შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უცნობი (თავი 3)


11-01-2016, 16:58
ავტორი ninas gogo
ნანახია 2 657

თვალეები გაახილა, სასიამოვნო სურნელს გრძნობდა, მძიმე მასა აწვებოდა, უცებ გუშინდელი დღე გაახსენდა წამით უნდოდა ისევ ეტირა მაგრამ როდესაც თავი ასწია და ლურჯ თვალებს შეხედა, სადაც სითბოს ხედავდა გაეღიმა.
-გაიღვიძე ტასიკ?
- ნიიკ
-ჰოუ
- ძალიან დიდი მადლო..
ნიკამ თითი ტუჩებთან მიუტანა, ანასტასიას სიტყვის დასრულებაც არ აცალა, შუბლზე აკოცა და მის თმაზე თამაშობდა.
-აუ ტასო და რომ მყოლოდა ვისურვებდი შენნაირი ყოფილიყო
-მართლა?(ანასტასია)
- კი მართლა ტო(ნიკა)
-მოდი იცი რა ვქნათ?(ანასტასია)
-რააა?(ნიკა)
-რადა მე ვოცნებობდი ძმა მყოლოდა, შენ ხო დაზე ოცნებობდი არცერთს გვყავს დედმამიშვილი ხოდა შენ ჩემი ხმა იყავი მე კი შენი და ვიქნები და მარიამი ნუ ეხლა ჩვენი დაიკოა ისედაც. აბა თანახმა ხარ?
-აუუ რასაყვარელიხაარ შეეეენ, სე პატალა გოგო სენა. ნიკამ პატარა ბავშვივით დაუწყო ლაპარაკი და ანასტასიას ეხუტებოდა
-კიი ტო, თანახმა ვარ აბა რა. მიდი ახტი, გავუაროთ მარიამს. ქალბატობმა იგულავა არც გავახსენდით (ნიკა)
-ხოო ეგ უნამუსო ენა და პატარა გოგოსავით გაიბუსხა. ნიკამ ამის შემხედვარე გადაიხარხარა და სანაცვლოდ კი თავში ბალიში მოხვდა ანასტასიასგან. ეხლა ნიკა იბუსხებოდა, ტასო თავს ვერ იკავებდა და მასაც მოხვდა თავში ბალიში.
მე შენ გიჩვენებ სეირს დაიყვირა და ნიკას ზურგზე შეახტა. ნიკამ მთელი სახლი ატარა ზურგზე შემოკიდებული ანასტასია. ბოლოს დაქანცულები დივანზე დაწვნენ.
-აუუ გიჟი ხარ შენ (ნიკა)
-გიჟი შენ ხარ ეეე (და ენა გამოუყო)
როგორც იქნა ადგნენ და გაემზადნენ კიდეც.
მარიამი თავის მონატრებულ დედიკოსთან იყო საწოლში ჩახუტებული, ზარის ხმა გაიგო და ფეხზე წამოდგა.
-ჰომშვიდობაა?(მარიამი
- კიიი რას შვებით?(ნიკა)
-რავი აბა.
ქალბატონი ნინა გამოვიდა ნიკა მოიკითხა და ანასტასიასაც გამოკითხა რახდებოდა ახალი. გუშინდელი ამბის გარდა ყველაფერი მოახსენა და ნინას აკოცა როგორ გვენატრებოდიო.
მარიამი ხელში წვდა ანასტასიას და თავის ოთახში გაიყვანა.
-ვაიმე გოგო გუშინ სად იყავი?(მარიამი)
-გუშიინ?.. ტასომ ტირილიდაიწყო მარიამი გაკვირვებული უყურებდა რა გატირებსო და ტასომ ყველაფერი მოუყვა. მარიამს გული ეტკინა, ტასოს ჩაეხუტა და ამშვიდებდა.
-კიდეკაი გოგო მალევე მოვიდა ის ტიპი ვინაა ისე ორჯერ გადაურჩენიხარ თან რატომ დაგტოვა რაგაც უცნაური ვინმეა(მარიამი)
-ოოორავიმეე. კაი აღარ გვინდა ამაზე ლაპარაკი შენ მოყევი აბაა რა ხდებოდა.(ანასტასია)
-რადაა, ნიას ერთად ვცეკვავდი გოგო და ვიღაც ბიჭი მოვიდა დიდი თაიგულით მე რო მიყვარს ისეთი ყვავილები იყო, გაჩვენებ მერე ხოდა გილოცავო და მეთქი მადლობა გიცნობთქო და რა მნიშნვნელობა აქვს მე გიცნობ რაც მთავარიაო და გამიღიმა. ვაიმე ტაას ისეთი ღიმილი ქონდა ლამის მკლავებში ჩავუვარდი. რა იყო ეს და შეიძლება ვიცეკვოთო და მეთქი კითქო და ვცეკვავდით თვალებში მიყურებდა, რაღაც არაამქვეყნიური თვალები ქონდა, დავნდიიიი და უკაცრავად უნდა წავიდეო და მოიცა სახელითქო და დემეტრეო და გვარითქო და ესეც საკმარისია რაც იციო და ლოყაზე მაკოცა და წავიდა. მერე ძაან გავბრაზდი. ავარდნილი ბიჭია ფუფ, ასე როგორ დამადებილა მაცალე შენ სადმე რო გადამეყაროს პროსტა რა ვუქნა.
-აუუუ ცუდადვაარ, ხო გეუბნებოდი და რაიცი შენი ბედი გამოჩნდესთქო ააა აგერ (ანასტასია)
-აბა ეხლა 5კილომეტრის რადიუსზე არ მომეკარო ანასტადია გიორგაძე თორე ვერ გადამირჩები. (მარიამი)
-აუაუ კააიკაი(ანასტასია)
და ოთახიდან გავარდა სიცილისიცილით დივანზე ნიკას მიუჯდა. მარიამი კი ნინას.
-რა ხდებდა რა დღეში ხართ(ნინა)
-არაფერი დე რაგაც გამაიმუნებულია ეს გოგო (მარიამი)
-მეეეე?? რა სისულელეა(ანასტასია)
-უიმე ბალღეეებიი
ეხლა ნიკა ჩაერთო საუბარში.
-ვუყუროთ რა რამეს და თან გავაკეთოთ პიცა რა წვენები მაქვს, დღეს მინდს რომ ჩემთვის ყველაზე საყვარელი ადამიანები იყვნენ ჩემთან ასე რომ დღეს ყველა ჩემთან რჩება. არაფერი გამაგონოთ ვსო
-კარგით ბოსს
სამივემ ერთროულად წამორთქვეს და გაიცინეს.
პიცაც გააკეთეს, ფილმს უყურეს და ძველი მოგონებები გაიხსენეს. მარიამი და ანასტასია ერთად წვებოდნენ. ნინა თავის ოთახში. ნიკა კი გვერდზე ოთახში რჩებოდა რომელიც გოგოების ოთახის გვერდზე იყო.
გოგოებმა პენუარი ჩაიცვეს და როგორც ბავშვობაში იცოდნენ, ჩახუტებულები იყვნენ და ჭორაობდნენ. ამდროს კარი გაიღო და ნიკამ შემოყო თავი
-შეიძლება?
-რა იყო მამიდაშვილო ?
-აუ მესინია გუდიანებისს ლაა გოგოებო დავიძინებ ლა თქვენთაან ვერ ვიძინებ მალტოო და არარსებული ცრემლი თვალზე მოიშორა და ნუკრის თვალებით შეხედა გოგოებს. გოგოებმა ამაზდ გადაიხარხარეს და დათახმდნენ.
ნიკა შუაში ჩაწვა და ორივეს მოხვია ხელი და თავზე აკოცა.
-აუ რა გოგოებში ვწერვარ იფ იფ
-არ გაბლატავდე ეხლა შენ(მარიამი)-ხორააა (ანასტასია)
- ღამე რამემ არ შემოგეტიოს შენი ნაშები არ ვართ ეს ისე ყოველიშემთხვევისთვის (მარიამი)
-კაი ეხლა მაგას როგორ მაკადრებთ ტო?
-კაი ვიძინეეეეებთ(ანასტასია)
-ძილინებისა დებილეებოო(მარიამი)
-ძილინებისა პრინცესებო(ნიკა)

________
მაპატიეთ აქამდე ვერ დავდე სამეცადინოები მქონდა( იაქტიურეთ, მაინტერესებს თქვენი აზრი



№1 სტუმარი chinka

Magariiaa gaagrdzeleee aucileblad

 


№2 სტუმარი A

Bodishi migebulia mara gagrdzelebas velodebi....... Magari iyo da male gaagrdzele.......

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent