შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მორჯულება 15 თავი


9-03-2016, 22:19
ავტორი niino
ნანახია 3 405

შაბათი დღე იყო და ეკა გვიანობამდე ნებივრობდა საწოლში..სამზარეულოში შეფარფატდა ყავის გასაკეთებლად,მაგრამ ნათელას უკვე გაეკეთებიმა და წინ დაუდო ეკას..ჩემო საყვარელო ბებიაა-მიესიყვარულა ეკა ნათელას.როცა ნანა იკითხა,ნათელამ უთხრა დიმასთან ერთად სასეირნოდ გავიდაო..
-ეკა შვილო მე სოფელში მივდივარ ცოტა ხნით უპატრონოდაა სახლ-კარი და მიხედვა უნდა..აქანე თქვენ ჭკვიანად იყავით შვილებო შემი თვალის ჩინი ხართ და თავს გაუფრთხილდით..ნათელა აგრძელებდა ჭკუის დარიგებას უცებ ეკას რაღაც მოაფიქრდა..
-ბებო მეც წამოვალ სოფელში,ნანასაც ვეტყვი და ცოტახნით დავისვენებთ თან გავერთობით,ამ სიცხეში აქ ვეღარ გავძლებ..ტელეფონი აიღო და ნანას დაურეკა,უთხრა წასვლის შესახებ,რაც ნანას მაინცდამაინც არ გახარებია დიმას დატოვება არ უნდოდა,ეკა მიუხვდა და უთხრა დიმაც წამოვიდესო..მზადებას შეუდგნენ წასასვლელად..საღამოს ტასოს დაურეკა და ყველაფერი მოუყვა.ტასოს გული დაწყდა..
-ტას გეპატიჟები სულით და გულით შაბათ-კვირას შეგიძლია დარჩე ჩემთან დიტოს ვეტყვი და წამოგიყვანს უარი არ მოთხრა გთხოოოვვ(ეკა)
-არვიცი ეკა მოვიფიქრებ(ტასო)
-კაი რა ტასო გეხვეწები.იცოდე მეწყინება მართლა(ეკა)
-კარგი კარგი ეკა,მაინც დამიყოლიე..(ტასო)
-ჩემი გოგო ჩემი ტასუნაა მიყვარხარ და მოუთმენლად დაგელოდებიი(ეკა)
მეორე დღეს დილაადრიან გაემგზავრნენ..ნანა ნათელა და ეკა დიმას მანქნით.ზაფხულის მწველი სიცხე ნაკლებად იგრძნობოდა სოფელში.სახლში მივიდნენ თუ რა გოგოები შეუდგნენ სახლის დალაგებას,განიავებას და როგორც იქნა მოეწყვნენ.ნანა და დიმა მდინარეზე აპირებდნენ წასვლას,ეკა დაჩენა და დასვენება არჩია..
-ორშაბათი დღე ვითხოვე სასწავლებელში ასე რომ სამშაბათს ვბრუნდები თბილოსში(ნანა)
-კარგი ბებო გენავალოს..მარტო არ იქნები საიმედო ხელში მეგულები უთხრა ნათელამ და სიყვარულით გადახედა დიმას..მხიარულად გაატარეს ის ორი დღე..საღამოს ეკა ადრე ავიდა ოთახში დასაძინებლად,ბალიში ჩაიხუტა,როცა ტელეფონი ახმაურდა
-გისმენთ-ნამძინარევი ხმით უპასუხა ეკამ
-საღამომშვიდობის ეკა,მეგონა ჩვენი საუბრის მერე დღეს მოხვიდოდი სამსახურში(ლევანი)
ეკა ლევანის ხმაზე გამოფხიზლდა
-სალამი..მე გითხარი მოვიფიქრებ მეთქი..ცოტა დასვენება და დაფიქრება მინდა,თან თბილისში არვარ..იმედია გამიგებ(ეკა)
-რათქმაუნდა გაგიგებ..იმედია იფიქრებ ჩემს ნათქვამზე...ხო მართლა რამდენი ხნით ხარ წასული?(ლევანი)
-მადლობა..არვიცი რამდენხანს დავრჩები,სიმართლე გითხრა ნამდვილად არ მინდა ამ სიცხეში თბილისში დაბრუნება-ღიმილით უთხრა ეკამ რაც ლეცანის არ გამოპარვია.
-კარგი ეკა,კარგ დასვენებას გისურვებ.იმედია ჩემზეც იფიქრებ სულ ცოტას მაინც..დროებით და გკოცნი ლამაზო..-სანამ ეკა რამეს ეტყოდა მანამ გაუთიშა ლევანიმ ტელფონი.ეკა მიხვდა და გაეცინა..
-ასე რატომ იქცევა?სულ არ ჰგავს იმ ცინიკურ ლევანს რომელიც თვალებით მჭამდა.თავგზას მიბნევს..რა უდა..დილას ნანა და დიმა გააცილა და ჭკიაც დაარიგა თავისებურად დაიკოს,ნათელასაც წაეხმარა სახლის საქმეებში და მდინარისკენ დაუყვა გზას..მთელი სოფლის ახალგაზრდობას აქ მოეყარა თავი ეკას დანახვაზე სიხარულით შემოეგებნენ..მდინარეში ხტომაში ეჯიბრებოდნენ ერთმანეთს..
-ისევ ჩვეულ ფორმაში ხარ ეკა-მოესმა ხმა ეკას,რომელიც გადასახტომად ემზადებოდა მდინარეში.მოიხედა და მეზობელი თედო დაინახა..
-ვა თედო როგორ ხარ? 3 დღეა აქ ვარ და არ მინახიხარ ახლო-მახლო..
-ხო ვიცი,გავიგე ჩამოსულხარ და ძალიან გამიხარდა..არ მეცალა რავი..შენკენ რა ხდება ახალი და საინტერესო?(თედო)
-არაფერი ისეთი..გამოვექეცი თბილისის სიცხეს..ახლა უნდა გადავხტე წამო რა გადმოხტი შენც(ეკა)
-ისევ ისეთი გიჟი ხარ რა-გაიღიმა თედომ და ეკასთან ერთად გადახტა მდიმარეში..მხიარულად გაატარეს საღამო,თედო თვალს არ აცილებდა ეკას.იცოდა რომ თედოს უყვარდა მაგრამ არ უმხელდა..ეკა თავს არ არიდებდა,ვითომ არაფერი იცოდა და ექცეოდა ჩვეულებრივად,როგორც ძმას..იცოდა თედოს ხასიათი,სხვანაირად რო მოქცეოდა თედო უკან არ დაიხევდა არაფრით..სახლამდე თედომ მიაცილა უამრავი სახალისო ისტორიები გაიხსენეს და იცინოდნენ..ერთი კვირა გაატარა ეკამ სრულ განცხრომაში და მდინარეში ნებივრობაში.ლევანიმ ერთი ორჯერ დაურეკა და მოკლე დიალოგით ასრულებდნენ საუბარს.ისე იყო ეკა გართული სოფლის ცხოვრებით თუ დროსტარებით ლევანი სულ არ ახსოვდა....პარასკევ საღამოს ტასოს,დიტოს,ნანას და დიმას ელოდებოდა..აუ დავიმხობთ სოფელს სიცილით ეუბნებოდა ნათელას ეკა..მეორე დღეს უთენია აყარა ეკამ ყველა და მდინარზე წავიდნენ მათი მხიარული ხმა მოედო არემარეს..
-არ მინდა აქედან წასვლა..ახლა მესმის გოგონი თუ რატომ ვერ თმობ აქაურობას-მხიარულად ეუბნებოდა ტასო ეკას.
-წინ კიდევ 2 დღე გაქ და შეგიძლია დატკბე აქ ყოფნით(ეკა)
შუადღეს ნათელას გამზადებულ სუფრას მიუსხდნენ..
-საღამომდე არ გახვიდეთ მდინარეზე ბებია,მზემ არ დაგკრათ მეშინია(ნათელა)
-არა ბებია არ გავალთ აგერ ჩრდილში დავისვენებთ(ნანა).ჭიშკრის ხმა გაისმა.
-მოგესალმებით ყველას(თედო)ნანა მოიკითხა..ეკამ გააცნო მეგობრებს თედო..
-მეგონა ეკა მარტო იყო და მინდოდა ტაძარში წამეყვანა,ულამაზესი ადგილია იცის ეკამ და ნანამ(თედო)
-წავიდეთ..ჩვენც წამოვალთ იქიდან მდინარეზე ჩავიდეთ(ნანა)
ყველამ მოიწონა გადაწყვეტილება..ცოტახანში ყველანი გზას დაადგნენ.ტაძარში შევიდნენ ულამაზესი ადგილი იყო მართლაც და ყველა აღფრთოვანებით აღნიშნავდა.იქდან მდინარეზე ჩავიდნენ სადაც სოფლის ახალგაზრდობა გააცნეს თბილისელ მეგობრებს..ყველანი მდინარეში ჩავიდნენ ეკა კიდევ გადმოსახტომად გაქანდა,თედოც მიყვა და ყიჟინით გადმოეშვნენ..ტასომ ეკა დაიმარტოხელა
-ეკა არ მომწონს თედო როგორც გიყურებს..აშკარად ეტყობა არაა შენდამი გულგრილი(ტასო)
-ვიცი ტასო ვიცი,ჩემით მივხვდი..არც მეუბნება არაფერს..მე კიდევ ვითომ ვერ ვხვდები და ჩვეულებრივად ვექცევი..მის მიმართ სიცივე რომ გამოვიჩინო,ახლოს რომ არ მოვუშვა ისეთი ხასიათისაა,ვიცი რამეს ცუდს ჩაიდენს.თან ისეთი საძმაკაცო ყავს ყველაფერზე წავლენ.მირჩევნია თბილად მოვექცე და არაფერი ვაგრძნობინო ასე უფრო მშვიდად ვიქნები(ეკა)
-რაა? არ მჯერა რომ შენ ვინმესი გეშინია ვერ დავიჯერებ ამას(ტასო)
-არა ტასო შიში რა შუაშია უბრალოდ ასე უფრო მშვიდად ვარ..კაი დაივიწყე რა სხვა რამეზე ვილაპარაკოთ (ეკა)
-არვი ეკა მე მაშინებს მაგის ასეთი სიმშვიდე,მართლა გეუბნები..ფრთხილად იყავი რა(ტასო)



№1  offline წევრი gvanciii kereselidze

Kargiaa magram nu agvianeb raa
--------------------
G.ke

 


№2  offline წევრი natia-natia

კარგია მარა პატარადა აგვიანებ ამმის მიუხედავად მაინც მომწონს და ველოდები შემდეგს ♥♥♥

 


№3  offline წევრი cancara

Kargia mara patara tavavia da nu agvianeb

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent