შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ეშმაკი და ანგელოზი.. მეთხუთმეტე თავი


29-01-2016, 20:23
ავტორი სალი-სალი
ნანახია 3 014

ჩემმა დაბადებისდღემ იდეალურად ჩაიარა. ასეთი დღე უკვე დიდიხანია არ მქონია. ეს ყველაფერი ისეთი სასიამოვნო და ახალი იყო ჩემთვის ვერც კი ვიჯერებდი. ამ ხნის მანძილზე იმდენი ცუდი დღეები გამოვიარე ბედნიერი მომავლის საერთოდ არ მჯეროდა თუმცა გამოჩნდა ის ნათელი წერტილი რომელლაც ძლიერად შევეჩვიე ისე შევეჩვიე რომ მის გარეშე ცხოვრება წარმოუდგენელი მეჩვენება. ამ ნათელ წერტის სწორედ რომ დანიელი ქვია. მან გამახსენა რა არის ბედნიერება და სიყვარული. მასთან გატარებული ყოველი წუთი ყოველი წამი საუკუნედ მეჩვენებოდა. მისით ვცოცხლობდი და მისით ვარდებობდი.

მეორე დღეს მარის დაბადებისდღე იყო ისიც 18 წლის გახდა და აღნიშვნა გადავწყვიტეთ. ყველანი მის სახლში შევიკრიბეთ, ძალიან ბევრი ვიმხიარულეთ, დავლიეთ კიდეც ბოლოს ეს დღე ისე დამთავრდა რომ გიორგიმ მარის სიურპრიზი მოუწყო ისევე როგორც მე დანიელმა. სიყვარული აუხსნა ვაჟბატონმა, ნეტავ მარი დაგანახათ ასე მორცხვი არასოდეს მინახავს სახეზე ცეცხლი ეკიდა გიორგი კი ისეთი თბილი და საყვარელი იყო ჩაყლაპავდი. ზუკა მობუსხული დადიოდა ორივე და წამართვესო მე და მარი კი სულ თან დავსდევდით ჩვენ თავს ვერავინ წაგართმევსთქო ისიც გავამხიარულეთ და საცოლის შერჩევა დავუწყეთ, მაგრამ შენცარმომიკვდე თურმე ვიღაც გოგონა ყვარებია და მთელი დღე იმას წერდა. ხო ესეც მე და ნინიმ აღმოვაჩინეთ მისი ტელეფონით ფოტოებს რომ ვიღებდით. ჩემს „სარძლოს“ ნუცა რქმევია მერე ფოტოებიც ვნახე მოკლედ რა გოგო იყო თითებს ჩაიკვნიკავდი. ახლა დაგვრჩენ ნინი და ერეკლე და უი დემე დემესაც უნდა მოვუძებნოთ საცოლე. ნინი და ერეკლე ვაიჰ ნეტა შეგახეედათ ისეთი სასაცილოები არიან ერთი შეხედავს მეორეს მერე მაორეც შეხედავს და პირველი თვალს აარიდებს. ხშირად კამათობდნენ მაგრამ ეგ არაფერი ეგრე მე და დანიელი როგორ ვიყავი. წყნარი სიმღერა ჩავურთეთ და ვაცეკვეთ. ნინის ერეკლეს მხარზე ქონდა თავი დადებული ერეკლეს კი ხელები ნინის წელზე ჰქონდა შემოხვეული. ძლივს ახლა მაინც რომ არჩხუბობდნენ, ჩვენც მეტი რა გვინდოდა ფოტოებს ვუღებდით და ბოლო ხმაზე ვიცინოდით. მე და დანიელი? ჰმ არც კი ვიცი რა სიტყვებით გავამდიდრო ეს უსაზღვრო ბედნიერი წუთები. მთელი დღის განმავლობაში თვალს არ მაცილებდა, ხშირად მიგდებდა ხელთ და აწითლებულ ღაწვებს მიკოცნიდა. ასეთი თბილი დანიელი ისტორიას არ ახსოვს. სულ პოზიტივს და სიყვარულს ასხივებდა მის თითოეულ შეხებაზე ნაყინივით ვდნებოდი და მის მკლავებში მშვიდად ვეხვეოდი. ოო ქეთი და ლევანი ისინი ყველაზე სასაცილოები არიან ორი ყოვლად გიჟი და გადარეული ადამიანი ერთმანეთს ისე უხდებიან და-ძმა გეგონებოდათ. სულ ჩხუბობენ მაგრამ ყველაზე კარგი მათი შერიგების მომენტია. ქეთი როცა ბრაზდება ყოველთვის პატარა კუთხეს პოულობს ხოლმე და იქ დგება დატუქსული ბავშვივით, ლევანმაც დაამუღამა გაბრაზებისას რასაც აკეთებდა ამიტომ მასთან მიდიოდა ჯერ ცხვირზე კოცნიდა მერეშუბლზე და ბოლოს მთელი ძალით იკრავდა გულში, მაგრამ ქეთის ამბავი ხომ ვისი მაინც არ ურიგდებოდა და სანამ მის კისერში თავს არ ჩარგებდა მანამდე გაბრაზებული მოივლიდა ხოლმე ყველა კუთხეს. სახლებში გვიან დავნაწილდით, მე გზაში ჩამეძინა ამიტომ დანიელმა ხელიში ამიტაცა და ჩემს ოთახში კონფორტულად ამიყვანა. თვალები არ გამიხელია ვიცოდი რომ ის იყო, თან კი მინდოდა მას ასე „რომანტიულად“ წავეყვანე ჩემი საძინებლისკენ. ვიგრძენი გზადაგზა როგორ მიკოცნიდა სახეს და ღიმილით დამცქეროდა ზემოდან. ცივი საწოლის შეხება რომ ვიგრძენი შევიშმუშნე და დანიელს მოვქაჩე.
-ჩემთან დარჩი.თვალი არც კი გამიხელია ისე ვუთხარი.
-ჩემი ცელქი გოგო. მხიარულად ჩაილაპარაკა და გვერდით მომიწვა. იმწამსვე ვიგრძენი მისი სითბო და ძვლებში სასიამოვნოდ დამიარა. მისმა სურნელმა ხომ უფრო გამაბრუა. სასიამოვნოდ მიღუტუნებდა ცხვირში და გულიანად მეღიმებოდა.
-სულ ჩემთან იქნები?.თვალები ძლივს გავახილე და მის სახეს ავხედე.
-გპირდები შენსთავსვფიცავარ სიცოცხლის ბოლომდე შენთან ვიქნები, შენხარ ვის გამოც სიცოცხლე მიხარია, შენხარ ის ადამიანი რომელიც ცხოვრებას მიფერადებს ჩემი ყველაფერი ხარ ელისაბედ, ჩემი ერთადერთი ქალი ხარ რომელიც სიკვდილამდე მეყვარება.მისი სიტყვები გულში ჩამწვდა. მისი ყველა კუნჭული დაიარა და შემდეგ მთელს სხეულში გაიფანტა. საოცარი სითბო და სიყვარული ვიგრძენი. ასეთი რამ არასოდეს მიგვრძვნია, ეს იყო ჩემი ცხოვრების უბედნიერესი მომენტი.
-შენით ვსუნთქავ. ყურთან ჩუმად ვუჩურჩულე და ლოყაზე ვაკოცე.
-ახლა დაიძინე თორემ შემომეჭმევი.ცხვირზე ნაზად მაკოცა და ტუჩებიც დამიგემოვნა.
-ხო კარგი. მთქნარებით ვთქვი და სიზმრების სამყაროში გადავეშვი ოღონდ ჩემს ეშმაკთან ერთად რომელიც უფრო ანგელოზად მევლინებოდა.

-ადექი თორემ პირველივე დღეს დაგაგვიანდება.დემე ჩემს ოთახში შემოვიდა და ბალიში თავში გამომიქანა. იმ ყველაფრის შემდეგ 2 კვირა გავიდა და სწავლაც დაიწო.
-ჰო ჰო მიდი შენ ყავა გამიკეთე და მე ავდგები.თვალები მოვისრისე და ბალიში თავის ადგილას დავაბრუნე.
-ოჰ კიდე რამე ხომ არ გინდა?. (დემე)
-შენი კარგად ყოფნა მეტი არაფერი.ღრეჭით გავხედე და გავიზმორე.
-გადი შე აფერისტო.(დემე)
-ჰეე შენ გადი ახლა უნდა ჩავიცვა.(მე)
-ჰო კაი.(დემე)
ფეხზე ღიღინით წამოვხტი და სააბაზანოში შევედი წყალი გადავივლე შემდეგ კი საცვლების ამარა სარკის წინ დავდექი, ჩემი ტანი გვარიანად შევათვალიერე შემდეგ კი სურნელოვანი კრემი წავისვი მთელს სხეულზე და ტრიალი დავიწყე.-ვაიჰ რა გჭირს ელისაბბედ რატომ ხარ ასეთი ახუნტრუცებული?. ჩემს ანარეკლს თვალი მოვავლე და კითხვა დავუსვი.-ჰაა შეყვარებული ხარ ხო?.ისევ ჩემს თავს დავუწყე ლაპარაკი, ბოლოს რომ მივხვდი რეებსაც ვბოდიალობდი კარადაში ქექვა დავიწყე.მდოგვისფერი შარვალი და თეთრი მაისური ჩავიცვი ფეხზე თეთრი კეტებიი მოვირგე და უბრალო ჟაკეტი მოვიცვი, თმა გავიიშალე შემდეგ კი სუნამო შევიშხაპუნე.
-მზად ვარ.ჩანთა ზურგზე მოვიკიდე და მისაღებში ჩავვარდი.
-ყავაც მზადაა.დემემ სამზარეულოდან ჭიქები გამოიტანა და მაგიდაზე დააწყო.
-მეც ფაქტიიურად მზად ვარ.კიბეებზე დანიელიც ჩამობაჯბაჯდა. ისეთი მძიმე ნაბიჯებით ჩამოდიოდა სახლს ზანზარი გასდიოდა.
-5 წუთში გავდივართ. საათს დავხედე და ყავა მოვსვი.
-აუ კაი რა ტო არ დაგვავგვიანდება ნუ დარდობ.(დანიელი)
-ხო კაი მაშინ 6 წუთში.ენა გამოვუყავი და ისევ ყავის სმა განვაგრძე.
-ვსიო მივდივართ. მალევე წამოხტა დანიელი მეც ფეხზე წამომახტუნა და ქურთუკი მომაცვა შემდეგ თვითონაც მოიცვა და მანქანაში ჩამსვა.
-მეშინია.გზადაგზა ხელებს ვისრესდი და საქარე მინას ინტერესით გავცქეროდი.
-რისი?.(დანიელი)
-რას იფიქრებს ხალხი.(მე)
-რაც უნდათ ის იფიქრონ მთავარია ჩვენ ერთად ვართ არ მაინტერესებს სხვისი აზრი.ჩემი ხელი მის ხელში მოაქცია და თითები სათითაოდ დამიკოცნა.
-კარგი. თავი დაბლა დავხარე და თმა ყურთან გადავიწიე.
-მომისმინე!.ხელით თავი ამაწევინა და წამიერად გამომხედა.-ვიცი ბევრ კითხავს დაგისვავენ, ასევე ბევრ ბოღმიან თავლსაც გადააწყდები, თუ გიყვარხარ არ შეიმჩნიო ვინმემ თუ რამე გითხრა მე მითხარი და შენთავსფიცავარ არავის ვაცოცხლებ, შენ ერთი თქვი და დანარჩენი მე ვიცი..(დანიელი)
-კარგი არ ინერვიულო.(მე)
-მე არ ვნერვიულობ მთავარია შენ არ ინერვიულო გესმის? არ გავიგონო რამეზე ნერვიულობდე თორემ დაგსჯი.(დანიელი)
-ჰო კარგი. თავი დავუქნიე და თბილად გავუღიმე.მანქანა ავტოსადგომზე დააყენა, აქედანვე ავფორიაქდი რადგან ყველაზე პოპულარუნი და სასურველი ბიჭის შეყვარებული ვიყავი. ბევრი გამაკრიტიკებს ზოგს არც კი მოეწონება ჩვენი ერთად ყოფნა, ზოგს კი არა უმეტესობას მაგრამ რახან მან მითხრა რომ ყველაფერი კარგად იქნებოდა და არაფერი შევიმჩნიო ასეც იქნება.მანქანიდან ჯერ დანიელი გადავიდა შემდეგ მე გამიღო კარები და გადმომიყვანა და აი მართლაც ბოღმისაგან და შურისაგან გავსილი თვალები, ყველა ჩვენ გვიყურებდა და ჰოპ დანიელმა ხელი ჩამკიდა ეს უფრო დიდ შეშფოთებას გამოიწვევს დარწმუნებული ვარ.
-ნუ კანკალებ სკოლაში მიდიხარ მეტგან კიარსად.ღიმილით ჩამჩურჩულა ყურში და ლოყაზე მაკოცა.
-ხო მაგრამ ყველა გოგო ისეთი დაგეშილი იყურება ასე მგონია მეცემიან და დამგლიჯავენ.(მე)
-ხოდა ყველა იმ გოგოს დედას შევე*ი მთავარია შენ მყავხარ ერთადერთი და ყველაზე საყვარელი.ახლა თითქოს ავმაღლდი , მისმა ამ სიტყვებმა თავდაჯერებულობა შემმატა. იმისდა მიუხედავად რომ ეს ხალხი ასე უხამსად მიყურებდა. უცებ დავინახე ამდენ სახეს შორის ბედნიერი და მოციმციმე გამომეტყველებიანი ადამიანები და ესენი ხომ რაღათქმაუნდა ნინი მარი ქეთი ერეკლე გიო და ლევანი იყვნენ.
-ეთენი ვინ მოთულანოო. ენის მოჩლიფვით თქვა ერეკლემ და სიცილი დაიწყო.
-ვინალიანო ნეტაო ეს ლამაზი წყვილიო ვინაო.ლევანიც ამათ აჰყვა.
-ხო კარგით ახლა დასტოინად ცოტა.ბრძანება გსცა დანიელმა და ჩანთა გაისწორა.
-ვაიმე ამ ხალხს შეხედე რაა თვალების დათხრა მინდება.(ქეთი)
-დაწყნარდი ჩემო გოგო (ლევანი)
-რა დაწყნარდეს მართალია დაგვგლეჯენ ეს ძუკნები.(მარი)
-აუ აბა ჩვენ რა უნდა ვქნათ მარტო გოგოებს ნუ კი უყურებთ თქვენზე დორბლები რომ ცვივათ ამ ბიჭებს ვერ ატყობთ?.(გიო)
-აი მე ცვეტში ვარ რაა ჩიტივით თავისუფალი ვარ.(ნინი)
-შენს ადგილას ასე არ ვიფიქრებდი.(ჩუმად ვთქვი და გავიცინე.
-კაი წამოდით ეხლა შევიდეთ.(ერეკლე)
ყველანი შესასვლელისკენ დავიძარით და კარი ნელი კარდით შევაღეთ. აქაც ნუ ყურება დაგვიწყეს თუმცა ეგ არაფერი ბიჭებმა კლასამდე მიგვაცილეს და თავის გზას გაუყვნენ.
-ვაიმე ეს გოგოები როგორ მომენატრნენოო.ლანა ჩვენსკენ წამოვიდა და გადავგვეხვია(ლანა ჩვენი კლასელია)
-ჩვენც ძალიან მოგვენატრე ლანუშკ.(ქეთი.)
-გოგოებო ახალი კლასელები გვყავს.(ლანა)
-აბა ვინაა ახალი კლასელი?.(გიო)
-რავი ვიღაც თორნიკე და გუჯაო.(ლანა)
-ოჰოო ახლა უნდა დაგარიგოთ იმ ბიჭებს არ გაეკაროთ.(გიო)
-უიმე შენ ნუ გაიქაჩე რაა რახან ჩემი შეყვარებილი ხარ მაგიტო კი არ უნდა გადამახტე.(მარი)
-რა? თქვენ რა ერთად ხართ? ვაიმე რამაგარიაა.ლანამ ხტუნაობა დაიწყო და თან ტაშს უკრავდა.მოკლედ ეს გოგო ძალინ ემოციურია.
-ხო ერთად ვართ.(გიო)
-გილოცავთ.(ლანა)
-ხო კაი კი არ დაქორწინებულან.(ნინი)
-აგე მოვიდნენ.(ლანა)
გიორგი ბიჭებთან მივიდა და მიესალმა.
-გამარჯობა მე გიო ვარ თქვენ ალბათ ახლები ხართ.(გიო)
-მე თორნიკე ის კი გუჯა.(თორნიკე)
-ჰმ ცუდაბი არ არიან მაღლები გამხდრები დაკუნთულები შავგვრემნები საჩმოები არიან რა.(ნინი)
-შენ გაჩუმდი ერეკლეს მაინც ვერ აცდები.(ქეთი)
-ლავანას გოგოვ მოკეტე რა.(ნინი)
-რაიყო სიმართლეს ამბობს ერეკლეა შენი ბედი.(მე)
-აუ ახლა არ გამაკარებს ეგ რა იმათ მეე.(მარი)
-კაი დაწყნადი ეხლა არ გინდა მეტი.(მე)
მოკლედ ის ბიჭებიც გავიცანით ჩვენს ბიჭებთან ერთად ბუფეტიც მოვიარეთ და ყველას ყურადღება მივიქციეთ მაგრამ ეს ვის ადარდებდა. ბუფეტში ვიჯექით ყველანი ბიჭები პერაშკს მიირთმევდნენჩვენ კი ფორთოხლის წვენს ვწრუპავდით.
-ბიჭებს ზდაროვა გოგონებს სალამი.სკოლის ბაბნიკი შემოგვიერთდა და კოკაკოლა ერთიანად მოიყუდა.
-რას შვები სად დაიკარგე?.(ერეკლე)
-რავიცი აბა ხო იცი ეხლა არ მეცალა გოგოები რამე და რუმე.(გურამი)
-ოჰ გულაობს ბიჭი.(გიო)
-ვატყობ თქვენც გულაობთ.(გურამი)
-არა გურო არ ვგულაობთ, გულაობას და სიყვარულს ერთმანეთში ნუ ურევ.(ლევანი)
-ააგდეთ სკოლის ყველაზე ლამაზი ნაშბი და არ იგულავებთ ახლა?.(გურამი)
-წესიერად ილაპარაკე მათზე ისინი ნაშები არ არიან.დადუმებულმა დანიელმა ძლივს ამოიღო ხმა და ვაიმ იმ ხმის ამოღებას შეაზანზარა სკოლა.
-გავიგე ელისაბედი შენთან ცხოვრობს ალბათ ღამე მაგრად ერთობით.(გურამი)
-მომისმინე შე **ოჭო. მოთმინების ფიალა რომ ამოეწურა დანიელი ფეხზე წამოხტა გუროს საყელოში ხელი სტაცა და კედელზე ააკრი.-ელისაბედზე ან აქ მჯდომ რომელიმე გოგოზე რამეს უწმაწურად და არასასიამოვნოდ თუ იტყვი ყოფას გიტირებ.მუშტი მთელი ძალით მიცხო და ჩემსკენ წამოვიდა.-ეს თუ გაგეკარა ან კი უბრალოდ თითი შენსკენ გამოიშვირა მითხარი , თუ არ მეტყვი ხომ იცი მაინც გავიგებ.(დანიელი)
-კარგი. თავი დავუქნიე და ბიფეტიდან მასთან ერთად გავედი.


არ ვაპირებდი დღეს დადებას მაგრამ მაინც დავდე ... იმედია მოგეწონებათ ჩემო საყვარლებო ... რაღაც გამიზარმაცდით წინა თავს არ ჰქონია კომენტარები მაგრამ არაუშავს.. იმედია ეხლა მაინც გამაკრიტიკებთ მაგრამ დამინდეთ.. მიყვარხართ ძალიან..



№1 სტუმარი babi

Gaagrdzele ra me vkitxulob

 


№2 სტუმარი Lanuka lanu

Gaagrdzele uechveli ra me sul vkitxulob yvela tavs.ar shewyvito ra wera spiiiizzzz

 


№3  offline წევრი სალი-სალი

babi
Gaagrdzele ra me vkitxulob

Lanuka lanu
Gaagrdzele uechveli ra me sul vkitxulob yvela tavs.ar shewyvito ra wera spiiiizzzz

მადლობა რომკითხულობთ ჩემო ტკბილებო მიყვარხართ <3 გავაგვვრძელებ აუცილებლად <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent