შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამოდ ჩემში დარჩები(6თავი)


9-10-2015, 07:44
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 796

-აპა გისმენ ინა, მითხარი რა ხდება. ხომ მშვიდობაა?
-კი ნიკა. მშვიდობაა, უბრალოდ შენთან სერიოზული საქმე მაქვს.
-ინა უკვე ძალიან ვნერვიულობ, მითხარი რა ხდება, თორე გამიგჯა გული.
-ოღონდ ნიკა, გთხოვ არ შემაწყვეტინო.
-კარგი ჩემო პრინცესა, გისმენ.
-მოკედ, ნიკა დავფიქრდი იმაზე რაც ორი დღის წინ მითხარი, ორი დღეა სულ მაგაზე ვფიქრობ და მინდა ბოდიში მოგიხადო, რომ ამდენი ხნის განმავლობაში ასე ცუდად გექცეოდი. არასოდეს გიკარებდი, შენი საქციელი ყოველთვის მაღიზიანებდა, მაგრამ ეხლა ყველაფერი პირიქითაა, რატომღაც მსიამოვნებს ის, რასაც ჩემთვის აკეთებ. მოკლედ ნიკა, მე შენ მიყვარხარ.
-რაა? რა თქვი? მართალია გუშინ მაღალი ტემპერატურა მქონდა, მაგრამ დავიჯერო დღესაც ამიწია? მგონი ჰალუცინაციები დამეწყო, ინა ძალიან გთხოვ კიდევ ერთხელ გაიმეორე რა თქვი.
-მიყვარხარ ნიკა, მიყვარხარ და ამს ერთხელ კიარა მთელი ჩემი სიცოცხლის განმავლობაში გეტყვი. მე შენ ძალიან მიყვარხარ.
-კი მაგრამ ინა ესე ორ დღეში როგორ შემიყვარე?
-ჰეჰ. ორ დღეში? რაც შენ ჩემდამი ყურადღების გამოჩენა დაიწყე მის მერეა მიყვარხარ, უბრალოდ ამას არ ვიმჩნევდი, არ მინდოდა ჩემგან სითბო გეგრძნო, მაგრამ ორი დღის წინ, როცა მითხარი მიყვარხარ ძალიან გამიხარდა, მაგრამ არ შევიმჩნიე, არვიცი რატომ, მაგრამ უარყოფითად გიპასუხე, მაგრამ როცა შენი ცრემლები დავინახე გულის სიღრმემდე შევიძარი, მეც მინდოდა ტირილი. მთელი გზა ცრემლებს ვიკავებდი, მაგრამ სახლში ყველა გრძნობა მომაწვა და ავტირდი.
-ვაიმე ინა, რამაგარია, ღმერთო ჩემო, შენ ვერც კი წარმოიდგენ ეხლა მე როგორი ბედნიერი ვარ. ბედნიერებისგან საცაა გული წამივა. ღმერთო არ მჯერა ინა რომ შენ გიყვარვარ.
-რაა? რასქვია არ გჯერა? ამხელა გოგო ტყუილს გეტყოდი?
-აუ კაი ერთი. რა დიდი შენ კი ხარ? ჯერ მხოლოდ 19ის ხარ.
-ოხ. შენ ხომ მყავხარ კაცი რა. 20 წლისაა ბიჭი და თავი კაცი ჰგონია. ნიკა მოვრჩეთ ხუმრობას და მართლა ძალიან მიყვარხარ, რადგან ყველა ჩემზე საუბრობდა და ჭორები დადიოდა, ამიტომ არ გიკარებდი, მაგრამ ეხლა ვისაც რა უნდა ის თქვას, მე მხოლოდ შენ მიყვარხარ და სამუდამოდ შენი ვიქნები.
-ინა, გული ვეღარ იტევს უკვე შენს სიყვარულს. ჩემი პრონცესა, ჩემი სიცოცხლე, ჩემი სუნთქვა ხარ. მიყვარხარ. კაი წამო შევედით ეხლა თორე გადაირევიან.
-ნიკა ჩაწიე ხელი, ჭორაობას დაიწყებენ იცოდე.
-ფეხებზე . იჭორაონ მერე. ეხლა მაინც იცი რომ მიყვარხარ.
ინა როგორც კი დაბრუნდა ლიკას დაუწყო ძებნა. მალევე იპოვა. ლიკას მისი გახარებული სახე არ გამოპარვია და მალევე მიხვდა რაც ხდებოდა და კითხვები დააყარა. ინამ ყველა კითხვას ამომწურავად უპასუხა.
-აუ ლიკა უკვე ნერვები მეშლება, სადაცაა ირაკლის რაღაცას გავუქინებ.
-რატო? მაგ ბიჭთან მაინც რა გინდა? რას ერჩი?
-მე და ნიკა ხელგადახვეულები რომ შემოვედით დაგვინახა და მის მერეა თვალებით მჭამს. ვერ გავიგე რა ჯანდაბა უნდა.
-აუფ. რა უნდა ნეტა? მერე უთხარი შენცკიდე ნიკას და მოაგვარებს.
-შენ ხო არ გადაირიე? მაგათ ჩხუბს ვუყურო?
-აპა იყავი მანდ და იშალე ნერვები ქალბატონო.
ნიკამ მალევე შეამჩნია რომ ინამ მოიწყინა. ის ხომ სულ მას უყურებდა. მან ისიც შეამჩნია, რომ ირაკლი თვალს არ წყვეტდა ინას, ინა კი ირაკლის გაბრაზებული უყურებდა. ნიკას ძალიან არ მოეწონა ეს სიტუაცია და
-შენ ვის უყურებ ბიჭ? შე ახვარო.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent