შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სანდრო ფილფანის საკუთრება (5 თავი)


7-12-2015, 00:00
ავტორი ანი ანუკა
ნანახია 5 974

გარეგნულად არ ეტყობოდა თუმცა შინაგანად მარიას მღელვარება პიკს აღწევდა. მაგრამ არ აპირებდა დანებებას და განზრახული ჰქონდა ფილფანისთვის სამაგიერო გადაეხადა. მითუმეტეს სიტუაცია მის სასარგებლოდ იყო, ძმაკაცების თანდასწრებით ფილფანი ვერაფერს უზამდა. თითქოს რაღაც მხრივ მოწონდა ეს თამაში, მაგრამ ხვდებოდა რომ სასიკეთოს არაფერს მოუტანდა. თუმცა დოლიძისთვის ეხლა ეს მეორეხარისხოვანი იყო, ადრენალინის გრძნობას მოეცვა და მხოლოდ ფილფანისათვის სამაგიეროს გადახდაზე ფიქრობდა. უსიამოვნო ფიქრების გასაფანტად თავი გააქნია და ყავის მომზადებას შეუდგა. ხუთ წუთში უკვე სინით ხელში სასტუმრო ოთახიკენ მიაბიჯებდა, სხეულის ნარნარი რხევით.

-აუუ ტო სადაა ეგ კიდე ამდენხანს?! -მოესმა დათოს ხმა, რომელსაც უკმაყოფილება შერეოდა.
-რაო რო დაურეკე? -ეხლა ფილფანის ბოხი და ამავდროულად სასიამოვნო ბარიტონი გაისმა.
-კლუბში შეგხვდებითო საღამოს და ჩემს გოგოსაც გაგაცნობთო. -ილიამ ჩაიფრუტუნა და ვისკი მოსვა.
-ეგ მართლა შეყვარებულია მგონი. -სიცილით გადახედა მეგობრებს დათომ.
-ხოდა ძაან კაი, აბა ჩვენ კიდავბერდით ეს სიმპაწიური ბიჭები და გულისსწორი ჯერაც ვერ ვიპოვეთ. -ვითომ ცხოვრებით უკმაყოფილომ ჩაილაპარაკა ილიამ და სანდროს გადახედა.
-რაიცი რა ხდება ილიკო. -ნიშნისმოგებით გადახედა ძმაკაცს ფილფანმა და ოთახში შემოსული ანამარია თვალებით გააშიშვლა.

მარიამ ფრთხილად შეიტანა სინი ოთახში, მაგიდაზე დადო, ტკბილეულობა იქვე დატოვა და ბიჭებს ყავა მიაწოდა. როდესაც ფილფანისკენ დაიძრა, ისე იყვნენ ერთმანეთის თვალიერებაში გართულნი, რომ მარიამ მდუღარე ყავა პერანგზე შემთხვევით გადაასხა მამაკაცს. ფილფანი ტკივილისაგან ფეხზე წამოვარდა და ერთი შეიკურთხა.

-თვალებში ვერ იხედები გოგო?! მგონი დამწვი კიდეც და პერანგიც გამიფუჭე! ხო ვთქვი არაფერში ვარგიხარ რა! -უღრიალა მარიას და ოთახიდან გავარდა.

მარია კი მომხდარისგან ჯერ კიდევ აგონიაში მყოფი ერთ ადგილას გახევებული იდგა. გულზე ეკალივით ესობოდა ფილფანის წარმოთქმული თითოეული ხმამაღალი სიტყვა. თვალზე მომდგარი ცრემლი მალულად მოიწმინდა, ბიჭების გაოცებული მზერა დააიგნორა და უკან მიყვა ფილფანს. მართალია ეწყინა სანდროს საქციელი, მაგრამ თავს თავადაც დამნაშავედ თვლიდა მომხდარის გამო და ვერ დატოვებდა მამკაცს უყურადღებოდ.

სწრაფად აირბინა მეორე სართულზე, მალამოს ხელი დაავლო და დაუკაკუნებლად შეაჭრა მამაკაცის ოთახში. სანდრო პერანგს იხდიდა, როდესაც მარია ოთახში შეუვარდა და დროდადრო დამწვარ ადგილას სულს იბერავდა. მართალია გაუკვირდა სანდროს გოგონას გამოჩენა, მაგრამ არ მიუქცევია მისთვის ყურადღება ან სად ეცალა, ერთი დაღვრემილი მზერა სტყორცნა და ტკივილის გასაქარვებლად ისევ განაგრძო სულის ბერვა გაწითლებულ ადგილას. მარია სწრაფად მიუახლოვდა, ქილას თავი ახადა და ფილფანს მიუბრუნდა.

-მაჩვენე.. მალამოს დაგადებ უარესად არ გაგიღიზიანდეს.

უთხრა და დაბნეულმა თვალები საწყლად დაახამხამა.
რაღადაგიმალოთდა სანდროს ძალიან ესიამოვნა გოგოს ყურადღება. მისი აწითლებული თვალებიც შეამჩნია და მიხვდა, რომ წეღან ზედმეტი მოუვიდა. ცხოვრებაში პირველად გაუჩნდა სურვილი გოგოს თვალები დაეკოცნა, დიახ მარიას მწვანე თვალები, რომელსაც დაბნეული საყვრლად აფახუნებდა და ფილფანს მომლოდინე შესცქეროდა. არ უნდოდა გოგოს შეემჩნია, რომ ესიამოვნა მისი ამგვარი ჟესტი, ამიტომ ისევ სიმკაცრე გარეული ტონით მიმართა.

-ძალიან, რომ არ მტკიოდეს ჩემით ვიზამდი. იმედია შენი მოუხერხებლობით, ისევ რაიმეს არ დამმართებ!
-არა.. უკაცრავად, მაპათიეთ არ მინდოდა წეღან.. ფრთხილად ვიზამ.

მოკრებილი სითამამით ძვლივს წარმოთქვა ეს სიტყვები და აკანკალებული ხელი ფილფანის სხეულისკენ წაიღო. გოგონას დაეტყო, რომ კვლავ ეწყინა ფილფანის სიტყვები და თვალებიც აუბრჭყვიალა უფერულმა სითხემ. ამჯერად ფილფანი საკუთარ თავს გაუწყრა ისევ მისი დამსახურებით, რომ აკიაფდნენ დოლიძის ლამაზ თვალებზე ცრემლები.

ანამარიამ ფრთხილად ამოიღო ორი თითით მალამო და ნაზად გადაუსვა დამწვარ ადგილას. ფილფანს გაორმაგებულად გაუხურდა ის ადგილი სადაც გოგონა თავის ნატიფ თითებს დაატარებდა. თუმცა ეს სიმხურვალე ტკივილის ნაცვლად სიამოვნებას გვრიდა და სულ აღარ ახსოვდა აუტანელი წვა მის სხეულზე. ერთმანეთის სუნთქვა ეფრქვეოდათ სახეზე და ორივე რაღაც იდუმალ, ჯერ კიდევ ამოუცნობ ემოციებს გვრიდნენ ერთმანეთს. ფილფანს ძარღვები დაბერვოდა და თავს ძვლივს იკავებდა, რომ არ მოხვეოდა მის პირისპირ მდგარ ფერიას და მთელი ძალით არ ჩაეკრა გულში. ამის სანაცვლოთ თავი გოგოს თმებში ჩარგო, მისი სურნელი ღრმად შეისუნთქა და ცხვირი გაუხახუნა. არც მარია იყო კარგ დღეში. თითებს დაატარებდა სასურველი მამაკაცის პრესზე და სურდა ქონოდა მეტის უფლება, რომ ფილფანის მთლიანი სხეული შემოეხაზა და შეესწავლა. როგორც იქნა მორჩა და მოწყვიტა თითები სანდროს დაკუნთულ სხეულს. მალამოს თავი დაახურა და ფილფანს მიიბრუნდა.

-კიდევ ერთხელ ბოდიში, თუ რაიმე დაგჭირდეთ დამიძახეთ, დაგტოვებთ.. -ნაღვლიანად გაუღიმა და გასასვლელად შებრუნდა. ფილფანმა სწრაფად მოიქცია მისი პატარა თითები ხელში და დაუძახა.
-მარია..
-გისმენთ -მარიამ დაბნეულმა მოაბრუნა თავი და მომლოდინე მზერა მიაპყრო მამაკაცს.
-წეღან ზედმეტი მომივიდა.. ვიცი შემთხვევით მოგიხდა, მოკლედ ბოდიში რა, თავი ვერ გავაკონტროლე ტკივილისგან. -ამჯერად ყოველგვარი ირონიის გარეშე გაუღიმა და მის ნაზ თითებს ტუჩებით შეეხო.
-არაუშავს.. მესმის. მითუმეტეს ჩემი ბრ..
-ჩშ.. მორჩი თავის დადანაშაულებას, არავის ბრალი ყოფილა! და თუ ესე გინდა შენი ბოდიში მივიღო, ერთი სურვილი უნდა შემისრულო.
-თუ რაიმეთი შევძლებ დაგეხმაროთ კარგით მითხარით.?
-ეხლა არა მოგვიანებით გეტყვი, აბაზანაში შევალ ეხლა მე, შენ კი ბიჭებს გახედე რაიმე ხოარ ჭირდებათ.
-როგორც მეტყვით.
ფილფანი გოგონასკენ დაიხარა, კისრის არეში მხურვალე კოცნა დაუტოვა, ყურში -მადლობაო -ჩასჩურჩულა და აბაზანაში გაუჩინარდა.

მარიამ ბედნიერმა დატოვა ოთახი. მართალია ააღელვა იმ ფაქტმა, რომ ჯერ კიდევ არ იცოდა რას მოსთხოვდა მამაკაცი, თუმცა ამაზე ბევრი აღარ უფიქრია. იმდენად იყო გაოცებული და გახარებული იმ ფაქტით, რომ ფილფანმა ბოდიშიც მოუხადა და მადლობაც გადაუხადა ლამისაა ხტუნვა დაეწყო. ინსტიქტუეად გადაისვა ხელი იმ ადგილას სადაც მამაკაცმა თავისი ტუჩების კვალი დაუტოვა და სიამოვნებისაგან გააკანკალა.

***

ქვევით ჩასულს რათაცაზე გულიანად მოცინარი ბიჭები დახვდა. უმალ მიიპყრო მათი ყურადღება მარიამ და კითხვებმაც არ დააყოვნეს.

-როგორაა ჩვენი ტარიელი??
-ეხლა არ მითხრა, რომ ყავამ იმსხვერპლა ჩემი ლეოპარდი? გრრ.. -ქალივით დაიწვრილა, ხმა ილიკომ და არარსებული ცრემლი მოიწმინდა. სამივენი ერთ ხმაში ახარხარდნენ.
-ვაიიმე.. ცოცხალია ილია რა მოკლავდა! -სიცილით გააქნია მარიამ თავი და წყლის ჭიქას დასწვდა.
-აფსუს რა ქელეხი გავმაზეთ.. -ეხლა დათომ ჩაილაპარაკა დანანებით და ისევ ახარხარდნენ სამივენი სინქრონში.
-დადიანი! არველაძე! სანამ შემომაკვდებით ენა ჩაიგდეთ! -დაიგვირგვინა ფილფანის მკაცრმა ბარიტონმა და ბალიშები უთავაზა მეგობრებს თავში.
-ოხხ მოვიდა ჩვენი ურჩხულიც! -ჩაიქირქილა დათომ
-როგორ ხარ ფისოო?? მეგონა შენს გარეშე მომიწევდა ამ ღამის გატარება. -ისევ დაიწვრილა ხმა ილიამ, ფეხი ფეხზე გადაიდო და თვალები სასაცილოდ აუფახუნა.
-წადი მომშორდი შე *იდარასტო.. არ გადამდო რაიმე. -სიცილ გარეული ხმით შეუბღვირა ფილფანმა ძმაკაცს და ვისკი მოსვა.
-კარგი წავედით ჩვენ ისედაც დაგვიანდნა, თან საიმედო ხელში გტოვებთ. -მარიას გადახედა, ფეხზე წამოდგა დათო და ილიაც წამოაგდო.
-ხო, ხო წავედით. მალე გნახავ საყვარელო. აბა თქვენ იცით გვრიტებო. -თვალი ჩაუკრა წყვილს, ჰაეროვანი კოცნა გაუგზავნა ფილფანს და ადგილს მოსწყდა, როდესაც მისკენ დაძრული განრისხებული სანდრო შენიშნა.

სანდრომ უკმაყოფილოდ გააქნია თავი, უკან მიყვა მეგობრებს და კარი გადაკეტა. მარია კი აწითლებული დატოვა ილიკოს ნათქვამმა 'გვრიტებომ'. ფილფანი ნელა მიუახლოვდა გოგოს, წელზე ხელი მოხვია და ყურთან ჩასჩურჩულა.

-ხოლო რაც შეეხება სურვილს ლამაზო, დღეს ჩემთან რჩები! - მარიას რაღაცის თქმა უნდოდა, მაგრამ არ დააცადა ბაგეებზე თითი მიადო და განაგრძო, -დღეს სახლში მარტო ვარ ასე, რომ რაიმე თუ დამჭირდა არავინ მეყოლება, შენ კი პირობა მომეცი, რომ შეასრულებდი, უარი არ მიიღება!

ჩახშული ხმით უჩურჩულა, კისერთან გოგონას ნაზი კანი მოწოვა, რის შედეგადაც მარიას ბაგეებს კვნესა აღმოხდა და ოთახი დატოვა.



--------------------
იმედია ისიამოვნებთ და შეფასებებს არ დაიშურებთ! ^^



№1 სტუმარი teo...

Margia hveno nijiero, dzalian momwons es istoria.velodebi axaltavs.magram ragazlebs xvalamde.Mgoni raxac grznoba uhdeba sandros...

 


№2  offline მოდერი X.G

ყოჩახ კარგია მომეწონა ველი მომდევნო თავს

 


№3 სტუმარი maria

auu dzaan momewonaa
sadrize vabodebbb :*

 


№4 სტუმარი darina

Ox es sandro am gogos sheiwiravs

 


№5  offline მოდერი D-roni

ganvitareba minda me ! ar gamiwell gtxov , ar gvinda uazro tamashebi da tavis dafasebebi ! vici kai gogo xar da rac pirveli tavi dade chamatkbe ❤ vnaxot erti shemdeg tavshi rogor ivajlaceb :D ganvitareba minda me ! swori , swrafi da xarixsxiani ! vici shedzleb da gelodebi ❤❤❤❤

 


№6  offline წევრი BUBU_2426

Vai vai vai gvritebiooo :Ddd rasayvarlebi arian nuuu <333 velodebi axal didi tavs male dade :**^^

 


№7  offline ადმინი შამანი

რამოდენიმე ადგილი უხეშად მხვდება ხოლმე თვალში.
მთლიანობაში კარგია,წარმატებები.

პ.ს.მეგობრებში ვერ გიმატებ ანუკა და თუ შეგიძლია შენ დამიმატე.
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№8  offline მოდერი bibo

ასეთი კარგი ტკბილი შოკოლადი რატო ხარ ჰა love love რაგაც ისე ვთბები ამ ისტორით რო რავიიი ვერ ავღწერ ისა და ჩემი იო სადაა მომწონს მე ეგ ბიჩი ერთი ნახვიტ კი არა ერთი წაკითხვით შემიყვარდა უხ love love რამდენი მიყვარს ვერ ვხდები უკვე request request request request მომწონს ბევრი ახალი პერსონაჯი რო გაოდის love love არ მიყვარს მარტო ერთ პირზე წაკითხვა love love love loveისეთი კარგი ხარ რა ვთქვა აგარ ვიციიიიიიიი აი მართლა შოკი მომკი ხარ და კიდე უკეთესი love love

 


№9  offline წევრი anushka1

ვგიჯდები ამ ისტორიაზეეეეეეეეეე love ძალიან თბილი და რავი wink ძალიან მომწონს

 


№10  offline წევრი ანი ანუკა

შამანი
რამოდენიმე ადგილი უხეშად მხვდება ხოლმე თვალში.
მთლიანობაში კარგია,წარმატებები.

პ.ს.მეგობრებში ვერ გიმატებ ანუკა და თუ შეგიძლია შენ დამიმატე.

მადლობა love მეც ვერ გიმატებ სამწუხაროდ შენი ნიკის გახსნისას დამატების გრაფას არ მიჩვენებს feel

D-roni
ganvitareba minda me ! ar gamiwell gtxov , ar gvinda uazro tamashebi da tavis dafasebebi ! vici kai gogo xar da rac pirveli tavi dade chamatkbe ❤ vnaxot erti shemdeg tavshi rogor ivajlaceb :D ganvitareba minda me ! swori , swrafi da xarixsxiani ! vici shedzleb da gelodebi ❤❤❤❤

მადლობა ჩემო კარგო ტკბილი შეფასებისთვის ❤ ეხლა წავიკითხე შენი ახალი ისტორია და ძაან მომეწონა ^^

 


№11  offline მოდერი sameone crazy girl

ვაი საცოდაო მარია რა ეშველება ახლა ვითომ ამ გოგოს ჰა ? მარტო დარჩენა კი არა ისე ვერ იკავებდა თავს და ახლა ხო მოეკიდება ცეცხლი ასე მალე არ დაანებო იქნებ wink wink მცდელობა დავინახე მაგრამ მგონი მაინც უძლურია ამ ბიჭის ტემპერამენტის მიმართ და არც ეშველება არაფერი:დ

 


№12 სტუმარი ბუსა

წეწაააა ძააან მაგარი იყო ილია და დათოო უკვე შემიყვარდა სანდრო ხო საერთოდ :დდდდ ერთი რაღაც მინდა რომ ანამარია ცოტა თავდაჯერებული იყოს და მინდა რომ ცოტა სანდროს მიმართ ჯერ უხეში იყოს ნე პირადად ასე დავწერდი მაგრამ ეს შენი ისტორიაა და ისე დაწერო შემდეგს ველოდები და არ დააგვიანო იცოდე :დდ ♥♥

 


№13  offline წევრი ანი ანუკა

sameone crazy girl
ვაი საცოდაო მარია რა ეშველება ახლა ვითომ ამ გოგოს ჰა ? მარტო დარჩენა კი არა ისე ვერ იკავებდა თავს და ახლა ხო მოეკიდება ცეცხლი ასე მალე არ დაანებო იქნებ wink wink მცდელობა დავინახე მაგრამ მგონი მაინც უძლურია ამ ბიჭის ტემპერამენტის მიმართ და არც ეშველება არაფერი:დ

მარია განსხვავებული პერსონაჟია არ მინდა სხვებს დავამსგავსო.. ლოგინში არ ჩაუხტება მაგრამ მამაკაცი ძაან მოწონს თავისი მხარეებით და რაქნას?! :დდ

 


№14  offline წევრი Xati Zaalishvili

Vaimee vgijdebiiii raaa ♥♥♡♡ umagresiaa

 


№15 სტუმარი nia

Cota ragacnairia....mariam tavi cota daifasos ra :) ise arachveulebrivia

 


№16  offline აქტიური მკითხველი ნარჩიტა

Kargia dzaliann male malee dadee mainteresebss

 


№17  offline წევრი მარი ჩიტიძე

ტეტააა როგორ მომწონს ეს შენი ისტორია და რა ვქნაჰა :/ მინდა რომ მარია თავდაჯერებული იყოს :დდ ჰოდა რა მაინტეტესებს ეხა ჰმმ ახალი დარეგისტრირებული ვარ ამ საიტზე და ვერ ვდებ მოთხრობას არადა უკვე მოფიქრებული მაქ და რა ვქნა იქნებ მირჩიო რამე შენ უფრო გამოცდილი ხარ :///
*-* <3 <3

 


№18  offline წევრი ანი ანუკა

მარი ჩიტიძე
ტეტააა როგორ მომწონს ეს შენი ისტორია და რა ვქნაჰა :/ მინდა რომ მარია თავდაჯერებული იყოს :დდ ჰოდა რა მაინტეტესებს ეხა ჰმმ ახალი დარეგისტრირებული ვარ ამ საიტზე და ვერ ვდებ მოთხრობას არადა უკვე მოფიქრებული მაქ და რა ვქნა იქნებ მირჩიო რამე შენ უფრო გამოცდილი ხარ :///
*-* <3 <3

როდესაც გვერდზე შემოდიხარ ზევით აწერია -პანელი ეგ გახსენი და პირველივე გრაფას დააწექი სადაც სიახლის დამატება აწერია როდესაც ბმულზე გადახვალ ორი გრაფაა მოცემული სიახლის დამატება და ვიდეოს ყურება მათ შენნაირმა ახალბედამ მარტივად დაამატოს ისტორია გასწავლის თუ როგორ უნდა ქნა.. გადადი ჯერ მეორე ბმულზე და უყურე ხოლო შემდეგ მარტივად დადებ შენს ისტორიას.
ძალიან მიხარია რომ მოგეწონა ჩემი ისტორია ^^

 


№19  offline წევრი kantelashvili

თავები გაზარდე მაგარი გოგო ხარ და უფრო მაგარი იქნები <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent