შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფულზე გაცვლილი ბედნიერება (3)


12-01-2016, 00:32
ავტორი mariam-mariam
ნანახია 6 458

გაზაში ხმა არცერთს არ ამოვიღია.. დაძაბული ვიჯექი მანქანაში და ხელებს ვიმტვრევდი...
მინდოდა მისკენ ცალი თვალი მაინც გამეპარებიანა, მაგრამ ყოვლი მცდელობისას ირონიულ ჩაცინებას ვიღებდი პასუხად.. გაბრაზებულმა ხელები გულზე გადავიჯვარედინე და ჯიუტად დავიწყე წინ ყურება...
-მოვედით
მოჩვენებითი მყუდროება მისმა ხმამ დამირღვია და საოცარი ღიმილით გამიღიმა..
გადასვლას ვაპირებდი, როცა ისევ ჩემ ადგილას დამაბრუნა და სახე ძალიან ახლოს მომიწია...
-გახსოვდეს დედამ და ბებიამ არაფერი იციან.. არ გაბედო და რაიმე ისეთი არ გააკეთო რაც ეჭვს ჩაუნერგავს რომელიმეს...
მისმა ესთმა სიახლოვემ და მკაცრმა ტონმა საშინლად გამაღიზიანა და "სწერვობა" არც მე არ დავაკელი
-მოდი რა ვქნათ იცი, მითხარი ვინ იცის ჩვენი ესეთი უეცარი ქორწილის შესახებ და მაგათთან არ ვითამაშებ მზრუნველი და მოსიყვარულე ცოლის როლს..
ირონიულად გავუღიმე და ისევ მანქანის კარს დავეჯაჯგურე გასაღებად...
ისვ გადასვლას ვაპირებდი, როცა მაჯაში მწვდა და ძველ ადგილას დამაბრუნა
-მე არ ვხუმრბ მარიამ! სრიოზულად გეუბნები. სანამ ამ სახლში ვიცხოვრებთ მოგვიწევს ერთ ოთახში დაძინება და მოსიყვარულე ცოლ-ქმრის როლის თამაში...მხოლოდ მამამ, ანამაარიამ და ნიკამ იცის ამის შესახებ ნუ ჩემმა რამდენიმე ძმაკაცმაც... ნამდვილად არაა საჭირო მთელმა ქვეყანამ გაიგოს ბექა გასვიანის და მარიამ მეტრეველის ქორწინების ნამდვილ მიზეზს..
ხელი ოდნავ შემიშვა და თვალებში ჩამხედა, თუმცა მე
რის მარიამ მეტრევლი ვიქნები მთელი ქორწილი ყელში თუ არ ამოვადინე ექვსი თვის განმავლობაში... თუმცა მეშინია იმია რომ, შემიყვარდება...
არცაა გასაკვირი, სიმპატიუია, მიმზიდველია, სასურვლია.. კიდევ ბევრი სხვა რამ, მაგრამ ფაქტი ფაქტია... ნამდვილად ძალიან ფრთხილად უნდა ვიყო ბექა გასვიანის გადამკიდე...
მალევე გამოვფხიზლდი და ისევ ირონიული ღიმილი ავიკარი სახეზე..
-დაასრულე?! მე გითხარი რომ ვინც არ იცის ნამდვილი მიზეზი მოვიქცევი როგორც მზუნველი ცოლი და იმათთან ვინც იცს ისეთ რამეს ნუ მომთხოვ რასაც მერე მწარედ განანებ.. ეხლა კი გამიშვი სახლში უნდა შევიდე ძალიან დავიღალე...
ხელი უხეშად გამოვგლიჯე და მანქანიდან გადავედი... მალევე ვიგრძენი წელზე მხურვალე ხელი და დენდარტყმულივით უკან გავხტი.
-რას აკეთებ?!
შეშინბულმა ამოილაპარაკე და თვალებში მივაშტერდი
-არაფერს უბრალოდ ცოლს ხელი წელზე მოვხვიე რადგან ბებია და დედა სახლშია..
ბოლო სიტყვბი კბილებში გამოცრა და უფრო ამიკრო სხეულზე...
ისევ მოჩვენეითი ღიმილი ავიკარი სახეზე და გაღებულ კარებში შევედი...
აქაც სუფრა როგორც ჩანს ამაღამ გათენება მიწევს..
-ბექა, ესენი ვინები არიან?
არანაკლებ გაოცებულ ქმარს ვუჩურჩულე და სტუმრებით სავსე ოთახს გადავხედე
-მამაჩემის თანამშრობლები...
აქ ასმაგად მოგვიწევს თამაში...
ამ ფაქტით დამწუხრებულმა ოხვრით ამოილაპარაკა და წასასვლელად მიბიძგა...
-ოოოოო ახლად დაქორწინებული წყვილიც მოვიდა.. - სიხარული შეგვეგება ჩემი "მამთილი" და ორივეს ჩაგვეხუტა - მაქსიმუმ ორი საათი და მალე წავლენ...
ყურში გვიჩურჩულა და მოგვშორდა..
-მარიამ წამოდი კაბა გამოიცვალე და ისე ჩამოდი ქვემოთ..
ანამარია მომიახლოვდა და ჩემდა გასაკვირად თბილად მომმართა...
ბექამ ნაზად მომაშორა ხელი წელიდან და სუფრისკენ წავიდა.. მორჩილ ბავივით გავყევი უკან ანამარიას და თავი დიდ ოთახში ამოვყავი
-ეს ბექას საძინებელია, კაბა კარადაშია გადმოიღე და ჩაიცვი...
არ გეგონოს რომ ესე უცწბ შევცვალე შენზე წარმოდგენა, უბრალოდ დედას და ბებოს გამო ვაკეთებ ამას...
-ანამარია რამდენი წლის ხარ?
დავაიგნორე მისი ლაპარაკი და კაბის გამოცვლა დავიწყე..
- თექვსმეტის... რა იყო?
-არაფერი უბრალოდ, შენზე ორი წლით დიდი ვარ და არ მინდა გამომივიდეს როგორც ჭკუი სწავლრბა, უბრალოდ შენ ადგილა რომ ვიყო პირიქით მოვიქცეოდი, როგორც არ უნდა მიყვარდეს ჩემი ძმა... მითმეტეს იცი რომ მე და ბექას ერთმანეთი არ გვიყვარს და მაქსიმუმ 6 თვე ვიცხოროთ ერთად...
-რააა? შენ და ბექას ერთმანეთი არ გიყვართ?
-შენ რა არ იცოდი? აბა ბექამ იცისო?
-რა ვიცი და რა არ ვიცი ამიხსნი მარიამ
-მოკლდ..
ყვლაფერი თავიდან ბოლომდე მოვუყვი და მის გაოცებულ სახეზე გულში მეცინებოდა..
-ანუ ეს ქორწინბა დროებითია?
-როგორც ხედავ. არც მე და არც ბექას არ გვსიამოვნებს მაგრამ, რას ვიზამთ....
-კიდე ვინ იცის თქვენი ესეთი ქორწილის შესახებ?
-დედაჩემმა, მამაჩემმა, ჩემმა მეჯვარეებმა, მამაშენმა, ნიკამ და ბექას მეჯვარეებმა...
ჯობია რომ სხვა არავინ გაიგოს.. ექვსი თვე.. მერე გავშორდებით და ეგაა..
ღიმილით ამოვილაპარაკე და ახალი კაბა გადავიცვი.. კრემისფერი ზურგზე გიპიურით და წინ ოდნავი დეკოლტეთი, მუხლს ოდნავ აცდენილი...
-მესმის , მაგრამ ესე ადვილად ვერ შევძლებ ყველაფრის გააანალიზებას...
სარკეში თვალიერება ანამარიას ხმამ შემაწყვეტია და წრფელი ღიმილიც გამოიწვია..
-მესმის და არც გთხოვ რომ ესე უცებ გაიგო ყველაფერი, უბრალოდ ნუ გექნება ჩემთან ცუდი ურთიერთობა.. მოდი ეხლა ქვემოთ ჩავიდეთ და ვითამაშოთ მოსიყვარულე რძალ-მულის როლი..
ღიმილით მოვკიდე ხელი და გასასვლელისკენ წავიყვანე
-ისე გიხდება ეგ კაბა
შეპარული ღიმლით მითხრა და კიბეებზე დაშვა.. ადგილი მხოლოდ ბექას გვერდზე იყო და მეც მზრუნველი ცოლივით მხარზე ხელი დავადე და ლოყაზე ვაკოცე..
-რას აკეთებ მარიამ?
ყურში ჩუმად მიჩურჩულა და გარშემო მჯდომებს გაუღიმა
-არაფერს საყვარელო, როგორც მთხოვე მოსიყვარულე ცოლის როლს ვთამაშობ და შენც თუ იგივეს იზამ დამავალებ..
კბილებში გამოვცერი და მოხარხარე ნიკას ჩუმად გავკარი ბეჭი...
ბექამ ერთი შემიღრინა და სმა განაგრძო...
მთელი დღის დაღლილობამ კიდევ ერთხელ იჩინა თავი და დილის ხუთ საათზე ბექას ბეჭზე ჩამომეძინა...
ვიგრძენი ცხელი ხელები წელზე და წამებში ჰაერში აწევა... ცივი მატერიის შეხება და ისევ სიზმრების სამყაროში გადავეშვი...
დილით რომ გავიღვიძე ოთახში მარტო ვიწექი, ქვემოდან კი სიცილ ხარხარის ხმა ამოდიოდა...
ტანზე რომ დავიხედე მხოლოდ პენუარი მეცვა და დაფეთებულმა დავიწყე ოთახის თვალიერება..
ფეხშიშველმა გავიარე გზა საწოლიდან სააბაზანომდე, იქვე ახალი პირსახოცი ავიღე და სააბაზანოს კარი გავაღე...
კარების გაღება და ცხელ სხეულზე შეჯახება ერთი იყო... წამბში ამოვყავი თავი ბექას სხეულზე და იმდენად ახლოს იყო ჩემთან მისი სახს ტუჩების ერთი უხერხული გამოძრავებაც და ერთმანეთს შეეხებოდა....
ჩემდა საბედნიეროდ მალე მოვეგე გონს და დნდარტყმულივით წამოვხტი ფეხზე
-აქ რას აკეთებ?
აბლუყუნებულმა ამოვილაპარაკე და პირსახოცი მთელ სხეულზე შემოვიხვიე
-რავი ჩემ ოთახში, ჩემსავე აბაზანაში ვიღაც გოგო მივარდბა და მეჩხუბება აქ რას აკეთებო... მგონი არაა ლოგიკური ხო?
ცალბად ჩაიცინა და ჩემკენ წაოვიდა..
ინსტიქტურა უკან სვლა დავიწყე და მალევე სველ კედელს ავეკარი მთელი სხეულით..
წელს ზემოთ შიშველი ბექა მომიახლოვდა და წინ ჩამოყრილი თმა ყურს უკან გადამიწია მეორე ხელით კი ლოყაზე მომეფერა...
რომელო მდერობითი სქესის წარმომადგენელი გაუძლებდა ამ ყველაფერს?!
სექუალური მამაკაცი დგას შენ წინ და სახეზე გეფერება... არც მე ვარ გამონაკლისი და ლამისააა სანთელივით ჩამოვდნი მის წინ...
რეალობაშუ მისმა ირონიულმა ტონმა დამაბრუნა
-ექვსი თვე გვაქვს პატარა წინ... ყოველ დილით თუ ესე დადნი ჩემ ხელებში აუცილებლად შეგიყვარდები აი ჩემი კი რა მოგახსენო
ცხვირზე მაკოცა და სააბაზანოდან გავიდა...
სიტუაციით გაბრაზებული ჭარხალივით გავწითლდი და ყურებიდან ლამისაა ორთქლი გამომეშვა...
-ამ ექვს თვეს განანებ ბექა გასვიანო!
მუქარის ტონით ამოვილაპარაკე და დილის პროცედურების ჩატარებას შევუდექი



№1  offline მოდერი bibo

Ux ra kargi iyo sicil xarxarshi chavamtavre magram ar meyo pawuwuna tavi iyo ux ra es gazarde ra tavebi momwons. Es gogo me ukve mase unda mag dampal shter bichs saxaliso iqneba amati urtiertoba au or wutshi ar sheayvaro ra cota dro chirdeba ar momwons es ordgeshi sheyvareba danarcheni kargia yvelaperi saswauli shokoladi xar aba shen ici warmatebebiii

 


№2  offline წევრი natia-natia

ხოო რა თავები გაზარდე და არგვაწვალო მალე დადე

 


№3 სტუმარი keke5

Kargia :d male dadee daa gazardeee tavebi <3 kanfetka xar :* :d

 


№4 სტუმარი A

Dzalian magari iyo gagrdzeleba male dade ra.

 


№5  offline წევრი BiLii

yvela tavi gadavikitxe da saintereso istoria chans , kargi gogo xar yovel dge ro deb axal tavebs :-*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent