შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთად ყველაფერს შევძლებთ!(6)


15-02-2016, 00:00
ნანახია 2 035

*********
ალბათ გაგიჩნდებათ კითხვა რა გეგმები უნდა ჰქონოდა ერეკლე ლუკასა და ტასოსთან დაკავშირებით.
მაგრამ წარმოუდგენლად მოგეჩვენებათ ეს ამბავი მოკლედ ერეკლეს უნდოდა რომ ლუკა და ტასო დაექოწინებინავდა შემდეგ ამით გოგასთან დაახლოებულიყო...აქვე უნდა ავღნიშნო რომ ლუკა ვეკუა ნინასა და ერეკლეს შვილია ხომ მათი შვილია ახლა კი დროა დედამ გააგრძელოს ეს ისტორია...
—კარგი დამიანე გეყოფა გესმის გეყოფა დავიღალე შენი მოსმენით ჩემგან რისი გაგება გინდა?
—რატომ ნერვიულობა ნინა?მოყევი რაც მოხდაას შემდეგ რც მამამ გაიგო რომ ანასა და ლუკას დაქორწინება მათი თანხომბის გარეშე გინდოდათ?ალბათ შენ ამის მოყოლა არ გინდა მაგრამ მე მოვყვები და...
დამიანეს საუბარი ხმააუა შეაწყვეტინა უცბათ ირაღით ხელხში ერეკლე ვეკუა შემოვარდა..
—სასწრაფოდ დაანებე თავი ნინას დამიანე ხოლი ტასო შენ სასწრაფოდ მოდი ჩემთან თორემ შენს ძმას სიცოცხლეს გამოვასალმებ..
ამ დროს ერეკლემ დამიანეს იარაღი შუბლზე მიადო ტასო კი სასწრაფოდ გაემართა ერეკელსკენ
დაანებე თავი მე მოვიდივარ გაუშვი დაიყვირა ტასომ.ერეკლემ ტასიას ხელი დასტაცა და სასწრაფოდ მანქანისკენ გააქანა მაგრამ წინ ლუკა შემოხვდათ
—(ლუკა) მამა რას აკეთებ ტასოს ხელი გაუშვი გესმის გაუშვი ის არაფერ შუაშია. გაუშვი
—ლუკა გაიწიე თორემ გეფიცები ტასოს მოვკლავ
—არა მამა თავი დაანებე გესმის მე ის მიყავრს და მას რომ რამე მოუვიდეს მოვკვდები
—გაიწიე და თავი დამანებე
—არა ერეკლე ვეკუა ტასოს ცერ წაიყვან ის ჩემი ერთადერთი სიყვარულია და არ მოგცემ უფლებას რომ რამე დაუშავო
ამ დროს ერეკლეს ტასო დაუსხლტა ხელიდან და გაქცევა დააპირა ამ დროს კი გასროლის ხმა გაისმა..
*******
რეამინაცისა მოამზადეთ პაციენტი მძიმე მდგომარეობშია,
პოლიციას შეატყობინეთ....
*****"
ერეკლეს გასროლილი ტყვია ლუკას მოხვდა რადგან ტასოს გადაეფარა ერეკლე კი პოლიციამ დააპატიმრა...

ლუკა მძიმე მდგომარეობაშია მისი გადარჩენის შანსი თითქმის არ არსებობს ექიმი გამოვიდა ეს სიტყვები ტასოს და ნინას უთხრა...ჩვენ ყვრლაფერი გავაკეთე რისი გაკეთებაც შეგვეძლო ახლა ყველაფერი მასზე დამოკიდებული ძლიერი ბიჭია იმედი არ უნდა დაკარგოთ...
ტასოს ექიმის სიტყვები აღარ ესმოდა იქვე ჩაიკეცეა და მხოლოდ იმაზე ფიქრობდა რომ ყველაზე საყვარელი ადამიანი რომელმაც გადარჩინა შეიძლება მომკვდარიყო და თან მის გამო..
და ნინა? ნინა გაშტერებული უყურებდა ერთ წერტიკს მართალია მას ლუკა არ უყვარდა მაგრამ მაინც მისი შვილი იყო და გული მაინც სტკიოდა....
**********
ახლა კი დროა ეს საიდუმლოებით მოცული ამბავი ცოტათი გავხსნათ...
ერეკლეს და ნინას საერთო შვილია ლუკა...ერეკლეს ცოლინადრე გარდაეცვალა სიმსივნემ.მოუღო ბოლო,ნინას ამ ბავშვის გაჩენა არ უნდოდა რადგან ივოდა გოგას დაკარგავდა მასთან ერთად კი ფულს ქონებას და რეპუტაციას, მაგრამ ერეკლეს მემკვიდრე სჭირდებოდა ამიტომ ნინას შესთავზა გარეკვული თანხა.და ერთი წლით სანამ ლუკა არ წამოიზრდებიდა ნინა საზღვარგარეთ წავიდა...შემდეგ კი ბავშვს ძიძა ზრდიდა...ხო რაც შეეხება ერეკლეს და გოგას....აქ საქმე უფრო რთულადაა ვიდრე თქვენ გგონიათ...
გოგა ნარკოტიკებს მხოლოდ იმიტომ ზიდავდა რომ ერეკლე ემუქრებოდა თუ ამას არ გააკეთებდა მის ოჯახს ამოწყვიტავდა.ამიტომ გოგა იძულებული გახდა ერეკლეს დამორჩილებოდა..მაგრამ ბოლო დროს ერეკლე სულ იმაზე ლაპარაკობდა რომ ლუკა და ტასო ერთდ უნდა ყოფილყვნენ უნდა დაქორწინდნენ და ამუთ ჩვენ ორივე კომპანიას გადავარჩენთ გოგა გარიგებაზე ორივე უნდა დავთანხმდეთ ამ სიტყვებს უმეორებდა გოგას ერეკლე...
მაგრამ გოგას თავისი პრინცესა ტასია ძალიან უყვარდა და მას ამას ვერ გაუკეთებდა შეაგროვა საბუთები და მტკიცებულებები ფოტოები რათა პოლიციაში წასულიყო და ერკლე ასევე საკუთარი თავიც ემხილა და დასჯილიყვნენ გოგამ იცოდა რომ თვითონაც დაისჯეობდა მაგრამ ტასო გამო ეს უნდა გაეკეთებინა ერთ საღამოს როცა გოგა შინ ბრუნდებოდა ერეკლემ ნინას დაურეკა და უთხრა რომ საქმე ძალიან ცუდად იყო და გოგამ ლუკას შესახებ გაიგო ამას კი მას არასდროს აპატიებდა მას რომ არ დაეჯარგა ქონება გოგას ქვრივად უნდა გამოცხადებულიყო...ერეკელემ მეორე დღეს ნინას საწამლავი მოსცა და უთხრა რომ სასმელში გაერია ნინა ასეც მოიქცა და საკუთარი ქმარი მოწამლა ყველას უთხრა რომ გოგას გულმა დაარტყა ნაცნობი ექიმების დახმარებით გააყალბა სიკვდილის ცნობაც.. .
აი ბატონო პროკურო ეს ჩემი მოთხრობილის დამამტკიცებელი საბუთებია გაუწოდა ნაცნობი საქაღალდე პროკურორს დამიანემ თვითონ კი სასწრააფოდ დატოვა პოლიცოოს განყოფილება და საავადმყოფოსკენ გაემართა....



№1 სტუმარი A

Vau gavogndi. Maladec damianes magaria. Man shedzlo da gaxsna danashauli amxila deda da gadaarchina da. Magari bichia. Amas yvela ver shedzlebda.....

 


№2  offline მოდერი tsn

მომეწონა ძალიან ♥

 


A
Vau gavogndi. Maladec damianes magaria. Man shedzlo da gaxsna danashauli amxila deda da gadaarchina da. Magari bichia. Amas yvela ver shedzlebda.....

მიხაროა თუ მოგეწონა მაგრ ყველაფერი აქ არ დამთავრდება წინ კიდევ საინტერესო მომენტი გელით

tsn
მომეწონა ძალიან ♥

კარგია თუ მოგწონს
--------------------
romantikosi mwerali

 


№4 სტუმარი M

vaoo magaria :-*

 


M
vaoo magaria :-*

მიხარია თუ მოგეწონა მეგონა არავის მოსწონდა ეს ისტორია
--------------------
romantikosi mwerali

 


№6 სტუმარი mari

martlac dzann magariaaa male damage momdecno tavic

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent