შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

i want you to love me - ანუ მინდა გიყვარდე (4)


3-11-2015, 20:46
ავტორი -tiko))
ნანახია 2 488

თავი 4

ანიტა გაოცებული უყურებდა ბიჭებს რომლებიც თან მომხიბლავად უღიმოდენ.
- აბაააა ანიკოოო არ შემოგვიშვებ?-მიმართეს ერთხმად ტყუპებმა რეზომ და თაზომ.
- ააა... ისაა... ხოოო ... შემოდიებულიტ...- დარცხვენილი და უფრო გულაჩუყებული ალუღლუღდა ანიტა. ბიჭებიც შევიდნენ და შოკოლადებითსავსე პარკები სამზარეულოს მაგიდაზე დადეს. გოგონა ჯერ კიდევ კართან იდგა გაოცებული. ბიჭებმა როგორც კი მას შეხედეს თუ როგორ იდგა მისკენ წავიდნენ და ხელები მაგრად მოხვიეს.ხო აი ასე უბრალოდ ოთხივე ეხვეოდა ჩვენ ფუმფულა ანიტას თან ძალიან მაგრად.
- ანიკო.. ნუ ტირი კაი?- დაიწყო დათომ.-ვიცი ჩვენგან ბევრი გულის ტკენა, დამცირება და შეურაწყოფა აიტანე. მითუმეტეს ალექსისგან მაგრამ ეს ჩვენ "კაი ტიპობა" გვეგონა.მართლა ნანობთ ჩვენ საქციელს. გვაპატიერაა... ვიცით ძალიან დიდი შეცდომა დავუშვით მაგრამ ვნანობთ და გვინდა რო ჩვენც დაგვიმეგობრდე. იმ გოგომ მაშინ დაგვანახა რო ჩვენ შევცდით და დავაშავეთ ჩვენი საქციელით. გვაპატიე რაა...- დაამთავრა დათომ. ტყუპები სასაცილოდ თავს იქნევდნენ ყოველ სიტყვაზე, რამაც ანიტა გამხიარულა. ტატო ასეთი სერიოზული ბიჭი კი ისევ თავისთვის იდგა და საცოდავი თვალებით იყურებოდა.
- გაპატიეთ... როგრო შეიძლება არ გაპატიოთ. - თქვა ტირილით ანიტამ და ისევ ჩაეხუტა მათ. ბიჭებმაც მოხვიეს ხელები . ანიტამ ისეთი სითბო იგრძნო როგორსაც ალინასთან ჩახუტებისას გრძნნობს. მოკლედ მაგრად დააახლოვდნენ. მერე ალინა ამოვიდა და ერთად გააკეთეს საქმეები სამზარეულოში. ნუ ანიტა და ალინა აკეთებდნენ ბიჭები როგორღაც რაღAცას ცდილობდნენ მაგრამ არ გამოსდიოდათ და ხა თეფში გატეხეს და ხან ჭიქა, შემდეგ საწყალი თვაებით ანიტას შეხედავდნენ. ანიტაც გაუღიმებდათ და მათ გაფუჭებულს იღებდა. სუფრა გაშალესდა შემოუსხდნენ მაგრამ ამ დროს კარზე ზარის ხმა გაისმა. ანიტა წამოდგა და კარს იქით თავჩაღუნული ალექსანდრე რომ დაინახა ადგილზე გაშრა. ალექსმა თავისი ლამაზი ნაცრისფერი თვალებით ახედა ფერდაკარგულ ანიტას და თვალები მის თვალებთან გააჩერა.
- მეც მაპატიებ? - კითხა ყოველგვარი შემოვლების და ახსნის გარეშე.
ანიტას თვალები ისევ აუწყლიანდა და აწითლებულ ლოყებზე ხელი აიფარა. ალექსანდრეს ჩაეღიმა მის ასეთ ბავშვობაზე და ხელები ჩამოაღებინა ლოყებიდან.- რა ლამაზი სახე გქონია. მითუმეტეს როცა წითლდები.- თქვა ალექსმა რამაც გოგონას უფრო აწითლება გამოიწვია. -იციიი მეც მოგიტანე რაღაც.- თქვა ალექსმა და ბარამბოს დიდი "პლიტკა" ამოიღო ჯიბიდან.



მადლობა რომ მოგწონთ ... აბა როგორი იყო ეს თავი? ვიცი პატარაა მაგრამ რასაც ვახერხებ იმას ვდებ რადგან სკოლაშიც დავდივარ და თან ამ წელს გამოცდები მაქ. გამოხატეთ თქვენი აზრი ამ თავზე აბა :დ მიყვარხართ ყველააააააა <3



№1 სტუმარი Tamuna

Dzalian momwons <3

 


№2 სტუმარი maria

momewona.. da tu shedzleb tavebi gazarde ra..

 


№3  offline წევრი BUBU_2426

Momeowna kargia <3 Tavebi gazarde raa tore dzalian pataraaa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent