შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ჩემი გახდები?! (თავი 8)


6-01-2016, 19:08
ავტორი aleqsandra
ნანახია 4 597

-სადამდე აპირებ ასე გაგრძელებას?! გაბრაზებულმა შეაღო საძინებლის კარი დადამ და მრისხანე მზერა მიაპყრო ალექს და ფარდები გაწია,სიბნელე გამეფებულ ოთახში უმალ ათამაშდნენ მზის ელვარე სხივები.
-ეგ შენ ყველაზე ნაკლებად გეკითხება,დავაი გარეთ!... ამოიბურტყუნა ალექსმა.
-დავაი კი არა,ადექი გეყოფა,ადამიანს დაემსგავსე,დამთავრდა ყველაფერი დამთავრდა გაიაზრე,ამდენმა სასმელმა სულ გამოგაშტერა,როგორ იქცევი სულ გამ***დი?! არ გეცოდება შენი ოჯახი?!
-ყველა და ყველაფერი ფეხებზე ****....
-ადექი კომპანიაში მივდივართ. მკლავში ხელი ჩაავლო დადამ და სცადა საწოლიდან გადმოეგდო ძმაკაცი,მაგრამ ამაო გამოდგა მცდელობა.
-აუუ დადა შემეშვი რააა.... გვერდი იცვალა საწოლში და საბანი თავზე გადაიფარა. საბანზე ხელი უტაცა დადამ და გადააძრო და წცივი წყლით სავსე გრაფინი ბიჭს თავს მიუშვირა. ჯერ შეხტა ნაკაშიძე,შემდეგ კი მეტი აღარ უნდოდა და წამოუხტა ფეხზე.
-რა გინდა დადა რაა?! სიკვდილი მოგენატრა?! გაა****ი აქედან დროზე,დამანებე თავი რა შენი ტ***ის საქმე მე რას ვიზამ?! დავაი დაახვიე ამ ოთახიდან ამ ოთახში არ დაგინახო მეორედ ფეხი შემოდგა და საერთოდ ამ სახლში გაიგეეე?! მთელი ხმით ღრიალებდა ნაკაშიძე და დადას საყელოს ჩაფრენოდა. ერთი ხელის კვრით მოიცილა დადამ ალექსი და საწოლზე დააგდო.
-შენ მუშტის გარდა ვერაფერი გიშველის. სდამდე აპირებ ამდენი მეძავის მოთრევას სახლში ან ამდენის სმას?! ჩვენს სამეგობროში და სხვადასხვა ღამის კლუბებში თუ ვინმე იყო ყველა გასნიჯე,ყველასთან გქონდა სექსი და საინტერესო იცი რა არის ერთი ღამის მეტს, რომ არ ატარებ არავისთან?! რატომ?! ვინღა დაგრჩა გაუსინჯავი ვინ?! ჩვენ სამეგობროს გოგოებთან მაინც რატომ არ შეიკავე თავი?! კი ბატონო ვიცი რომ კალთაში თავად გიხტებოდნენ,მაგრამ მაინც არ უნდა აგეხადა ასე ურცხვად ნამუსი მათთვის...ახლა მაგათი ცრემლების წმენდაც მე მიწევს და ვაფშე მოტ*****ით ტვინი შენდა გედენიძემ თქვენი სიამაყით,დააინგრიეთ ცხოვრება და...
-ენა გააჩუმე,ნინოს ნუ ახსენებ. რაც შეეხება თამთას,თეკლეს,მაიკოს,ნანაკო,ნუნუკას,თამუნას,და კიდევ მაგათ რამდენიმე ნაბ***ვარ დაქალს,მეძლეოდნენ და მივიღე მეც,მაგათმა იცოდნენ რომ რაღაც მაწუხებდა და ისარგებლეს ჩემი ალერსი უნდოდათ ჩამიხტნენ საწოლში და მიიღეს მე კიდევ ქალი მჭირდებოდა,უფროს წორად ჩემს ჰორმონებს და მივიღე. და სასხვათაშორისოდ გეტყვი,რომ ქალიშვილი როგროც მახსოვს არცერთი არ ყოფილა და ტყუილად ახლა ნუ ტყ****ვენ მართლა ტვინს რაა..შენ კიდევ შეჩემისა,როდის აქეთ გახდი ქალების ცხვირსახოცი?! მრისხანებისგან თვალები უბრწყინავდა ნაკაშიძეს.
-მას შემდეგ რაც შე გაბოროტება დაიწყე! ასე როდის გაბორიტდი ალექს?! როდის მოასწარი ასე გაბოროტება?! გიყურებ და ვერ ვხვდები რა მსგავსეება ახალ ალექსსადა ძველ ალექსს,შორის?!...სააღოლ ძმაო მე თუ ამ ყოველივეს ღირსი ვარ შენგან?!... შინაურ მღვდელს შენდობა არ აქვსოო ჩემზეა ნათქვამი.... მადლობა ძმაო ყველაფრისთვის,ასე გასინჯე ცემი დაბადების დღეც კი დაგავიწყდა.... მაადლობა ძმაო ყველაფრისთვის.
-ფუ ჩემი სულ გა****დი,ბოდიში ძმაო,მე ,მეე....არ ვიცი რა მჭირს დადა არ ვიცი...შუბლზე ხელი მიიჭირა და იატაკზე დაეშვა,კედელს თავი მიადო და მონოტორულად ურტყამდა თავს უძრავ სხეულს.
4 თვე გავიდა რაც ნინო წავიდა და ჩემი სული გაიყოლა,ვკვდები უმისოდ ვერ ვსუნთქავ ასე როდის შევეჩვიე არც კი ვიცი,ალბად დამწყევლა ვინმემ რომ მას ვერ ვეჩვევი....მისი სურნელს ვერ ვივიწყებ და სულ ტაოს მაყრის მისი გახსენებისას,მისი კისკისი მენატრება, მის გაბერილ ტუჩებს რომ ერთჯერ მაინც შევეხო კიდევ გეფიცებ ეშმაკს მივყიდი სულს,გეფიცები!... ცრემლები დაედინა მამაკაცის ღაწვებს და იმაზე მეტად ატკივდა ძმაკაცის მდგომარეობა დადას ვიდრე ადრე ტკიოდა, 4 თვე სრულ დუმილში გაატარა ნაკაშიძემ, 2 თვეზე მეტი ეძებდა ბერლინი სადაც იყო ფეხდაფეხ შემოიარა,მაგრამ ვერ იპოვა,მისი ასავალ დასავალი არსად ჩანდააა.... მერე დაეჭვდნენ იქნებ და ტყული იყოს და საერთოდ არ წამოსულიყო იქნებ გერმანიიაშიო ძველი ნაცნობი მოიძია ნაკაშიძემ აეროპორტში და იმ მგზავრთა სია,ნახა,რომელიც გაფრინდა გერმანიაში 1 დეკემბერს,იმ სიაშ არ აღმოჩნდა ნინო. 1 დეკემბერს 3:05 წუთზე ორი რეისი გაფრინდა ,რომი და ბერლინი თუმცაღა არცერთ სიაში არ იყო გედენიძის გვარი. ცამ ჩაყლაპა თუ მიწამ არავინ იცოდა. ახალ წელსაც მარტო შეხვდა ნაკაშიძე,წელს რომელიც ეგონა ყველაფერს შეუცვლიდა..... მთელი 2 თვე ქაოსში გაატარა ქუჩებში უაზროდ დაწანწალებდა, 2 თვის მერე კი მიეცა ზოგისთვის სანატრელ ნეტარებას. ღვინოს და ქალებს,შიგადაშიგ კაზინოშიც დადიოდა და იქიდანაც მოყავდა ქალები. არავინ უწყის რამდენი ქალი ყავდა ბოლო თვეებში,ყოველ ღამით ახალი,ერთ ღამეზე მეტს არავისთან ატარებდა და ყოველი ახალი ქალი ყოველ ახალ ღამეს ერთ სახელს ატარებდა „ჩემო ნინუცა“.
-სად ვეძებო დადა სად,უმისოდ ვერ ვსუნთქავ ვერაა,ამ დედა მოტ***ლ გულს უნდა რომ გვერდით მყავდეს,უნდა და რა ვქნაა?! გეფიცები დადა თუ ოდესმე ვიპოვე არსად გავუშვებ არსად და ისე ვატკენ სიცოცხლეს ჯოჯოხეთად ვუქცევ,ინატრებს მოკვდეს,ამ ჩმი ტანჯვის 2 თვეს არ ვაპატიებ,არასდროს!
-გეყოფა ალექს და კუდიანი ქალივით ნუ იწყევლები ამის დედა მო**ან რაა...
-რას ნუ ვიწყვლები,მარტო დედაჩემის ცრემლებს არ შევარჩენ გედენიძეს,ქალი მოსიარულე მკვდარია! იცი წუხელ რა მითხრა?! უარყოფის ნიშნად თავი გააქნია დადამ...
-ერთ დროს მეამაყებოდი დღეს კი მცხვენია, რომ ჩემი შვილი ხარო,შენი სახით მე შვილი აღარ მყავსოოო! გეფიცები შურს ვიძიებ ადრე თუ გვიან გამოჩნდება და ...
-გეყოფა ალექს,გეყოფა აი,შენი შურისძიების შედეგი რაა,არის და კიდევ შურისძიებას იძახი,უმისოდ არ შეგიძლია არაა,ვერ ატკენ,გიყვარს!.
-არ მიყვარს უბრალოდ.....უბრალოდ...ენა დაება ნაკაშიძეს...
უბრალოდ შევეჩვიე და ვერ გადავეჩვევი რადგან მისით დაუკმაყოფილება მჭირს,ის ჩემი უნდა გახდეს ჩემი,მე უნდა ვიყო პირველი,მეე...!!!
-გეყოფა ალექს,შენც კარგად იცი,რომ შეყვარებული ხარ,თანაც ყურებამდე,გედენიძით შეპყრობილიხარ. ახლა რომ ვინმე მოვიდეს და გითხრას გათხოვდაო რას იზამ?!
-მოვკლავ გეფიცები მოვკლავ ნინოს და მის ქმარსაც,იმიტომ რომ ის ჩემია,ჩემი!!!
-ჰმ....ჩვენი ბაბნიკი ნაკაშიძე ბადეშია,რომლის მებადურიც გედენიძს ქალია.
-ოხ,დადააა....რატომ გესმის ყველაფერი ასე კარგად,რატომ?!
-იმიტომ რომ ერთნი ვართ ძმაო ერთნი და ნინუცაც ჩვენიანია და მასაც ასე ესმოდა შენი სულ.
-ოხ დადა....რას მივხვდი იცი?! მხრები აიჩეჩა დადამ.
-რას და გედენიძის ქალი დედას მი***და, მი***ვს და მომავალშც კიდევ მო***ვს!!!.....


ჩემო შოკოლადებო დამდეგ შობას გილოცავთ,მრავალს ძვირფასებოოო <3 იმედია ისიამოვნებთ,პროგნოზები და შეფასებები გააკეთეთ. <3
უყვარხართ თქვენს ალექსანდრას. :* <3 არ გადამიხედავს და შეცდომებისთვის მომიტევეთ...აბა ველოდები ბევრ-ბევრ კომენტარებს და პროგნოზებს. :*



№1  offline წევრი ♡EPICLOVE♡

au kai raa es ra oatara tavi iyoo me kide anmdeni xani vrlodebodii kai ki iyo magram ase ar sheilebaa adre ramxela tavebs debdiii:(
--------------------
არასოდეს დაელოდო საუკეთესო მომენტს უბრალოდ აირჩიე მომენტი და გახადე ის საუკეთესო♡

 


№2  offline მოდერი bibo

Au magijebs es istoria ise miyvars ravi mgoni male me shevxtebi da orives vitrev tmebit :D :D ertmanetis gaubedurebistvis :@ :@ :@ :@ ara es aleqsandre xo miyvars da cheni bichia magra dadac chamivarda mgoni gulshi :D :D ara xelidan gasashvebi bichi :p kargi xar ukargesi shokoladi da mal male dade da udidesze udidesi tavebi kai :* xo ici rogor miyvarxar da gbaleshikob

 


№3 სტუმარი ჭინკპ

Magaria da male dade axali tavi

 


№4  offline წევრი Lana Tomlinson

ასეთი რამ მოხდა და მაინც შურისძიებაზე ფიქრობს.ფსიქიატრი სჭირდება აშკარად :დ. კარგი ხარ ალექსანდრა.მიყვარს ეს ისტორია მე ^_^

 


№5 სტუმარი Marishka^_^

რაღა შურისძიებაა უნდაა ამას ერთიი ვიცოოდეე... ))) მალეე დადეე რააა თაანნ დიდი თავებიიი)). ^_^

 


№6 სტუმარი nino

Aui ki magari tavi iyoo magaram amdeni xlos lodini asetma pawawina tavma ver damikmayofilaa :-( da mal male dade gtxov raaaa

 


№7 სტუმარი nini

Vaime gavafren gadavireviii adamiano ra kargebi arian gavgijdebiiii aleqsandra shen mogklavvv mal male dade tore guli gamiskdrba :@ dada am nawarmoebshi yvelaze magar adamianaada gamochenilii da magrad miyvaes es adamini imediaa aleqsandres ar gaaboroteb da ninucas ar moakvlevieb tore gavgijdebiii dges unda momewera dade male tqo mgram ar damchirda male dade raa :( chemi tqma ar gchirdeba shen isedac ici ro dzalian magari gogo xarr

 


№8  offline მოდერი aleqsandra

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/lovege/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22
♡EPICLOVE♡
au kai raa es ra oatara tavi iyoo me kide anmdeni xani vrlodebodii kai ki iyo magram ase ar sheilebaa adre ramxela tavebs debdiii:(

ჩემო თბილო,მაადლობა რომ მოგწონს love

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/lovege/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22
bibo
Au magijebs es istoria ise miyvars ravi mgoni male me shevxtebi da orives vitrev tmebit :D :D ertmanetis gaubedurebistvis :@ :@ :@ :@ ara es aleqsandre xo miyvars da cheni bichia magra dadac chamivarda mgoni gulshi :D :D ara xelidan gasashvebi bichi :p kargi xar ukargesi shokoladi da mal male dade da udidesze udidesi tavebi kai :* xo ici rogor miyvarxar da gbaleshikob

ბებე მშენიერო,შობას გილოცავთ ყველას,ყველას მართმადიდებლებს love

 


№9  offline წევრი difference

ვაიმეეეე მაგარიი იყოოო მაგრამ პატარა და ძალიან აგვიანეებ sad გთხოვ გთხოვ გთხოვ აღარ დაგვიანო შეგვიცოდე lol love

 


№10  offline მოდერი aleqsandra

ჭინკპ
Magaria da male dade axali tavi

მაადლობა,ვეცდები საყვარელოო love

Lanas Statusebi
ასეთი რამ მოხდა და მაინც შურისძიებაზე ფიქრობს.ფსიქიატრი სჭირდება აშკარად :დ. კარგი ხარ ალექსანდრა.მიყვარს ეს ისტორია მე ^_^

მე კი შენ მიყვარხარ ლან love მაადლობა რომ კითხულობ love

Marishka^_^
რაღა შურისძიებაა უნდაა ამას ერთიი ვიცოოდეე... ))) მალეე დადეე რააა თაანნ დიდი თავებიიი)). ^_^

ვეცდები საყვარელო,ვეცდები love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent