შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამოდ ჩემში დარჩები(8თავი)


14-10-2015, 10:10
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 503

-რა თქვი გიგა? რაღაც მომესმა.
-არაფერი ინა. უბრალოდ ტელევიზორი მაქვს ჩართული და იმმის ხმა იყო. მიდი მითხარი რისი თქმა გინდა.
-გიგა, ნიკას რაღაცნაირად ვეღარ ვცნობ. ძალიან შეცვლილია. ჩემს ზარებს და მესიჯებს არ პასუხობს, როგორც კი მისკენ დასალაპარაკებლად წავალ თავს მარიდებს. გთხოვ მითხარი რა სჭირს რა.
-ინა მომისმინე, ნიკამ გაიგო ის ამბავი შენ რომ ირაკლიმ დაგირეკა და ბოდიში მოგიხადა. ნუ ხო ხვდები რა. ყველაფერი გაიგო, ისიც რომ აპატიე და მეგობრები ხართ, მაგრამ იცი საქმე რაშია? ნიკას ჰგონია რომ ღალატობ.
-რაა? ეგ კარგად არი? საიდან მოიტანა? ან ვიზე ეჭვიანობს?
-ირაკლიზე ინა. საიდან მოიტნა ან რაარი არვიცი. ჩემთან მაგ საკითხზე საუბარი იდად არ უყვარს.
-კიმაგრამ რატომ ეჭვიანობს? მე ისეთს არაფერს ვაკეთებ რომ ვაეჭვიანო. მითუმეტეს ირაკლიზე.
-არვიცი ინა. შენ ეჭვიანობის საბაბს აძლევ.
-რითი გიგა? რითი ვაძლევ ეჭვიანობის საბაბს?
--არვიცი ინა. უნდა დაელაპარაკოთ ეთმანეთს, თორე ეგრე არაფერი არ გამოვა.
-გიგა, თუ არ სჯერა ჩემი და თუ ჩემი იმედი არ აქვს, ჩემთან ყოფნა თუ არ უნდა, მაშინ დამშორდეს უთხარი.
-ჰეჰ. მერე შენ რას იზამ რომ დაგშორდეს?
-მე? მერას ვიზამ და ისევ მეყვარება, იმიტომ რომ მართლა ძალიან მიყვარს, მაგრამ რომ დამშორდება იმაზე მაინც არ ვიდარდებ, რომ ჩემზე ეჭვიანობს. მე მეგონა მასაც ისე ძლიერად ვუყვარდი როგორც მე. გიგა ხვალ ნიკას რომ ნახავ რაც გითხარი ყველაფერი უთხარი და ისიც დაამატე, რომ ხვალ საღამოს დავურეკავ, საუბარი მინდა მასთან და ტელეფონზე მიპასუხოს. გთხოვ უთხარი რა
-კარგი ინა, რა პრობლემაა. თქმას რა უნდა. არ ინერვიულო გადავცემ აუცილებლად.
-კარგი გიგა დიდი მადლობა. აპა დროებით.
ინამ როგორც კი გიგასთან საუბარი დაასრულა ლიკას დაურეკა და ყველაფერი მოუყვა. ლიკა გადარეული იყო შენში ეჭვი როგორ შეეპარა, პირიქით შენ უნდა იყო ნაწყენი ხმას რომ არ გცემს და ზარებს არ პასუხობს და აქით ეჭვიანობს შემზე?
-ხო ლიკა მეც ძალიან მიკვირს. მაინტერესებს რა სჭირს, უბრალოდ არ მესმის რა ხდება. მოვიცდი ხვალ საღამომდე და იქნებ მერე გავიგო რა ხდება. მაინტერესებს რა რეაქცია ექნება როდესაც გიგა ყველაფერს ეტყვის რაც ვუთხარი და განსაკუტრებით იმაზე თუ არ ჯერა დამშორდესთქო. ჩმერთო ჩემო ძალიან ვნერვიულობ ლიკა.
-კარგი რა ინა. მოიცადე ხვალამდე. ვიცი რომ ნიკას მართლა ძალიან უყვარხარ და ეგრე ადვილად არ დაგთმობს. მარტლა. უბრალოდ რაღაც გაუგებრობაა, ხვალ დაილაპარაკებთ, შეთანხვმდებიტ, გაარკვევთ ყველაფერს, გაიგებ რა აწუხებს და საერთოდ რაზე ეჭვიანობს და მერე ყველაფერი ჩვეულ რიტმს დაუბრუნდება. დამიჯერე.
-მადლობა ლიკა გამხნევებისთვის. შენ რომ არ მყავდე მგონი ჭკუიდან შევიშლებოდი. იმედი მაქვს ყველაფერი კარგად იქნება, თორე ნიკამაც რომ მიმატოვოს, ჩემს სიცოცხლეს აზრი აღარ ექნება, იმიტომ რომ ნიკა მართლა ძალიან მიყვარს და არ მინდა რაღაც გაუგებრობის გამო დავკარგო.
-ინა არ ინერვიულო ძალიან გთხოვ. ნიკას მართლა ძალიან უყვარხარ და დარწმუნებული ვარ ესე ადვილად არ დაგკარგავს.
მეორე დღეს ინა ძალიან ანერვიულებული იყო. მთელი დღე ალაგებდა სათქმელს, რომ უხეშად ნათქვამი არ გამოსვლოდა. დღემ ასე ნერვიულობაში განვლო. უკვე 7 საათი იყო დამდგარი, როდესაც ინამ იფიქრა: მგონი უკვე დროა დავურეკო, მთლად შუაღამეზე ხომ არ დაველაპარაკები? ნერვიულობამ კიდევ უფრო უმატა, როდესაც ნიკას ნომრის აკრება დაიწყო. ერთხანს გადაიფიქრა კიდეც, მაგრამ მალევე გადაწყვიტა დაერეკა, რადგან ნიკას დაკარგვის ეშინოდა, ამიტომ...
-ალიო. გისმენთ, შენ ხარ ინა?
-კი ნიკა მე ვარ. როგორ ხარ?
-რავიცი. არამიშავს. შენ როგორ ხარ?
-მეც არამიშავს. გცალია რომ ვისაუბროთ?
-კი რათქმაუნდა, აპა გისმენ ინა


ბოდიში დაგვიანებისთვის. იმედი მაქვს მოგეწონათ ახალი თავი. ველი კომენტარებს.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent