შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

i want you to love me - ანუ მინდა გიყვარდე (5)


4-11-2015, 21:18
ავტორი -tiko))
ნანახია 2 675

თავი 5

ალექსანდრეს შოკლადი დარცხვენილმა გამოართვა და სახლში შეიპატიჟა. როგორც კი ოთახში ალექსი შევიდა ალინამ გაოცებისგან პრი დააღო, ბიჭებს რატომღაც არ გაკვირვებიათ. ალინა წამოდგა და რაღაცის თქმას აპირებდა მაგრამ ალექსმა გააჩუმა.
- ვიცი რაც უნდათქვა. აქ რატომ ვარ ან რა ამუსით მოვედი, მაგრამ მანამდე გეტყვი რომ ვნანობ ჩემს საქციელებს და მინდა რომ ანიტას დავმეგობრდე.- ანიტასთან მივიდა და მხარზე ხელი გადახვია. ანიტა სააქაოში აღარ იყო როცა ალექსის გახურებული ხელი იგრძნო. - აღრავის მივცემ ანიტას დამცირების უფლებას. ყველასგან დავიცავ გპირდები ალინა.- უთხრა ალექსმა და ანიტას ფუმფულა ლოყაზე აკოცა. ამაზე სულ გადაიწვა ანიტა. იმდენად გაწითლდა რომ გაანათა.



იმ დრიდან მოყოლებული ძალიან მაგრად არიან. ერთი დიდი სამეგობრო წრეა. სულ ერთად დადიან. ბიჭები კი ანიტას იცავენ. როგროც კი შეამჩნევენ რომ ვინმე მასზე ჩაიქირქლებს მაინც ან რამეს იტყვის მისი მიმართულებით მაშინვე არა მაგრამ როგორც კი გოგონებს მიაცილებდნენ იქ ამბები ხდებოდააა... დედა შვილს არ აიყვანდა ხელში. არა ყველაზე გასაოცარი იცით რა იყო?ალექსი რო მიდიოდა ყოველთვის პირველი და ამბობდა ჩემი შეყვარებულია და კიდე რამე რო გავიგო მოგკლავთო. ანიტამეს ყველაფერი რათქმაუნდა არ იცოდა. ცუდად ხდებოდა როცა ხედავდა როგორ აყავდა ალექს მორიგი ახალი ლამაზი გოგო სახლში. გამოცდები დაეწყოთ გოგებს. ბიჭები როგრც ყოვეთვის თან ახლდათ. როგორც კი შედეგები გაიგეს ანიტას და ალინას კინაღამ გული წაუვიდათ სიხარულისგან. ეს ზაფხული ყველააზე კარგი უნდა ყოფილიყო მაგრამ.... მაგრამ რომ არ მომხდარიყო ერთი ფაქტი რომელიც ანიტას ცხოვრებას და ასეთ ბედნიერებას არ დაანგრევს ალბათ იქნებოდა კიდეც ზაფხული გადასარევი.


ანიტა კაფეში მიდიოდა ალინას უნდა შეხვედროდადა ახალი ამბავი გაეგო. კაფეში როგრც შევიდა ცხვირში მაშინვე მოუღიტინა ნაცნობმა და საყვარელმა სუნმა. ალექსი ისევ ახალ გოგოსთან ერთად იჯდა. ანიტას ვერ ხედავდა რადგან მისგან ზურგით იჯდა. ანიტა მათი საუბრის მოსმენას არ აპირებდა მაგრამ უცებ მისი სახელი გაიგონა და მოსმენა დაიწყო შეუმჩნევლად.
- გავიგე ვიღაც ანიტაა შენი შეყვარებული. ისუც გავიგე რომ ძალიან მსუქანია და მახინჯი. მართალია?- წრიპინა ხმით კითხა იმ გოგომ.
- მე და ის მსუქანა შეყვარებულები არ ვართ. კაი რააა ან როგორ უნდა მიყვარდეს იმხელაა მასთან ერთად რო დავდივარ მიტყდება ხოლმე. თან ვიცი რომ ვუყვარვარ და ვცდილობ დავტანჯო. მისმა მეგობარმა იმხელა შურაცყოფა მომაყენა მასზე ვიყრი ჯავრს. ჩემმა ძმაკაცებმაც კინაღამ მიმატოვეს მის გამო. ამიტომაც შურს ვიძიებ ვი**მარ და მივაგდებ. - თქვა ალექსმა და იმ გოგოს ხელი-ხელზე დაადო.- მე მხოლოდ შენნაირი ტანის გოგოები ომწონს და შენნაირი ლამაზები.- უთხრა ალექსმა და გოგონას სახეზე ხელი მოუთათუნა. მერე მის ტუჩებს დაეძგერა და ველურივით აკოცა. ანიტა გაყინული იდგა და მათ მიშტერებოდა. იმდენად ცუდათ იყო რომ ცრემლებიც კი აღარ მოსდიოდა.- წამოდი ჩემთან ავიდეთ.-უთხრა ალექსმა და ფეხზე წამოდგა. როცა მოტრიალდა და ანიტა დაინახა გაშეშდა და სახეზე ფერები გადაუვუდა. ანიტა გაბოროტებული თვალებით უყურებდა მათ. ბოლოს ცინკურად ჩაიცინა,ირონიული და გაბოროტებული სიცილით გაიცინა და თქვა.
- გამარჯობა.- მისი ხმა იმდენად იყო შურისგან და სიბრაზისგან შეცვლილი რომ ის ნაზი და თბილი ხმა არც კი ეტყობოდა.- იცი სრულიად შეთხვევით თქვენს საუბარს მოვკარი ყური და რაღაცის თქმის სურვილი გამიჩნდა. გოგონი მე და ეს არსება შეყვარებულები არ ვართ და ღმერთს მადლობა რომ არ ვართ. იცი კიდე რაა? მე მსუქანი ვარ, მახინჯი, შემარცხვენელი, მაგრამ მე პატივს მცემენ ჩემი სულის და გონების გამო და არათუ იმიტომ რომ მაქვს კარგი სხეული და ლამაზი სახე. - თქვა და ისევ ირონიულად გაიცინა. - იცი კიდევ რას გირჩევ როგორც გოგო გოგოს. ნუ დაუჯერებ ამ არსებას. ახლა სახლში აგიყვანს გიხ**რს და ხვალ შენი სახელიც აღარ ეცოდინება. ფამიჯერე ბევრი შენნაირი ყავდა ამას და კიდევ ეყოლება ალბათ. -უთხრა გოგოს თვალი ჩაუკრა და იქაურობას ამაყი ნაბიჯებით გაშორდა. ალინამ დაინახა და დაუძახა მაგრამ მას არც კი მიუხედია ალინასკენ. ის გზას აგრძელებდა და მიდიოდა. სახლში როგორც შევიდა და ოთახის კარი გამოიხურა მაშინვე ცრემლები გადმოღვარა. იტირა გული იჯერა მერე კარადიდან დიდი ჩემოდანი გამოიღო და ტანსაცმელები შიგ ჩაყარა.


გამარჯობააააა... აბა როგორ ხართ? მგონი არც პატარა არაა და არც დიდი :დ აბა შემიფასეთ და მომეცით რჩევები. მადლობა ვისაც მოგწონთ და იწუხებთ თავს ჩემი მართლაც რომ ნაჯღაპნის კთხვით... ველი კომენტარებს და რჩევეეეეეეებბბბბბბბსსსსს ...... ლოვე იუ ალლლ <3



ძააააან საინტერესოა ღმერთო ალექსანდრე ესრაგაააკეთე მეკიდე მეგონა მართლა ნანობდა ღმერთო იდიოტი((((

 


№2 სტუმარი tamuna

ეეე ალექსანდრემ რა გააკეთა :(((((((( კაიაა გააგრძელე <3 <3

 


№3  offline წევრი BUBU_2426

რა გააკეთა ალექსანდრეემ :((( მაგრად მომწონსგააგრძელე მაგრამ თავები გაზარდე რაა <3 <3

 


№4 სტუმარი maria

aii dzaan momwons es istoria da aucileblad gaagrdzele ogond tavebi gazarde raa plzzz

 


№5  offline წევრი LoNdA DM

მაგარია ეს გოგო ახლა წავა და მერე რომ ჩამოვა ვერავინ იცნოობს winked

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent