შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბედნიერების ჩარჩოები 2


24-02-2016, 16:10
ავტორი შარლატან
ნანახია 1 695

დღემ მშვიდათ ჩაიარა .საღამოს დაღლილი მივედი სახლში და ეგრევე მივწექი გონებეაში დღევანდელი ინციდენტი გამახსენდა და გულიანათ გამეცინა.ზლაზვნით წამოვდექი და სამზარეილოს მივაშურე მსუბუქათ ვივახშმე და კომპი ჩავრთე. სკაიპსი ჩემი საყვარელი დაიკო ანათებდა და ეგრევე დავურეკე ბევრი ვილაპრაკეტ და ბოლოს დღევანდელი ინციდენტი მოვუყევი გულიანათ დამცინა და ასე სიცილ ხარხარსი დავემშვიდობეთ ერთმანეთს.კომპიუტერი გამოვრეთე და ეგრევე ლოგინში შევწექიი ....
გიორგი გაღიმებული მივიდა სამსახურში წინ ედგა კაფანდარა გოგოს ცისფერი თვალები.ამდენი წლის მერე ხვდებოდა რომ რაღაც სხვანაირად უძგერდა გული.უხალისოდ წავიდა სახლისკენ რადგან ძალინ უნდოდა ერთხელ კიდევ შეევლო მისთვის თვალი.ბარს მიაშურა რადგან ფიქრები გაეყარა და მოდუნებულიყო.
დღეები დღეებს მისდევდა თვები თვეებს ანუკიმ სწავლა დამთავრა და ბანკეტისთვის ემზარდებოდა.თან შემოთავაზება მიიღო სამსახურის და იმ კვირიდან მართალია დაბალი ანაზღაურებით მაგრამ სამსახურს იწყებდა.მთელი კვირა მეგობრებთან ერთად სავაჭრო ცენტრში დადიოდა კაბის შესარჩევათ,თუმცა უშედეგოთ. კაფეში იჯდა მეგობართან ერთად და ყავას სვამდა: - ანუკი ფეხები რა მტკივა იმდენი ვიარეთ.
-კაი რა ნატა შენ ფეხებზე წუწუნებ მე კი ხვალ უნივერსიტეტის ბანკეტი მაქვს და ჯერ კიდევ ვერ ვიყიდე კაბა...
-იცოდე დარჩენილ მაღაზიებშიც თუ არ შეარჩევ რამეს შარვლით მოგიწევს წასვლა
-კაი რა ასე მამხნევებ ხო შენც იქნები ჩემს დღეში და ნახავ რა რთულია....
ყავა დალის ცოტა დაისვენეს და ისევ განაგრძეს მაღაზიებში სიარული ბოლოს მაინც მიაგნეს სასურველ კაბას.-ახლა ხვდები რას ვეძებდი კი ვხვდები ანუკი ვხვდებიი.. გახარებულები დაბრუნდნენ სახლში ხვალ საღამოს მართლაც ძალინ ლამაზი იქნებოდა ანუკი და ბევრი ბიჭის გულს დაიპყრობდა. რამდენ ადამინს ატკინა გული ვინ მოსთვლის,რიგი მოდიოდა თაყვანისმცემლების მაგრამ უშედეგოთ... იცოდა რომ თავის კურსელ ტატოს მოსწონდა(მორცხვ ზრდილობიან ბიჭს ეძახდა ანუკი.) ხვალ თუ კავალერობას შემომთავაზებ უარს ნამდვილად რა ვეტყვი (თავის თავს ელაპარაკებოდა სარკეში) მომწონს როგორც პიზიკურათ ისე ბუნებითაც.სხვებს არ გავს არ იქცევა მომაბეზრებლად არ გეუნება დღეში რამოდენიმე სულელურ კომპლიმენტს რომ შენი ყურადრება მიიპყროს.მომწონს მისი თვალები და ჩაცმის სტილი მგონი დროა მასზე სერიოზულად ვიფიქრო... მართლა პატარა ხომ არღარ ვარ...ამ ფიქრებში იყო ტელეფონმა რომ დარეკა თავის კურსელი და დაქალი ნინი ურეკავდა.
- ანუ როგორ ხარ საყვარელოოოო?
- -კარგატ ნი შენ როგორ ხარ , ემზადები ხვალისთვის?
- - ეგ აღარ გამახსენოო გადავიღალე ამ კვირაში ჯერ კაბა, მერე ფეხსაცმელი მგონი არცერთი მაღაზია არ გამომიტოვია დაბოლოს მივაგენი საურველს...
- შენ ჩემი თქვი მეც მასე ძლივს ვიპოვე ჩემი მოსაწონი კაბა...
- -ანუკი იცი რატომ გირეკავ? სალონში ჩემი სტილისტი არა ხვალე და იმედია დამეხმარები არ ვიცი თმა და მაკიაჟი სად გავიკეთო
- არა ნინი პრობლემა ეხლავე გადავრეკავ ჩემს სალონში და შენც იქ ჩაგწერ კმაყოფილი დარჩებიიი
- -ოქრო გოგო ხარ და ამიტომ მიყვარხარ.გაკოცე აბა ხვალამდე....
ცოტახანს ნეტში ვიძრომიალე და ბოლოს აბაზანას მივაშურე, იქიდან გამოსულიღა მივხვდი თუ როგორი დაღლილი ვიყავი და არ მახსოვს როგორ ჩამეძინა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent