შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მთებს იქით სიყვარულია!


24-11-2015, 14:49
ავტორი teddy))
ნანახია 4 262

-ლელა, მალე, წავედით!-გავძახე, ჩემს საუკეთესო მეგობარს.
-ხო, თორემ თორნიეკმ მობილური რეკვით აიკლო.
თორნიკე, ლელას მამიდაშვილია, და გვეხმარება ჩემი და ლელას, ბავშობის ოცნება განვახორციელოთ. მე და ჩემს არაბიოლოგიურ დას გვინდა, რომ მთები ,,დავიპყროთ." მთებს, რომ ვუყურებთ, გარშემო ყველაფერი გვავიწყდება და სიამაყის გრძნობა გვეუფლება. მლაშე სითხითაც, ბევრჯერ დაგვისველებია ვარდისფერი ლოყები. აბა, სხვა რა უნდა მოგივიდეს ადამიანს, ამ დიდრონი მთების დანახვისას! ორივე დედისერთა ვართ, და ერთმანეთს დობას ვუწევთ. მე და ლელას ერთმანეთის გარეშე, არ შეგვიძლია და ჩვენი ოცნების ასრულებაც ერთად გადავწყვიტეთ.
-სად ხართ აქამდე, თორემ გაგექცათ ყაზბეგი და ეგაა.-კბილების კრეჭით გვეუბნება ის.
-28 წლის ბიჭი ხარ და ჯერაც ვერ დასერიოზულდი.-ლელა ეუბენბა და თორნიკეს ქუდს ართმევს, რომელზეც, მთელი ცხოვრებაა გიჟდება, მაგრამ რათ უნდა, თორნიკე არ აძლევს.
-ჩემი ქუდი, შენი მაინც ვერ გახდება!-ღრენით ეუბნება და მანქანაში ჩავჯექით.
-ჰერი, ჰერი ყაზბეგისკენ!- სამივემ ერთად წამოვიყვირეთ და თორნიეკმ მანქანა დაქოქა.
-აუ რა მაგარია, მთა, წიგნები, ბუხარი, ცხელი შოკოლადი...-ოცნებებში წასული, ვამბობ მე.
-ეგ ფრაზა, ინტერნეტში ამოიკითე?-სიცილით მეუბნება თორნიკე.
-დიახაც!-მინდოდა, უფრო კარგი პასუხი გამეცა, მაგრამ ვერ მოვიფიქრე. სულ ნერვებს, როგორ უნდა მიშლიდეს.
-ნინა, რა მაგარი იქნება არა, მხოლოდ ჩვენ ორნი!-ბედნიერი ღიმილით მითხრა, ლელამ.
-რა გენაღვლებათ, მეც არ ვქინები იქ და გაერთობით, თქვენს ნებაზე.-თორნიეკე დაგვცინის და თან მანქანას ატარებს.
-ვიცით, რომ ჩვენი იმედი მაინც გაქვს.-ეუბნება ლელა და ლოყაზე კოცნის.
-გავიცნობთ, მერე იქ ვინმე კარგ ბიჭებს, თეთრ რაშზე ამხედრებულ მთის შვილებს და გავხდებით, რძლები.- სიცილით ვამბობ და ლელას თვალს ვუკრავ. ვიცოდი, რომ თორნიკე ასეთ რაღაცეებზე, ბრაზობდა.
-თქვენ გირჩევნიათ, ჭკვიანად იყოთ თორემ დღესვე კი არ წამოვალ თბილისში, ორი კვირა თქვენთან ერთად დავრჩები ყაზბეგში.- მოგვიბრუნდა მე და ლელას.
-კარგი, ხო რა იყო ვიხუმრე.-ენა გამოვუყავი და ჩანთა გვერდზე გადავდე.
-თორნიკე, როდის გაგვაცნობ შენს მარიამს?-კითხულობს ლელა და პასუხის მოლოდინში გაინაბა.
მე და ლელას დიდი ხანია გვინდა, თორნიკეს შეყვარებული გავიცნოთ, მაგრამ ვერ დაადგა საშველი.
-რომ, ჩამოხვალთ მთის შვილებთან ერთად, ბარემ მაშინ გავაცნოთ ერთმანეთს შეყვარებულები.-გვეუბენა და თან სიგარეტს უკიდებს.
-ვიხუმრე, რა იყო.- წყენით ვეუბნები და საწყალ სახეს ვღებულობ.
-ჩამოხვალთ და გაგაცნობთ. იცი რა კარგი გოგოა, თქვენაირი კი არ არის სულ, რომ ლაპარაკობთ და ენას არ აჩერებთ.-ღიმილით გვეუბენბა და ჯერ ლელას შეხედა, შემდეგ მე.
-ჩავალთ და მთების შემყურე, ორივე დავდუმდებით!-ვეუბენბი და თვალებს ვხუჭავ.
მე და ლელამ ვიცოდით, რომ იქ ჩასვლისას, სრულიად შევიცვლებოდით. ორივეს გაგვაჩუმებდა, მთის სილამაზე. ის იყო პატარა სამოთხე, სადაც ადამიანებს ყველაფრისგან მივიწყებულს, ბედნიერად გაგრძნობინებდა თავს.
---------------------------------------------------------------
ესეც ჩემი ახალი ისტორია! ვიცი, რომ პატარაა... :) და შემიფასეთ მოგწონთ თუ არა, ღირს თუ არა გაგრძელება, მოგწონთ თუ არა პერსონაჟები და ა.შ..
მადლობას გიხიდთ ვინ კითხულობდით წინა რომანს. ♥ ადმინისტრაციას მინდა ვთხოვო, რომ არ შემიცვალოთ სურათები. ♥



№1 სტუმარი ლიკო

პაწაწინაა. მალე დადე საინერესოა და მინიმუმ სამი ამხელა თავი თუ არ დამხვდა არ წავიკითხავ.

 


№2 სტუმარი helen

kargia da male dade axali da bevrad did I tavebi torem azris gawkveta dzaan dzaan dznelia :d borot adamianad nusheracxav shen tavs

 


№3  offline წევრი teddy))

ლიკო
პაწაწინაა. მალე დადე საინერესოა და მინიმუმ სამი ამხელა თავი თუ არ დამხვდა არ წავიკითხავ.

memuqrebi liko? :D madloba shevevecdebi gavzardo da male davdo <3

helen
kargia da male dade axali da bevrad did I tavebi torem azris gawkveta dzaan dzaan dznelia :d borot adamianad nusheracxav shen tavs

gmadlob! Shevecdebi gavzardo da borot adamianad ar shevracxo chemi tavi :D

 


№4  offline მოდერი sopiko

საინტერესოა, ოღონდ ნუ გააბანალურებ კარგი? და ერთს გთხოვ... არ წამართვა მთავარი გმირები... უფრო სწორად მოვითხოვ... მომწონს! მომწონხარ!

საინტერესოა, ოღონდ ნუ გააბანალურებ კარგი? და ერთს გთხოვ... არ წამართვა მთავარი გმირები... უფრო სწორად მოვითხოვ... მომწონს! მომწონხარ!

 


№5  offline წევრი teddy))

sopiko
საინტერესოა, ოღონდ ნუ გააბანალურებ კარგი? და ერთს გთხოვ... არ წამართვა მთავარი გმირები... უფრო სწორად მოვითხოვ... მომწონს! მომწონხარ!
Ugrmesi madloba! Arc me miyvars gabanalureba da imedia egeti ar gamomiva, am tavshi ki mchirdeboda cota egeti gabanalureba, facebooki, qudi ...
Ara wina romanis msgavsad ar gavborotdebi :D
საინტერესოა, ოღონდ ნუ გააბანალურებ კარგი? და ერთს გთხოვ... არ წამართვა მთავარი გმირები... უფრო სწორად მოვითხოვ... მომწონს! მომწონხარ!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent