შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნაზი ღამე 4


5-02-2016, 12:59
ავტორი შარლატან
ნანახია 2 148

კიტის არ უნდოდა ბესოსთან მარტო დარჩენა მარა სხვა გზა არ ჰქონდა.სიჩუმე ისევ ბესომ დარღვია:-კიტ ძალინ მომენატრე.ასეთიო გრძნობა არავის მიმართ მქონია მიყვარხარ!ორი კვირა ფინია ძაღლივით უკან დაგდევ ,უამრავი სემესი მოგწერე შენ კი დუმხარ.
-კიტი დაიბნა.ბესო შენ ძალინ კარგი ადამინი ხარ, მაგრამ მე არ გამოვდგები მაგ გრძნობისთვის.არ მოგწერე,კარი არ გაგიღე,რადგან არ მინდა რამე იმედი მოგცე.მე მხოლოდ შენი კარგი მეგობარი შემიძლია ვიყვო ამ ეტაპზე,სხვას ვერაფერს შემოგთავაზებ.
-მე მეგობრობა არ მინდა.ღამე არ მძინავს, სულ შენი ცრემლიან თვალები მიდგას წინ,მინდა ბედნიერი იყოო.
კიტიმ თავი დახარა და კარების სახელურს დაუწყო ძებნა.-ვერ გააღებ აქედან მაქვს ჩაკეტილი.
-გამიშვი მაგვიანდება გოგოებიც მოვიდნენ.
-მხოლოდ იმ პირობით თუ დღეს საღამოს შემხვდები.
-გამიშვი და მოვიფიქრებ.
-კარგი მაშინ საღამოს 8-ზე შენთან ვარ.
კიტ რა გჭირს?არაფერი გოგოებო უბრალოდ... მიხარია თქვენ რომ ასე ბედნიერებს გხედავთ.-ჩვენც გვინდა შენი ბედნიერების ყურება,რატო არ უშვებ ბესოს უფრო ახლოს?-არ შემიძლია მისი სიკვდილის მერე...-კაი რა კიტ, არ გიფიქრია რა გაუხარდებოდა მას ყველაზე მეტად? წადი დღეს ბესოსთან ერთად შენთვის სურპრიზი აქვს.
-თქვენ რა იცით?თქვენც მოდიხართ?
-არა დღეს ყველა ცალ ცალკე მივდივართ.ახლა კი წინ გამოცდაზე თორემ დავაგვიანებთ.
გამოცდამ წარმატებით ჩაიარა.კიტი პირველი გამოვიდა გამოცდიდან გოგოები გარეთ იცდიდნენ:-რა ქენი კიტ? არაფერი ჩავაბრე სიიით გამოგიძახებენ, მე წავალ სახლში რამეს მოვამზადებ გამოცდის ჩაბარება არ ავღნიშნოთ?-კაი კიტ მაშინ სახლში შევხვდებით. სიხარულით ჩამოირბინა კიბები იმ იმედით რომ ბესოს შეხვდებოდა, მარგრამ მხოლოდ გიო და გიგი დაინახა.(თავთან გამოტეხვა უჭირდა რომ რაღაც, თბილი იღვრებოდა მის გულში)-რა ქენი კიტ?- ჩავაბარე, სიით მიდის გოგოებიც მალე გამოვლენ.-ბესოს ეჩქარებოდა...(სიტყვა არ დასრულებინა კიტიმ)- არა უშავს.ბიჭებო გავიქეცი რამე გემრიელს მოვამზადებ საღამოს ამოგვიარეთ და გამოცდის წარმატებით ჩაბარება ავღნიშნოთ.- კარგი კიტ გვიყვარხარრრრრ.- მეც ბიჭებოოოოო და ზლაზვნით გაუყვა ქუჩას.
ნაღვლინი თვალებით უყურებდა გზას და ფიქრობდა:რაკარგი იქნებოდა, ბესოც რომ მათთან ერთად ყოფილიყო.გახარებული შეიძლება ჩახუტებოდა კიდეც.ეხ რა სულელი ვარ ბიჭი სიყვარულ მიხსნიდა მე კიდე მეგობრობაზე ველაპარაკე და გაეცინა.ლუკ ეხლა როგორ მინდა შენი დარიგება? ნეტა რა მომდის? მიყვრას თუ მომწონს? მივცე შანსი გული რომ მატკინოს?ამ ფიქრებში იყო ფეხებთან მანქანამ რომ დაუსიგნალააა,გოგონა წინ რატომ არ იხედებით რომ დაგეჯახოთ? კიტის გაღიმა ბესოს ასეთ ხუმრობაზეე.კარგი ლამზო შემოვტრიალდები და მოვალ.
მთელი გზა ენა არ გაუჩერებია,სადარბაზოსთან რომ მივიდნენ მაშინღა მიხვდა ლაპარაკისგან დაიღალა.საღამომდე ლამაზო. (ბესოსმ შუბლზე ნაზად აკოცა.)-ბესო დილის გამო ბოდიში მინდა მოგიხადო- არა უშავს კიტ. ეხლა უნდა გავიქცე საღამოს გნახავ.- კაი ბეს ჯერ ჩვენთან ამოდით რამე გემრიელს გავამზადებ და მერე წავიდეთ.-ოკ შევხვდებით.-ოკ ესიგი ვმეგობრობთ !(თვალი ჩაუკრა და მანქანა დაძრა.)
საღამოც მოვიდა.პიცა ხაჭაპური და ნამცხვარი უკვე მზად ქონდათ და ახლა მომზადების დრო დადგა.გოგოები გამოიპრანჭნენ. კიტიმ შავი შარვალი, ვარდისფერი ზედა და შავი ბალეტკები ჩაიცვა. მსუბუქი მაკიაჟი და აი ისიც უკვე მზად იყოო. ბიჭებმა დაგვიანეს.კარი ნინიმ გააღო და წინ უზარმაზარი heloo kite-ის ფისუნია დაინახა, რომელიც ბესოსო საჩუქარი იყო კიტისთვის, გოგოებმა კი ლამზი თაიგულები მიიღეეს.
-ეს ჩემია იყვირა კიტიმ.რა ლამზია მადლობა ბეს ყოველ ღამე ჩავეხუტები და ისე დავიძინებ.

-მიხარია რომ მოგეწონა მინდა სულ მხიარულს და ბედნიერს გიყუროოო. თან შენი მოსახელეააა :)
- კიტი ჩემა ძმამ დამარქვა.
-გიხდება.
ბიჭები ამასობაში მაგიდას შემოუსხდნენ. ძალინ მოეწონათ პიცა - ვინ გაკეთაა თუ შეუკვეთეთ? წამოიყვირა გიგიმ!
-მე გავაკეთე შეკვეთილზე ბოდიშიიი (უპასუხა კიტიმ და ორივემ გადაიხარხარეს)
-უგემრიელესია კიტ ხშირად გაკეთე და ჩვენც ხშირად გესტუმრებიტ ხოლმე.
- მოვიფიქრებ.
-ბესო გასინჯე არ წაგებ უგემრიელესია.
-როგორმე სხვა დროს. ახლა მე და კიტი დაგტოვებთ გვეჩქარება.(კიტის ნაზად მოკიდა ხელი და წავიდნენ.)
ვახშამო ორისთვის ვერანდაზე უკვე მზად იყოო. კიტი შეცბა.-ბეს მე არ ვარ ამ ადგილისთვის სათანადოდ ჩაცმული უნდა გაგეფრთხილებინე.
- არც მე.კიტ დღესაც შენსავით ნაზია ღამეე. ვახშამა მშვიდად ჩაიარა. დაბლა სართულიდან მუსიკის ტკბილი ჰანგები ისმოდა.
- არ ვიცეკვოთ ხელი გაუწოდა ბიჭმა
-დიდი სიამოვნებით გაიღიმა კიტიმ ამ დროს მობილურმაც დარეკა ნინი იყოო -კიტ ჩვენ დისკოტეკაზე მივდივართ არ წამოხვალთ.-დავფიქრდებით.
-კიტი მოდი აქედან წავიდეთ
-მერე ცეკვა?
-წავიდეთ და ყველაფერი იქნება.
-კიტი ბესოს ნება გაყვა.
ბესომ ხელში აყვანა მაგრად დაბზრიალა და გულში თბილად მიიკრა მიყვარხარ მწვანე თვალება და წავიდნენ.კიტი ეიფორიიდან მასშინ გამოერკვა როცა მანქანა გაჩერდა.
-ეს სად ვართ ბეს?
-ეს ჩემი საყვარელი ადგილია. (წინ ყაყაჩოები და მინდვრის ყვავილების ულამზესი მინდორი იშლებოდა) ვიცეკვოთ? და კვლავ ხელი გაუწოდა კიტს და დაიწყო მუსიკა.კიტიმ პირველად იგრძნო მამაკაცის სუნთქვა ასე ახლოს.პირველად 4 წლის შემდეგ შეძლო ყოფილიყო ბედნიერი და ხვდებოდა სიყვარული ნელ-ნელა ,როგორ იღვრებოდა მის გულში.მინდა ეს მუსიკა უსასრულოთ გარძელდეს ხმამაღლა გაიფიქრა კიტიმ. ასეც იქნება გაიღიმა ბესომ და უფრო მიიხუტა.
-კიტ იცი მეგობრები ასე არ ცეკვავენ.
-ჩვენ ვიცეკვოთ მარტო ასეე
-არა მე შენი მეგობრობა არ შემიძლია,მე შენი სიყვარული მინდა...
-ბეს შეხედე დღეს რა ნაზია ღამე და თავი ნაზად დადო თავზეე.
გვინ დაბრუნდნე სახლში.-მადლობა ბესო არაჩვეულებრივი საღამო გამოგივიდა.
- არაფერს. კიდევ როდის გავიმეოროთ?
-როცა იტყვი.(თავი დახარა.ბესომ ნაზად მიზიდა თავისკენ და ლოყაზე აკოცა.)
-კიტ პიცაზე ხომ არ დამპატიჟებ მგონი მომშივდა :) თუ რამე დაგვირტოვეს და სიცილით აირბინეს კიბებიიი.


სახლში არავინ იყო.გოგოებს მაგიდა აელაგებინათ და კიტის წერილი დახვდა:დღეს ნინისთან დავრჩებით არ დაგელოდოო.
-სად არის პიცააააააა?მშიააააა(მხიარული ხმით დაყვირა ბესომ)
-შევათბობ და მოვიტან.
კიტი სამზარეულოსი გავიდა, ბესომ კი ჟურნალის თვალიერებას შეუდგა.-ბეს არ გინდა თეფშები გაიტანო მე პიცას დავჭრი.-ოკ ეხლავე. (კიტიმ ამსობაში თმა გაიშალა რადგან შეკრული თმა დისკომპორტს უქმნიდა.ასე მისი სახე უფრო ლამაზი და ნაზი გამოჩნდა.)ბესომ თეფშები აიღო უკან გამობრუნებას აპირებდა იდეა რომ დაებადა - არ გინდა აქ ვჭამოთ კიტ?- რავიცი როგორც გინდაა.-ოთახს გადავარჩენთ ნამცეცებისგან გაიცინა ბესომ,.თეფში ხელში აიღო და კიტის გვერდით დადგა. მისმა სურნელა უფრო გაბრუა ისედაც ფიქრებში წასული ბესო და კიტის თმაზე დაუწყო მოფერება.კიტი შემობრუნდა მათი თვალები ერთმანეთს შეხვდნენ:-დღეს ღვთაებრივად ლამაზი ხარ და თავისკენ მიიხუტა. ჯერ ნაზად შუბლზე აკოცა,მერე ცხვირზე (თავის განთავისუფლება სცადა კიტიმ მაგრამ უშედეგოდ)გამიშვი ბეს პიცა დაიწვებააა. არა უშავს და მათი ტუჩები ერთმანეთს შეეხო.ბესომ კიდე უფრო მაგრად მიკრა და მთელი ვნებით აკოცა, როცა ხელი გაუშვა კიტის ცრემლები მოსდიოდა.
-გაეთრიე დროზე აქედან (სილა გაწნა)
-მოიცა კიტ თავი ვეღარ შევიკავე...
- არ მაინტერესებს წადი თვალით აღარ დამენახოო-
-ბოდიში...(და ახლოს მისვლა დაპირა ბესომ)მე შენ სიცოცხლეზე მეტად მიყვარხარ ძალინ ლამაზი ხარ გაშლილ თმაში.
-წადიიი პიცა გინდოდა ხოოოოოო.... ვერ გიტანნნ წადიიიი და კარი გამოაღო!
-მოცა კიტ ვილაპარაკოთ (მაგრამ მიხვდა რომ ახლა ლაპრაკს აზრი არ ქონდა)
ბესო წავიდა კიტის კი ტირილში ჩაეძინა.



№1  offline წევრი tatushki1995

Dzalian kargi xar sul moutkmenlad velodebi shemdeg tavs

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent