდი. ბჭები რაღაცეებს ყვებოდნენ. მე კი მანქანას ვატარებდი და არც ვუსმენდი. შვიდი იყო დაწყებული როცა დანიშნულების ადგილას მივედით. მანქანა ნანგრევების წინ გავაჩერე.

--------
აბა როგორ მოგწონთ??? <33333



№1 სტუმარი ერთი

აუ ძალიან მაგარი იყო მართლა! ოღონდ ძალიან პატარა თავებს დებ! <3

 


ძააანპატარათავია ((((( მომწონს დამეტიმინდა :დდდ

 


№3  offline წევრი loveblee

მარტოსული კატა^^
ძააანპატარათავია ((((( მომწონს დამეტიმინდა :დდდ

ერთი
აუ ძალიან მაგარი იყო მართლა! ოღონდ ძალიან პატარა თავებს დებ! <3


მადლობა რომ მოგწონთ და ბოდიშით რომ პატარა თავებია რადგან მობილურით ვწერ და მიჭირს ცოტა მაგრამ შევეცდები გავზარდო <333333
--------------------
X.o.X.o Loveblee

 


№4  offline წევრი lilu7

უუუუუუუუუუუ! მაგარიაააა! ასე გააგრძელე მაგრამ ამ პატარა თავებით ვინტრიგდებით გოგო! მეტი მეტი! <3 <3 მაგარია ძაააან! wink love

 


№5 სტუმარი nino

მომწოოოონს მაგარია და თავები გაზარდე

 


№6  offline წევრი cancara

კაია კაი ველოდები ახალ თავს

 


№7  offline ახალბედა მწერალი ერკე

მმმ... კარგი იქნება ეკა ჯაშუში ან ცუდი ცოლი და საშინელი ვიღაც აღმოჩნდეს am აი სიყვარულის კი არა ქონების გამო, რომ უყვართ და ბოლოს რომ თავის სახეს გამოაჩენს, ნამდვილ სახეს...
ეს სოფი რა ბიჭური გოგოა რა არის. ან რატომ მიმართავენ ისე გოგოს თი ვერ მივხვდი... მოკლედ ესენი ცოტა ისეთია რა. არადამაჯერებლად ჟღერს და ყურს ცუდად ხვდება, საერთო ჯამში მაგარია და ველით აბა რას იზამენ ^_^ :დ
სოფი მოკალი wink
ჩემით გავჩუმდები
და დაველოდები :დ
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent