შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთად ყველაფერს შევძლებთ!(8)


19-02-2016, 17:30
ნანახია 1 850

*****
ამაყი ნაბიჯებუთ შეაბიჯა პალატაში ტასომ როცა დაინახაა ლუკა რომელსაც მშვიდად ეძინა თითქოს გულიდან ლოდი მოეხსნა...სკამი მის საწოლთან ახლოს დადგა მისი ხელი თავისაში მოიქცია და თავი საწოლზე ჩამოდო..დაღლილობა იგრძნო და მხოლოდ ახლა გაახსენდა რომ ამხნის მანძილზე არ უძინია...
ცოტახანში ლუკა გონს მოვიდა ტასო რომ დაინახა ძალიან გაუხარდა და გაღიმა თმაზე თამაში დაუწყო ტასომ კი სიხარულის თვალებით შეხედა საყვარელ მამაკაცს...
—ლუკა როგორ ხარ? ხომ არაფერი გტკივა(ტასო)
—კი...კარგად...ვარ სვენებით დაიწყო ლაპარაკი ლუკამ ეტყობოდა რომ ძალიან დაღლილი იყო
ტასო იცი მეგონა რომ აქ იყავი შენი ხმა მესმოდა თითქოს დაბრუნებას მთხოვდი მთხოვდი რომ არ წავსულიყავი....
—იცი ლუკა მართალი ხარ მე მართლა ვიყავი შენთან და დაბრუნებას გთხოვდი. შენ რომ რამე მოგსვლოდა საკუთარ თავს არ ვაპატიებდი... შენ ჩემს გამო ხარ ამ მდგომარეობაში მე გადამარჩინე ამისთვის მადლობას ვერასდროს გადაგიხდი
—არა ტასო მადლობა არა საჭირო ვიცი ახლა შესაფერისი დრო არა მაგრამ მეტს ვეღარ მოვიცლი სიკვდილს რომ ჩავხედე თვალებში მაშინ ვინანე რომ აქამდე არ გითხარი ეს ყველაფერი...ტასო მე.. მიყვარხარ!.
ტასო მე მიყვარხარ ამ სიტყვების გაგონებისას ანას გულმა საშინლად დაუწყო ფეთქვა იფრძნო რომ ბედნიერების დრო დამდგარიყო მაგრამ არ სჯეროდა რომ ეს მოხდა და საყვარელმა ადამინმა უთხრა მიყვარხარ...
—რაა?(ტასია)
—ვიცი გაგიკვირდა მაგრამ მიყვარხარ...(ლუკა)
—ლუკა იცი...მეც მიყვარხარ...
ამ დროს ექიმი შემოვიდა პალატაში და ტასოს გარეთ გასვლა სთხოვა...
გარეთ ტასოს ანერვიულებული დამიანე დახვდა...
—დამიანე რა გჭირს რა მოხდა?
—ტასო იცი...რპცა ერეკლე ციხეში გადაჰყავდათ ის გაიგცა —რაა?..ერეკლე გაიგქცა ის ...ის მკვლელი თავისუფალია არა ეს შეუძლებელია..
—დაწყნარდი ის ჩვენ ვერაფერს დაგვიშავებს ვერ გაბედავს ჩვენთან მოახლოვებას... რაც შეეხება ლუკას მან ჯერ ამის შესახებ არ უნდა გაიგოს...
იმ დღეს ტასო და დამიანე სახლში წავიდნენ რადგან საშინლად დაღლილწბი იყვნენ ლუკაც უკეთ იყო...
********
მეორე დღეს ტასო და დამიამე სავადმყოფოში წავიდნენ
—დამიანე..(ტასო)
—გისმენ ტას..(დამიანე)
—მისმინე შენ და ლუკამ როდის უნდა დაილაპრაკოთ ის ხომ შენი ძმა...გთხოვ დაელაპრაკე ვიცი ერთმანეთს გაუგებთ
—არვიცი ვეცდები დაველაპრაკო მოვახრეხებ რამეს
—კარგი რა შედი და ახლავე დაელაპარალე გთხოვ ..
—კარგი,კარგი ახლავე
********
დამიანე ლუკას პალატაში მშვიდად შევიდა იქვე სკამზე ჩამოჯდა და საუბარი დაიწყო...
—არ ვიცი ერეკლემ გითხრა თუ არა ან საერთოდ რა გითხრაა მაგრამ მე შენი ძმა ვარ
—ვინ?ძმა?ეგ როგორ
—მე ნინასა და გოგას შვილი ვარ შენ კი ერეკლესა და ნინას...
—მოიცა რაღაც შეცდომააა დედაჩემი მშობიარობის დროს დაიღუპა არ ეს შეცდომა..
—როგორც ჩანს შენ არაფერი იცი მოკლედ შევეცდები ყველაფეერი მოგიყვე უბრალოდ არ შემაწყვეტინო
—კარგი..
—ერეკლეს და ნინას ერთმანეთთან ახლო ურთიერთობა ჰქონდათ ნინა შენზე ფეხმძიმედ რომ დარჩა მე უკვე ამერიკაში ვსწავლობდი ნინა და გოგა კი დაქორწინებას აპირებდნენ რადგან ტასიას დედა გარდაიცვალა ...ნინას შენი გაჩენა არ უნდოდა რადგან იცოდა გოგას დაკარგავდა უფროსწორედ მის ქონებას და სახელს...ამიტომ გადაწყვიტა არ გაეჩინე მაგრამ ერეკლეს მემკვიდრე სჭირდებოდა და შვილი ძალიან უნდოდა ამიტომ ნინა ცოტახნით სანამ შენ არ დაიბადებოდი საზღვარგარეთ წავიდა გაგაჩინა და შემდეგ უკვე ერეკლეს მიაბარა შენი თავი ...მოკლედ მე შენი ძმა ვარ..
—არა!ამის დაჯერება ძალინ მიჭირს ესიგი დედა ამდენიხნის მანძილზე ასე ახლოს მყავდა და არ ვიცოდი...
მამამ ტასოს მოკვლა რატომ სცადა ...
_ამის შესახებ დამიანემ და ლუკამ კიდევ დიდხანს ისაუბრეს დამიანემ ლუკას ყველაფერი მოუყვა გარდა იმისა რომ ერეკლე გაიქცა ციხიდან ლუკა გაოცებული და მამაზე საშინლად გაბრაზებული იყო...

******
—დამიანე რა ქენი ელაპრაკე როგორ არის ხომ კარგადაა?
სასწრაფოდ მიაყარა კითხვები ტასომ ძმას
—ვილაპრაკეთ და ყველაფერი მოვუყევი მაგრამ ერეკლეს ციხიდან გაქცევაზე არაფერი მითქვამს ...
—ძალინ კარგია გამიხარდა ახლა მე შევალ კარგი?ვნახავ
—ტასო
—ხო რაიყო
—იცი ახლა ლუკას მარტო დარჩენა და ფიქრი სჭირდება რომ ყვაფერი გაანალიზოს ჯობია ცოტახანს ან დღეს საერთოდ ნუ ნახავ სახლში წადი დაისვენე და ხვალ მოდი
—ამ...კარგი ძამიკო როფორც გინდა
ტასოს ლუკასთან ლაპარაკი ძალიან უნდოდა უნდოდა რომ დალაპრაკებოდა მათ ხომ ერთმანეთს სიყცარუკი აუხსნეს უნდოდა ეკითხა რა მოხდებოდა მომავალში როგორ აეწყობოდა....ბოლო ბოლო ლუკას მამამ მოკლა გოგა ადვილი არა შეეგუო ასეთს რამეს გიყვარდეს მამის მკვლელის შვილი....
*****
ტასო წავიდა სახლში მოსაწერიგლებლად მაგარამ იცოდა რომ საღამოს მაინც დაბრუნდებოდა და ლუკას მაინც ნახავდა...
სააბაზანოსს მიაშურა იქიდან გამსულს კი ოთახში ერეკლე დახვდა გოგონამ გაოცებისგან ხმა ვერ ამოიღო ასე უძრავად იდგა
—ჩემს შვილს აშკარად კარგი გემოვნება ჰქონია(ერეკლე)
—ტასომ პირსახოცი წელზე კიდევ უფრო მაგრად შემოიხვია
—შენ... შენ აქ...რა... გინდა
—სასწრაფოდ ჩაიცვი ჯერ ეგ ერთო თორემ ჩემს თავზე პაასუხს არ ვაგებ და მეორე აქ კითხვებს მარტო მე ვსვამ(ერეკლე)
ტასო სასწრაფოდ მოემზადა შავი ელასტიკი კედები მოკლე მაისური და ჟაკეტი ჩაიცვა თმა მაღლა აიწია..და ყოველი შემთხვევისთვის ჯიბეში პატარა მაკრატელი ჩაიდო ხოლო ტელეფონს ხმა გამოურთო და მოხერხებულად დამალა...
რადგან იცპდა ერკლე ვინ იყო და რისსი გამკეთებელი...
ამ დროს ოთახში ერეკლე შემოვიდა
—ყოველგავრი ზედმეტობებსი გარეშე ჩახვალ დაბლა ჩემთან ერთად იქ ჩემს მანქანას დაინახავ და ჩაჯდები გაქცევა არ იფიქრო თორემ გიპოვი და გაყურებინებ ჯერ როგორ ვკლავ ლუკას...და მერე დამიანეს...
—არ გთხოვ დამიანეს არფერი დაუშავო..ლუკა ხომ შენი შვილია დავიჯერო შვილს გაიმეტებ?
—ყველას და ყველაფერს ჩემი თავისუფლებისთვის ანა ყველაფერს გავიმეტებ
—მე ანასტასია ვარ და არა ანა გაიგე სისხლისმსმელო ნაგავო...
იცი ვინ ხარ შენ ამქვეყნად ყველაზე არარაობა და არაკაცი მაგარი ნაბ***რი ხარ იმიტომ რომ შენი შვილის მოკვლა შეგიძლია...შენ ხარ მამაჩემის მკვლელი არარაობა ხარ გესმის არარაობა შენი ფული არავის ჭირდება ბოლოს სულ მარტო დარჩები ციხეში დალპები შენაირი ნაძირალა ადამიანების ადგილი იქ არის ჯოჯოხეთში დაიწვები ერეკლე ვეკუა...
—ამის თქმა იყო და სახე საშინლად აეწვა ტასოს ერეკლემ ის გაარტყა რომ ხელი თვითონაც აეწვა ხელი
—ქალზე ხელის აღმართვას შეგიძლია თუმცა შენ კაცის მკვლელი ხარ და ქალზე ხელის დარტყმაც თავისუფლას შეგიძლია..
—ანასტასია გოგელიშვილო სასწრაფოდ ჩადი ქვემოდ თორემ მამაშენის გზას გაუდგები შენც...ამის თქმა იყო და ერეკლემ იარაღი ამოიღო
ტასოს შეეშინდა და სასწრაფოდ ქვემოდ ჩავიდა მანქანაში უხმოდ ჩაჯდა...
რატომ არ გაიქცა ამ დროს? იმიტომ რომ იცოდა ერეკლე ლუკას ან დამიანეს დაუშავებდა რამეს ახლა კი სჯობდა ერეკლესთვის დაეჯერებინა იცოდა რომ დამიანე აუვილებლად იპოვიდა ამიტომ ერეკლეს დაემორჩილა....


აი შემდეგი თავიც ველი შეფასებებს



№1  offline წევრი gvanciii kereselidze

Erekles ver vitannn...ise kargiaaa... eset patara tavs nu deb raa gtxoov <3
--------------------
G.ke

 


№2 სტუმარი happy

dzalian kargia magram gtxov shemdegi male dade PL magaria

 


gvanciii kereselidze
Erekles ver vitannn...ise kargiaaa... eset patara tavs nu deb raa gtxoov <3

ბოდიში ვიცი პატარა მაგრამ ვერ ვახერხებდი დიდი თავების დადებას არ მეცალა ხვალ კი უფრო დიდ თავს დავდებ
--------------------
romantikosi mwerali

 


№4 სტუმარი mari

cota male damate momdevno tavii dzann kaiaaaa isew

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent