შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სანდრო ფილფანის საკუთრება (4 თავი)


6-12-2015, 02:49
ავტორი ანი ანუკა
ნანახია 6 795

და აი სამშაბათი დილაც გათენდა. დღეს დილით არ მოუწევს ფილფანების სახლში მისვლა ასე, რომ თავს უფლება მისცა ცოტახნით ისევ ენებივრა თბილ საწოლში გახვეულს. მოღრუბლური ამინდი იყო როგორც ჩანს წვიმას აპირებდა. ოხხ როგორ არ უყვარს ესეთი ამინდი, ყოველთვის ნეგატიურად განაწყობს და ყველაფრის ხალისს აკარგვინებს. დიდხანს ძილი მაინც არ დასცალდა. ოთახში თათია შემოფრატუნდა ქოთქოთით, უმალ დასწვდა საბანს და მარიას გადააძრო.

-მძინარო მზეთუნახავო გვაგვიანდება უნივერსიტეტში!
-ცოტახანიც დამაცადე რა და ავდგები. -საწყლად ამოიფრუტუნა გოგონამ და საწოლში უფრო მოიკუნტა სიცივისაგან.
-არცერთი წუთი ისედაც ვაგვიანებთ თან დღეს გამოცდა გვაქ დასაწერი!
-კარგი რა თათია შენ გამოცდადაზე გეჩქარება თუ ჩვენი ლექტორის ნახვა?! -წარბები უკმაყოფილომ შეკრა და დაქალს დაუბღვირა.
-დიახაც გამოცდაზე ვნერვიულობ და არ მინდა დავიგვიანოთ, მაგრამ ვაღიარებ იოანეც ძალიან მომენატრა. -თვალებ მილულულმა ამოიფრუტუნა და ენის წვერი ტუჩებზე გადაისვა.
-ისე ამბობ გეგონება გუშინ მასთან არ იყავი და ვინმე გართმევდეს შენს იოს. -დოლიძემ გამოაჯავრა დაქალი და თვალები ისევ დახუჭა.
-ანამარია დოლიძე! -დაიგვირგვინა თათიას განრისხებულმა ხმამ და მარიამაც ამჯობინა დამორჩილებკდა ბედს, რახან იცოდა, რომ თათია არ მოეშვებოდა.
-კარგი ხო კარგი, ვდგები კღონდ ერთი პირობით! კაკაო და ბლინები გამიმზადე. -საყვარლად აუფახუნა თვალები და დაქალის გულიც უმალ მოიგო.
-ოხხ ვინ არ გიცნობს რა. წავედი და იცოდე მალე! -თითი სასაცილოდ დაუქნია და ოთახიდან გაუჩინარდა.

დიახ იოანე მათი ლექტორია, ბიზნეს მართვას ასწავლის გოგონებს. მამაკაცი სულ რათც 25 წლისაა, მაგრამ უკვე ერთ-ერთი მსხვილი კომპანიის თანამფლობელია. ერთმანეთი ესპანეთში გაიცნეს თათიამ და იოანემ. გოგონა დასასვენებლად იყო ჩასული, ხოლო მამაკაცი საქმიანი ვიზიტით იყო ქვეყანაში. ერთმანეთს ადვილად გაუგეს და დაახლოვდნენ. თქვენ უნდა გენახათ მათი გაოცებული და კმაყოფილი სახეები, როდესაც აუდიტორიაში ერთმანეთის თვალებს გადააწყდნენ. თათია საკმაოდ თავისუფალი პიროვნებაა და არც მამაკაცთან ახლო ურთიერთობაზე ამბობს უარს.

მარიამ უმალ მოიწესრიგა თავი. ჯინსის შარვალი ამოიცვა და მანგოს კრემისფერი ზედა გადაიცვა. ფეხზე კონვერსის კედები მოირგო, ამჯერად თმები გაიშალა და ოთახი დატოვა. სწრაფად ისაუზმეს გოგოებმა, უფროსწორად თათიამ არ დააცადა და სწრაფად გააქცია უნივერსიტეტისაკენ.

***

ნახევარ საათში უკვე სასწავლებლკს ეზოში მკაბიჯებდნენ და კურსელების ბოღმიან მზერას აიგნორებდნენ. აუდიტორიაში შესულებმა ლექტორს მკესალმეს და საკუთარი ადგილები დაიკავეს. ოო ეს გარედან ჩანდა ესე, თორემ თვალებით ჭყონიასა და ონიანს უკბე გაშიშვლებული ყავდათ ერთმანეთი. მამაკაცმა ერთი ვნებკანად აათვალიერა გოგონა, მალულად ჩაუკრა თვალი და დაიწყო ლექცია.

ოო თითქოს საუკუნე გაიწელა თათიასთვის 50 წუთი. უკვე ადგილზე ვერ ისვენებდა ისე უნდოდა შეხებოდა მამაკაცის მადისაღმძვრელ ბაგეებს. იოანე მალულად აპარებდა ხოლმე თათიასკენ მზერას და მის საქციელზე ხალისობდა. მარია კი ძვლივს იკავებდა სიცილს. როგორც იქნა დასრულადა ეს ჯოჯოხეთური წუთებიც და თათიამ შვებით ამოისუნთქა, თითქოს დიდი თვირთი მოხსნეს მხრებიდან.

-კარგი წავედი მე თაი, არ მინდა დავიგვიანო ფილფანებთან და თან თქვენც აღარ მოგაცდენთ თორემ ადამიანს აღარ გავხარ. -უცებ მიაძახა მარიამ დაქალს და სასწრაფოდ დატოვა აუდიტორია, რომ თთიას რისხვა აეცილებინა.
-ანამარია დოლიძე შენ თუარ განანო როგორ უნდა ჩემი დაცინვა!

გაბრაზებულმა ჩაუფრუტუნა, მაგრამ როგორც კი შეამჩნია, რომ აუდიტორია დაცარიელდა, ხოლო ონიანმა კარები გადაკეტა, რათა ხელი არავის შეეშალა, მოსალოდნელი სიამოვნებისაგან ბედნიერების ღიმილმა გადაკრა მის ბაგეებს.

მამაკაცი უმალ მიუახლოვდა გოგონას სხეულს, ორივე ხელი მძლავრად მოხვია წელზე და სხეულზე აიკრა.

-უუმ.. ნეტა იცოდე როგორ მომენატრე! -ვნებიანად ჩასჩუჩულა და ცხვირი გაუსვა მის ნაზ კანს.
-მეც სიგიჟემდე მომენატრე იო! -ვნებისაგან წართმეული ხმით ძვლივს წარმოთქვა სიტყვები.
-როგორ მიყვარს შენი სურნელი პატარა. -მამაკაცი ვნებიანად ეჩურჩულებოდა და ტუჩებს გოგონას სხეულზე დააცოცებდა, მაგრამ მოქმედებას არ ჩქარობდა. ხოლო თათია უკვე ვნებისაგან იწვოდა ისე უნდოდა სასურველი ბაგეების დაგემოვნება.
-იოანე! -მთელი სიმკაცრე ჩააქსოვა ამ სიტყვაში და წარბები საყვარლად შეკრა.
-კარგი ხო კარგი. -მამაკაცი უმალ გაამხიარულა გოგონას საქციელმა, მაგრამ მეტის მოთმენა მასაც აღარ შეეძლო.

მომთხოვნად წაეტანა თათიას ბაგეებს და გაშმაგებული დაუკოცნა. ფეხები წელზე შემოაწყობინა და კედელს ააკრა. ცალი ხელი უკანალზე ჩაუსრიალა, ცალით კი კაბის ხელები გადაუწია მხრებზე და გოგოს მკერდს დაწვდა. ნაზად ეფერებკდა თითებით და შიგადაშიგ კბილებსაც მოსდებდა ხოლმე. ამ უკანასკნელზე კი თათიამ კვნესა ვეღარ შეიკავა და კბილები დაასო ბაგეებს,რათა სიამოვნების ხმები დაეხშო.

-როგორ ძალიან მინდიხარ პატარა! ეხლა რომ არ გაგ*იმო მოვკვდები! რას ისტყვი ექსტრემალურ სიტუაციაში სექსზე?
მამაკაცი ვნებისაგან დაბოხებული ხმით ეჩურჩულებოდა და სველ კოცნებს უტივებდა მთელს სხეულზე.
-ეხლა მთლიანად რომ არ შეგიგრძნო, ჩემს თავს ვერ ვაპატიებ!

ხმაწართმეულმა ამოიკრუსუნა და იოანეს სხეულს უფრო აეკრო. მამაკაცმა უმალ შემოსვა მაგიდაზე, ფეხები მძლავრად გააშლევინა და მათ შორის მოექცა. სასწრაფოდ გადააძრო კაბა და გაურკვეველი მიმართულებით მოისროლა. თათია კი ონიანის პერანგის ღილებს დასწვდა და ეხლა ის გაუყოლა კაბის გზას. მამაკაცმა უმალ შეიხსნა ქამარი, ქალი ზედმეტი ნაჭრებისგან გაათავისუფლა და მათი სხეულებიც შეერწყა. უმალ მოიცვა ოთახი ოხვრისა და კვნესის შერწყმულმა ხმებმა. მალე მამაკაცი უფრო მომთხოვნი გახდა, ბიძგებიც გაძლიერდა და შესაბამისათ მათი სიამოვნების ხმებიც გაორმაგდა. და აი ისიც ბოლო ბიძგი და ერთმანეთზე სიამოვნებისაგან მისვენებული ორი დანამული სხეული. თათიას თითქოს ლავა ჩაეღვარა მუცელში, სიამოვნებისაგან გააკანკალა და ბოლოჯერ ამოიკვნესა.

კარგა ხანი დასჭირდათ გონზე მოსასვლელად. ბოლოს მამაკაცი წამოიწია, კიდევ ერთხელ დააგემოვნა ქალის დაბუშტული ბაგეები და მიმოფანტულ ტანსაცმელს დაწვდა.

***

ამ დროის განმავლობაში კი მარია უკვე მისულიყო ფილფანების ოჯახში. დერეფანში შესულს ხმაური შემოესმა სასტუმრო ოთახიდან და მანაც იქეთ გასწია. ოთხში შესულს სამი წყვილი თვალი უმალ მიაშტერდა, ის კი თავის სასურველ ცისფერებში ჩაიკარგა.

-გამარჯობათ. -თითქოს იმის გაცნობიერებამ, რომ მარტო არ იყო ფილფანთან ძალა შემატა და ცოტათი გაათამამა.
-გაგიმარჯოს -ერთად შესძახეს ბიჭებმა, ინტერესით აათვალიერეს გოგონა და ეხლა სანდროს გადახედეს.
-ეს მარიაა ახალი დამლაგებელი, დემეტრემ ეხლახანს აიყვანა. მოსამსახურედ არ ვიცი რამდენად ვარგა, მაგრამ სხვა რამეში შეიძლება კაცმა გამოიყენოს. -ეშმაკურად გადახედა მარიას და თვალი ჩაუკრა.
-მე ილია ვარ -გაეცნო შავთვალება ბიჭი. -ეს კი დათოა -მიუთითა მის გვერდით მჯდომზე.
-სასიამოვნოა ბიჭებო თქვენი გაცნობა. -ღიმილით გადახედა მათ და ფილფანს მტრული მზერა სტყორცნა.
-ჩვენთვისაც -ეხლა დათომ წამოიწყო საუბრარი -და ამას ყურადღება არ მიაქციო სულ ესეთი უჟმურია. -სიცილით ჩაილაპარაკა და სანდრიკოსგან მუჯლუგუნიც დაიმსახურა.
-არც ვაპირებდი. -ნიშნისმოგებით უთხრა, თავალი ჩაუკრა, ხოლო ფილფანს ირონიული ღიმილი აჩუქა. -ეხლა კი წავალ საქმეები მაქვს, თქვენც აღარ მოგაცდენთ.
-მასე აჯობებს, რაღაც ძალიან გამითამამდი და ჩემი დასჯის მეათოდი მგონი უნდა იცოდე არა?! -ნიშნისმოგებით გადახედა და ვნებიანად აათვალიერა ანამარია. -ეხლა კი ყავა გაგვიმზადე.
მარია შეეცადა მღელვარება დაემალა, ისევ ირონიული ღიმილი აიკრა -როგორც იტყვითო -მიაძახა და სხეულის გამომწვევი მიხვრა-მოხვრით დატოვა ვნება აშლილი ფილფანი.



----------------
გამარჯობა ჩემო ტკბილებო! დღეს მთელი დღე ვფიქრობდი დამეწერა თუარა ახალი თავი ძალიან მეზარებოდა რაღა დაგიმალოთდა.. ბოლოს როგორც იქნა გადავწყვიტე ორი საათის წინ, დავწერე და ისისიყო უნდა გამომექვეყნებინა წამეშალა მთელი თავი (( მაგრამ ისეთ თბილ კომენტარებს მიტოვებთ ხოლმე ვერ დაგაღალატეთ და ხელახლა დავწერე. არ ვიცი რა გამოვიდა გადაკითხვის და შესწორების თავი აღარ მაქვს, ასერომ შეცდომები მომიტევეთ. ძალიან მიყვარხართ და იმედია კომენტარებს არ დაიშურებთ და დამკფასებთ შრომას ♥ ♥



№1  offline მოდერი bibo

Au ra kargi iyo oooo es io da tata mgoni sworad maxsovs momwons ragac su sxvanairebi arian esenic momwons yvela momwons ra au ra saswauli xarrr tkbilze tkbili chokolati xar tkbilad mivxuchav tvalebs :D albat sizmarshic amat vnaxav :D

 


№2  offline წევრი ♡EPICLOVE♡

mec momivida egre ertxel da kinagam gavgijdi dzaan sashinelebaa ise patara ki iyo mara mainc magari imedia male dadeb axal tabs♡♡♡
--------------------
არასოდეს დაელოდო საუკეთესო მომენტს უბრალოდ აირჩიე მომენტი და გახადე ის საუკეთესო♡

 


№3  offline ადმინი შამანი

დაცხა!გამოაღეთ ფანჯრები...
wink
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№4  offline წევრი Eka Qurdadze

Magari taviaaa male deda raaa gtxoov

 


№5 სტუმარი teo...

Sulmoutqmelad gelodebbii male dadera gtxov shemdegi...

 


№6 სტუმარი ბუსა

ვაიმეეე აი არ ვიცი რა დაგიკომო :დდდდ კაიი იყოო დაა შემდეგს ველოდებიიი :*

 


№7  offline მოდერი sameone crazy girl

დამცხა ფაქტიურად ვიწვოდი ცოტა დამაკლდა ალბათ სანდრიკოს ერთგული ვარ :დ:დ აუუ თატა და იო კარგი იყო რომ გამოაჩინე მიყვარს ბევრი წყვილი როა მაგრამ ჩემი სანდრიკოოო? არ მეყო მეტი მინდოდაა უფ am მაგარი ხარ ავტორ უბრალოდ ცოტა დიდი დადე დავიტანჯე და ცჰემი ცოდვა არ მოგასვენებს იცოდე wink wink wink

 


№8  offline მოდერი D-roni

dzalian dzalian kargiaa ❤❤❤

 


№9 სტუმარი tamta kuchashvili

aui dzaan magari iyoo male dadee raa

dzalian magaria male dade raa gtxovv

 


№10  offline მოდერი niako crazy

au dzaan magari gogo xar, kargia rom meore wyvilic gamochda, darwmunebuli var dato da ilia gaaxaliseben istorias. kargi ikneba tu anamaria ufro mamaci gaxdeba chvens sandrikostan da cotas mis nervebzec itamashebs. warmatebebi

 


№11  offline წევრი cancara

აი დზალიან კარგი გოგო ხარ ასე მალმალე რო დებ ხოლმე იმას ვეღარ გეტყვი თავი გაზარდეთქო ყეველ თავზე ზრდი თავებს ყოჩაღ კარგი გოგო ხარ

 


№12 სტუმარი ndhdjdjd

აი ასეთ გარყვნილობებს რატო წერთ არ მესმის

 


№13  offline წევრი ანი ანუკა

ndhdjdjd
აი ასეთ გარყვნილობებს რატო წერთ არ მესმის
შენც არ წაიკითხო თუ არ მოგწონს. იმიტომ გავაგრძელე რომ პოპულარობით სარგებლობს და მკითხველს მოწონს.

 


№14  offline წევრი tatuli)

es istoria ro Ar daamtavro ar vici ras gizam :D dzaan momwons :*

 


№15  offline აქტიური მკითხველი ნარჩიტა

Auu dzalian dzaliann magari iyooo .. Malee dadee mainteresebs dzaliannn ... Momconss kargii isyoriaa :*

 


№16  offline მოდერი X.G

ძალიან კარგი და საინტერესო ისტორიაა ყველა თავი მაგრამ იქნება ანამარია თუ უფრო მაგრა დადგება სანდროს წინაშე ველი შემდეგ თავს წარმატებებიი

 


№17  offline წევრი ანი ანუკა

sameone crazy girl
დამცხა ფაქტიურად ვიწვოდი ცოტა დამაკლდა ალბათ სანდრიკოს ერთგული ვარ :დ:დ აუუ თატა და იო კარგი იყო რომ გამოაჩინე მიყვარს ბევრი წყვილი როა მაგრამ ჩემი სანდრიკოოო? არ მეყო მეტი მინდოდაა უფ am მაგარი ხარ ავტორ უბრალოდ ცოტა დიდი დადე დავიტანჯე და ცჰემი ცოდვა არ მოგასვენებს იცოდე wink wink wink

:დდ ჰოო ბევრი წყვილი მოთხრობაში შენი მოწოდებაა :* :დდ ბევრის ცოდვა არ მომასვენებს ვატყობ wink feel

 


№18 სტუმარი ბუსა

აუუ ძანნ მომეწონა კაი იყო შემდეგ თავს ველოდები და არ დააგვიანო :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent