შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსუალური პროვინციელი მასწავლებელი (2 თავი)


19-01-2016, 00:06
ავტორი ანი ანუკა
ნანახია 3 641

დიდხანს აღარ გაჩერებულა ნაცვლიშვილებთან. სამზარეულოს ინციდენტის გამო ისედაც აფორიაქებული და დარცხვენილი იყო, აღარ შეეძლო დათოსთან ახლოს გაჩერება, დაღლილობა მოიმიზეზა და შეეცადა ლეოსგან თავი დაეხსნა.
-დარჩი რა ცოტახანი ელე.. ცოტას გავერთობით. -მისი გადარწმუნება სცადა ლეომ თუმცა უშედეგოდ.
-ვერა ლეო დაღლილი ვარ ეხლა, რო არ დავისვენო მოვკვდები. -მავედრებელი მზერა მიაპყრო, რათა სახლში გაეშვა და აშლილი გრძნობები დაელაგებინა. -გპირდები ხვალ ნინიკოსთან ერთად გადმოვალ! და მთელი დღე შენი ვიქნებით! ნუ მეც თუ დაგჭირდები. -წამწამები საყვარლად აუფახუნა და ფართედ გაუღიმა.
-ოხ სანიკიძის ქალო! -ჯერ ალმაცერად აათვალიერა -მპირდები? -ირონიულად გაუღიმა და თანხმობის მიღების შემდეგ თავადაც თანხმობა განუცხადა.
-კარგად.. ხვალ გნახავთ ბავშვებო, სასიამოვნო იყო თქვენი გაცნობა! -გაეკრიჭა იქ მყოფთ და ქათქათა კბილები გამოამზეურა.
-ეე სად მიდიხარ ტო? დარჩი რა.. მოგაწყინეთ არა? -უცებ შესჩივლა თომამ და გოგოს გაუღიმა.
-არა არა ძალიან მხიარულები და პოზიტიურები ხართ.. უბრალოდ ძალიან დავიღალე დღეს როგორც ფიზიკურად ასევე სულიერად -და ნელიკოსკენ გაიხედა მოღუშულმა -ხვალ აუცილებლად გადმოვალ ან თქვენ მეწვიეთ ჩემს დაქალსაც გაგაცნობთ, ძაან მოგეწონებათ თქვენსავით პოზიტიური და დადებითი პიროვნებაა, ადვილად გაუგებთ, არა ლეო? -ალმაცერად გახედა ნაცვლიშვილს, რომელმაც წამებში მიახრჩო მზერით და ბოლოს თავი დაუქნია.
-კარგი მაშ რა გაეწყობა.. ხვალ ვერსად გაგვექცევი!
-არის სერ! -გადაიკისკისა და ნელიკოს მიუბრუნდა -მალე გამოჯანმრთელდით და შეეცადეთ დღეს ბევრი არ იმოძრაოთ!
-ნუ ღელავ ჩემო გოგო ესენი მაინც არ ამაყენებენ ვატყობ.. -კოპებშეკრულმა გადახედა იქ მყოფთ და ელეს გაუღიმა -კარგად შვილო თინას მადლობა გადაეცი!
-კარგი.. ნახვამდის, ტკბილად. -კიდევ ერთხელ მოავლო ოთახს თვალი, ცოტათი უფრო მეტხანს მოუხდა დათოსთვის მზერის გაჩერება, მაგრამ როგორც კი მამაკაცმა თვალი ჩაუკრა და ტუჩის კუთხე ჩატეხა, უმალ მოაცილა მზერა და გარეთ გავარდა.

სახლში მისულს თინა ბებო უკვე დაძინებული დახვდა. ფეხაკრეფით მიირბინა ქალის საწოლამდე, ფრთხილად დაიხარა და ტუჩები შუბლზე მიაწება -ტკბილი ძილი ბე! -არც დღეს უღალატა უკვე 6 წლიან ტრადიციას და ღიმილით გაიხურა ოთახის კარი.

წყალი გადაივლო, ტრუსზე წითელი, მოკლე პენიუარი გადაიცვა და სააბაზანო დატოვა. მართალია სოფელში გაზრდილია და მართლაც, რომ სიწმინდისა და სისპეტაკის განსახიერებაა, მაგრამ
უყვარს როდესაც თავს სექსუალურად და კომფორტულად გრძნობს. მართალია საზოგადოებაში ერიდება ძალზედ გამომწვევი და სექსუალური ტანისამოსის ტარებას, მაგრამ ამ სიამივბებას ღამით არ იკლებს და ძილის წინ ყოველთვის კმაყოფილი ათვალიერებს თავის თავს სარკეში და ბედნიერი ეშვება მორფეოსის სამყაროში.

ოთახში შესულს უმალ ეცნო უცხო და ამავდროულად ძალიან სასიამოვნო სურნელი. როდესაც ოთახის კუთხეში სავარძელში მოთავსებული დათო დაინახა თვლები ლამის ბუდეებიდან გადოუცვივდა.
-შენ.. შენ აქ რას აკ..ეთებ..? -დაბნეულმა და შოკირებულმა ძვლივს მოუყარა სიტყვებს თავი და მამაკაცის თვალებში ჩაიკარგა.
დათო ნელა წამოიწია სავარძლიდან და ქალისკენ დაიძრა. -მე.. -სჩვენებელი თითი საკუთარ გულ-მკერდს მიადო შეროზიამ და განაგრძო -შენ რას ფიქრობ პატარა ქალო? მე შუა ღამეს რას უნდა ვაკეთებდე შენს სახლში.. შენს საძინებელში.. ნახევრად შიშველი ქალის წინ?.. -ისეთი ვნებიანი ეჩვენებოდა ელეს მამაკაცის ბაგეებიდან წარმოთქმული თითოეული ბგერა ლამის იქვე განუტევა სული. უკვე კედელს აკრული ელენეს წინ იდგა და ცხელ ჰაერს აფრქვევდა ქალბატონს. თვაკებში უყურებდნენ ერთმანეთს და აშლილი ჰორმონების დაოკებას ცდილობდნენ.
-მე არ.. არ ვიცი.. გთხოვ დატოვე ჩემი ოთახი.
-არ შემიძლია ელე -ოო როგორი ვნებით წარმოთქვა ეს სახელი, ელენემ სიამოვნებისაგან ქვედა ტუჩზე იკბინა. -ტუჩებს მოეშვი თორე სხვა მიზეით მომიწევს დარჩენა და მერწმუნე მაგ არსებებს კარგი დღე არ ელით! -ელენემ მამაკაცის სიტყვების გააზრების შემდეგ უმალ მომუწა პირი და მთელი ძალით დააჭირა ბავეები ერთმანეთს. მის ბავშვურ საქციელზე დათომ გადაიხარხარა და ცალი ხელით კედელს დაეყრდნო. -ჯობს მოგცე ის რისთვისაც მოვედი, თორე აქ ისეგ მდგომარეობაში დამხვდი -და ისევ აათვალიერა ქალის სხეული -ვახ ჩემი, კედელს მომუშტული ხელი დაკრა, ცალი კი თავზე გადაისვა. ელენე კი გაუგებრობაში მყოფი ხმას ვერ იღებდა. -აიი აიღე ტელეფონი დაგრჩა ლეომ გმომატანა, ნელი დეიდას ეხმარებოდა და მე მთხოვა.
-მადლობა.. -საწყლად ამოიკნავლა და სწრაფად გამოსტაცა ხელიდან. მამაკაცი ნელნელა ჩამოცილდა. ნეტა იცოდეთ რა ნერვების ფასად დაუჯდა ყოველივე. ელენიკოც ნელნელა მოეშვა და წონასწორობის შესანარჩუნებლად კედელს მიეყრდნო და კისერი გადააკონწიალა.
-ამის დ..შ.. რას მიშვები ტო! -თვალისდახამხამებაში მიეჭრა ელეს, კედელს მისიანად მიაწება, ხელები ცალი ხელით თავს ზევით გაუკავა, თეძოები ერთმანეთს მთელი ძალით დააჭირა და მეორე ხელი საჯდომზე ჩაუსრიალა.
-რას შვები?? -დამფრთხალმა და ჰორმონებ ათუხთუხებულმა ამოიკნავლა და ტუჩზე იკბინა.
-მაპატიე პატარა, მაგრამ სხვაგვარად არ შემიძლია.. -უნდოდა ეკითხა რა? მაგრამ მამაკაცის მხურვალე ბაგეები იგრძნო თავის გაყინულ ბაგეებზე და ერთიანად ლავა ჩაეღვარა მთელს სხეულში. ძალიან ნელა
და ნაზად უკოცნიდა ბაგეებს. თავიდან შეეცადა ელენსიო გაკავებული ხელები გაეთავისუფლებინა და დაეჯაჯგუნა, მაგრამ როცა მამაკაცმა დაძარღვული ხელი მოუჭირა საჯდომზე, თავი ვეღარ შეიკავა მის პირში ამოიკვნესა და თავისი ბაგეებიც აამოძრავა. დროის შეგრძნება სულ დაკარგეს, ნაზი კოცნა გაამძაფრეს, მამაკაცის ხელი საჯდომიდან ქალის ფეხზე აღმოჩნდა, რომელიც თავის ფეხს შემოხვეოდა. ნელ-ნელა გაუთავისუფლა ხელები და ჰაერის ჩასაყლაპად ქალის ბაგეებს მოწყდა. ორივე ხელი კედელს მიაკრა და სანიკიძე მათ შორის მოიქცია. რამოდენიმე წუთი ერთმანეთზე შუბლით მიყრდნობილნი სუნთქვის დარეგულირებას და მომხდარია გააზრებას ცდილობდნენ. მითუმეტეს ელენიკო რომელსაც დაცემამდე სექსუალურმა მამაკაცმა პირველი ამბორი მოპარა და თან მასსავით დაცემამდე გასაგიჟებელი და გემრიელი. ნელა დაიხარა ქალის სახისკენ შეძლებისდაგვარად დამშვიდებული და მთელი სახე დაუკოცნა, ნელნელა კისრისკენაც გადაინაცვლა და ყელი დაუკოცნა აუჩქარებლად, პარალელურად ორივე ხელს ნაზად დაატარებდა ქალის უკანა სიმრგვალეებზე.
-გთხოვ წადი.. -მოკრეფილი გამბედაობით ამოილაპარაკა და ამოიკვნესა.
-მაპატიე ელე! თავი ვერ მოვთოკე მაპატიე.. მაგრამ იმდენად აექსუალური ხარ ამის დედაც.. მაპატიე! -ვნებისგან დაბოხებული ხმით ამოილაპარაკა გოგოს საფეთქელზე აკოცა და ოთახი დატოვა.

გაბრუებულმა ძვლივს მიაღწია საწოლამდე და ემბრიონის ფორმაში განთავსდა. საბანი ცხვირამდე აიწია და განცდილი სიამოვნებისაგან თავალები დახუჭა. ერთიანად მოცული იყო ყველა გრძნობით რომელსაც აქამდე უკუაგდებდა და გამოღწევის საშუალებას არ აძლევდა. ცოტახნის წინანდელი სიტუაციის წარმოდგენაზე გაეღიმა, შემდგომ კი მოიღუშა, რადგან დამშვიდებულ გონებაზე გაიაზრა რომ მამაკაცმა ყოველივე ვნებებია ჩასაკლავად გააკეთა, რომელიც მისმა სხეულის მადისაღმძვრელმა ფორმებმა განაპირობა. ემოციებით დახუნძლულსა და გადაღლილს მალე ჩაეძინა და გადაეშვა მორფეოსის სამყაროში.


***

მეორე დილით თორმეტამდე არ გაღვიძებია. ისიც ქარიშხალივით შემოვარდნილმა ნინიკომ გააღვიძა, რომელიც გამწარებული
ურტყამდა ოთახს წრეებს და ვიღაცას გამეტწბითთლანძღავდა.
-ოხხ ინებე ქალბატონო გაღვიძება? არ უნდა გეთქვა გოგო ის ველური კრეტინოზავრი თუ ჩამოეთრა? დილიდან გამიფუჭა ხასიათი არადა რარკარგ განწყობაზე ვიყავი! ოხხ როგორ ვერ ვიტან, არადა რა სექსუალურია.. ვაიიჰ.. -უცებ მიიდო გულზე ხელი და საწოლზე დაჯდა უფროსწორად გაიშხლართა.
-გამაგებინებ ამ დილაადრიან ვის ლანძღავ ესე გამეტებით და მე რაში მიმიძღვის ბრალი? -გაოცებულმა და არეულმა ელენემ უმალ მიაყარა კითხვები.
-ის ხეპრე ლევანი თუ ჩამოვიდა მე ეხლა უნდა ვიგებდე გოგო?! ქვევით აგდია ვაჯბატონი მეგობრებთან ერთად და თინას მომზადებულ ღვეზელს და ჩაის მიირთმევს.
-ჰააჰაჰ უკვე დაიწყო ნაცვლიშვილმა შენს ნერვებზე დაკვრა? -გამხიარულებულმა გადაიკისკისა და დაქალს მოეხვია. -რაო ბუა გაგახსენა პატარა ჭინკა, როგორ იყავი თავდავიწყებით შეყვარებული ვაჟბატონზე? -ეშმაკურად აწკიპა წარბები და ისევ გადაიკისკისა.
-ელენე! თუარ მოკეთავ ჩემი ხელოთ დაგახრჩობ და იმის ბოღმას შენზე ვანთხევ! -მიხვდა დაქალი გამკეთებელი იყო და უმალ გაჩუმდა, სამაგიეროდ მისთვის საინტერესო საკითხზე წამოიწყო საუბარი.
-ისა და.. ვინები არიან ქვევით?
-შენ ვინ გაინტერესებს სანიკიძის ქალიშვილო? -უმალ მიუხვდა დაქალს და ცნობისმოყვარედ მიაჩერდა.
-დათო ქვია.. -თავჩახრილმა ამოიჩურჩულა გეგონება დანაშაულზე წაასწრესო.
-ეს ის ცისფერთვალება გასაგიჟებლად სიმპათიური ყმაწვილი ხოარაა თინიკოს რო ეჭუკჭუკებოდა ჰაა? -უმალ ამოხედა ელემ და თანხმობის ნიშნად თავი დაუკრა -ჰოო ეგ იქნება.. რაზე საუბრობდნენ?
-შენზე!
-რაააა? რაას? -უცებ ჭყიტა თვალები.
-დაწყნარდი შექალო შენს პატარაობაზე საუბრობდა თინაჩკა. შენ ის მითხარი რას მიმალავ?? -მიხვდა დამალვას აზრი არ ქონდა თან რომ არ დაცლილიყო მოკვდებოდა.
-ისაა გუშინ ტელეფონი დამრჩენია და სააბაზანოდან გამოსულს ოთახში დამხვდა.. და ტელეფონი დამიბრუნა..
-მერე..?? -ჩაეძია ნინი რახან იცოდა ძალდატანებით თუ გამოსტყუებდა დაქალს სრულ
სიმართლეს.
-მერე... მერე გასაგიჟებლად მაკოცა და მეც ავყევი.. -და თან ცრემლები გადმოყარა.
-ვაიმე რა მაგარია! როგორც იქნა შენ მაინც იგემე პირველი ამბორი.. დაიცა რა გატირებს სულელო ჩუ.. დაწყნარდი..
-მან მხოლოდ ვნებების ჩასაცხრომად გამომიყენა და მეც სულელი ჩავადნი ლამის ხელებში. -დაქალის მკერდზე აზლუქუნდა და უფრო მაგრად მიეკრა.
-ნუ გაამრიე ეხლა! ნაადრევად ნუ გამოგაქ დასკვნები! არჩანს ცუდი ანუ ავარდნილი ტიპი.. ნახე ყველაფერი კარგად იქნება.. დაწყნარსიე ხლა ჩემო ტკბილო.. მიდი გაკუსკუსდი მოწესრიგდი და ჩავიდეათ.. სირცხვილია.
-კარგი -უმალ შეიმშრალა ცრემლები და დაქალს ლოყაზე აკოცა -ძაან მიყვარხარ ნინ!
-მეც ჩემო ლამაზო!

-----------------------------------------------------

ჩემო საყვარლებო დიდი მადლობა ყველას ვინც ტკბილი შეფასებები დამიტოვა. ველოდები თქვენს კომენტარებს და შეფასებებს. მგონია რო ეს ისტორია დიდად არ მოგწონთ რაღაც დაბალი აქტივობაა.. მართლა არ ვწერ ყოველივე ამას ვიღაცის თვალში ამაღლებისთვის და პოპულარობისთვის. უბრალოდ მაინტერესებს თქვენი განცდები და შეხედულებები. მეც უდიდეა სიამოვნებას ვღებულობ თქვენი კომენტარების კითხვით.. ალბათ ყველა მწერალი დამეთანხმება აქ ვისაც ერთხელ მაინც დაუდევს ისტორია! მე ამით ძალას მმატებთ რომ უფრო დიდი მონდომებით ვწერო და გაგახაროთ თქვენ! მე საათობით ვწერ ამ
ისტორიას რომ გასიამოვნოთ.. ძალიან გთხოვთ იგივე გააკეთეთ სულ რაღაც წუთებს წაგართმევთ ერთი კომენტარის დაწერა და არც.. მე კი გამახარებთ და სტიმულს მომცემთ. ძალიან მიყვარხართ და მაბედნიერებთ ესეთი კარგები რო ხართ თქვენი ანი! ❤️❤️❤️



№1  offline მოდერი sameone crazy girl

ვაიმეეეეეეეეეეეეეეეე დავიფერფლე და ახლა მე რა მიშველის მაგათ კი ეშველება მე რა ვქნა რაააა უუუფ am wink wink wink ვგიჟდები ვგიჟდები ვგიჟდები შენზე და შენს ისტორიებზე არადა დაძინებას ვაპირებდი recourse ვაიმეე ეს რა გასაგიჟებელი თავი იყო და ეს დათო ხო საერთოდ გასაგიჟებელია მაგრამ დაკავებულ ბიჭებს არ ვეხები wink wink wink
რა დავწერე აჟიტირებულმა არც კი ვიცი გადარეული ვარ ხო? რა გავაკეთო wink wink wink I LOVE YOU BABY love love love love

 


№2  offline წევრი ანი ანუკა

sameone crazy girl
ვაიმეეეეეეეეეეეეეეეე დავიფერფლე და ახლა მე რა მიშველის მაგათ კი ეშველება მე რა ვქნა რაააა უუუფ am wink wink wink ვგიჟდები ვგიჟდები ვგიჟდები შენზე და შენს ისტორიებზე არადა დაძინებას ვაპირებდი recourse ვაიმეე ეს რა გასაგიჟებელი თავი იყო და ეს დათო ხო საერთოდ გასაგიჟებელია მაგრამ დაკავებულ ბიჭებს არ ვეხები wink wink wink
რა დავწერე აჟიტირებულმა არც კი ვიცი გადარეული ვარ ხო? რა გავაკეთო wink wink wink I LOVE YOU BABY love love love love

ხოდა ეხლა ტკბილად დაიძინე მარიამ(თუ სწორად მახსოვს სახელი) ნუ თუ შეძლებ :დდ მერო შენზე და შენ ისტორიებზე ვგიჟდები ?? ^^ ნუ მიწამებ გიოს და საბუნას თორე ამ მეტად სექსუალურ და ჩასაყლაპ დათუნას დაგიტანჯავ !!! :დდ ❤️ მეც მიყვარხარ ძეტკა )) ❤️❤️❤️

 


№3  offline მოდერი sameone crazy girl

ანი ანუკა
sameone crazy girl
ვაიმეეეეეეეეეეეეეეეე დავიფერფლე და ახლა მე რა მიშველის მაგათ კი ეშველება მე რა ვქნა რაააა უუუფ am wink wink wink ვგიჟდები ვგიჟდები ვგიჟდები შენზე და შენს ისტორიებზე არადა დაძინებას ვაპირებდი recourse ვაიმეე ეს რა გასაგიჟებელი თავი იყო და ეს დათო ხო საერთოდ გასაგიჟებელია მაგრამ დაკავებულ ბიჭებს არ ვეხები wink wink wink
რა დავწერე აჟიტირებულმა არც კი ვიცი გადარეული ვარ ხო? რა გავაკეთო wink wink wink I LOVE YOU BABY love love love love

ხოდა ეხლა ტკბილად დაიძინე მარიამ(თუ სწორად მახსოვს სახელი) ნუ თუ შეძლებ :დდ მერო შენზე და შენ ისტორიებზე ვგიჟდები ?? ^^ ნუ მიწამებ გიოს და საბუნას თორე ამ მეტად სექსუალურ და ჩასაყლაპ დათუნას დაგიტანჯავ !!! :დდ ❤️ მეც მიყვარხარ ძეტკა )) ❤️❤️❤️

გარიგებებზე არ მივდივარ მე მითუმეტეს"დაკავებული" ბიჭების გამო ნუ ახლა ეგ რეალურად რომ არსებობდეს კიდე ხო wink wink wink wink რაც შეეხება საბუნას არ წამობს ეგ და მოვაგვარე ეგ საქმე. გიოო კი ეგ რო წამობს ისე ნეტა ბევრი წამობდეს wink wink wink

 


№4  offline მოდერი bibo

Ra exa es davdni tuxtuxebs hormonebi daxtis winda ukan :D ra bichia dato mgonia amsagamos davitze piqri ar damadzinebs rogor ici xolmeee ux.ai martla saocreba xar chitoo aba shen ici es biskviwivit bichi mec momwons ro gadmo.igdo araaa nu xar dzunwi aba he warmatebebi gelodebi mal male dade didize didze didi tavebi ar myopnis ra vqna gori var daa ux

 


№5 სტუმარი teo...

Rasqvia armomwons,vgijdebi dzalian kargia,cota gazarde tavebi patara iyo daguli damwyda male rom wavikitxe.

 


№6  offline წევრი ანი ანუკა

sameone crazy girl
ანი ანუკა
sameone crazy girl
ვაიმეეეეეეეეეეეეეეეე დავიფერფლე და ახლა მე რა მიშველის მაგათ კი ეშველება მე რა ვქნა რაააა უუუფ am wink wink wink ვგიჟდები ვგიჟდები ვგიჟდები შენზე და შენს ისტორიებზე არადა დაძინებას ვაპირებდი recourse ვაიმეე ეს რა გასაგიჟებელი თავი იყო და ეს დათო ხო საერთოდ გასაგიჟებელია მაგრამ დაკავებულ ბიჭებს არ ვეხები wink wink wink
რა დავწერე აჟიტირებულმა არც კი ვიცი გადარეული ვარ ხო? რა გავაკეთო wink wink wink I LOVE YOU BABY love love love love

ხოდა ეხლა ტკბილად დაიძინე მარიამ(თუ სწორად მახსოვს სახელი) ნუ თუ შეძლებ :დდ მერო შენზე და შენ ისტორიებზე ვგიჟდები ?? ^^ ნუ მიწამებ გიოს და საბუნას თორე ამ მეტად სექსუალურ და ჩასაყლაპ დათუნას დაგიტანჯავ !!! :დდ ❤️ მეც მიყვარხარ ძეტკა )) ❤️❤️❤️

გარიგებებზე არ მივდივარ მე მითუმეტეს"დაკავებული" ბიჭების გამო ნუ ახლა ეგ რეალურად რომ არსებობდეს კიდე ხო wink wink wink wink რაც შეეხება საბუნას არ წამობს ეგ და მოვაგვარე ეგ საქმე. გიოო კი ეგ რო წამობს ისე ნეტა ბევრი წამობდეს wink wink wink

საბას ნაცვლად მე ვწამობ სამაგიეროდ :დდ აგარ ეგირსათ მაგათ.. ვდაიცა ვაიიმე ვაიი ანუ მომავალ თავში ეგირსება ჩემ პატიოსან ბიჭს ^^ იჰააა :დდ ❤️ ვაიიმე გიო მეცოდება(( შტერუკაა განო ძაან ნერვებზე თამაშობს :-/ :დდ აუუ მე რეზიკუნა მიყვარს უკვე :დდ ვაიიმე რამდენი მიყვარს :დდ ალექსანდრეზე თოკუნაზე ხო ვაფრენ :დდ ვაიიმე ხალხო
მოშველეთ გული ! :დდ ❤️

 


№7  offline მოდერი tsn

მართლა ძალიან კარგიაა...

 


№8  offline წევრი BUBU_2426

Momewona dzaaan yochaag raaa!!!! levanikos da ninikos wyvilic sashinlad momwons da am datoze ukve mafanateeb ^___^ male dade da gazarde ra tavebi ar myofnis erti amosuntqvit chavamtavre <3 <3 momwons momwons dzaaan :****^^^^

 


№9  offline წევრი ანი ანუკა

bibo
Ra exa es davdni tuxtuxebs hormonebi daxtis winda ukan :D ra bichia dato mgonia amsagamos davitze piqri ar damadzinebs rogor ici xolmeee ux.ai martla saocreba xar chitoo aba shen ici es biskviwivit bichi mec momwons ro gadmo.igdo araaa nu xar dzunwi aba he warmatebebi gelodebi mal male dade didize didze didi tavebi ar myopnis ra vqna gori var daa ux

შევეცადე რო ამ ღამე დათოზე ფიქრებს არ მოესვენებინეთ :დდ ეს ბისკვიტი რაგაც ახალია ^^. შევეცდები ჩემო შოკოლადო ❤️❤️❤️

 


№10 სტუმარი Lanuka lanu

Vaaaimeee gavgijdiii dzaaan ai umagresi istoriaaaaa.wina xom magari iyo magram es shokiiii daveciii da daviperpleeeee.umagresi xar vgijdebi shenzeee dzn magari xar.da velodebiii sgemdeg tavs chemo kargooooo.

 


№11  offline წევრი იასამნისფერი

Vis armowons gogo istoria argadamrio

 


№12  offline წევრი ანი ანუკა

BUBU_2426
Momewona dzaaan yochaag raaa!!!! levanikos da ninikos wyvilic sashinlad momwons da am datoze ukve mafanateeb ^___^ male dade da gazarde ra tavebi ar myofnis erti amosuntqvit chavamtavre <3 <3 momwons momwons dzaaan :****^^^^

ხოო შევეცდები ლეოს და ნინის წყვილიც საინტერესო იყოს ^^ შეძლებისდაგვარად გავზრდი ვნახოთ.. დიდი მადლობა საყვარელო ❤️

 


№13  offline მოდერი bibo

ანი ანუკა
bibo
Ra exa es davdni tuxtuxebs hormonebi daxtis winda ukan :D ra bichia dato mgonia amsagamos davitze piqri ar damadzinebs rogor ici xolmeee ux.ai martla saocreba xar chitoo aba shen ici es biskviwivit bichi mec momwons ro gadmo.igdo araaa nu xar dzunwi aba he warmatebebi gelodebi mal male dade didize didze didi tavebi ar myopnis ra vqna gori var daa ux

შევეცადე რო ამ ღამე დათოზე ფიქრებს არ მოესვენებინეთ :დდ ეს ბისკვიტი რაგაც ახალია ^^. შევეცდები ჩემო შოკოლადო ❤️❤️❤️

ხო და კარგადაც იმოქმედ სიზმრებში დატოსთან ვიყავი :D :დ :დ :დ არა მაგი კაი საქციელი ასე ნუ მიკეტებ ტორე ვერ გაუძლებს გულიიი და დაგედები ვალად ჩემი სიკვდილიიი request request request ხო ახალიააა ეგ ბისკვიწი კარგ გოგო ბიცებს ვეძახი მარტოო ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

 


№14  offline წევრი ანი ანუკა

Lanuka lanu
Vaaaimeee gavgijdiii dzaaan ai umagresi istoriaaaaa.wina xom magari iyo magram es shokiiii daveciii da daviperpleeeee.umagresi xar vgijdebi shenzeee dzn magari xar.da velodebiii sgemdeg tavs chemo kargooooo.

ძაან გამახარა შენმა თბილმა კომენტარმა ❤️ დიდი მადლობა ჩემო ტკბილო ❤️

 


№15  offline წევრი Flash

Dzalian momwons ^_^ magari xar

 


№16 სტუმარი teo...

Rodis dadeb axal tavs?? Damelia suli....

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent