შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სანდრო ფილფანის საკუთრება (10 თავი)


16-12-2015, 14:17
ავტორი ანი ანუკა
ნანახია 6 619

არ ვიცი რატო სამწუხაროდ გუშინ დავდე ეს თავი და წაშლილი დამხვდა დღეს გვერდიდან და თავიდან ავთვირთე ეხლა. ((
------------------------------

უკვე ერთი საათი იქნება რაც მგზავრობენ. ამ დროის განმავლობაში არცერთს დაუძრავს ხმა. თითქოს ზედმეტი იყო სიტყვები. ორივე გრძნობდა, რომ ყველაფერი შეიცვლებოდა. აღარ იქნებოდა მათი ცხოვრება ერთფეროვანი, რადგან ამ სასტიკი წუთისოფლის ყველაზე რთული დავალება ამოხსნენს! დიახ მათ სიყვარული იპოვეს.. იპოვეს ერთმანეთი ამ უზარმაზარ სამყაროში. სიმშვიდესა და ბედნიერებას დაესადგურა მათ სულში, თითქოს ძალა შეემატათ. გაქრა ყოველგვარი შიში მარტოობისა, შიში ყოველდღიურობისა, ერთმანეთი ეიმედებოდათ. მათი გულები უსიტყვოდ ავსებდნენ ერთმანეთს. იმდენად დიდი და ძლიერი იყო სანდროს გრძნობები მარიასადმი, რომ თავის სიტყვას გადააბიჯა. დიახ სანდრო ფილფანმა, რომელსაც სიტყვა არასოდეს გაუტეხავს აპატია თავის საყვარელ ქალს. უბრალოდ ვერ გაძლო მისი ალერსის გარეშე, მისი სურნელის გარეშე, ვერ გაძლო მისი აწითლებული ლოყების, მორცხვი ღიმილისა თუ დაბნეული თვალებისგან შორს. მიხვდა რომ არ შეეძლო მარიას გარეშე, მისი ნათელი წერტილის გარეშე. ის იყო ერთადერთი ქალი, რომელმაც შეძლო მისი გულის გალღობა. ჩუმად ისხდნენ მანქანაში და ერთმანეთის გულისცემას ითვლიდნენ. დოლოძე ენდო საყვარელ მამაკაცს და ქვეყნის დასალიერშიც უსიტყვოდ გაყვებოდა ამწამს, მაგრამ ოხ ეს ცნობისმოყვარეობა ესე, რომ ღრღნის შიგნიდან. ბოლოს მაინც ვერ მოითმინა, ფრთხილად გააპარა თვალები ფილფანისკენ, თითქოს დანაშაულ ჩადიოდეს (გადამრევს მე ეს გოგო), მაგრამ ბოლოს მაინც გაჩუმება არჩია. მოუსვენრობისაგან ბოლოს ცქმუტუნი და წრიალი დაიწყო. მალულად აყოლებდა მის ყოველ მოქმედებას ფილფანი და ბედნიერებისაგან გულში ეღიმებოდა.

-რაიმეს თქმა გინდოდა საყვარელო? -ეშმაკურად გადმოხედა და მარცხენა ხელკ ნაზად შეახო გოგონას წვრილ თითებს.
-არაა.. საიდან მოიტანე? -დაბნეულმა წამოიძახა და ჩაფიქრდა რაიმე ხმამაღლა ხომარ წამომცდაო.
-ხოო ვხედავ რაღაც გაწუხებს..
-არაფერია მოგეჩვენა ალბათ. -უმალ იცრუა.
-მარია!
-უბრალოდ თათია არ გამიფრთხილებია, ისე წამოვედით.
-მე მივწერე იოანეს, ასერომ დამშვიდდი, იცის შენმა დაქალმა, რომ საიმედო ხელში ხარ. -უთხრა და ეხლა თავისი ხელი გოგონას შიშველ ფეხებთან ჩაასრიალა და მოუჭირა.
-ხოო.. -თქვა ხმაწართმეულმა და როდესაც მიხვდა, რომ მამაკაცი არ 'მოეშვებოდა' მის წვალებას, სასაცილოდ ააფახუნა წარბები და ამოიკნავლა -სან.. გზას უყურე არ დავეჯახოთ რაიმეს!.
-და შენ ეგ განაღვლებს ეხლა? -არ წყვეტდა მამაკაცი მის ნერვებზე თამაშს.
-მალე მივალთ? -უცებ გადაიტანა საუბარი სხვა თემაზე, უფროსწორად რაც აინტერესებდა იმაზე.

მოულოდნელად დაამუხრუჭა ფილფანმა, გოგონასკენ გადაიწია და მთელი ვნებით დააკვდა მის ბაგეებს. -რას მიშვრები ანამარია დოლიძე! გადამრიე ამხელა კაცი.. ნუ ბუტბუტებ თორე უფრო აღმაგზნებ, არ მინდა პირველი სექსი უკანა 'სიდენიაზე' გქონდეს! -ღიმილით ჩაჩურჩულა და ყურის ბილილოზე უკბინა.
-გარყვნილი ხარ ფილფანო! შემეშვი. -უმალ აენთო დოლიძის ქალი და ხელი კრა გულმკერდზე. ფილფანმა არ დაანება ისევ აიკრა მთელი სხეულით გოგონა.
-ვერ ვიტან როცა მატყუებ! ჯერ ვერ ჩავალთ დანიშნულებისნადგილას, ეს სიურპრიზად დარჩება და ცნობისმოყვარეობა ცოტახნით დაიოკე.
-კი მაგ..
-ჩუ.. და ნურც ეხლა ტყუი სიგიჟემდე გინდა შენც, რომ შეგეხო ასერომ მაკოცე და უკან გადაძვერი, დაიძინე ცოტახნით დაიღლები! -მარია უმალ წაეტანა მკს ბაგეებს, პარალელურად კბენდა ხოლმე ქვედა ტუჩს და სიამოვმებისგან კრუსუნებდა. -საკმარისია ბოს, მეტი არ დაგიმსახურებიათ. -ვნებიანად ჩაჩურჩულა და უკან გადაფოფხდა ნელნელა. ფილფანმა უკმაყოფილოდ გააქნია თავი და გოგონას უკანალს ხელი მისცხო.
-მაინტერესებს რომ ჩავალთ სად გამექცევი!

***

თვალები, რომ გაახილა ისევ ბნელოდა, ერთი განსხვავებით რომ ეხლა ზეწარში იყო ნახევრადშიშველი გახვეული, ხოლო მამაკაცი უკნიდან ეკვროდა და მშვიდად ფშვინავდა. ნეტა სად იყვნენ? არ ასვენებდა ეს კითხვა. სხვა ვერაფერს ხედავდა, ალბათ ორ თითსაც ვერ მკიტანდა თვალთან წესიერად. გამთენიისას წრიალში ისევ ჩაეძინა. ამჯერად მამაკაცის მხურვალე კოცნებმა გააღვიძეს.

-სანდროო.. გაა..ჩერ.დ.ი..ძვლივს ამოილუღლუღა სიამოვნებისგან.
-ცოტას მოგეფერები პატარა! შემდეგ აქაურობა დავათვალიეროთ. -ნიშისმოგებით ჩაუკრა თვალი და ქალის ამობურცულ მკერდს წაეტანა.
-აჰჰ.. სად.. ვა..რთ? -ამოიკვნესა, ხელები მამაკაცის თმებში ახლართა და ფეხები უფრო მაგრად შემოხვია წელზე.
-სვანეთში! -ამაყად ჩაილაპარაკა და წინ წამოწეული გოგონა ისევ ლოგინზე დააგდო. -ჯერ არ დამიმთავრებია.
-რაააა? -უმალ წამოიყვირა გაოცებულმა და აჟიტირებულმა დოლიძემ. -აუუ დავათვალიეროთ რა.. სან.. გთხოვ.. მერე განვაგრძოთ.. -ეშმაკურად გაუღიმა და კისერში უკბინა.
-ოხხ მარია სწრაფად მოწესრიგდი! -მაგრად აკოცა და გაუშვა ხელი.

მარიაც აჟიტირებული უმალ შევარდა სააბაზანოში თავის მოსაწესრიგებლად საცვლების ამარა. ხოლო ფილფანი კი დატოვა ლოგინზე გაწოლილი ჰორმონებ ათუხთუხებული და გაგიჟებული. რა ქნას ბავშვობიდან ოცნებობდა სვანეთის ნახვაზე. გატაცებული იყო ამ მახარის ბუნებით, სულ აჟიტირებული ათვალიერებდა სვანეთის ფოტოებს. ნახევარ საათში მოიწესრიგა თავი. პირსახოცით გაიმშრალა სხეული და თავზე დაიმაგრა. საცვლები ამოიცვა და ფრთხილად გაყო თავი გარეთ. არ დახვდა ფილფანი ოთახში, ასერომ თავისუფლად გამოვიდა და იქვე დადებული ჩემოდნისაკენ აიღო გეზი. თეთრი სარაფანი ამოიღო და გატაწყვიტა ამავე ფერის საცვლები მოერგო, რომ არ დაელანდა.

ფრთხილად შეიხსნა ლიფი და ასაღებად დაიხარა, როდესაც მამაკაცის ხელები შემოეხვივნენ წელზე. -მინდიხრ ანამარია! -როგორც ჩანს ამდენი ხანი მამაკაცი აივანზე იყო და ქალის თითოეულ მოძრაობას აკვირდებოდა. ბოლოს ვერ გაუძლო მისმა ისედაც ჯერ არ დაწყნარებულმა ჰორმონებმა და უმალ მიეჭრა გოგონას. მარია კი ადგილიდან ვერ იძროდა, ვერც ხმა ამოიღო, კისერი გადააგდო უკან და მამაკაცს საშუალება მისცა ადვილად ეთარეშა მის ნაზ კანზე. მხოლოდ ქვედა საცვლის ამარა იდგა ფილფანის წინ და მისდაუნებურად მაინც ღელავდა იმაზე თუ რა შეიძლება მომხდარიყო ცოტახანში. ფილფანი კი წელს ზევით შიშველი იდგა, საყვარელ ქალს ეკვროდა უკნიდან, ცალი ხელით მკერდზე ეფერებოდა, ცალს კი ქალის საცვალზე დაატარებდა. თავისკენ შემოაბრუნა და მისკენ წაიწია, ქალმა კი ინსტინქტურად რამოდენიმე ნაბიჯი უკან გადადგა და ასე გრძელდებოდა მანამ სანამ წასასველელი არ დაელია. -ეხლა სად გამექცევი?! -ვნებიანად უჩურჩულა სვანმა და გოგონას ბაგეები იპოვა. ხელები უკანალზე ჩაუსრიალა და მოუჭირა.

-ააჰ სნდ..რო... გაჩერდი.. -ამოილუღლუღა და ხელები მამაკაცის თმებში ახლართა. ფილფანს მის ქმედებაზე ჩაეცინა და წელზე შემოისვა დოლიძე.
-მაგიჟებ პატარა ქალო! ეხლა ჩემი, რომ არ გახდე მოვკვდები! -ხრინწიანი ხმით უჩურჩულა და უფრო ძლიერ ააკრა კედელს. არ წყვეტდა კოცნას და თეძოების მოძრაობას გოგონას სხეულზე. რაც მარიას გონს აკარგვინებდა და აზროვნებას უქვეითებდა.
-შენ ხომ.. დამ..პირდი.. ააა.. სვანეთი..
-ფერია ეხლა შენში, რომ არ შემოვიდე ყველაზე დიდ ცოდვას ჩავიდენ ალბათ! გპირდები როცა მოვრჩემით მერე ვნახავთ ყველაფერს! ნუ გეშინია, შევეცდები არ გატკინო არაფერი.

ეჩურჩულებოდა და ნელნელა საწოლოსკენ მიყავდა. ფრთხილად გადააწვინა ვნებისაგან თვალებ მიბნედილი სასურველი სხეული. ქამარი შეიხსნა და შარვლისგან გათავისუფლდა. უმალ მოექცა ქალის ფეხებშუა და უფრო ფართედ გააშლევინა. ნელა ჩაასრიალა ხელები ბარძაყებამდე და მაგრად მოუჭირა. მარიამ ხელები მოხვია კისერზე და სველი ქოცნები დაუტოვა მამაკაცს სხეულზე. მთელი სხეული დაუკოცნა მამაკაცმა, ბოლოს ქალის სუსტ წერტილსაც მიადგა და ვერც მარიამ დაიოკა ამჯერად სიამოვნების ამოძახილი. -რატო.. მაწვალ..ებ?! სიამოვნებისაგან ბრაზმორეულმა ამოიკრუსუნა და ფრჩხილები დაასო ფილფანის ზურგს. -ჩემს ვნებიან ქალბატონს ეხლავე ავუსრულებ წადილს! -ტუჩზე უკბინა და საცვლებისაგან გათავისუფლდა. ფრთხილად მოაცილა ქალს ბოლო ნაჭერი და თვალებში ჩახედა. -რო რამე მითხარი.. როგორც არუნდა მინდოდეს გავჩერდები კარგი?! -თბილად უთხრა და ნაზად აკოცა. -კარგი -ჩუმად ამოილაპარკა და ბოლომდე მიენდო მამაკაცს. და აი ისიც პირველი ბიძგი მარიას სხეულში და ტკივილისაგან დამანჭული სახე. უმალ ჩაჭიდა ხელები ზეწარს და ამოიკვნესა. ნელნელა თავდაპირველი ტკივილი განელდა და ეხლა სიამოვნებისაგან კრუსუნებდა ბოლო ხმაზე. სანდროს მეამბოხე სულმა მაინც იჩინა თავი და როდესაც კმაყოფილება ამოიკითხა ქალკს თვალებში, მოქმედებები გააძლიერა და უფრო მომთხოვნი გახდა. გოგონას ხელები თავისასში მოიქცია და ზევით გაუკავა. პარალელურად მარიას ზედა ნაწილს ტუჩებით აგემოვნებდა. საოცარი შეგრძნება იყო, ამდენი ემოცია ერთბაშად პირველად მოყრილიყო დოლოძის სხეულში და სიამოვნებისაგან დაფრინავდა. უფრო მაგრად მოხვია ფეხები მამაკაცს და გაახელა მისი მოქმედებები.

-როგორ ძაან ტკბილი ხარ პატარა!
-სან.. აა.მმ.. ეხლა..
-ვიცი პატარა.. მეც ვათავებ..

გაორმაგდა მათი ოხვრა და კვნესა. ბოლო ბიძგები, ერთმანეთზე აკრული ორი სხეული.. ოო ეს სიამოვნების პიკი იყო! ბოლო ხმაზე ამოიკვნესა მამაკაცის სახელი და ბოლოჯერ შევიდა მასში ფილფანიც. სანდრო თავის მხარეს გადაწვა და გოგონაც თან გაიყოლა. სხეულზე ყავდა დაწოლილი ეს სათუთი არსება, რომელსაც თავი მის კისერში ჩაერგო, ფილფანს ხელები მის საჯდომზე მოეკალათებინა და მასთან ერთად სუნთქვის დარეგულორებას ცდილობდა. ერთიმეორეს გულისცემას უსმენდნენ და მთელი ძალით ეხუტებოდნენ ერთმანეთს.

-მიყვარხარ ანამარია! მხოლოდ მე მეკუთვნი, მხოლოდ მე! ჩემი პატარა ტკბილი ქალი ხარ!
-მეც მიყვარხარ ფილფანო! გონისდაკარგვამდე მიყვარხარ! მხოლოდ შენი ვარ, შენ კიდე ჩემი! -გამაფრთხილებლად დაუქნია თითი და ფილფანის კმაყოფილ ბაგეებს თავისი მიაწება.

---------------

მომიტევეთ დაგვიანება, სიცხეები მქონდა და ფიზიკურად არ შემეძლო წერა. იმედია ისიამოვნებთ და არ დამედება თქვენი გარყვნა ბრალად.. ხოო ვისაც არ მოგწონთ კიდე ნუ წაიკითხავთ გაატარეთ.. არ გადამიხედავს, გადაკითხვის თავი არ მაქვს თუ პატარპატარა შეცდომებს იპოვით მაპატიეთ.. ძაან მიყვარხართ და ველოდები შეფასებებს თქვენი ანი ❤❤❤



№1 სტუმარი nia

ძალიან ცხელი თავი იკოოო!!!!!!!!!!!!
დავისიცხეეეეე love love
უფფფფფფ :)

 


№2  offline მოდერი sameone crazy girl

შენ თუ ვირუსიანი ასე წერ კარგად რომ იქნები ალბათ ჩვენ დაგვწვავ აქ ისეთი ამბები დაატრიალე wink wink ძალიან მაგარი იყო ყოჩაღ wink ველოდები შემდეგ თავს love

 


მიყვარს ეს ისტორია ძაან *-*

 


№4  offline წევრი ანი ანუკა

sameone crazy girl
შენ თუ ვირუსიანი ასე წერ კარგად რომ იქნები ალბათ ჩვენ დაგვწვავ აქ ისეთი ამბები დაატრიალე wink wink ძალიან მაგარი იყო ყოჩაღ wink ველოდები შემდეგ თავს love

აბა აბა ეგა თქვი შენ :დდ დამნ აი ემ თუ ლითლ ჰოთ ბეიბი :დდ winked ❤❤❤

 


№5 სტუმარი nini

აუუუუუ რა მაგარიიი იყოოოოო ლოდინი გირდააა love ყვე;აზე მაგარი გოგო ხარრ ცჰემო სჰოკოლადოოო request იცოდე ხვალ ახალი ტავი მინდა love

 


№6  offline წევრი kaxelii

გამრყვნა ეს პატარა ბავშვი. ამაგარია მალე დადე.

 


№7 სტუმარი Tamta kuchashvili

Aii dzalian magariaa

 


№8  offline წევრი cancara

კაი კაი მალე დადე

 


№9 სტუმარი ineza

At gvalodino exa, xval shemdegi tavi adgilze eyes. :D

 


№10  offline წევრი მოლურჯო

ეს ისტორია არის სასწაული
ძალიან თბილი ტკბილი ისტორია
--------------------
მარიამი

 


№11  offline წევრი Soow

შეხედე ამათ! :) არ მეგონა ეროტიკა დასაშვები თუ იყო აი თურმე რას კითხულობთ ამ საიტზე
:D ჩემებს იმიტომ არ კითხულობს არავინ რომ ვცდილობ თავი შევიკავო მსგავსი მომენტებისგან მაგრამ ზოგიერთ მომენტს ისე მოუხდებოდა.ამიერიდან გავითვალისწინებ თქვენს ინტერესებს ისე თუ არ მოგწონთ ის მაინც მითხარი ვწერ ვწერ და შედეგი 0

 


№12  offline აქტიური მკითხველი ნარჩიტა

Mmm magrarii iyoo cxel cxeli taviii ase nu dqgvekqrgebi xolmee

 


№13  offline წევრი tvinischia

Magari ikooo dzaaan male Dade shemdegii dzaan mainteresebs ra moxdebaa yochag magari xar ❤ daaa xo kide cota kide gazarde tavebi :d ra ❤❤

 


№14  offline წევრი anushka1

ერთს გეტყვი ლოდინი ამად ღირდა lol იმედია მალე გამოჯამრთელდები

 


№15  offline წევრი aannoo

ნამდვილად კარგი ისტორიაა და ამიტომაც უნდა გითხრა, რომ სჯობს ჯერ დაგემთავრებინა და მერე აგეტვირთა საიტზე, გამიფუჭდა ნერვები

 


№16  offline წევრი ანი ანუკა

aannoo
ნამდვილად კარგი ისტორიაა და ამიტომაც უნდა გითხრა, რომ სჯობს ჯერ დაგემთავრებინა და მერე აგეტვირთა საიტზე, გამიფუჭდა ნერვები

ეგრე არ გამოდის მკითხველი უკმაყოფილოა რომ ვაგვიანებ დადებას დღეს ავტვირთავ.. სადღაც ორი თავი დარჩა და დავასრულებ. მიხარია რომ მოგეწონა <3

Soow
შეხედე ამათ! :) არ მეგონა ეროტიკა დასაშვები თუ იყო აი თურმე რას კითხულობთ ამ საიტზე
:D ჩემებს იმიტომ არ კითხულობს არავინ რომ ვცდილობ თავი შევიკავო მსგავსი მომენტებისგან მაგრამ ზოგიერთ მომენტს ისე მოუხდებოდა.ამიერიდან გავითვალისწინებ თქვენს ინტერესებს ისე თუ არ მოგწონთ ის მაინც მითხარი ვწერ ვწერ და შედეგი 0

იმედი მაქ მალე წავიკითხავ შენს ისტორიებს ❤ დასაშვები რომ არ იყოს ადმინი არ ატვირთავდა ასე რომ თურმე ყოფილა.. :დდ ❤

 


№17 სტუმარი nino

Ou tu wer daere adamiano, amewewa nervebi mesame dges me-11 tavs velodebi sheki jer arc ki agitvirtavs. Vax droze ra cota. Nu cdii chvens motminebas vaax. Droze gtxov. !!!""

 


№18  offline მფლობელი goga27

მოკლედ მე მესმის რომ ავტორს უნდა მისცე წერაში სითავისუფლე და არუნდა შეზღუდო მაგრამ ამ შემთხვევაში არის ისეთი მომენტები რომელიც ნამდვილად არარის სასიამოვნო ჯერ იმიტომ რომ ამას არასრულწლოვნებიც კითხულობენ და მეორეც საიტის წესდებაში დაუშვებელია ცენზურა არის სიტყვები რომელიც იბლოკება მაგრამ ამ თავში და წინა თავებში იყო რამოდენიმე ისეტი მომენტი რომელიც უნდა მიექცეს ყურადღება და ეს ავტორმა უნდა გაკეთოს გაითვალისწინეთ რომ აქ ბევრი არასრულწლოვანი შემოდის და კითხულობს მესმის რომ მოწონთ მათ ეს ისტორია მაგრამ ასევე ვცეთ საიტს პატივი და მის წესებს.

იმედია ხვდები რაზეც მაქვს საუბარი და შემდეგ თავში მსგავსი რამ აღარ განმეორდება ჩვენ გაძლევთ სრულ თავისუფლებას წერაში სტილსი და თავისუფლებას განათავსოთ ნაშრომი საიტზე მაგრამ დაუშვებელია ისეტი სცენების აღწერა და სიტყვების გამოყენება სცენების აღსაწერად როგორც ეს ამ თავსი არის ამიტომ მიაქციე ამას ყურადღება და შემდეგ თავში გამაოსწორე რადგან თუ ეს ასე არ მოხდება მაშინ წესების თანახმად მოგვიწევს ისტორის მთლიანად ამოღება ბაზიდან.
--------------------
♥ 4Love.Ge

 


№19  offline წევრი ანი ანუკა

goga27
მოკლედ მე მესმის რომ ავტორს უნდა მისცე წერაში სითავისუფლე და არუნდა შეზღუდო მაგრამ ამ შემთხვევაში არის ისეთი მომენტები რომელიც ნამდვილად არარის სასიამოვნო ჯერ იმიტომ რომ ამას არასრულწლოვნებიც კითხულობენ და მეორეც საიტის წესდებაში დაუშვებელია ცენზურა არის სიტყვები რომელიც იბლოკება მაგრამ ამ თავში და წინა თავებში იყო რამოდენიმე ისეტი მომენტი რომელიც უნდა მიექცეს ყურადღება და ეს ავტორმა უნდა გაკეთოს გაითვალისწინეთ რომ აქ ბევრი არასრულწლოვანი შემოდის და კითხულობს მესმის რომ მოწონთ მათ ეს ისტორია მაგრამ ასევე ვცეთ საიტს პატივი და მის წესებს.

იმედია ხვდები რაზეც მაქვს საუბარი და შემდეგ თავში მსგავსი რამ აღარ განმეორდება ჩვენ გაძლევთ სრულ თავისუფლებას წერაში სტილსი და თავისუფლებას განათავსოთ ნაშრომი საიტზე მაგრამ დაუშვებელია ისეტი სცენების აღწერა და სიტყვების გამოყენება სცენების აღსაწერად როგორც ეს ამ თავსი არის ამიტომ მიაქციე ამას ყურადღება და შემდეგ თავში გამაოსწორე რადგან თუ ეს ასე არ მოხდება მაშინ წესების თანახმად მოგვიწევს ისტორის მთლიანად ამოღება ბაზიდან.

ეხლახანს ვნახე თქვენი ეს კომენტარი. ეს ისტორია უკვე დავასრულე. მომავალში გავითვალისწინებ შენიშვნას და ახალ ისტორიაში მსგავს სცენებს ესე არ ავღწერ. <3 იმედია არ წაშლით ამ ისტორიას. გავითვალისწინებ წესებს. ❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent