შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დამიბრუნე სიყვარული (2) თავი


15-02-2016, 19:12
ავტორი elo
ნანახია 2 267

ყოველი დღე ღამე მშვენიერია,დღეს ალექს შევხვდი გავისეირნეთ კაფეში დავსხედით ტორტი და ყავა შევუკვეთეთ,ალექსანდრემ ტორტი თავის ხელით მაჭამა და მან მითხრა თუ ასანთის ღერი შეგხვდება გათხოვდებიო,მართლაც ასანთი ძალიან გემრიელი იყო ,უცებ წამოვიძახე ნეტავ როდის ვთხოვდები რადგან ასანთი ვიპოვე,ალექსმა მიპასუხა სულ სულ მალე ჩემო პატარა პრინცესა,უცებ ახლოს მოიწა ჩემს ტუჩებს დაეუფლა გააზრებაც ვერ მოვასწარი ცივმა ოფლმა დამასხა გულმა ერთიანად დაიწყო ბაგა ბუგი ,ელო სიგიჟემდე მიყვარხარ მე შენ სრულიან შემცვალე შენ ჩემი დედოფალი ხარ და მადლობა რომ ასეთი კარგი ხარ ჩემო პატარა გოგონა,ალექსს მეც ძალიან მიყვარხარ და მადლობა მინდა გითხრა რომ ჩემ ცხოვრებას ალამაზებ,20 მაისიც დადგა ალექსანდრე საქართველოში უნდა წასულიყო სამსახურიდან და მალე უკან დაბრუნდებოდა,ის წავიდა და წაიღო ჩემი გულიც გადიოდა დღეები და ძალიან მენატრებოდა,ჩვენ ხომ მთელი გულით და სულით გვიყვარდა ერთმანეთი, ერთ დღეს ძალიან ვიჩხუბეთ და მან მითხრა შენ არ იცი რა გინდა გინდივარ თუ არაო ჩამოყალიბდი კარგად მე არ ვარ ბავშვი 34 წლის კაცი ვარ შენ კი ჯერ 23 წლის ბავშვი რომელმაც არ იცის რა უნდა მე სათამაშო არ ვარო,ივნისი ახლოვდებოდა ჩემი დაბადების დღე მას ველოდი მაგრამ არ ჩანდა იმდენად გული ვატკინე არც დამლაპარაკებია და არც მე დამირეკია,არადა ძალიან ვენატრებოდა ის ხომ ჩემი გული და სული იყო,ჩემი დაბადების დგე დადგა დილით ადრე გავემზადე ჩავიცვი ლამაზად სალონში წავედი თმა დავივარცხნე და როგორც ნამდვილი პრინცესა ისე გამოვიყურებოდი,მაგრამ გული მძიმედ მქონდა რადგან ალექსანდრე ჩემს გვერდით არ იყო არც დაურეკია და არც მოულოცია,ტორტიც ვიყიდე მეგობრები უკვე რესტორანში მელოდებოდნენ,როცა შევედი ყველამ ერთხმად მომილოცა გილოცავ ელო დაბადების დღეს, ყველას მადლობა გადავუხადე და გადავკოცნე,ყველა იქ იყო ვინც მიხაროდა ვინც მიყვარდა მაგრამ ერთი ადამიანი არ იყო არ ჩანდა არადა გული მაინც ელოდა არ ნებდებოდა,დაბადების დგეს გილოცავ ჩემო პატარა პრინცესა გაისმა ხმა,გეგონა არ მოვიდოდი პატარავ მიყვარხარ ეს კი შენ 24 ცალი დიდი ვარდი და ულამაზესი ბეჯედი,ეს ვარდები შენსავით ლამაზია და ტკბილი სურნელი აქ როგორც შენ ეს ბეჯედი კი ჩემგან ჩემი სიყვარულის ნიშნად რათა დახედო და არ დაგავიწყდეს არასდროს თუ როგორ მიყვარხარ, მადლობა ალექს მადლობა ძალიან მიყვარხარ და ბედნიერი ვარ შენ რომ ჩემს ცხოვრებაში არსებობ და ცხოვრებას მილამაზებ,გადიოდა თვეები,დღეები,წუთები,წამები ჩვენ ერთმანეთით ვტკბებოდით და კიდევ ერთხელ გვიყვარდა ერთმანეთი როგორი გაუცვეთელიცააა იმედი,იმედი კი არასდროს კვდება,ჩვენმა საერთო მეგობარმა შოკამ დაბადების დღეზე დაგვპატიჟა ჩვენც გადავწყვიტეთ წასვლა იქ მისულს სტუმრები დაგვხვდა,შოკას ბიძიები,ბიცოლები ყველა ჩვენ გვილოცავდა ძალიან ლამაზი წყვილი ხართ გაიარეთ იხარეთ და გამრავლდით,ჩვენც მადლობა გადავუხადეთ ხველას ,ალექსანდრე თამადა იყო კარგადაც მოეკიდა სასმელი გათამამდა ბევრი სადღეგრძელო ითქვა ,ბოლოს კი ალექსი ფეხზე წამოდგა და მოდით ერთ რამეს ვიტყვი მოდით სიყვარულის სადღეგრძელო დავლიოთ ჯერ ელოს დავლოცავ ჩემს სიყვარულს მას გაუმარჯოს მე ბედნიერი ვარ რომ ის მყავს და მიყვარს...სიყვარული ისეთი გრძნობაა რომ ენით ვერ გადმოსცემ,სიყვარულს შეუძლია ხატის წინ დაგაჩოქოს სიყვარულის გამო შეგიძლია თავიც კი გაწირო,სიყვარული ეს ისეთი გრძნობაა რომელსაც ბრძენი კაცი ვერ ხსნის და ორი სულელი წყვილი განიცდის,მასთან გატარებული ყოველი წამი რომ გიხარია და ყველაფერს რომ აკეთებ მის მოსაპოვებლად,აი ეგ მგონია მე სიყვარული,და ერთ ლექსს ვუტყვი და აი ასე დავაგვირგვინებ ჩემს სიყვარულს ელოსადმი..მოდი იმ სიყვარულს გაუმარჯოს ობლად უეცრად რომ გაჩენილა მოსვლა არავისთვის უთხოვია და მაინც ვიღაცისთვის გაჩენილა,შევსვათ სიყვარულის სადღეგრძელო დარდმა ცოტა ხანი მოიცადოს ჩვენი სიყვარულის თამადობით ყველას სიყვარულს გაუმარჯოს!!! ყველა დაიშალა სტუმრებიც წავიდნენ ძალიან მეძინებოდა მაგრამ ერთ ოთახზე მეტი თავისუფალი არ იყო,ელო წამო დავიძინოთ მე გპირდები არ მოგეკარები უბრალოდ შენი ცქერით დავტკბები,მეც დავეთანხმე რადგან უკვე ძალიან მეძინებოდა ,შოკას პიჟამოები ჩავიცვი და უკვე დავწექი,ცოტა ხანში ალექსიც მოვიდა უბრალოდ შენი ცქერით დავტკბები თუ როგორ ლამაზად იძინებ,ალექსმა დამიძახა ,ელოოო? ბატონო იცი ძალიან ცუდად ვარ უცებ ჩემს ტუჩებს დაეწაფა ორივესთან გაორმაგებულად ისმოდა გულისცემა,ვნებების სამყაროში გადავეშვით და ის მოხდა რაც მოსახდენი იყო,,დილა მშვიდობისა ჩემო პატარა პრინცესა ძალიან მიყვარხარ და მადლობა ამ ბედნიერი ღამისთვის რაც მომანიჯე გპირდები არასდროს ინანებ,მიყვარარ...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent