შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნაზი ღამე 10 (დასასრული)


16-02-2016, 11:57
ავტორი შარლატან
ნანახია 2 886

ბესომ და ლუკამ იმ საღამოს ბევრი ითამაშეს ბოლოს კი მამიკოზე ჩახუტებულს ჩაეძინა.ფეხაკრეფით გამოვიდა ბესო ოთახიდან ბედნიერებისგან ჯერ კიდევ ღელავდა ყველა ემოციას ერთად მოეყარა თავი და არ სჯეროდა რომ ეს ყველაფერი მართლაც რეალურად ხდებოდა.მისაღებში კიტი დივანზე იჯდა და ისიც არანაკლებ დღეში იყო ამდენი წლის მერე ამდენი ტკივილის მერე წინ ედგა მამაკაცი რომელიც ისევ თავდავიწყებით უყვარდა.
-მადლობა კიტ ძლივს წარმოთქვა ეს ორი სიტყვა ბესომ ...
-კიტი დუმდა მერე კი ძლივს ამოილუღლუღა არაფერს
-შეიძლება ხვალაც ვნახო ლუკა ?სადმე წავიყვან მინდა დაკარგული დრო ავინაზღაუროო
-აქ უკვე თავი ვერ შეიკავა კიტიმ და ყველა ტკივილმა ერთად ამოხეთქა.დროის ანაზღაურება რა ბანალური და გაცვეთილია. ახლოს მივიდა ბესოსთან თვალებში ჩახედა და ზიზღნარევი ხმით უთხრა: იცი დრო არ ნაზღაურდება რაც იყო იმას უკან ვერ დაბრუნებ...სად იყავი მაშინ როცა ტიროდა,როცა სტკიოდა,სიცხე ჰქონდა... კარიერას იწყობდიი ახლა კარგია ხოო გაზრდილი შვილიი...
-კიტი დამშვიდდი ვიცი ახლა ადვილი არა ჩვენი საუბარი.აღარ მინდა კიდევ უფრო გვეტკინოს და თავი დაბლა დახარა
-გვეტკინოს? შენ იცი საერთოდ მაგ სიტყვის მნიშვნელობა? იცი რას ნიშნავს უძილო ღამები იმიტომ რომ ტკივილი არ წყდებოდა წამითაც არ შენელებულა.ლუკა გახდა შემდეგ იმედი მომავლის და წარსულს ზურგი ვაქციე...ყოველ ღამე როცა ვიძინებდი ჩემ თავს ვეუბნებოდი რომ ყველაფერი კარგათ იქნება ის ჩამოვაა მაგრამ... და მწარედ აქვითინდა.
-სიამოვნებიტ ჩამოვიდოდი რომ მცოდნოდა სად იყავით.შენ გგონია ჩემთვის ადვილი იყოო არ ცდები კიტ .უშედეგოდ გეძებდი ყველგან თითქოს გაქრი არავინ იცოდა შენი ადგილ სამყოფელიი.მოგონებებმა მომიყვანა დგემდეე მხოლოდ ეს მასულდგმულებდა...
-გეყოს ხმამაღლა იყვირა კიტიმ შეგრცხვესსს და ჩაიმუხლა
-ახლოს მივიდა ბესო და ჩახუტება ცადა.დამშვიდი...
-არ შემეხოოო.ჩვენი კორდინატები მე წერილში ჩაგიწერე და მეორეც შენ ძმასაც გავუგზავნე ესემესით.ვერ გვიპოვე ხოოო... აღიარე რომ საეთოდ არ გაგხსენებივარ შენთვის უბრალოდ გასართობი ვიყავი და დამიკიდეეე
-კიტ გაჩერდიი ახლა ბესოს ყვირილი გაისმა სახლში.მე არავითარი წერილი არ მიმიღია.15 ივლის დავბრუნდი აქ და ეგრევე შენთან წამოვედიი ...აღარ მინდა ამის გახსენებაა...ხელები მაგრათ მოხვია ატირებულ კიტის და მიიხუტა..მაპატიე შეიძლება მართლა არ ვიმსახურებ შენგან ამს მაგრამ უშენოდ არ შემიძლია.ახლა როცა დაბრუნდი გპირდები მარტო აღარასდროს იქნებიი .მე ვერ დავაბრუნებ მართალია იმ წლებს მაგრამ აღარ დავუშვებ ცრემლებს და ტკივილს მორჩა დამთავრდა.. .მერე კიტის ხელით ცრემლები შეუმშრალა და მონატრებულ ბაგებს დაცხრაა...მიყვარხარ ღმერთო როგორ უღმერთოთ მენატრებოდიი...
კიტი გარინდული იყოო ბესოს მკლავბში და ხვდებოდა რომ ბესო მართალი იყო ისევ ისე უყვარდათ ერთმანეთი და შეიძლება მეტადაც კიი ფრთხილად შემოხვია ხელები და მის კალთაში ჩაეძინა...

დილით ლუკას ტიკტიკმა გაღვიძა გაიღვიძე ძილისგუდა გათენდა.ფრთხილად გახილა თვალები და ბესოს დაუწყო ძებნა მაგრამ ის არსად იყოო.მისაღებსი კი წერილი დახვდა:დილა მშვიდობის ფერია სამსახურსი მაგვინდებოდა და მაგიტომ შეგელიე მიყვარხარ შეხვედრამდეეე ....
ბესო მთელი დღე კიტის სიტყვებზე ფიქრობდა,ხვდებოდა თუ რისი გადატანა მოუწია და გული კიდევ იფრო სტკიოდა.მერე გახსენდა ლუკა და მიხვდა რომ ყველაფერმა ჩაიარა,ცუდი გვერდით დარჩა და ახალი ცხოვრება იწყებოდა ბედნიერებით აღსავსეე.ტელეფონი მოიმარჯავა და კიტის დაურეკა - მალევე გასიმა ტელეფონში საყვარელი ქალის ხმა-გისმენ ბესოო
-როგორ არსი ჩემი ფერია?
-კარგად ვარ ბესო მადლობა.ეხლა სამსახურში ვარ და მოგვიანებით დაგირეკავ ...
-ბესოს არ გამოპარვია კიტის ცივი ხმა.რა გჭირს ხო მშვიდობა?
-კი ბესო მშვიდობა მშვიდობა
-უკვე ძალინ მომენატრე მწვანე თვალებ.როდის ამთავრებ სამსახურს გამოგივლი და ცოტახნით მოგიტაცებ...
-ბოდიში ბესო მეძახიან უნდა გავთიშო...ტელეფონსი გაბმული გუდოკი გაისმა
ამან ცოტა დაბნია ბესო ვერეფრით ახსნა კიტის საქციელი.ეგონა ყველაფერი ჩაბარდა წარსულს ტკივილი კი ბედნიერებასთან ერთად გაივლიდა.სწრაფა მორჩა საქმებს მანქანის გასღები აიღო და ოფისი დატოვა.გზაში იყო ტელეფონმა რომ დაურეკა კიტი იყო სახე გაებადრა-გისმენ მწვანე თვალება
-ბესო ბოდიში წეღან ვერ გელაპარაკე.დღეს გვიანობამდე მომიწევს ოფისსი დარჩენა და შეძლებ ლუკა შენ გამოიყვანო ბაღიდან?
-კი რა პრობლემა მე უკვე გამოვედი სამსახურიდან შენთან მოვდივარ მინდა 1 საათით მოგიტაცო
-მომიტაცოო და გაეცინა 20 წუთში შესვენება მეწყება და სამსახურთან შეგხვდები
-შეხვედრამდეე....
კიტიმ ტელეფონი გათიშა და აღელვებისგან ადგილს ვეღარ პოულობდა.ამდენი ტკივილისა და განშორების მერე ისე მოვიდა ბედნიერება მაგრამ ეშინოდა.შეძლებდა ბოლომდე გაეღო გულის კარი და ვითომ არაფერი მომხდარაო ისე გაეგრძელებინა ყველაფერი? დამშვიდდა ემოციები დაოკდნენ .შეძლებდა ყველაფერს შეძლებდა ლუკას გამო მაინც აღარ დაუშვებდა იგივე შეცდომებს ,მაგრად ჩაკიდებდა თავის ბედნიერებას ხელს და აღარსად აღარ გაუშვებდა.
არც ბესო იყო უკეტეს დღეში.პირველ პაემანზე არ უნერვიულია ამდენი გული ამოვარდნას ქონდა ექვსჯერ მაინს დარტყა კრუგი მანქანას დამშვიდდა კარს მიეყუდა და საყვარელი ქალიც გამოჩნდა ხელები გაუოფლინდა მასში ისევ შეყვარებულმა ბესომ გაიღვიძა მაგრამ მიხვდა რომ ეხლა ასე მოქცევა არ შეძლო კიტიც იგივეს გრძნობდა უნდოდა ისევ აგქცეულიყო და ბესოს შეხტომოდა როგორც ადრე მაგრამ მანც მოთოკა ვნებები და განცდები. წლები მაინც თავისას შვრება.
დაბრძანდით კარი გაუღო ბესომ.სკამზე ვარდების ლამაზი თაიგული იდო.კიტის თვალზე ცრემლი მოადგა აქ უკვე ვეღარ შეიკავა ემოცია და ბესოს პატრა შეყვარებული გოგოსავით შეაფრინდა.არც ერთს არ გახსენებია იმ წუთას რომ ხალხმრავალ ადგილას იდგნენ და უამრავი თვალი იყურებდათ.ისევ ისეთი გრძნობით კოცნიდნენ ერთმანეთს თითქოს არც არაფერი მომხდარაო.უკან ხალხის ტაშმა დაბრუნათ სწრაფად ჩაჯდნენ მანქანაში და ადგილს მოწყდნენ.
გზაში არც ერთს არ ამოუღია ხმა ორივე ისევ ეიფორიასი იყო ერთმანეთს მალულად უყურებდნე და შემდეგ ორივეს ერთროულად აიტყდათ სიცილი.მალე მანქანა ნაცნობ ადგილას გაჩერდა ფრთხილად გააღო კიტიმ კარი და რომ არა ბესოს ხელი ალბათ წიქცეოდა .როგორ ენატრებოდა აქაურობა აქ რატომ ბესო? ტირილ ნარევი ხმით უთხრა:გახსოვს ჩვენი სიყვარული აქ ამ მინდორზე დაიწყო აქვე უნდა დაგვირგვინებულიყო მაგრამ...კიტიმ ტუჩებზე მიადო თითი და გაჩერა მერე მაგრათ მიეკრო მამაკაც და თვალები დახუჭა.ბესომაც მაგრად მიხუტა საყვარელი ქალი მიყვარხარ მიყვარხარ და მაგრად დაბზრიალა მერ დასვა თვალებიდან ცრემლები მოწმინდა მისი სახე ხელებში მოიქცია;უშენოდ მე არაფერი ვარ,რაც არ უნდა მოხდეს სადაც არ უნდა ვიყვე ეს გული მარტო შენთვის ძგერს მინდა ყველაფერი ახლიდან დაიწყოს მაგრამ ცოტა სხვანაირად გამომყვები კიტი ქეთ ცოლად?-კიტის გაეღიმა თვალი თვალში გაუყარა:იცი თუ თანახმა ხართ შვილინ ქალი მოიყვანოთ ცოლად კიი. მერე ბესოს ხელებიდან გასხლტა და მინდორში დაიწყო პატრა ბავშვივით სირბილი.უყურებდა ბესო და გული სიყვარულით ევსებოდა. დაიჭირა გულზე მაგრად მიიხუტა აღარსად გაგიშვებ რომც მეხვეწო წადიო არსად არ ვარ წამსვლელი.მიყვარხარ მწვანე თვალება და ახლა კიტიმ იპოვა საყვარელი ბაგებიი.
იცი აქ რატომ მოგიყვანე მინდა ჩვენი ქორწილი დავგეგმოთ.კიტი ცოტახან გაიგნებული უყურებდა საყვარელ მამაკაცს ,როცა მიხვდა რომ ბესო არ ხუმრობდა მაგრათ მიეხუტა... მანაც მჭიდროთ შემოხვია ხელები და გეგმები გაცნო.... გზაში არც ერთს არ გაუჩერებია ენა ისევ ის წყვილი დაბრუნდა ყველაფერი წარსულს მიაბარეს.აღარ არსებობდა ის ტკივილიან წლები, არსებობდა მხოლოდ ლუკა...
ულამაზესი იყო მინდორზე ქორწილი .მხოლოდ მეგობრები და ახლობლების მოეყარათ თავი...თუმცა პრესაში სურათები მაინც გაჩნდა და დიხანს ლაპარაკობდნენ ბესო წულეისკირის და კიტი დვალის ბედნიერების დღეზე... მიყვარხარ მწვანე თვალება შეხედე
დღესაც ნაზია ღამეე....



№2  offline წევრი შარლატან

kissing_heart kissing_heart relaxed მადლობა ჩემო კარგოო

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent