შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მგონი შემიყვარდი?! (1)


4-01-2016, 16:47
ავტორი oky
ნანახია 4 199

-კარგით რა მეღადავებით?(გამარებული ვყვიროდი
-არა მარიამ ხვალ თხოვდები (ლევანი- ბიძაჩემი)
-ეს გადაწყვეტილია (მარინა - ბიცოლა)
-როგორ შეგიძლიათ ასემომექცეთ, ჩემზე საერთოდ არ ფიქრობთ?(მე )
-რომ ვფიქრობთ იმიტომაც გათხოვებთ(ლევანი)
-აუუ მარინა შენ მაინც დაელაპარაკე, ჯერ მხოლოდ 19 წლის ვარ რადროს ჩემი გათხოვებაა (მე)
-მარიამ დრო რომ არის მაგიტო გათხოვებთ, შენზე ვზრუნავთ შვილო (მარინა
-ჩემზე 4წელია არ გიზრუნიათ როგორც საჭიროა და ეხლაგადაწყვიტეთ?(გავგიჟდი, როგორ შეიძლებოდა ესე მოქცევა)
-უმადურო ბავშვო (დაიყვირა ბიძაჩემმა) 4წელია გზრდით, შეგიფარეთ,გასმევთ, გაჭმევთ და კიდეევ პრეტენზიები გაქვს?
-მე? მე რომ არა აქამდე სული ამოგხდებოდათ, ჩემს გამო გაქვთ ამხელასახლი, კომპანია... და კიდევ ბევრი სხვარაღაცც.. ნეტან თავშესაფარში წავეყვანეაგენტებს, მაგრამ თქვენთვის ფულის საბადო ვიყავი და წამომიყვანეთ, მე ვიყავი ლევან ისადამიანი ვინც შენს ტყუილს აყვა და მთელი ქონება შენ გადმოგაბარა ........
-გეყოფააა (დაიყვირა მარინამ)
-მომისმინე ლაწირაკო, თუგინდა რომ მამაშენისუკანასკნელი სახსოვარი გადარჩეს ეს ქორწინება უნდა მიიიღო
-როგორ ვერ მივხვდი რომ ისევ ბინძურ სააქმეში მრევ (მე)
-სხვა გამოსავალი არ გაქვს , ხვალ ქორწილია (ლევანი)
აღარ მომისმენია, ჩემს ოთახში წავედი და კარები გადავკეტე, როგორ შიძლებოდა ასე მომქცეოდნენ? 19 წლის გოგოს ძალით მათხოვებდნენ ადამიანზე რომელზეც წარმოდგენაც კი არ მქონდა. კუთხეში დადებული სურათი ავიღე სადაც დედაჩემი და მამაჩემი იყვნენ გამოსახულები, ხელში შევათამაშე და საწოლზე დავემხე. 4წლის წინ დამენგრა ცხოვრება, აღარაფერი დამრჩა რასაც დავეყრდნობი. იმ დღეს საშინელი ავარია მოხდა, მოყინულ გზაზე 3მანქანა ერთმანეთს შეეჯახა, მეც მე და ჩემი მშობლებიც ერთერთმათგანში ვისხედით, ყველა დაიღუპა, მხოლოდ მე და ერთ ბავშვი გადავრჩით. მამაჩემს კომპანია ქონდა, რამდენიმე ფილიალი, რადგანაც მისი ერთადერთი ქალიშვილი ვიყავი ყველაფერი მე დამიტოვეს. ბავშვთა თავშესაფარში აპირებდნენ ჩემს გაგზავნას, მაგრამ ბიძაჩემი გამოჩნდა ორმელმაც სახლში შემიფარა, ერთი წლის განმავლობაშითბილად მექცეოდნენ, მაგრამ როდესაც ხელი მომაწერინეს რაღაც საბუთებზე , რაც არ ვიცოდი რა იყო, იმ დღის შემდეგ შეიცვალნენ, შემდეგ გავარკვიე, რომ ქონება მოტყუებით გადაიფორმეს და დამტოვეს ასე. ლევანის და მარინას ერთი ბიჭი ყავდათ, ჩემზე 2წლით უფროსი, რომელიც ამერიკაში გაუშვეს სასწავლებლად, მეც რომ გავაპროტესტე ესე მითხრეს:"სწავლარა გოგოს საქმეა, აქც მიიღებ საკმარის განათლებასო" მეც აღარ შევეწინააღმდეგე და მამაჩემის პროფესისა - ბიზნესის ადმინისტრირებას გავყევი.
ცრემლები შევიწმინდე და ტელეფონს დავწვდი , დაქალი მმყავდა ნინა, რომელთან ერთადაც ბაღიდან მოვდიოდი
-ნინა (მე)
-რამოხდა მარიამ რა ხმა გაქვს (ნინა )
-ლევანიმ ხვალ ქორწილი გაქვსო (ცრემლებიგადმომცვივდა)
-რააა, ხო ხაღთ ჯანმრთელად?(ნინა)
-მე არ ვღადაობ (მე)
-გოგო ნორმალური ხარ? არ აქვთ უფლება ძალით გაგათხოვონ, სრულწლოვანი ხარ...
- ამათთან ეგ არ ჭრის. თანმამაშენის კომპანია უნდა გადაარჩინოო
-რა მნიშვნელობა აქვს მარიამ? ეგ კომპანია შენი აღარ არის (ნინა)
-ვიცი მაგრამ ეგ ერთადერთიარაც მანდამიტოვა, თან იქნებ ამათ თავი დავაჭწიო როგორმე (მე)
-გოგო გადაირიე ეგ არ გააკეთო (ნინა)
-ნინა ეგე გამიმაღთლოს და....
-მარიამ არ გაბედო
-ნინა არ ქავს გაპროტესტებას აზრი, ხომ იცი როგორებიცარიან (მე)
-მარიამ დაინგრევ ცხოვრებას
-რომელ ცხოვრებას? რომელიც არ მქვს ნინა?
-ეგე ნუ ლაპარაკობ (ნინა)
-წავედი (მე)
-არ აქვს ლაპარაკს აზრი, დაფიქრდი მარიამ
-ღემე მშვიდობისა
გამოვურთე ტელეფონი და დასაძინებლად გავემზადე. ხვალ ახალი ცხოვრება იწყებოდა. ვიცოდი ეს რომ არ გამეკეთებია ესენი სულს ამომხდიდნენ, ამიტომ გადავდგი ეს ნაბიჯი. ნეთა იმ ბიჭსრატომ აქორწინებენ ესე სასწრაფოდ? ეს კითხვაგამიჩნდა, მმაგრამ ვისთვის უნდა მეკითხა? ან როგორი იყო ჩემი საქმრო? ან რაქვია? რამდენი წლისაა?
-მარიამ შეიძლება შემოვიდე (მარინას ხმა იყო)
-შემოდიი(მე
შემოვიდადდა საწოლზე ჩამოჯდა
-ხომ იცი რომ აზრი არ აქვს ბიძაშენთან გაბრძოლებას, დაფიქრდი მარიამ, ამას შენთვის ვაკეთებთ,თან ამით კომპანიასაც გადაარჩენ(მარინა)
-თანახმა ვარ(ჩავილაპარაკე
-რა? რათქვი ? მართლა? ჭკვიანი გოგო ხარ, რომ არ გვეწინააღმდეგები. ხვალ შუა დღისასხელს მოაწერ, შემდეგ ვიწრო წრეში ვიქეიფებთ და წახვალთ თქვენს სახლში (მარინა



№1  offline მოდერი tsn

კარგი ისტორიაა, ნაცნობი სიუჟეტით, მაგრამ მაინც საინტერესო...

 


№2  offline წევრი Smiling girl

მგონია რომ ბანალური იქნება ეს გოგო გათხოვდება ბიჭი სიმპატიური იქნება მოეწონება მაგრამ არაღიარებს მერე იჩხუბებენ მაგრამ ბოლო მაინც შეუყვარდებათ ერთმანეთი . იმედია ასეც არგააკეთებ წარმატებები.

 


№3  offline წევრი cancara

KIa kai male dade

 


№4  offline წევრი Prada

Smiling girl
მგონია რომ ბანალური იქნება ეს გოგო გათხოვდება ბიჭი სიმპატიური იქნება მოეწონება მაგრამ არაღიარებს მერე იჩხუბებენ მაგრამ ბოლო მაინც შეუყვარდებათ ერთმანეთი . იმედია ასეც არგააკეთებ წარმატებები.

მასე უფროსაინტერესოიქნება fellow

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent