შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ანგელოზი თუ დემონი


30-10-2015, 18:39
ავტორი mari kevlishvili k
ნანახია 1 958

ფედერალური ბიუროს განყოფილება 2005 წ 8 მარტი .დეტექტივო სტივ ინსპექტორი ჯეიკი ხვალ ჩამოდის ამერიკიდან 1წელი სწავლობდა სერიულ მკვლელობეს სურს ჩვენტან იმუშაოს წმ ტერეზას საქმეზე .2005წ 9 მარტის დილა დეტექტივო სტივ ეს ინსპექტორი ჯეიკია სურს საქმეს უფრო ახლოს გაეცნოს აჯობებს ეჩვიტანილი კიდევ ერთხელ დავკითხოტ ამჯერად ინსპექტორიც დაესწრება ტქვენი სრული სახელი და გვარი ჯონატან ლიბრი კ არგიტ ჯონათან სად იმყოფებოდიტ 2005 წ 6მარტს საგამოს ?მეგობრებთან ბარში ვსვავდიტ რამდენ ხანს იმყოფებოდიტ ბარში და როდის წამოხვედიტ დახლეოებით 3 სთ 9 მივედი 1 სკენ საახში ვიკავი.თკვენ ამბობთ რომ შეკვეთის მითანის შემდეგ წმ ტერეზას ტავშესაფრიდან 8:30 წტ წამოხვედიტ რამე უცნაური ხომ არ შეგინიშნავთ ან ხომ არ ვშეხვედრილხარტ ვინმეს არა მაშინ გვითხარით საიდან იცნობდით გარდაცვლილ გოგონას? ნენსი წესიერი გოგო იყო სწავლობდა ცდილობდა მეც დამხმარებოდა რამოდენიმეჯერ ერტად ვიმეცადინეტ მკვლელობამდე 1 სატიტ ადრე დამირეკა და შეხვედრა მთხოვა ცოტა შეშინებული იყ ო თქვა რომ შეყვარებულტან იჩხუბა რადგან რაიანსაც მოსწომდა ნენსი და ბილი ეჩვიანობდა კარგიტ თავისუფალი ხარტ.ბილ სად იმყოფებოდიტ 6 მარტს საგამოს 8 დან 12 სთმდე წვეულებაზე მეგობრებტან როდის მიხვედიტ და რა დროს წამოხვედიტ სახში? 7 ზე იქ ვიკავი თითქმის დილას წამოვედი როდის შეხვდიტ ნენსის ბოლოს და რაზე ი კამათეტ? 5 მარს საგამოს ვიეჩვიანე და მე ს ა ნენსიმ ვიკამატეტ რადგან რაიანსაც მოსწონდა ნენსი და ამიტომ მოკალით? არა მე ის მიყვარდა საკუტარ თავზე მეტადაც კი თავისუფალი ხარტ .რას ფიქრიბტ ინს პოექტორო ორივე ეჩვმიტანის ალიბი აქვტ მოწმებიც ადასტურებენ გოგონა ამატ მოკლული არა სხვა რამეშია საქმე და უნდა გავარკვიოტ რაში.



№1  offline წევრი talia

სასვენი ნიშნები რო დაგესვა უკეთესი იქნებოდა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent