შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

წყევლა 13 (ცვლილებები და კორონაცია)


16-11-2015, 22:29
ავტორი blue jeans
ნანახია 1 768

ენჯის აღიზიანებდა მისი ასეთი ლაპარაკი და მისი სახე თუმცა ამის შემჩნევა არ შეიზლებოდა რადგან ენჯის გეგმა ქონდა რომლიტაც მსოფლიოს ამ ტირანისგან გაათავისუფლებდა.
-ჰმმ დავიჯერო შენ არაფერ შუაში ხარ??რაღაც ზნელია ამის დაჯერება
-საყვარელო ცუდია რომ ამას მეუბნები
-მოდი მარკუს ერთხელ მაინც იყავი ჩემტან გულახდილი ხომ იცი რომ ჩემთან თამაში არ გჭირდება შენ მოკალი მამაჩემი იმისთვის რომდ გადესუსტებინე გილოცავ მშვენივრად გამოგივიდა და შემდეგ მოკალი ალექსი რადგან გეგონა სულიერად დავეცემოდი მოდი სიმართლეს თვალებში ჩავხედოთ შენ აქ მარტო ხარ ყოველშემთხვევაში მაქციების სუნი არ მცემს ვიბრძოლოთ და ყველაზე ძლიერი გაიმარჯვებს.
მარკუსი შეშინდა თუმცა გადაწყვითა თავი უზლეველად მოეჩვენებინა და დასთანხმდა
ენჯი გახარებული იყო რადგან იცოდა მას ბოლო მალე მოეღებოდა.
ერთმანეთთან ბრზოლა სახალისო გამოდგა.მარკუსი რომელიც მუდამ მაქციების და ვამპირების ზურგს უკან იმალებოდა არც ისე ძლიერი გამოდგა და ენჯიმ რამდენიმე წუთში კისერი მოუგრიხა.ძალიან უნდოდა რომ გულში სარი გაეყარა თუმცა ისიც უნდოდა ეწამებინა და წამებიტ მოეკლა.
იმის წარმოდგენაზე თუ რას უზამდა მარკუსს ღიმილს ვერ იკავებდა და ტყეში მიქროდა რათა იგი სასახლეში მიეყვანა და დაება.
სასახლეში როგორც კი შეაბჯა ყველამ მის ნადავლს დაუწყო ყურება ისიც ამაყად მიაბიჯებდა ხალხი კმაყოფილებამ მოიცვა და ენჯისაც როგორც მნიშვნელოვანს ისე უყურებდნენ.
იმ საწამებელ ოთახში შეიყვანა ჯაჭვით დააბა რომლესაც ვერ გაწყვეტდა და კაიუსთან ავიდა რომელსაც უკვე გაეგო რომ ენჯიმ მარკუსი მ ოიყვანა.
თუმცა ეს ამბავი იმ ამბავის წუხილს მაინც ვერ ფარავდა რაც დილიტ მოხდა ეგონა ენჯის ნუგეშისცემა დასჭირდებოდა რადგა კაიუსი ხვდებოდა დაახლოებიტ რა ხდებოდა მათ შორის.
ნანახმაა გააკვირვა ენჯი კმაყოფილი სახით მიდოიოდა მისკენ.
-ენჯი ვწუხვარ მართლა ძალიან ვწუხვარ....
-რას წუხარ???აააა ხო დილით რამდენიმე კაცი დავკარგეთ ეგ არაფერია
ენჯის ხმაში აშკარად იყო ბზარი რომლის ამოვსებაც მისთვის ზნელი აღმოცნდა და ამ ბზარმა უნამუსოდ გაყიდა მისი შინაგანი მდგომარეობა.
-ახლა საიდუმლოს გაგიმხელ-მითხრა ახალმა ენჯიმ და ყურში ჩამჩურჩულა-სემიძლია სამეფოს გავუძღვე
მარკუსს თვალები გაუფარტოვდა რადგან ეგონა რომ ამას ვეღარ გადაიტანდა.
-და რა შეიცვალა??
ჰკითხა გაწონასწორებულმა კაისუმა
-სუსტი წერტილები აღარ მაქვს
ამან კაიუსს თითქოს გული დასწყვიტა
-შენტვის ალექსი და რიჩარდი სუსტი წერტილები იყვნენ?/
-მოდი სიმართლე ვაღიაროთ კარგი?? მსანამ ისინი მყავდნენ სუსტი ვიყავი.არ ვამბობ რომ რიჩარდის სიკვდილი ასე უცბათ გადავიტან თუმცა მე ახლა ძლიერი ვარ.
-კარგი მაშინ მე ჩემს სამეფოში დავბრუნდებითუ დაგჭირდი აქვე ვარ ჩემო გოგონავ
ენჯის გული გაუთბა როდესაც ბოლო სიტყვები მოისმინა და ეს მის მონაცისფრო თვალებსაც დაეტყო თუმცა მალევე გაქრა ეს სითბო და იგივე ყინული ჩადგა მის თვალებში.
-კარგი კაიუს მაგრამ მინდა რომ ჩემს კორონაციაზე დარჩე და ჩემს გვერდიტ იდგე.
კაიუსმა დიდი სიხარულიტ მიიღო წინადადება და მალევე დაინიშნა მისი კორონაცია ხოლო მარკუსი ისევ გათიშული ყავდათ ენჯი მისთვის მერე მოიცდიდა.
კორონაციმ კარგად ჩაიარა ენჯი არც ძალიან გახარებული ჩანდა რადგან მის ტვალებში მამის მონატრება კრთოდა და სიცარიელეს გრძნობდა რომელსაც ვეღარავინ ამოავსებდა.
ყველამ მიიღო ენჯი როგორც მმართველი.
ენჯი ტყისკენ გაემართა მაშინ როცა კაიუსი გააცილა და მცველებს მკაცრად უბრძანა მარკუსი მუდამ გათიშული ყოფილიყო.
სასახლეში სიცარიელემ დაისადგურა და ვეღარ გაუძლო აღარავინ ყავდდა გვერდში და ერთმა სულელურმა აზრმა წამოუარა .
გზაში დანაყრდა კიდეც გოგონა მიირთვა ბარიდან რომელიც ძალიან მადისამღვძრელად გამოიყურებდა.
ტყეში ღრმად შედიოდა თუმცა ვერავის პოულობდა ცოტა არ იყოს დაიბნა რადგან ახსოვდა აქ იყვნენ.
ბოლოს როდესაც მიხვდა იუმედოდ ეძებდა ართური და ლილიანი დაინახა ხელიხელჩაკიდებულები მიდოდნენ.გასაოცარია თუმცა მაქციების მიმართ არ შესცვლია გრძნობები.
ოხ როგორ უნდა ბავშვობას მიეცეს და ისევ ყველაფერი რაც განუცდია დაავიწყდეს შესძლოს უდარდელად დაივიწყოს და ძილში არ გაახსენდეს რომ უბედურია.
დაღალა იმან რომ ასეთი უსუსურია სიკვდილის წინაშე.
ამ დროს ართურიც მიუახლოვდა
-ოჰო ჩვენი პრინცესაც მოსულა
-ხომ და შემთხვევით გვრიტებს შევუშალე ხელი
ამან მართლაც გააწითლა ლილიანი და თავი ჩახარა
არტურმა მამის მკვლელი თვალებით შეხედა ენჯის და ტითქოს უთხრა ნუღარ აწყენინებო.
შემდეგ ის ყავისფერთვალებაც გამოჩნდა უფრო სწორად ჯეიკი თუმცა ენჯის მეხსიერებაში როგორც ყავისფერტვალება ისე ჩაიბეჭდა
-ენჯიიი
გამოაფხიზლა ფიქრებში ჩაძირული ენჯი არტურმა
-როგორც ჩანდ ჩვენი პრინცესა ცუდ ხასიათზეა (ჯეიკი)
-უკვე დედოფალი
რაღაც ძალამ ენჯის ეს ათქმევინა
-ჰმმ და შენი კორონაცია როგორ გამოგვატოვებინე??
-აი ასე (ენჯი)
-სად ხართ??რატომ ვერ გიპოვნეთ??უხუცესებთან წინადადება მაქვს (ენჯი)
-უსაფრთხოების მიზნიტ სხვაგან გადავედით (არტური)
-საინტერესოა პრინცესა უი უფრო სწორად დედოფალი რას გვთავაზობს
-დამერწუმეთ ენა ჩაგივარდებათ (ენჯი)
ამან ჯეიკი გააჩუმა და ენჯის ესიამოვნა კიდეც ეს.
-წავედით აბაააა
ენჯიმ გამოაფხიზლა ყველა
უხუცესბეთან მივიდა და ისეთი რამ შესთავაზა ყველას ენა ჩაუვარდა უხუცესებიც კი ვერ ამბობდნენ ვერაფერს.


პ.ს. გამარჯობა :) აბა როგორ ხართ???
ინტირგა ამის მერე იცოცხლე იმდენია. მაგრამ ერთი იდეა მაქვს თუ ეს მოთხრობა მოგბეზრდათ შევწყვეტთ და ახალ ძალიან მაგარს დავდებ მისტიკას :) რავი კომებში დადეთ აზრიი. ბოდიში შეცდომებისთვის არ ჩამისწორებია



№1  offline წევრი LoNdA DM

რა შესთავაზა საინტერესოა, აუ ალექსი რატო მოკლაი აუ რაღაც მოხდესცოცხალი იყოს გაცოცხლდეს ან რამე მოხდეს აუ გთხოვ, ის ყავისფერთვალება არც ისე მომწონს, ალექსი სრულყოფილება იყო, ძაან მომწონდა, აუ დააბრუნე რა ალექსი გთხოოვ

 


№2  offline წევრი blue jeans

ვნახოთ ვნახოთ ყველაფერი შეიძლბა მოხდეს :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent