შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირადიმცველი


25-02-2016, 19:51
ავტორი tikliko
ნანახია 3 309

• ფართო ოთახში ,კაბინეტის ერთ კუთხეში ,დიდ მაგიდასთან პირქუში გამომეტყველების კაცი მთელი გულისყურით ცდილობდა საბუთების დახარისხებას ,მაგრამ უშედეგოდ.რაღაც აღიზიანებდა .ერთი ხელით ვისკით სავსე ჭიქას ატრიალებდა ,სანამ კაბინეტის იატაკს მთელი ძალით არ დაახეთქებდა. -დავით!ჩემთან შემოდი..!-გადაურეკა ადვოკატს.მალე კაბინეტის კარებზე კაკუნი გაისმა. -გისმენთ!ლევან რამე მოხდაა?რატო მეძახდით!-თან სავარძელში მოკალათდა. -დავით!არ ვიცი რა ვქნა?!ჩემი ტასო საფრთხეშია და არა მარტო ის...შენ ჩემი ადვოკატი და ვიცი ეს შენ არ გეხება,მაგრამ პირადი დაცვა მჭირდება ბავშვისთის .მასზე ვნერვიულობ.გთხოვ ამირჩიე ვინმე.-კარგით,მოვაგვარებ დღის ბოლოს კი გამოგიგზავნი.

• -აუ,თავი მტკივა.არ უნდა დამელია.-ძვლივს თავი ასწია.ფეხის ტანტალით მივიდა დიდ სარკესთან.-ჯანდაბა,ასე ტუ დავლი სულ ჩემი კუნთები წარსულში დასამარდება.-გაისმა ტელეფონის ზუზუნი.-სად არის!მერე იპოვალოგინის ქვეშ. -გისმენთ!-ქალბატონი თინა ჭელიძე ბრძანდებით?! -დიახ,რა მოხდა?!-გოგონა მკაცრად პასუხობდა . -მე ლევან გიორგაძის ადვოკატი გახლავართ.მან მთხოვა თავისი 4 წლის ბავშვისთვის პირადი დაცვა ამეყვანა.არჩევანი თქვენზე შევაჩერე.იმედია თანახმა ხართ. -იცით,მე აღარ ვაპირებ ამ საქმიანობის გაგრძელებას,სხვა უკეთესი მოძებნეთ! -გთხოვთ,დაგვთანხმდით.კარგი ანაზღაურება გექნებათ.არ ინანებთ.პატარას ჭირდება თქვენი დახმარება. -ფული არაფერ შუაშია...,კარგით! თანახმა ვარ პატარა ბავშვი დავიცვა.კორდინატები ჩვენს ოფისში გადმოაგზავნეთ.დღესვე მზად ვიქნები...ნახვამდის!
-არა რა.ახლა ახალი საქმე.-პენუარით ჩავიდა ქვემოთ.-ლინდა გთხოვ გა-
მიმზადე ყველაფერი,ჩაალაგე რაც საჟიროა ..-კარგით,ყავას დალევთ?გა-
გიმზადეთ...


• -ლევან ,ყველაფერი მოვაგვარე მეტად სანდო ადამიანის,დღესვე გადმობარგდება.სიტუაცია იცის მეტ-ნაკლებად.-შესანიშნავია!
მალე ბარგი მზად ჰქონდა და თავისი მანქანით მითითებულ ადგილას მივიდა.
• ბატონი ლევანი კაბინეტში იყო,მიუხედავად იმისა ,რომ კვირა იყო სახლში მაინც მუშაობდა.კაბინეტის კარებზე დააკაკუნეს.-შემოდით!-ბატონო ლევან,მოვიდა ოთახიც გავუმზადეთ ბავშვის ოთახთან ახლოს.უცნაური გოგონაა.აი ,ბოივიკურ ფილმებში რომაა.ალბათ,იარაღიც ენება.-გოგონაა?!საინტერესოა,მე მეგონა ბიჭი იქნებოდა,დაუძახე და უთხარი,რომ სალაპარაკო მაქვს.-ახლავე.

• მალე დიდ კარებზე კვლავ დააკაკუნეს.როცა ბატონმა დართო შერმოსვლა ,კარი ნელა გაიღო და დაიკეთა.ოთახში გოგონა შემოვიდა უცნაური გარეგნობითა და ჩაცმულობით.მის გრელ ფეხებს ტყავის შარვალი ლამაზად გამოკვეთდა,ფეხზე მაღალძირიანი დახურული შაცვი ფეხსაცმელი ეცვა.ზედატანი მოტმასნილი და ნაცრისფერი იყო,რაც მის წვრილ წელსა და დიდ ბუნებრივ მკერდს კარგად კვეთდა.ტყავის მოკლე შემოსაცმელი ,ხელებზე ტყავის ხელთათმანები ეკეთა.გრძელი მოწითალო თმები ჩაეწნა,სახე არ უჩანდა ,რადგან სათვალე ეკეთა.ხელში კი ფურცელი და კალამი.მამაკაცი ნელა აკვიდებოდა მის ყოველ მოქმედებას და სახეზე ცოტათი გაკვირვება აღებეჭდა,მან ოდნავ ტუჩის კუთხე ჩატეხა და მიუთითა სავარზელზე დამჯდარიყპო.მანამდე . -გამარჯობათ,ბატონო ლევან ,მე თინა ჭელიძე ,თქვენი პატარას პირადი დაცვა ვარ. -სასიამოვნოა,ალბათ ვითარება იცით.-კი ,მაგრამ დაკონკრეტება მჭირდება,ყველაფერი დეტალურად. -საინტერესოა,შეიძლება თქვენ გოგონას გენდოთ?!-სარკაზმით წარმოთქვა მამაკაცმა.რაც გოგონა გააღიზიანა ,თუმცა მშვიდად მიუგო. -რომ არა ჩემი პროფესიონალიზმი თქვენი ადვოკატი არ დამიკავშირდებოდა ,მან მთხოვა კვლავ სამუშაო გამეგრძელებინა,როცა ამ საქმიანობის გაგრძელება არ მსურდა,რადგან სხვა საქმეებიც მაქვს,მაგრამ საქმე პატარას ეხება.ყველაფერს გავაკეთებ ,რომ დავიცვა !..ახლა რაღაც კითხვები მაქვს ბატონო ლევან!



№1  offline აქტიური მკითხველი terooo

რაღაც უცებ ჩავედი ბოლოში

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent