შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მორჯულება 5 თავი


17-02-2016, 17:40
ავტორი niino
ნანახია 3 769

სახლში მისულს ნათელა დახვდა მარტო,რომელიც სამზარეულოში ფუსფუსებდა.მივარდა და ჩაეხუტა.ქალი არელოდა,როგორც კი ეკა ნახა უთხრა:გადარეულო როგორ შემაშინე.
-ბე,ბებოო მუშაობა დავიწყეე..ნათელა გაკვირვებული უყურებდა და ვერ იჯერებდა,რაც ეკამ უთხრა.
-შვილო..მეტი ვეღარაფერი თქვა და ცრემლები წამოსცვივდა თან გულში იკრავდა ეკას.არცერთს ხმა არ ამოუღია..
-აბაზანაში შევალ(ეკა)
შუადღეს ნანაც მოვიდა და როგორც კი გაიგო ეკას ამბავი უსიტყვოდ გადაეხვია დას.
-არ გინდა ეხაა არ დაიწყოო უბრალოდ ჩამეხუტეე(ეკა)
არაფეფერი მოუყოლია დისთვის..თავიდან აირიდა დაკითხვა..
-ცოტახნით გავალ მეგობრებთან(ეკა)
-მალე მოდი ბებო დიდხანს არ დარჩე გარეთ მიაძახა ნათელამ,მაგრამ ეკა უკვე გამქრალიყო.
-ნეტა როდის დაღვინდება ეს გოგო არადა დრო არის მართლაც უკვე-თავისთვის ბუტბუტებდა ნათელა.
ქვემოთ ჩასულს არავინ დახვდა სადარბაზოსთან,ტელეფონი ამოაძვრინა ჯიბიდან
-სად გაქვთ შეკრება? იცინოდა თან მბრძანებლური ტონით უთხრა დიმას.დიმა იყო ეკასთვის ის ადამიანი,რომელთანაც შეეძლო ყველაფერი გაენდო,უსიტყვოდ ესმოდათ ერთმანეთის და ყველაფერი იცოდნენ ერთმანეთზე.ნუ ეკამ იცოდა დიმას ყველანაირი თავგადასავალი გოგოებთან დაკავშირებული,მისი პირადი,მაგრამ დიმამ არიცოდა ეკას პირადი,იმიტომ რომ ეკას არასდროს ყვარებია.დიმასთვის წარმოუდგენელი იყო ეკას ურთიერთობა ბიჭთან,ეკა ხომ ბიჭური ხასიათის გოგო იყო..ნეტა მანახა ამას ვინ მოარჯულებს და ვინნ გახედნიისს და მერე თუ გინდა მომკლაა არ მანაღვლეებს..ხუმრობდა დიმა და ეკასგან იღებდა ისეთ დარტყმებს,რომ არავის უსურვებდა თვითონაც..
-აბა ეხლა არ დამიწყოთ!კარებში შესვლისთანავე დაიდძახა ეკამ,ძლივს გამოვექეცი ნანას დაკითხვას,ნუ დროებით,მაგრამ მაინც..და დივანზე გაიშხლართა.მეგობრები უყურებდნენ და იცინოდნენ.
-კაი მერე იყოოსს ოღოონდ ახლა ყავა მოგვიდუღეე მოგვენატრა ძალიანნ შენი მოდუღებულიი..ყველას ნაცვლად წამოიძახა ლაშამ.
-ესღა მაკლდააა და გაბუტული წავიდა ყავის მოსადუღებლად..ყავას სვამდნენ და თან ერთმანეთს საუბარს არ აცლიდნენ საუბარს..ეკამ ყველას მოუწყო დაკითხვა და ბოლოს დიმას მიადგა
-დიმ რაღაცას მიმალაავ მგონი და თვალი ჩაუკრა ეშმაკურად..
-შეყვარებულია ჩვენი რომეო,მაგრამ არ ვიცით ვინ არის ჯულიეტა ჩაუკაკლა ლაშამ.ეკამ მხიარულად შეხედა დიმას
-მართალია? და თვალი ჩაუკრა
-კაი რაა ეკა არ იცი ლაშას ამბავი,რაგაცეები ელანდება და აბუქებს ჩემო გოგო არ აყვე,არ წამოეგო და გაუღიმა.
-ხო იცი რამე რო იყოს პორველს ვის ვეტყოდი?(დიმა)
-კაი დიმ ეგრე იყოს..და ლაშას მიუბრუნდა შენი გოგო როგორ გყავს? მგონი დროა ჩვენც გავიცნოთ
-რას ამბობთ ჯერ არ გავგიჯებულვაარ..ძლი ვს მოვიგე მაგის გული და არ მინდა გამიფრინდეს..თქვენ რო გაგიცნობთ იმ წუთიდან გამექცევაა ასე რო არც იფიქროოთ..ნუ როცა აღარ მენდომება ურთიერთობა გაგაცნობთ მერე მანამდე შანსი არაა..ამის თქმა იყო და კარებში გავარდა ლაშა,იცოდა დაესეოდნენ და ცოცხლად გაატყავებდნეენ.
-გეფიცები მაინც გავიგებ და აქ ამოვიყვან გპირდებით,მანამ დამალოს ლაშამ თავის თოჯინა(ეკა)კარგად იმხიარულეს მეგობრებმა და საღამო იყო უკვე,როცა ეკა სახლში წავიდა.სახლში მისულს ნანა დახვდა სამზარეულოში.
-ნან მეც მინდა ყავა(ეკა)
-კარგი ახლავე..თან შენთან საუბარი მინდა .ეკას ეგონა მაინც ვერ ავცდები დაკითხვასო და დანებებული დაჯდა მაგიდასთან.ეკამ შეამჩნია ნანას დაბნეულობა და გაუკვირდა..
-ნანა რახდება არ იტყვი?(ეკა)
-ეკა არ ვიცი როგორ გითხრა,ვიცი გაბრაზდები,მაგრამ მაინც მინდა გითხრა და ჩემგან გაიგო..ეკა დიმა მიყვარს.
ეკამ გაკვირვებისგან პირი დააღო..ახლა გაახსენდა ლაშას ნათქვამი..
-არმეგონა დიმა თუ მომატყუებდა ან რამეს დამიმალავდა ნაწყენმა ჩაილაპარაკა ეკამ.
-ეკა არა არა დიმამ არაფერი არიცის,გთხოვ არაფერი უთხრა,ვიცი არასოდეს შემომხედავს სხვანაირად თუნდაც შენს გამო..არ მინდა ყტუილი იმედი გამიჩნდეს და გული მეტკინოს.არც არასდროს ვაგრძნობინე,უბრალოდ მინდოდა შენ ეს გცოდნოდა.და თვალცრემლიანმა შეხედა ეკას.
ეკას გაუხარდა,გაუხარდა ის,რომ დამ არ დაუმალა და გაანდო მის გულში რაც ხდებოდა..პირობა მისცა,რომ არავის არაფერს ეტყოდა მითუმეტეს დიმას და გულში ჩაიკრა ნანა.
დილით ადრე ადგა დიდხანს ნებივრობდა აბაზანაში,ყავა დალია,დაემშვიდობა ნათელას,ნანას და წავიდა სამსახურში..მალულად მიეპარა ტასოს თვალებზე ხელი ააფარა და მხიარულად დაუძახა ვინ ვაარ?
-ვინ იქნება თუ არა ეკა ლომიძე გაიცინა ტასომ
-როგორ მიხვდი?(ეკა)
-4 წელია აქ ვმუშაობ და ჯერ მასე არავინ მომსალმებიაა..სიცილით უთხრა ტასომ და ეკას შეხედა..ეკა ეს რა გაცვიააა თითქმის იკივლა ტასომ.
ეკა დაიბნა და დაბნეულმა შეხედა ტასოს..ხვალიდან ქვედაბოლოთი და მაღლებით გამოცხადდები ქალბატონო- თითქმის უბრძანა ტასომ..
-მე არვიცოდი,არაცის უთქვამს.. მე მე.. აუ ტასოო აუცილებელია მაღლები? და საწყლად შეხედა ტასოს რომელიც იცინოდა..
-ახლა საქმეს შევუდგეეთ დღეს ძალიან დატვირთული დღე გვააქვსს.მაგაზე მერე ვისაუბროთ(ტასო) და თვალი ჩაუკრა.
ეკამ ადვილად აუღო ალღო ყველაფერს..ტასოს მოსწონდა მისი საქმისადმი სერიოზული დამოკიდებულება.შესვენებაზე ეკამ ტასოს თითქმის ყველაფერი მოუყვა თავის ცხოვრებაზე..
-ესეიგი თუ ვინმემ ზედმეტად შემაწუხა შიში არ მექნება,შენნაირი ქალბიჭა მიდგას გვერდით ეხემრებოდა ტასო ეკას და გულიანად იცინოდნენ.
-დამდეთ პატივი მანდილოსნებო და მეც გამაცინეთ..მოულოდნელად თავს წამოადგათ ლევანი.
ტასომ დააპირა თქმა,მაგრამ ეკამ მუჯლუგუნი ჰკრა..
-ეკამ რაღაც მომიყვა და მაგაზე ვიცინოდით(ტასო)
-მეც მითხარი თუ საიდუმლო არაა და ეკას შეხედა ლევანიმ ეშმაკურად..
-რათქმაუნდა საიდუმლოა,იმიტომ რომ პირადულია ამაყად უთხრა ეკამ და შეანათა ფართოდ თვალები..

მეტს ვერ ვახერხეებბ და მაპატიიეეთ..ველი თქვენს შეფასებას.



№1  offline წევრი natia-natia

პატრა თავებია მარა კარგია

 


№2 სტუმარი A

Au es eka magari vinmea ra.... Es levanic dzalian momwons kai tipi chans....

 


№3  offline წევრი niino

natia-natia
პატრა თავებია მარა კარგია

Xovici pataratavebi Roa..gavzrdi tavebs..

A
Au es eka magari vinmea ra.... Es levanic dzalian momwons kai tipi chans....

Ki magari bichuri gogoa petqebadi, picxi..magram ketili gulis DA supta sulis adamiania...madloba ro asemogwoonttt..

 


kargia magram erti amosuntqvit vkitxulob
--------------------
romantikosi mwerali

 


№5  offline მოდერი bibo

Mimwons momwons vgijdebi me shenze tkbilo chokolatto murabav

 


№6 სტუმარი ნიჩუპი

ძალიან კარგი იყო სიამოვნებით წავიკითხე კარგი გოგო ხარ მალე დადე და დიდი თავი რაა

 


№7  offline წევრი niino

ნიჩუპი
ძალიან კარგი იყო სიამოვნებით წავიკითხე კარგი გოგო ხარ მალე დადე და დიდი თავი რაა

Madloba chemo kargo aseti tbili shepasebistvis...ki gavzrdi tavs.tan bevric araa darchenili..

bibo
Mimwons momwons vgijdebi me shenze tkbilo chokolatto murabav

Gmadlobt tkbiloo

 


№8 სტუმარი Ana

Shoki moki gadasarevia ^^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent