შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ხმამაღალი ნათქვამი (თავი მეორე)


11-02-2016, 13:38
ავტორი ბრო13
ნანახია 1 543

როდესაც ვიბადებით იმ წუთიდან სიცოცხლის ბოლომდე ჩვენ ვეძლევით იმ ტანჯვას რაც ადამიანისთვისაა განკუთვნილი.
2015 წლის 13 მარტი.
ღამე გავათენე და ფიქრებს მივეცი თავი,მარტოობაში დავიწყე ფიქრი და დავიწყე წერა.ვფიქრობდი იმაზე თუ როდესაც მითხოვია დახმარება ღმერთისთვის თუ დამხმარებია ერთხელ მაინც,მაგრამ სიმართლე გითხრათ ერთი ასეთი ფაქტიც კი ვერ გავიხსენე. ადამიანების უმრავლესობას ეშინია,რომ რასაც აკეთებს შესაძლოა ცოდავდეს,ჰაჰ.
ცოდვა.
რა არის ცოდვა?
რატომ უნდა იყოს ცოდვა ნაყროვანება?
რატომ უნდა იყოს ცოდვა ამაოდ მეტყველება?
რატომ უნდა იყოს ცოდვა ფულის ან ძვირფასი რამის მოყვარეობა?
გიპასუხებთ ამ კითხვებზე თუ რატომაც არ არის ეს ყველაფერი ცოდვა.
1) ცოდვა ნებისმიერი წინააღმდეგობაა ღვთის ნებისადმი,მაგრამ რატომ უნდა ვიქცეოდეთ ისე რომ ვინმეს ნებას არ შევეწინააღმდეგოთ როცა შეგვიძლია ისე მოვიქცეთ როგორც ჩვენი ნება იქნება
2)ბევრმა შეიძლება ვერ გაიგოს ამიტომ ნაყროვანება არის ბევრი ჭამის მოყვარე,რატომ არის ჭამა ცოდვა როდესაც გშია ჭამ რამდენიც გეყოფა და არა ის რომ გრამებით ჭამა იმაზე ფიქრით,რომ ცოდვა არ ჩაიდინო.
3)ამაოდ მეტყველება_ეს არის ბევრი დ უაზრო ლაპარაკის ცოდვა.როდესაც ხუმრობ ან როდესაც ლაპარაკობ იმას რაც გინდა ეს ცოდვაა,მაგრამ ადამიანს ენა იმიტომ აქვს,რომ რასაც ფიარობს იმას ამბობს. 4)ძვირფასი რამის მოყვარეობა,მაგალითად მოვიყვან ფულს. რატომ არის ფულია მოყვარეობა ცოდვა როდესაც ფული თუ არ გაქვს დღეს-დღეობით ვერ იცხივრებ ვერ იარსებებ,უბრალოდ ვერ შეჭამ,ვერ აჭმევ შენ შვილს ვერაფერს და მოგიწევს იმიაყურება თუ როგორ იტანჯება ის.
ეს სრული ჩამონათვალი არარის ცოდვების რომლებსაც "ბიბლია" მოგვითხრობს.
ვფიქრობი ამ ყველაფერზე და გადიოდა დრო ფანჯრიდან პირცელი მზის სხივის შემოსვლისთანავე ჩამეძინა. ამ ფიარებმა იმდენად გამიტაცა რომ დღე არგავიდოდა ადამიანებისთვის აზრი არ მეკითხა.
ამფიქრებს უფრო ვყვებოდი და ერთ დასკვნამდე მივდიოდი,რომ რასაც გვასწავლიდნენ ყველაფერი ფუჭი აღმოჩნდა და ყველაფერი ერთი მოგონილი ამბავი იყო იმისგამო რომ ადამიანები შეეშინებინათ ან თუნდაც იმისთვის,რომ რამოდენიმე საუკუნის წინ ვიღაცამ რაღაც დაწერა დაიმის აზრს ვეყრდნობით ამდენი ხალხი. ეს ხომ სრული სისუსტე და სიმდაბლე ადამიანისთვის. მაინც ვაგრძელებდი ეკლესიაში სიარულს მაგრამ უკვე იმის გამო დავდიოდი,რომ მამაოსთვის მეკითხა ბევრი რამ რაც მაწუხებდა და გამეგო ამაზე პასუხები . ერთ დღესაც განაცხადეს რომ ტარდებოდა ლექცია მააოსთან გასაუბრება ფარულად ,ანუ ფარულად როგორ ნებისმიერი ადამიანი კითხვას დაწერდა და მამაო ამკითხვაზ პასუხს ცემდა თუმცა ანონიმურად,სახელების გარეშე მააოს არეცოდინებოდა ამ კითხვის ავტორის ვინაობდა. ჩავიცვი კითხვები მოვამზადე და გავიქეცი,ხალხი იყო მოგროვილი ძალიან ბევრი რიგი იყო მე ჩემი კითხვები მივიტანე და დავტოვე, შემდეგ დარბაზში შევედით და დავსხედით ნახევარ საათაინი ლოდინის შემდეგ მამა ილიაც გამოჩნდა და მოგვესალმა. დაიწყო კითხვების წაკითხვა და პასუხების გაცემა მე მოთმენლად ველოდებოდი ჩემს კითხვას.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent