შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ექსპერიმენტი საკუთარ თავზე 16


27-10-2015, 00:00
ავტორი ლორელაი
ნანახია 5 950

აღარაფერი უთქვამს,უსიტყვოდ ჩავედით დაბლა, ბიჭებს პატარა მაგიდაზე რაღაცეები გაეწყოთ,სასმელი და წვენებიც იყო.ჩვენს დანახვაზე სამივეს ღიმილით გაუცისკროვნდათ თვალები.
-მობრძანდი რძალო-სიცილს ვერ იკავებდა ლექსო.
-კარგით,რა რა რძალო,ემილი ვარ მე-ვითომ ნაწყენმა ჩავილაპარაკე,სინამდვილეში კი ძალიანაც მომწონდა მათი სიტყვებიც და დამოკიდებულებაც,რა ხდება ემილი შენს თავს ნეტა?
სასიამოვნო ვახშმობა გამოგვივიდა,ლაშას ვუყურებდი და ჩემს თავზე მომდიოდა ბრაზი,რატომ ხარ ემილი ასეთი სულელი და.ემოციური,იქნება თემო მართალია,ჯობია თავს ძალა დავატანო,სანამ დასკვნებს გამოვიტან,ამ სისულელის გამო ერთი კვირა ვიწამე.ლაშასთვის თვალებში შეხედვის მცხვენოდა.
-კაი შე''''მა, რამდენს ჭამ,უკვე ემისაც ეშინია,ლაშას ისეთი მადა ჰქონია,მეც ზედ არ მიმაყოლოსო-გაიხუმრა გიგიმ
-გიგი-წარბი აუწია ძმაკაცს ლაშამ,მერე თითქოს რაღაც გაახსენდაო,ეშმაკურად გაეღიმა-ისე დესერტზე უარს არ ვიტყოდი.-თან მე გადმომხედა,ბიჭებს ფხუკუნი აუტყდათ.მე სირცხვილით არ ვიცოდი რა მექნა და თეფშების ალაგება დავიწყე.
-აუ ემიიი -გაწელილად დამიძახა ლექსომ-ყავა გამიკეთე რააა?
-ბიჭებო თქვენც მიირთმეევთ?
-აუ კი დაიკო.-მე მაგიდა ავალაგე და მომზადება დავიწყე,მესმოდა ბიჭები რაღაცაზე კამათონდნენ,თუმცა,როგორც კი შევედი, გაჩუმდნენ.-ლაშ ყავას უშაქროს დალევ?-ვკითხე და ჩამეღიმა.
-არა მანდ ჩემი შაქარია,მოიცა მოვალ-ლაშა წამოდგა და უკან გამომყვა,ვიგრძენი როგორ მომიახლოვდა,მისი სურნელი თავბრუს მასხავდა.ზურგიდან მომეხვია,ადგილზე გავშეშდი.-ემილი მიყვარხარ!-ჩამჩურჩულა ყურში და ვიგრძენი,როგორ შეაჩერა სისხლმა ძარღვებში მოძრაობა.სუნთქვა გამიხშირდა,ტანზე სასიამოვნოდ დამბურძგლა.ლაშამ თავისკენ მიმაბრუნა,თვალებში დაჟინებით მიყურებდა,მერე ტუჩებზე ნაზად შემეხო,ნაზად და ვნებიანად მკოცნიდა,მეგონა ზემოთ ვიწეოდი,მეგონა სამყარო გაშავდა და მარტო ჩვენ ვიყავით სინათლეში.ცოტა ხანში მომშორდა მაგრამ ხელები ისევ შემოხვ ეული ჰქონდა და თვალებში დაჟინებით მიყურებდა-დღეს ჩემთან რჩები,სალაპარაკო გვაქვს!-მითხრა და გავიდა,გულმა ბაგაბუგი დამიწყო,მასთან ვრჩები?რაა?აუ ემილიიი.კაი დაწყნარდი ემი, რაც იქნება, იქნება,პირველი ხომ არაა?ამაზე ის ღამე გამახსენდა,პირველად რომ ვიწექი მასთან,ვიწექი რაა,ის იწვა,მე არაფერი მახსოვს.ყავა ლანგარზე დავდე და ბიჭებთან დავბრუნდი.-მოდი ჩემთან დაჯექი-ხელი დაატუაპუნა ლაშამ თავის გვერდით სავარძელზე.გვერდით მივუჯექი და ვიგრძენი როგორ მიყურებდა ყველა-რა ხდება?
-ემილი დღეს ვისთან ერთად იყავი ბარში?-ვითომ სხვათაშორის მკითხა ლეჟავამ.
-მგონი თავადაც ნახე არა?-გამახსენდა ლაშაც რომ იქ იყო,ახლა შანსი მქონდა გამეგო თვითონ რატომ არ მოვიდა.
-მე კითხვა დაგისვი,ვინ არიან და საიდან იცნობ?-ახლა უფრო მკაცრად გაისმა მისი ხმა.
-მე მხოლოდ კოკას ვიცნობ,დანარჩენები დღეს ვნახე პირველად.-გაოცებული ვუყურებდი ბიჭებს და არ მესმოდა რატომ ესწრებოდნენ ჩვენს საუბარს.
-იმას საიდან იცნობ?-თავი გადააქნია თემომ,მივხვდი კოკა იგულისხმა.
-კოკას?კოკა ჩემი მეზობელია,იმ დღეს გავიცანი ახალ ბინაში, რომ გადავედი.ჩემს ზემოთ ბინაში ცხოვრობს და რამის სიგარეტით დამწვა-ახლა კი ვიკბინე ენაზე,მაგრამ გვიანი იყო.
-რა ქნა? -გაცოფებულმა მკითხა ლაშამ.
-მაღლა ავიხედე და სიგარეტი გადმოაგდო მაგდროს,თავის გაწევა მოვასწარი.
-მაგის დედაც-შეიკურთხა თემომ და ფეხზე წამოდგა.
-მერე?-დავინახე,როგორ დაებერა ძაეღვები ლაშას.
-არაფერი,ბოდიში მომიხადა და თავისთან დამპტიჟა,მაგრამ უარი ვუთხარი-ამ სიტყვებმა ლაშა ჭკუიდან გადაიყვანა,მაგიდას წიხლი ჰკრა და გადააგდო.
-დღეს რაღა გინდოდა მაგ ნა'''თან-მიღრიალა ლაშამ,შემეშინდა.
-რა მოხდა ვერ გავიგე?-დავიწყე გაუბედავად,მაგრამ მაშინვე შემაწყვეტინა ლაშამ.
-მოხდა,მეორედ მაგასთან გაკარებული არ დაგინახო იცოდე,არც მისალმებული და საერთოდ შენს ბინაში აღარ დაბრუნდები!
-რაა?რა უფლებით?ვინ ხარ რომ მიბრძანო?შენ თუ რამე პრობლემა გაქვს კოკასთან,რა ჩემი ბრალია?
-ემილი გაგაფრთხილე უკვე!
-კარგი ლაშა დაწყნარდი-ხელი მხარზე დაადო თემომ დამერე მე მომიბრუნდა-ემილი კოკამ იცის შენი და ლაშას შესახებ?
-ვაიმე თქვენ მე გამაგიჟებთ,გითხარით მეზობელია,სულ სამჯერ ვნახე?მეტი არაფერი.
-სამჯერ ნახა და ბარში კარგად გაყევი-ლაშამ ისეთმა შემომხედა გული იფრიალდა.
-რა მოხდა მერე,ცუდი არაფერი გამიკეთებია-უკვე გული ამიჩუყდა.
-კაი ჩვენ წავიდეთ-თემომ ბიჭებს გადახედა,ისინიც ადგნენ და დაგვემშვიდობნენ.ლაშა გარეთ გავიდა,მერე შემობრუნდა.სიგარეტი ამოიღო და მოუკიდა.
-ლაშა მართლა არაფერი დამიშავებია შენს თავს ვფიცავარ,არ მეგონა რომ ცუდ რამეს ვაკეთებდი.-ცრემლები მახრჩობდა უკვე.
-კარგი, დაივიწყე,მჯერა-გვერდით მომიჯდა და თმაზე დამიწყო მოფერება-და რა მითხარი?ჩემს თავს იფიცებ?
-ხო -ამოვიჩურჩულე და თავი მკერდზე მივადე,ვიგრძენი როგორ გააჟრჟოლა,გული აუჩქარდა,რა კარგია ემი,შენი შეხება როგორ ესიამოვნა.
-წამოდი დაისვენე,ცოდო ხარ-ხელი ჩამჭიდა და მაღლა ამიყვანა.-ეს ჩემი საძინებელია-მითხრა და ოთახში შემიძღვა -მოგწონს?-თავი დავიქნიე,მართლაც ლამაზი იყო-ახლა ჩემია,მაგრამ მალე შენიც გახდება-თვალი ჩამიკრა და კალთაში ჩამისვა.ამის გაგონებაზე მუცელში პეპლები აფარფატდნენ,''ჩვენი ოთახი''-ისევ აგუგუნდნენ ყურები.
-მიდი წყალი გადაივლე,აბაზანა აქაა,აი პირსახოციც-უჯრიდან პირსახოცი ამოიღო და მომაწოდა.დიდხანს ვიდექი წყლის ქვეშ და დღევანდელ ამბებზე ვფიქრობდი.ახლა რა იქნება,მომეფერება,მაკოცებს და მერე?ამ მერეზე ვგიჟდებოდი,მაკანკალებდა.
გამოსაცვლელები არ მქონდა და პირსახოც შემოხვეული გამოვედი,ნახევრად სველი თმები მხრებზე მეყარა,ვიგრძენი ლეჟავა,როგორ ვნებიანად მიმზერდა,მე კი შემრცხვა და თავი დაბლა დავხარე.-გამოსაცვლელები არ მქონდა და...
-არც გჭირდება-რაღაცნაირად ვნებიანად მითხრა და ხელი მომხვია,ტუჩებზე დამეწაფა,სუნთქვა შემეკრა,ვიგრძენი ხელი წელიდან ქვემოთ როგორ ჩააცურა,გავშეშდი,გული გამიჩერდა,სუნთქვა შემეკრა,სიამოვნებისგან გავინებე.ლაშამ ნელ-ნელა საწოლისკენ წამიყვანა,ფრთხილად დანაწვინა ისე რომ კოცნა არ შეუწყვეტია,მაისური ერთი ხელის მოსმით გაიძრო.ვაიმე ემი,ეს სხეულუ,ღმერთო რა პრესი აქვს,როგორც იქნა მივხვდი,რომ მეაქტიურა და ხელი ბეჭებზე დავუსვი,გააცია,მკოცნიდა,მეფერებოდადა არცმე ვრჩებოდი ვალში,ტუჩები სულ დამიბუჟდა.აუწერელ სიამოვნებას განვიცდიდი,ლაშამ პირსახოცი ფრთხილად მომაშორა და იატაკზე მოისროლა,მე კი სრულიად შიშველი ვიწექი,ზემოდან ლაშა დამყურებდა,თვალები ვნებისაგან არეული ჰქონდა.ხელი ჩამომისვა ყელზე,მერე მკერდისკენ ჩაუყვა და ფრთხილად მომიჭირა,სიამოვნების კვნესა აღმომხდა,ლაშა კი იდგა და მიყურებდა, ფრთხილად, ნაზად მეფერებოდა და სასიყვარულო სიტყვებს მეჩურჩულებოდა.მერე ტუჩები მკერდს წაატანა და ტკივილთან ერთად უსაზღვრო სიამოვნება განვიცადე.
მოულოდნელად ლაშა შეჩერდა,თვალებში ჩამხედა და გამიღიმა-მაპატიე.
-არა გთხოვ არ გაჩერდე-მეც არ ვიცი ასეთი რამ რატომ ვუთხარი მაგრამ,ჯანდაბა მინდა და ვერ მოვუცდი.მინდა შევიგრძნო,მინდა შევივსო და მინდა ის განვუცადო,რაზეც ყველა გოგო ოცნებობს.თითქოს ამას ელოდებოდაო,ლაშა მაშინვე დამაცხრა,ვნებიანად მკოცნიდა და მეფერებოდა,შარვალი გაიხადა და ფეხებსშორის მომექცა.ამ ქვეყნად აღარ ვიყავი, ყველაფერი აირია,სიამოვნების ოკიანეში ჩავვარდი,მინდოდა საუკუნოდ ასე გაგრძელებულიყო,მაგრამ ლაშა ახლაც შეჩერდა-არა არ შემიძლია.-ხელი შემიშვა და წამოჯდა,გული ამომიჯდა,მეც წამოვჯექი და ლაშას შიშველ ზურგს,შიშველი მკერდით ავეკარი.გააჟრჟოლა-არა ამას ვერ გაგიკეთებ.
-რა მოხდა ლაშა,ჩვენ ხომ, ჩვენ...უკვე -სიტყვები გამიწყდა.ლაშა შემობრუნდა,მე ინსტიქტურად ბალიშზე მივესვენე და გავინაბე
-არა ემი,ჩვენს შორის არაფერი მომხდარა,იმ ღამეს სექსი არ გვქონია-რაო არაო?რა გამოდის?
-რაა?
-ხო ისეთი მთვრალი იყავი,თავს ვერ აკონტროლებდი,მე უბრალოდ მოგეფერე,თავის შეკავება რთული იყო,მაგრამ ამას ვერ გაგიკეთებდი.შენ რიგითი ქალი არ ხარ,შენ ჩემი სამყარო ხარ,ჩემი სუნთქვა,ჩემი სიყვარული.შენი აზრით როგორ შემეძლო,მძინარესთან მქონოდა სექსი,მართლა ცხოველი ხო არ ვარ-გამიღიმა,სიხარულით ავტირდი,არ გამომიტოვია,ჩემთვის მნიშვნელოვანი წუთები ძილში არ მომხდარა,ღმერთო.მაგრამ ახლა გავბრაზდი ლაშაზე.
-რატომ მომატყუე დაპალო.
-არ მომიტყუებიხარ,მე ხომ არ მითქვამს,რომ რამე გვქონდა,ასე შენ იფიქრე,ალბათ იმიტომ რომ გაგაშიშვლე-ეშმაკურად გამიღიმა და გვერდით მომიწვა.



№1 სტუმარი nino k.d.

ესეც ვიფიქრე რომ ლაშა ესეთი არ იყო. მაგარია მალე დადე

 


№2  offline ახალბედა მწერალი ლორელაი

nino k.d.
ესეც ვიფიქრე რომ ლაშა ესეთი არ იყო. მაგარია მალე დადე

მადლობა ნინო,აუცილებლად

 


№3 სტუმარი black

Xai xitler...:D,kae iyooo

 


№4  offline ახალბედა მწერალი ლორელაი

black
Xai xitler...:D,kae iyooo

Chemi Gogo♥

 


№5 სტუმარი black

HM,h isec gogooooo hahaha:D:D:D

Vaime ra kai xal gexute sulshiii:D;)

 


№6  offline ახალბედა მწერალი ლორელაი

black
HM,h isec gogooooo hahaha:D:D:D

Vaime ra kai xal gexute sulshiii:D;)

გამაგიჟებს ეს ბავშვი,რა გინდა ბიჭი მეგონო და თავი შემაყვაროო?ჰმ!არ გამოვა ჩემო შავო...ჩემთვის გოგო ხარ

 


№7 სტუმარი black

Araaaa..hahahhaha martla gulianad gamacine tan use ro xvelashi gadamivida:Dara magas AR vgulisxmob..ubralod mmecimeba imaze ro AR ici vin var Da mainc gogos medzaxii..h,h

Shen is mitxari rodis gaagrdzelab axal tavsss:D..axla iset xasiatze damayene chemebtan eg ro gamaxsendes kidev gamecineba tAnac rigor..

Au sheregitxari raaaaa martla AR miqreba es xvelaaaa..:((cudi gogo xarr;)Da male dade code

 


№8  offline ახალბედა მწერალი ლორელაი

black
Araaaa..hahahhaha martla gulianad gamacine tan use ro xvelashi gadamivida:Dara magas AR vgulisxmob..ubralod mmecimeba imaze ro AR ici vin var Da mainc gogos medzaxii..h,h

Shen is mitxari rodis gaagrdzelab axal tavsss:D..axla iset xasiatze damayene chemebtan eg ro gamaxsendes kidev gamecineba tAnac rigor..

Au sheregitxari raaaaa martla AR miqreba es xvelaaaa..:((cudi gogo xarr;)Da male dade code

კარგი რა რატომ მაინტრიგებ?ამ კომენტარს უკვე ისე წერ ახლა ბიჭი მჰონიხარ..'დავიბენი...12ის მერე დავდწბ..ისა დაა ჩემი მეორე ისტორია წაიკითხეე?''სიკვდილის შემდეგაც შენი გოგო ვარ ნიკ''გთხოვ წაიკითხე და შენი აზრი დააკომენტარრე.ხომ იცი ვგიჟდები შენს კომენტარებზე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent