შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთხელ მასაც კი შეუყვარდა 2


8-12-2015, 16:16
ავტორი innako
ნანახია 2 393

- ხააატოოოოო ჩამოვედიიით ! - ნია დიდის ამბით , ყვირილ ყვირილით შევარდა ოთახში და საყვარელი მეგობარი ლამის გაჭყინტა .
- როგორ ხარ პატარა ? - ხატიამ მთელი გრძნობით ჩაიკრა ნია გულში
- გოგო რავიცი ძალიან კარგად ვგრძნობ თავს მითუმეტეს იმ ამბების შემდეგ . გარეთ ვიღაცის მანქანა დგას . ჰა ხატო ვის მალავ ? სად არის ? - ნიამ სიცილით „იდუმალ ბიჭს“ დაუწყო ძებნა , როდესაც უკან ბექა მოადგა სიტყვებით : ჩემი მანქანაა.
ნია ჯერ შიშისგან შეხტა , შემდეგ ხატიას გახედა და წამოიძახა : ვაიმე წყალი !!!
ბექამ და ხატიამ კარგა ხანს იცინეს ამაზე . ბოლოს როცა გული მოიჯერეს ხატია ნიას მიუბრუნდა და უთხრა : გოგო ეს ისაა ! ის ბექა !
-უი შენ ის ხარ ? სასიამოვნოა - ნიამ გაიღიმა და ხელი გაუწოდა
ბექა ცოტახანს გაკვირვებული უყურებდა გოგონებს , შემდეგ ნიას ხელი ჩამოართვა , თან ხატიას ჰკითხა : ვინ ის ვარ გოგო ნუ გამაგიჟებ ?
-ოოო ! ადრე , სანამდე ცოლს მოიყვანდი ნიას ვეუბნებოდი კარგი ბიჭი უნდა გაგაცნოთქო და გულში იმდენად ჩაყვა ღამე დაესიზმრე რამდენჯერმე
- ხატია ! ნიამ ნაწყენად უჩქმნიტა მეგობარს , თუმცა ვერ გაეგო რაზე უფრო იყო ნაწყენი , იმაზე ,რომ ხატიამ საიდუმლო გასცა , თუ იმაზე , რომ ბექას , სწორედ იმ ბექას , ვის გაცნობაზეც ყოველთვის ოცნებობდა ცოლი მოეყვანა .
- თქვენ გაიხარეთ გოგონებო რა კარგად გამაცინეთ - ბექა ხარხარს ვერ იკავებდა.
-კაი გეყოთ ! - გულნატკენმა ნიამ ბარგს მოკიდა ხელი და ოთახში შეიტანა.
- რა დაემართა ამ გოგოს ? - ბექამ ჩუმად კითხა ხატიას.
-უწევს ამ დროს - ხატიამ ხუმრობაში გადაუტანა ბექას კითხვა , თუმცა თვითონაც ძალიან აინტერესებდა ნიას , აქამდე უცნობი და ძალზედ გასაკვირი ქცევა.
ეს სიტუაცია ნათიას შემოსვლამ ცოტათი ჩაახშო. იგი მივიდა ბექასთან გადაეხვია , მუჯლუგუნიც უთავაზა , შემდეგ ხატიასთან მივიდა , ლოყები დააწელა , მოესიყვარულა და თქვა : მოკითხვას მერეც მოვასწრებ ეხლა ის დავგეგმოთ ჩუმად რას ვშვრებით ბავშვებო ხვალისთვის ?
გოგონების ათასი იდეის მიუხედავად , ყველაზე კარგი ბექასი აღმოჩნდა.
-მოკლედ გოგონებო ეხლა მე ქალაქისკენ გავალ საღამომდე ვიყიდი ყველაფერს , მანამდე თქვენ სიმღერა მოამზადეთ !
- მოიცა ჩვენ უნდა გამოგყვეთ რაღაცეების საყიდლად ეგრე რა გამოდის ? - ხატია გაკვირვებული უყურებდა ბექას
-ნიას დაბადებისდღე ჩემზეა- გოგონებს ეშმაკურად ჩაუკრა თვალი და ისე , რომ მათ სიტყვის თქმა არ აცადა მანქანისკენ გაეშურა .
- ხატია არ მომწონს ამ ბიჭის ცანცარი - ნათიამ უკმაყოფილოდ გააქნია თავი
-მაგარ შარში ვართ შენ თავს ვფიცავარ ნათი !
ნია წამოწოლილი იყო და მეათასედ უსმენდა თავის საყვარელ სიმღერა : Russ - Got It Good-ს , როდესაც მასთან გოგონები შევიდნენ ,აქეთ იქედან მიუწვნენ და ინტერესის თვალებით დაუწყეს ყურება.
-აუ ჰო კარგი მომეწონა ვაღიარებ , მაგრამ ეს ცოლი? მეღადავებით?
-ნია მისმინე ! ცოლს დაშორდა ბექა ,თუმცა ეს უფლებას არ გაძლევს მას სხვანაირად შეხედო- ნათიამ ცივად მიუგდო სიტყვები.
-ნია მისმინე! ბექას ცხოვრება ერთი დიდი ისტორიაა ,რომელშიც ყველა გოგო დაჩაგრულია გესმის ? საკმარისია რამე შეგატყოს ეგრევე დაცინვით დაგიწყებს ყურებას- დაუმატა ხატიამ.
-ოო არაფერს არ ვაპირებ გოგონებო მართლა , უბრალოდ მომეწონა , გამივლის.
-ჩვენ გაგაფრთხილეთ!- გოგონებმა ერთხმად მიუგეს და ოთახნიდან გავიდნენ.
დარჩა ნია საყვარელ სიმღერასთან მარტო ... თავის თავთან მარტო...ბექასთან მარტო...
-ან მეგობრობა ან უბედურება !- ნია სარკეში მონოლოგი შეუდგა.
-ან მეგობრობა ან უბედურება ? დაე იყოს უბედურება - ბოლოს წარმოთქვა სიტყვები და ოთახიდან გავიდა , სადაც ბექა ვეღარ შეამჩნია . გულში თითქოსდა რაღაც ჩაწყდა ,მაგრამ არ შეიმჩნია და გოგონებს გვერდით მიუჯდა .სწორედ იმ გოგოებს , რომლებმაც ყველაფერს ძალიან კარგად მიხვდნენ და უკმაყოფილო სახით გადახედეს ნიაკოს .
...
...
ვინ იყო ნია არეშიძე ?
გოგონა -ყველაზე ჯიუტი ხასიათით . გოგონა -მოსიარულე ეგოისტობა , მესაკუთრეობა ,თუმცა გოგონა- მოსიარულე პოზიტივი, სიკეთე, ჰუმანურობა . გოგონა - მოსიარულე მათემატიკაც , ფიზიკაც ზედმეტსახელებით - ნიანშტაინი , პითაგორა , კოსინუსა , სინუსა .
გარეგნობა ?- არაფრით გამორჩეული თუ არაფერს ვიტყით ეშხიანობაზე.
რომ კითხოთ რაზე გიჟდება გეტყვით : შოკოლადი . კიდე მათემატიკა ფიზიკა და ფეხშიშველა სიარული .
მოკლედ ვერავინ გაიგებს მის ყველა თვისებას თუნდ უცნაურს , თუნდ დადებითს , თუნდ უარყოფითს .ისინი ხომ ასე ბევრია.



__________________
მაპატიეთ ბავშვებო დიდი ხნის ლოდინისთვის. იმედია მოგეწონებათ ეს თავიც.



№1 სტუმარი Nana

Kaia didi tavebi dade ra

 


№2  offline წევრი LoNdA DM

momwons, beqac momwons da misi damokidebuleba magaria, ,,sakmarisia rame shegatyos mashinve dacinvit dagiwyebs yurebas'' ohohoh velodebi shemdeg tavs

 


№3  offline ახალბედა მწერალი MariamG

მოკლედ, მე რა უნდა ვთქვა? ალბათ ყველაზე მეტად მე მიხარია შენი დაბრუნება, თანაც ამ ისტორიით.
ვიცი, რომ ადვილი არაა, მაგრამ ისიც ვიცი, რომ შენ ყველაფერი შეგიძლია!
რა უნდა გითხრა? ძალიან დიდი მადლობა, რომ გაითვალისწინე ჩემი თხოვნა.
მიყვარხარ მე შენ <3
პ.ს არ მეყოო ლაა ((( დიდი თავები მინდა <3

 


№4  offline წევრი innako

უპირველეს ყოვლისა მარიამ შენ გიხდი უდიდეს მადლობას , რომ არა შენ ალბათ ეს ისტორია დავიწყებას მიეცემოდა .. მადლობა თქვენც გოგონებო <3 ძალიან მიყვარხართ :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent