შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირადი მცველი 2


26-02-2016, 17:03
ავტორი tikliko
ნანახია 2 893

• გოგონამ კალამი და ფურცელი მოიმარჯვა და კითხვების დასმა დაიწყო. -თუ დავამთავრეთ ჩემი პროფესიის განხილვა ,იქნებ საქმეზე გადავსულიყავით.რამდენიმე კითხვა მაქვს და აუცილებელია მიპასუხოთ.ყველაფერი დეტალურად მჭირდება .როდის დაიწყო თავდასხმა და რა სახის?!...ამის შესახებ ცოტა ვიცი...
-დამუქრებები ჯერ კიდევ ერთი თვისწინ დაიწყო .რასაც ყურადღებას საერთოდ არ ვაქცევდი.ნომრის გარკვევა მინდოდა ,მაგრამ ვერ შევძელით...მოხერხებულია...
-რა სახის მუქარა იყო ?-ძირითადად,ჩემზე იყო საუბარი.ჩემზე და ჩემ კომპანიაზე..
• გოგონამ ყველაფერი დაწვრილებით ჩაიწერა .ბლოკნოტისთვის მზერა არ მოუშორებია ,რამაც ცოტა გააღიზიანა კაცი.-კარგით,თუ კიდე რამე მოხდება შემატყობინეთ.-თავი დაუკრა გოგომ და ფეხზე წამოდგა. -შესანიშნავია,იმედია მაქსიმალურს გააკეთებთ ქალბატონო თინა !-მამაკაცმა ბოლო სიტყვები სარკაზმით წარმოთქვა.-რასაკვირველია ,ბატონო ლევან .ახლა კი ღამე მშვიდობის!

• კაბინეტში სამი აყლაყუდა ძვლივს შემოლაგდა.დაუფიქრებლად მოკალათდნენ სავარძელში.-ვავა,ბიჭო რა გოგო იყო ან რა ტანი ჰქონდა .ეეე,ლევან ვინ იყოო?-დაიწყო საუბარი ერთ-ერთმა.
-ხო რა სექსუალური იყო.ნეტა რა უნდოდა შენთან ჰაა?ისე გემოვნება სულ გქონდა ,მაგრამ ასეთი სასწაულია?-ალაპარაკდა მეორეც.
-გეყოფათ,ის ჩემი ანასტასიას პირადი მცველია და მოკეტეთ!არც ისე ლამაზია ...
-რა არ არის ბიჭო.ტანი ჰქონდა ჩამოსხმა.ნუ სახე არ ვიცით,მაგრამ არაფერი,შენ
თუ არ მოგწონს არაა პრობლემა.ისე აქ ხშირად ვივლით.-მესამე ქერა აყლაყუდაც
ალაპარაკდა და ტუჩები გაილოკა.-ზედმეტები ბიჭბო,რატო მოხვედით?!-იკითხა
ბატონმა ლევანმა.
მალე ყველანი კლუბში იყვნენ და ერთობოდნენ.მარტო ლევანი არ სვავდა და რა-
ღაცაზე ფიქრობდა.

• გოგონა დიდ საწოლზე პენუარით მოკალათებული კომპიუტერზე რაღაცას წერდა .მალე წყალი მოსწყურდა .იქვე ტოლჩაში არაფერი იყო ეზარებოდა ქვევით ჩასვლა ,მაგრამ წყურვილმა კვლავ შეაწუხა.
ქვემოთ ფეხშიშველი ჩავიდა ირგვლივ სამარისებული სიჩუმე სუფევდა.
მაცივრის კარები გააღო და ცივი წყალი დაისხა.-მეგონა გეძინებოდათ უკვე.

• გაისმა მამაკაცის ბოხი ბარიტონი ,რომელიც ქალის უზადო სხეულს აკვირდებოდა და ნერწყვს ძვლივს ყლაპავდა.გულში კი ფიქრობდა არა მართლაც მაგარი ტანი აქვს.მალე გოგონამ ჩაცალა წყალი და კაცისკენ შეტრიალდა.-როგორც ხედავთ მომწყურდა ,ახლა კი ძილინების ბატონო ლევან!-სიტყვები სარკაზმიტ წარმოთქვა და მალე გაუჩინარდა.

კაცს მთელი ღამე არ ეძინა.საწოლი სულ მთლად გააოფლიანა.მისი გარყვნილი
ფიქრები შორს წავიდა.ადგა და გამოსაფხიზლებლად ცივი შხაპი მიიღო.ძვლივს-
ძლივობით მოხუჭა თვალები.ქალს კი მალევე ჩაეძინა და ტკბილადაც კი ეძინა.

• დილით გოგონა მალე ადგა და მოწესრიგდა.ჯინსის შარვალი ამოიცვა ,ფეზლე კედები ტმები გაიშალა და ტყავის შემოსაცმელიც მოირგო.არც თავისი ტყავის ხელთათმანები და იარაღი დავიწყნია.დილით გარემო დაზვერა.ყავა მიირთვა და მალე 8 საათიც შესრულდა .პირველმა დღემ ჩვეულებრივად ჩაიარა.თუ არ ჩავთვლით,რომ ნამდვილი პატარა შავთვალება ანგელოზი გაიცნო.ისეთი პატარა და უმწეო.მამაკაცი კი მთელი დღე არ უნახავს.მასზე საერთოდ არც კი ფიქრობდა და დარდობდა.პატარა ანასტასია ჯერ ბაღში, იქედან კი მუსიკის წრეზე წაიყვანა.მალე შეატყობინეს ,რომ სტუმრები ჰყავდათ სახლში და პატარას მალე მიყვანა ბრძანეს.
დიდ შემოსასვლელის სავარძლებში ნაცნობი სილუეტები შეამჩნია ,რამ
დენიმე ორი უცნობი გოგოც.ყურადღება არცერთზე გაუმახვილებია.თავი და-
უკრა და კიბეებისკენ დაიძრა.

• -ეე,ლევან რატო არ გვაცნობ მაგ გოგოს.-ალაპარაკდა ქერა .
-ბექა შენი თავი არ მაქვს!-გაბრაზდა ლევანი.
-რაო ეგ გოგო შენთვის გინდაა?!
-ეე,რა გაჩხუბებთ!მე ჩამოვიყვან მაგ გოგოს არაა პრობლემა.-წამოხტა ლევანის
და.
-ელე შენ თუ მაქ სიკეთეს გვიზამ.-ლაზღანდარობდნენ ბიჭები.მარტო
დაღვრემილი ლევანი იყო და ხმას არ იღებდა. -ხო მართლა გარეთ მაგარი
მანქანა შევნიშნე ლევან ახალი იყიდეე?!-გაკვირვებული სახე შეანათა დავითმა.-არა ჩემი არაა იმ გოგოსია.ისერვა ბავშვის თავის მანქანით ტარება.-ხო მაგრამ ასეთი ძვირიანი მანქანა პირადმცველს?!საკვირველი და საინტერესოა...-გაუკვირდა მეოთხე ძმაკაცს გიორგის.



№1  offline წევრი natia-natia

კარგია არ დააგვიანო რაა

 


№2 სტუმარი sandra

gagrdzele dzan magaria yochagg

 


№3 სტუმარი Teo..

Dzalian kargia.da male tu dadeb gagvaxareb.cota gazarde tavebi gtxov.

 


№4  offline აქტიური მკითხველი terooo

რაღაცნაირად მომწონს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent