შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მეზობელი..(5)


17-01-2016, 17:30
ავტორი anukio31
ნანახია 1 612

30ოქტომბრის შემდეგ გადიოდა დღეები ისე,რომ არც (ვერც)ვნახულობდი,არც ვწერდი საერთოდ შეხება აღარ მქონდა მასთან არანაირი.მიყვარდა მაგრამ რა მექნა..
გადავწყვვიტე ყველაფერი მეთქვა დედაჩემისთვის და იმის მიხედვით მემოქმედა.
---1ნოემბერი---
-დედაა იცი ირაკლისთან ვმეგობრობ(მე)
-კი ვიცი ნია(დედა)
-ხოო ხოდა ვუყვარდი ადრე(მე)
-ვხვდებოდი მაგას(დედა)
-ჰოო და ახლა მე მიყვარს,მაგრამ მაწამებს,არ მწერს.იმედია არ მეჩხუბები დიდი რომ არის არმინდოდა ეს შენთვის მეთქვა(მე)
-კარგი რა ნია როდის მიჩხუბია?ძალიან კარგია მომწონს ირაკლი.დიდია და ჩამოყალიბებულია..ზრდილობიანი,მშვიდი.მოგწერს ნუ ღელავ ალბათ არ სცალია..(დედა)
-ნეტა მართლა მსეთი იყოს..ძალიან ცუდია აი ნაგლი და ჯიუტია..(მმე)
-კაი ახლა წავედი დავიძინებ.(მე)
-მიდი ტკბილი ძილი(დედა)
დედასთან ლაპარაკის შემდეგ დავმშვიდდი,აქამდე მეგონა,რომ ვერ გამიგებდა,მაგრამ როგორც ყოველთვის დედამ გამიგო.
---6ნოემბერი---
გავიგე მანქანის ხმა და ეგრევე გავიხედე ფანჯრიდან.რა თქმა უნდა არ შევმცდარვარ,ირაკლი და მისი დისშვილი იყვნენ.გავიფიქრე ახლა ანხე-მეთქი და ჩავედი დაბლა.ისინი კიბეებზე ადიოდნენ.ისე გავუარე ვითომ ვერც დავინახე..თან კინაღამ ამეტირა..ვიგრძენი მისი საოცარი მზერაა..გაუკვირდა რომ არ მივესალმე ისე გავუარე..ფეხები მიკანკალებდა.
როგორც კი გავეცალე უბანს მაშინვე დავურეკე დედას.
-დეეეეეეეეეეეე ახლა იცი რა ვქენი?ჩავედი დაბლა და არც მივესალმე ისე გავუარე!(მე)
-უნდა მისალმებოდი ცივად მაგრამ არაუშავს.ჩემი მაგარი გოგო ხარ!(დედა)
ამის შემდეგ რაღაცნაირად მეგონა მომწერდა,მაგრამ ჩემი ფიქრები იყო ამაო.
ასეთი საქციელი ერთხელ კდიევ გავიმეორე,მაგრამ მან შემომხედა-შევხედე,გამიცინა..გამიღიმა..რაღაცნაირი სახე მიიღო..მე ერთდროულად,სიძულვილისგან და სიყვარულისგან გამეცინა და ამეტირა..ამიტომაც გავიქეცი,სხვა გზა არც მქონდა..
ამ დღის მერე გადიოდა დღეები მე სწავლაზე გადავიტაე ყურადღება და ირაკლიზე აღარ ვსაუბროობდი..აღარც ვფიქრობდი..თითქოს გრძნობა განელდა..ჩაქრა..
---15ნოემბერი---
ვიჯექი იატაკზე(სასაცილოა მაგრამ ასეა)და ვიღებდი ფოტოებს.ერთი ისე მომეწონა რომ გამოვაქვეყნე სოციალურ ქსელში.და რას ვხედავ?"ირაკლის მოსწონს თქვენი ფოტო".
გამეცინა ოღონდ მართლა.
გავიდა 15 წუთი,მე მეგობრებს ვწერდი და უცბათ მომდის ესემესი..
-:* (ირაკლი)
ჩEმდაუნებურად ავხტი,ვიცეკვე,დავიყვირე..დედა მიხვდა და ჩამეხუტა..მოდისმეორე ესემესიც..
-როგორ ხარ??(ირაკლი)
-კარგად შენ(მე)
-კარგად.დღეს გნახე(ირაკლი)
-სად?(მე)
-აი ვიღაც გოგოსთან ერთად რომ მოხვედი,მერე ის გოგო წავიდა და შენ შემოხვედი კორპუსსში.(ირაკლი)
-ბიჭი იყო.(მე)
-იქამც იყოს ეგ თუ ბიჭი იყო :) (ირაკლი)
პ.ს იეჭვიანაააა :დ
-:) (მე)
-მომენატრე(ირაკლი)
-კაია(მე)
-შენ?(ირაკლი)
-ისე რა(მე)
მოკლედ ასე გაგრძელდა..შევრიგდით.ამის მერე 2დეკემბრამდე ყოველდღე მწერდა.ზოგჯერ მწერდა ლამაზი ხარო..მომწონხარო და ასეთებს,მაგრამ არ ვაცევდი ყურადღებას რატომღაც..
---16დეკემბერი---
-ცოცხალი ხარ?(მე)
მან უპასუხოდ დამტოვა ანუ ისტორია გამეორდა.ისევ ვეჩხუბე ისევ ისევ ისევ მოკლედ მომბეზრდა მაგრამ მიყვარს და რა მექნა?
ამის შემდეგ აღარ მიმიწერია.მაგრამ...
-25დეკემბერი-
-მარტო ვარ სახლში (მე)
-რაა მერე?(ირაკლი)
-გამოდი ჩგეხუტები რა(მე)
-ხო არ გაგიჟდი?(ირაკლი)
-არა!!მალე მითხარი მოდიხარ თუ არა.(მე)
-კაი მიდი გამიღე კარი(ირაკლი)
ბედნიერი ვიყავი რომ უნდა მენახა.
გავაღე კარი.შემოვიდა თუ არა ჩამეხუტა და მითხრა"
-რა გჭირს გოგო შენ?(ირაკლი)ნუ კანკალებ
(ვერ ხვდები ხო?რატო არ მწერრრ(მე)
-მოგწერ!(ირაკლი)
-როდის?(მე)
-მალე!
გავუშვი და ისევ ჩამიხუტა და აი ასე ვიდექით..გავუშვებდი მეხუტებოდა..კიდევ გავუშვებდი კდიევ მეხუტებოდა..სახეზე ხელები მომადო და თვლაბეში ჩამხედა..საოცარი იყო..შემდეგ გავიდა და მომწერა..ამ დღEს მთელი დღე მწერდა.ამის შემდეგ ისევ დაიკარგა..სოფელში წავიდა..
ოოო როგორ ვეერ ვიტან სოფელში რომ მიდის!
ამასობაში 31დეკემბერიც დადგა..ახალი წლის ღამეს ჩავიფიქრე,რომ შევვყვარებოდი..
----------------------------------
ხალხნო გთხოვთ დამიწერეთ კომენატრები როგორ მოგწონთ..რთულია ჩემთVის ამ ყველაფრის გადმოცემა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent