შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მაინტერესებხარ! (თვი 7)


19-01-2016, 20:40
ავტორი GT - Ucnobi
ნანახია 2 048

–კარგი.. (თქვა გაოცებულმა ალექსანდრემ და სამზარეულოკენ გაემართა.. მეორე დღეს კი როცა მარი ადგა ისე მხიარულად კარგად გრძნობდა ტავს, ამ სახლიდან წასვლა არ უნდოდა მაგრამ იძულებული იყო, უფრო სწორედ არ უნდოდა ამ ბავშვის მიტოვება ასე რომ ალექსანდრეს თხოვა წასვლისწინ ბავშვი ენახებინა, ალექსანდრემ კი მას ბავშვი გაატანა ცოტა ხანი გაერთობითო... მარიმ რათქუმაუნდა წაიყვანა მირო და ორი სამი საათით დაიტოვა მერე კი ალექსანდრემ ის წაიყვანა... ასე გადიოდა დღეები მარიამის ცხოვრებიდან ალექსანდრსთან და მიროსთან ერტად, მაგრამ ეს მხოლოდ დღეები იყო, დღეები რომლებიც შემდგომ შეცვალა კვირეებმა, კვირეები თვეებმა, თვეები კი წლებმა, ასე იზრდებოდა მირო და ბერდებოდა მარიამი მიროს აღზრდაში, როცა მირო 14 წლის გახდა მარიამმა აღარ ჩათვალა საჭიროდ მისი აღზრდის გაგრზელება და ბიჭი ისევ ალექსანდრეს მიაბარა რომელთანაც მხოლოდ მეგობრული ურთიერთობა ჰქონდა და უკვე სანდროსაც კი უძახდა, მარიამისა და მიროს განშორებამ ის განაპირობა რომ მარიამი და მირო თვესი 1თელ ძლივსღა ხვდებოდნენ.. აპრილის ბოლოს როცა მირო 15 ის ხვდებოდა მის დაბადისდღეზე მარიამი შესანიშნავი საჩუქრით მიემართებოდა მხიარულად და გახარებულად იმ ბილიკზე რომელზეც ადრე ასე მოწყენილი და ცრემლებით სავსე თვალებით მიემართებოდა, ბილიკზე რომელმაც მარის ცხოვრება შეცვალა, მარის უფერული ცხოვრება ფერადი გახადა.. და მარის ისევ დუბრუნა რწმენა..მოკლედ მიემართება და მას უცებ ვიღაც ეჯახება საცოდავს ბიჭისათვის ნაყიდი საცუქარი დაუვარდება და გაუტყდება.. იგი იმ დონეზე მივა რომ ცრემლებიც კი მოადგება და იმ კაცს მთელი ძალით გააწნის სილას, (თანაც უნდა ითქვას რომ მას მწარე ხელი ჰქონდა) ასეთი გამწარებული არასდროს ყოფილა ის ეხლა კი ნეტავ რა დაემართა მას, უბრალო საჩუქარის გამო რა ამბავი ატეხა, ის ვაჟბატონი რომლის წყალობითაც მოხდა ეს ყველაფერი მარის ეცნო და გამოიცანით ვინ არის ის.. მოდი ეს ისევ საიდუმლოდ დავტოვოთ, გაოცებული სახით მიშტერებული კაცი მხოლოდ ბოდიშს იხდის და გზას განაგრძობს, მაგრამ მარი მას თვალს ვერ აშორებს და ხმადაბლა ამბობს საბა?....



№1  offline წევრი anuka^_^

ესაა გავზრდი თავსო ? :)) ...
--------------------
დრო არ კურნავს. ის გვაიძულებს შევეგუოთ...)

 


№2  offline წევრი natia-natia

აუუ რაპატარა იყო

 


№3  offline წევრი GT - Ucnobi

sad ჩემი ბრალი არაა აასეთი პატარა როა

[quote=anuka^_^]ესაა გავზრდი თავსო ? :)) ...[/quot[quote=natia-natia]აუუ რაპატარა იყო[/quote]
სტუმრები მყავდა... ხო და რო ვწერდი სათაური იყო მოკლე აღწერა თუ ფოტო ყველაფერი მქონდა გაკეთებული და ეხლა ვწერდი შინაარს რა... ხო და ამ დროს დამიზახა დედიკომ ყავა მოგვიდუღეო.. მე ავდექი რა მექნა ეს ასე დავტოვე და წავედი გასადურებლაად. მერე რო მოვედი გაგზავნილი დამხვდა.. და თურმე ერთ სტუმარს უქნია ყველაზე პატარას.. ჩემი ბრალი არაა ნამდვილად მაგრამ მაინც მაპაიე მერვე თავს გავზრდი აუცილებლად...

 


№4 სტუმარი salome

kargi iyo momewona araushavs tu pataraa♥♥

 


№5  offline წევრი GT - Ucnobi

დღეს ვერ დავდებ ამის მერვე თავს ჯერ არ დამიმთავრებია.. დაგპირდით რო ის დიდი იქნებოდა და იქნება კიდეც.. ასე რომ რავი აბა.. დღეს რაიმე სხვა სიახლეს დავდებ

 


№6 სტუმარი salome

mec stumrebi myavss

 


№7  offline წევრი GT - Ucnobi

salome
mec stumrebi myavss

wink

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent