შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სულ მარტო..(2)


16-03-2016, 18:57
ავტორი takogelashvili2
ნანახია 2 241

-შენ სულ გაგიჟდი?! რატომ მიკბინე შე არანორმალურო?
აკრძალული ყველაფერი ტკბილია.

ეს მითხრა მარტო გატრიალდა და წავიდა. ხეპრე. ნუ პირველი კოცნა არა მაგრამ კბენა ხო იყო. ფუფ.
**
1 კვირა მარტო ვარ სახლში. ძალიან კარგი და საყვარელი.

აბაზანიდან გამოვდივარ და პირსახოც მოხვეული პირდაპირ სამზარეულოში გავდივარ. წვენს ვსვავ როცა კარზე ზარი ისმის. ნეტა ვინა?! (ნეტა თქვენ რა იცით რო გეკითხებით)
კარებთან მივდივარ და ვაღებ. დემეტრე. ამას აქ რა ჯანდაბა უნდა ვერ მეტყვით? ვერა ხო. კაი. მის მზერას ვაფიქსირებ რომელიც ჩემს შიშველ მკერდს დაშტერებია. არა ახლა მე მოსაკლავი არ ვარ ? ვარ.
-აქ რა გინდა?!
-აი ეს.
-რ..

ისევ მისი ტუჩები. ღმერთო რა სასიამოვნოა ინსტიქტურად კისერზე ვხვევ ხელებს და კოცნაში ვყვები ნელ ნელა პირსახოცს მაშორებს და მკერდძე ხელებს მიჭერს. ტკივილისგან და სიამოვნებისგან უნებურად კვნესა მწყდება მის ტუჩებში.

-აი ასე პატარავ ეს ორივეს მოგვეწონება.

რაო?!

-გაეთრიე ჩემი სახლიდან მალე.

კარებს ვუღებ და გარეთ ვაგდებ. მხოლოდ სექსი უნდა ჩემთან მხოლოდ. ტირილით ვიკეცები კარებში და ბოლო ხმაზე ვტირივარ. ვდგები, სასმელის კარადასთან მივდივარ და 1ბოთლ არაყს ვიღებ. ხალიჩაზე ვიკეცები. იმ ადგილას სადაც წამის წინ მეფერებოდა. გახსენებისას გული გამალებით მიწყებს ცემას. მე ის.. ჰო.. მართლაც რომ ყველაფერი აკრძალული ტკბილია... 3 დღე არ გამოჩენილა დემეტრე.საღამოს სახლს ვალაგებდი კარებზე კაკუნი რომ გაისმა, კარების გაღებვის თანავე დემეს შევეჩეხე.

-რა გინ..
ვის დასცალდა სიტყვის თქმა ისევ ისე დაეწაფა ჩემს ტუჩებს რო სიტყვის თქმა არ მაცადა. მაინც, როგორი სასიამოვნო კოცნა იცის ამ მაიმუნმა ამან.

-იქნები ჩემთან?!
-ვიქნები.

მომიტევეთ პატარა თავი. ტელეფონით ვწერ. მიყვარხართ. ვეცდები ხბალ დიდი თავი დავდო.



№1  offline წევრი Peoplefallformysmile

ჩამითრია :დ როდის დადებ შემდეგს :/

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent