შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მორჯულება 12 თავი


3-03-2016, 02:56
ავტორი niino
ნანახია 3 097

სახლში მუსლი მოუთმენლად ელოდა ნანას,კი ხვდებოდა როგორი ბედნიერებით სავსე იქნებოდა ეხლა მისი საყვარელი დაიკო და გული სიხარულით ევსებოდა..მარტო იყო სახლში და ფიქრობდა ბევრ რამეზე,უყვარდა ფიქრი...მოგვიანებით ტასოს დაურეკა და შეთანხმდნენ საღამოს ყველა ერთად შიკრიბებოდნენ.ნათელაც მოვიდა და ეკა სახლში რო ნახა შეშინებული თვალებით შეხედა..
-ვითხოვე და ადრე წამოვედი ნატკა..ნანაც მალე მოვა..ბე იცი ნანას და დიმას ერთმანეთი რო უყვართ?(ეკა)
-შე ეშმაკის ფეხო შენა..შენ მე რას გამომაპარეებ? რახანია ეგ ვიცი ორივე რო იწვოდა ერთმანეთის სიყვარულით..ნამდვილად არაა ცუდი ბიჭი დიმა და მიხარია მათი ამბავი..იმათ კი არა შენ რა გეშველება შენ?ნეტა ერთი შენს მომრჯულებელს ვნახავდე და არ მინდა არაფერი(ნათელა)
-შენ გცოდნია ყველაფერი და კიდევ მე ვარ ეშმაკის ფეხიი? გადამრევს ეს ქალი რა(ეკა)და ბუზღუნით ავიდა თავის ოთახში..ნანა მოიდა თუ არა პირდაპირ ეკას ოთახში შევარდა,ისეთი ბედნიერი იყო ისეთი ხმას ვერ იღებდა.ეკაც უსიტყვოდ ჩაეხუტა..საღამოსკენ ტასო მოვიდა ეკა და ტასო განცალკევდნენ და ეკამ ყველაფერი მოუყვა,ტასოს ეცინებოდა და ბოლოს ისეთი აკისკისდა ეკამ გაბრაზებულმა შეხედა..
-ეკა ეგრე ადვილად არ დაგანებებს თავს,მითუმეტეს ვიცი ძალიან მოსწონხარ და შენ კიდევ რეებს უშვები?(ტასო)
-ტას ხო გითხარი რო მაგას სერიოზულად არ შევხედავ არ ჯდება ჩემს გემოვნებაში და რავქნა..
ბიჭებიც მოვიდნენ..ტასო და დიტო წყვილად იჯდნენ,ნანა და დიმაც ცალკე წყვილად..ლაშა და ეკა გვერდიგვერდ.ეკამ დიმას თვალით ანიშნა რაღაც,დიმა მაშინვე ადგა და აივანზე გავიდა,ეკაც მიყვა,
-დიმ როგორმე ლაშას ტელეფონი უნდა ვითრიო და დამეხმარე,ხო იცი მე რომ ვუთხრა ეგრევე რაღაცას მოწვავს...ერთხანს ისაუბრეს,მერე ეკა სამზარეულოშიუ გავიდა დიმა კი ლაშასთან მივიდა.
-ლაშ ტელზე თანხა დამიმრთავდა და ტელე მომე რა სასწრაფო საქმეა-ისეთი სახე მიიღო თითქოს სიკვდილ-სიცოცხლის საკითხი წყდებოდა.ლაშამ ეგრევე გაუწოდა ტელეფონი,აივანზე გავიდა დიმა გასვლისას ეკას გადაუგდო ლაშასს ტელე თვითონ თავისი მიიდო ყურზე და ისეთ იმიტაციას აკეტებდა თითქოს რაღაცაზე გაცხარებული საუბრობდა,ამასობაში ეკამ ქექვა ქექვაში აღმოაჩინა ნომი რომელსაც ეწერა ფერია..ესეც ასე თქვა ეკამ და დიმას ანიშნა შემოსულიყო.ჩუმად გადასცა ტელე და თვალი ჩაუკრა..
-ხვალ ჩემი ბიძაშვილი ჩამოდის 2 წელია არ მინახავს და ყევლას გელოდებით ჩემთან,ავღნიშნოთ რა-თქვა ლაშამ.
მეგობრებმა თანხმობა მისცეს..
-იმედია შენი გოგოც იქნება და გავიცნობთ,(ეკა)
-არა არ იქნება სხვაგანაა წასული(ლაშა)
მაგასაც ვნახავ ლაშუნა სადაა წასული-გაიფიქრა ეკამ...გვიანობამდე არ დარჩენილან.ტასო დიტომ წაიყვანა,დიმა და ლაშაც წავიდნენ..ეკა და ნანა დასაძინებლად შევიდნენ.ეკა საწოლზე გაიშხლართა და ისისიყო ძილბურანში გადაეშვა რომ ტელეფონზე სმსის ხმამ გამოაფხიზლა
-ტკბილი ძილი ლამაზო- და კოცნის სმაილი(?)
-ვინ ჯანდაბახარ?(ეკა)
-ტკბილი სიტყვა რო გაიმეტო არა?(?)
-დაიმსახურე და ბაზარი არაა(ეკა)ვინ ხარ თუ არ იტყვი ჯობია დროულად დაახვიო
-კარგი არ მინდა შენი ტკბილი სიტყვა,შენი ვნებიანი ტუჩები მირჩევნია,მითუმეტეს დაუვიწყარი ტუჩები გაქვს...
ეკა მაშინვე მიხვდა ლევანი რომ იყო..
-ხოო? და იმედია ალბათ ისიც გახსოვს როგორ მოგდე ერთ ადგილას.ეგეც არ დაგავიწყდეს მაგ ვნებიანი ტუჩებთან ერთად(ეკა) და ეგერევე მიბლოკა ლევანის ნომი.გადაბრუნდა და მშვიდად დაიძინა.დილას ჩვეულებრივად ადგა და წავიდა სამსახურში.ვითომ არაფერი შეუდგა თავის საქმეს..შესვენებაზე ერთად გავიდნენ ეკა და ტასო,ლევანიც მათთან იყო მაგრამ გოგოებთან არც მისულა..
-მადლობა ღმერთს,მიხვდა რო თავი დამანებოს.უხაროდა ეკას..მაგრამ სულ ტყუილად აზრზე არ იყო ლევანი რა სიურპრიზს უმზადებდა..მორჩა სამუშაო დღეს,ტასოსთან მივიდა და წავიდნენ ჯერ ეკას სახლში შემდეგ ლაშასთან.ყველანი იქიყვნენ შეკრებილნი მხოლოდ ეკა და ტასო აკლდათ..ესენიც მალე მივიდნენ.
-გაიცანით ეს ჩემი ბიზაშვილი სოსოა-სოსო ეს ტასოა დიტოს love,რაზეც ტასო წამოწითლდა.ეს კიდევ ჩვენი გიჯი და გადარეული მეგობარი ეკა და გირჩევ მასთან ფრთხილად იყო -გააცნო ლაშამ ბიძაშვილი გოგოებს..ეკამ ერთი შეუღრინა ლაშას რასაც სოსოს გაღიმება მოჰყვა.ეკამ შეამჩნია მისი ლამაზი ღიმილი,ხელი ჩამოართვა და იგრძნო მისი უხეში,მამაკაცური ხელი,რაც ძალიან ესიამოვნა..ეკა შეპარვით უყურებდა სოსოს და რაღაცნაირად მოსწონდა.მივიდა მასთან და საუბარი გაუბა.სოსო თბილი და მშვიდი ბუნების იყო,ეტყობოდა მორიდებულიც ეს შეამჩნია ეკამ და ახლა კიდევ უფრო მოეწონა სოსო..
-აუ ამას რა დაქოქავს,როგორი მშვიდი პოზნი და ამავე დროს როგორი მამაკაცურია,რამხელაა ტანად ძლივს ვწვდები მხრებამდე-ფიქრობდა ეკა და საუბარში ძლივს იყოლიებდა სოსოს,უფრო მეტად თვითონ ლაქლაქებდა.როგორც იქნა სოსო აყვა საუბარში ეკას ისე, როგორც ეკას უნდოდა და ისე გულიანად საუბრობდნენ იცინოდნენ ლაშა გაოცებული უყურებდა,ბოლოს ეს თქვა
-ეს გიჯი სოსოს კი არა ქვას აალაპარაკებსო,რასაც ისეთი ხარხარი მოჰყვა კედლები ზანზარებდა.წამოსვლისას ეკა და სოსო ისე თბილად დაემშვიდობნენ ერთმანეთს თითქოს დიდი ხნის მეგობრები იყვნენ დიტომ ეკა სახლში მიიყვანა შემდეგ ტასო გაიყვანა..ეკა საწოლში შეწვა თუ არა ტასოს დაურეკა
-ტას სახლში ხარ უკვე?(ეკა)
-კი ეკა ახლახან მოვედი(ტასო)
-ტას რაღაცას გეტყვი და არ გაიცინო კაი?(ეკა)
-გისმენ ეკუ(ტასო)
-ტაას იცი სოსო მომეწონა ძაან,აუ რაღაცნაირად მომეწონა რაა ხო მაგარო ტიპია?(ეკა)
ერთხანს ტასოს ხმა არ ამოუღია
-ეკა მეხუმრებიი?(ტასო)
-აუ კაი რა ტასო მაგიტო დაგირეკავდი?(ეკა)
-ეკა...აუ არ მჯერა გოგოო..შენ ვიღაც მოგეწონაა.არა ისე არაა ცუდი ფიზიკურად შენ როგორიც გინდა ისეთია,ბუნებით კი ეტყობა რო მორიდებული ტიპია აი სოფელში რო არიან ყოველგვარ სითამამეს მოკლებული,მშვიდი აუ არვიცი რა..შენ ელაქლაქებოდი და შენ უკეთ იცი როგორიცააა(ტასო)
-ხო მასეთია მერე რა პრობლემაა იყოს მძინარა სოფლელი,მე გამოვაღვიძებბ...ზუსტად მისი ბუნებრივობა მომეწონა და ვაფშე მომეწონა ტაასს(ეკა)
-ააუ გამაგიჯებ რა მე შენ...მერე მაგას თუ არ მოსწონხარ?(ტასო)
-ხვალაც ვნახავ,ზეგაც,მოკლედ სანამ აქ იქნება მერე კი ვეტყვი მომეწონეთქო რა პრობლემაა და გავიგებ მაგის აზრსაც.მანამ ართქვა რა ამათთან(ეკა)
-ვაიმე ეს ვინ მყავს რა,რა გეშველება ეკააა(ტასო)
-ხო კაი წავე დავიძინე ხვალ გნახავ.გკოცნიიიი- და გათიშა ტელეფონი.სამსახურში მისულს ტასო დახვდა კიბესთან
-ეკა მითხარი რო რაც გუშინ თქვი უბრალოდ მეხუმრე..არმჯერა გოგო კიდევ..
-რატო ტაას რაა დაუჯერებელი? მართლა მომწონს სოსოიე და რავქნა ეხა..აუ ნათელას აცოდინა ფეხებს დაუკოცნიდა სოსოს-და ისეთი გადაიხარხარა ტასოც აიყოლია,მერე ტელეფონი ამოიღო ლაშასთან დარეკა
-ლაშ საღამოს გამოდით რა ჩემთან,სოსოც წამოიყვანე და გავერთოთ......
-აუ ნათელა ბებოს უნდა ვუთხრა რო ვიღაცა მოგეწონა-იცინოდა ტასო..
-გჯეროდეს ერთ კარგ საჩუქარს მიიღებ მისგაან კისკისებდა ეკაც..როგორც იქნა მორჩა სამუშაო დღე.ლევანი ნახა ერთი-ორჯერ მაგრამ საერთოდ არაფერი უთქვამს ლევანის და ეკაც თავისუფლად გრძნობდა თავს..ერთი სული ჰქონდა სახლსი წასულიყო..



№1  offline წევრი milangirl

კაი რა სოსო, ლევანი მინდა მე

 


№2  offline წევრი cancara

კი კაი კაი გაგრძელე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent